Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kopittelija007
kopittelija007
kopittelija007
Vapaa kuvaus
Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/
Liittynyt 16v sitten
32
aloitusta ·
7984
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta ensinhän syntinen ihminen adventismin mukaan kuolee ja on tiedoton ! EIKÖ ?
Ja mitä sitten....
Hänet herätetään kitumaan määrätyksi ajaksi ja sitten poltetaan tuhkaksi häviämään !
Siis tämä sinun " tuomioherätyksesihän" on täyttä kidutusta ja tällaiselle syntiselle niin kuin minäkin niin tosiiiii pitkä aika ! :D
21.10.2014 10:46
Vai onko tämäkin taas niitä asioita adventismissa, että toinen opettaa toista ja toinen toista !
Minä olen Lahdessa 90-luvulla joskus katsellut kastetilaisuutta adventtikirkossa ja siellä myös puhuttiin kastettaessa tästä 28 opinkohdasta jota painotettiin kastettavalle !
Juuri siksi minäkin olen aina elänyt siinä uskossa että minusta ei ainakaan ikinä tule kirkkoon liittynyttä adventistia koska en usko Raamatullisesti monissakaan kohdin näihin 28 opinkohtiin, "tutkivine tuomioineen", sun muihin höpöhöpöihin...
21.10.2014 10:39
Lainaus sanamies ja wikipedia: " H elvetissä sielut tuhoutuvat sen jälkeen, kun ovat kärsineet tulessa tekojensa mukaan määrätyn ajan, ja niiden olemassaolo lakkaa. Oppia kutsutaan kristillisessä teologiassa annihilationismiksi."
21.10.2014 10:29
Kai A : " Selityksen mukaan opinkohtien kooste oli tehty siksi, että ihmiset voisivat tietää millaisia asioita adventistit opettavat, mutta opinkohdat eivät ole uskontunnus eivätkä peruste jäsenten liittämiselle tai erottamiselle seurakunnasta."
Eikös juuri kasteelle mentäessä kastettavan juuri tule pitäytyä ja tunnustaa nämä 28 opinkohtaa ja tällaisen käsityksen minä olen saanut.. ja näin myös Timo Flink aiemmin kirjoituksissaan juuri toi tämän asian näin esille !
Vai olenko jotenkin erehtynyt... :O
21.10.2014 10:15
Joh 8:43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
8:46 Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?
8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."
8:48 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"
8:49 Jeesus vastasi: "Minussa ei ole riivaajaa, vaan minä kunnioitan Isääni, ja te häpäisette minua.
8:50 Mutta minä en etsi omaa kunniaani; yksi on, joka etsii ja tuomitsee.
8:51 Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe KUOLEMAA."
21.10.2014 10:01
Asiaa :))
21.10.2014 09:52
Niin Helvetti = "Gehenna" on vertauskuva jätteiden polttopaikasta ja viittaa viimeiseen tuomioon !
21.10.2014 09:50
Juuri näin !
21.10.2014 09:43
Ja näinhän EI TOIMINUT ELLEN G WHITE !
20.10.2014 23:35
Ja toisekseen... jos joku lainaa toisen tieteellistä tutkimusta niin aina silloin hyviin tapoihin kuuluu että lähteen alkuperä tulee mainita !
20.10.2014 23:33
Sitä paitsi tämä Santalan kirja "Suudelma hunnun läpi" palkittiin vuoden 1998 Suomen kristilliseksi kirjaksi ja kirja käsittelee vuoden 1992 Uutta Kirkkoraamattuamme Ekumenian ja Raamatunopetuksen kannalta !
Kirja kannattaa lukea sillä se käsittelee käännösvirheitä mitä on syntynyt uuteen kirkkoraamattuumme !
Olettepa te omahyväistä porukkaa ! :O
20.10.2014 23:27
Santalan lainaus on tieteellistä tutkimusta raamatusta ja sitä lainasin... :O
Adventistit ei kykene perustelemaan raamatullaan täällä yhtään mitään ja se on nähty jo monen monta kerta !
20.10.2014 23:22
Mitä minä nyt olen karsinut ?
20.10.2014 23:11
" Kuinka on psalmien kanssa - kelpaavatko ne sinulle? "
103:3 hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi,
103:4 joka LUNASTAA SINUN HENKESI TUONELASTA ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella,"
Ihanaa kun Herra noutaa omansa TUONELASTA !
20.10.2014 23:10
Kuka niin on sanonut ! Mutta pitää ottaa huomioon kaikki samaan perheeseen kuuluvat lauseet ja luoda niistä kokonaiskuva !
Saarnaaja 9:5
" Elävät ( uudestisyntyneet uskovat ) tietävät sen, että heidän on kuoltava (siis sielun on erottava ruumiista),
mutta kuolleet ( hengellisesti kuolleet) ei tiedä mitään. Heillä (hengellisesti kuolleilla) ei ole enää
palkkaa saatavana, ja heidän muistonsa on unohdettu."
20.10.2014 23:03
Kopioi seuraavaksi noi Pyh nimimerkin vastaukset ja kysy kuuluuko ne palstalle ! :O
Ja muista Alex myös, että vihreä aamulla ja sininen illalla eikä toisin päin !
20.10.2014 21:58
Muista Alex iltalääkitys ! :O
20.10.2014 21:48
Koetahan Alex pysyä topiikin aiheessa ! Äläkä koko ajan arvostele muita ! :O
20.10.2014 21:37
Tämäkään ei perustu raamattuun eikä siihen mitä esim tuossa alussa Jeesus puhuu !
20.10.2014 21:10
Pelkkää "trollaamista" ja toisten haukkumista... Kohta jää jo Pyh:kin toiseksi ! :O
20.10.2014 21:06
278 / 400