Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kopittelija007
kopittelija007
kopittelija007
Vapaa kuvaus
Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/
Liittynyt 16v sitten
32
aloitusta ·
7984
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja taas hävinnyt tästä palautteeni siitä kun minun viestini poistettiin tästä ... :O
Ja varmasti ei ollut solvaamista vaan kehuin nimimerkki "hämmästys suurta" kun huomasi asian ja kerkesi lukea...
Hohhoijjaa ....
10.10.2014 23:17
Sinä et nyt nähtävästi ymmärrä mitä on SANANVAPAUS ja se mitä tarkoittaa tämä suomi24 keskusteluosia minkä aihe on " Keskustele adventismista " !
Tämä ei siis tarkoita sitä, että adventistit ja Jarinhotelli voivat omia nämä sivut vain omaan henkilökohtaiseen propaganda käyttöönsä... Ei... Ei näin...
Eli siis Jarinhotellilla ei ole oikeutta ottaa oikeutta omiin käsiinsä ja alkaa mielivaltaisesti poistelemaan viestejä, jotka ehken on haitallisia Jarinhotellin ja Adventismin kannalta ! Se on fundamentalistista diktatuuria !
Näin ei ole oikeutta tehdä yleisillä Suomi24 sivuilla !
Ja jos vielä minulta poistetaan viestejä niin teen heti ylläpidolla aina valituksen ja kopioin viestini sinne, että näkevät totuuden ja voivat arvioida ovatko viestini solvaavia, tms...
10.10.2014 22:45
Ps. Ja tämä tarina on myös ainoa raamatussa, jossa Jeesus käyttää todellisia ihmisten persoonallisia nimiä !
Ja tämä varsinkin todistaa, että tarina on tosi eikä vertaus !
10.10.2014 15:22
Ai sinä uskot näin että vertaus ja aina vertaus, vaikka sanatarkasti alkaa sanoilla " Oli Rikas mies" ! Siis on ollut olemassa ! Jeesus käyttää myös todellisia henkilöitä eli Lasarus ja Isä Aabraham ja eihän sellainen ole soveliasta jos kysymyksessä olisi "vertaus" sillä silloinhan Jeesus sanoo väärän todistuksen lähimmäisestään ja rikkoo kymmentä käskyä.. Tai jos vaikka olisikin käyttänyt niin kyllä varmasti silloin Jeesus olisi painottanut asiaa että kysymyksessä on nimenomaan Vertaus !
Eli Anelmas... sinä nyt lyöt tässä asiassa päätäsi seinään ja olet adventismin turruttama etkä näe totuutta !
10.10.2014 15:19
Ja selvennökseksi kaikille KopKop nimimerkki olen minä Kopittelija007 !
... ja olen tehnyt valituksen Luotsi Jarinhotellista koskien hänen mielivaltaisia poistoja tässä ketjussa ja myös Papit ja Kahvi ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/12692573
10.10.2014 15:02
Minun täytynee nyt lakata tähän topiikkiini vastaileminen koska Jari sheriffinä koko ajan poistelee vastauksiani...
Mutta toivottavasti silmänne avautuu tästä aiheesta mitä olen tässä käsitellyt !
T: (*J*)
08.10.2014 16:01
Tee sinä Jari oma sekoilu topiikki ja keskustele siellä...
Niin monta minun aloitusta ja vastausta olet jo poistanut kun ne ei sovi SINUN ajatteluusi... Outoa toimintaa...
08.10.2014 15:51
Hieno vastaus...
08.10.2014 15:49
Usein Jarin kommentit on kopioitu hänen omilta blogisivuiltaan ja siksi ne ei usein kuin vain sivua aihetta ja kaikki muu on jotain aivan muuta...
Tekstiä tekstin perään...
Tämä on minun mielipiteeni ... mutta kaiketi Jari poistaa tämänkin palautukseni... :O
08.10.2014 15:47
JUST JOO... niin sinun mielestäsi mutta kopittelijaa saa kyllä haukkua vaikka miksi... oletpas sinä aikamoinen sheriffi... sotket koko mun topiikin....
08.10.2014 15:35
JA TAAS KATOSI MINUN VASTAUS....
08.10.2014 15:30
1 Kor 2:15 "Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken"
08.10.2014 15:24
Ruusuja Jarille, risuja kopittelialle !
08.10.2014 15:09
Noh enpä sitten kommentoi Alexille mitään... :O
08.10.2014 15:08
Ja tästyäkin on poistettu vastaus... :O
08.10.2014 15:07
Sivusta seurannut: "Senvuoksi minä en ole enää pitkään aikaan lukenut hänen sepustuksiaan ollenkaan, vaan vedän ne ylitse."
08.10.2014 15:05
Opettele sinä ensin kirjoittamaan... :O
kun luemme tarkasti raamattua, niin sieltä löytyy kolmekin tapaa kuolla !
ja koskaan se ei tarkoita minkään päättymistä, vaan että aina kuolemassa
" joku eroaa jostakin ".
1) Ensimmäisen kerran ihmiskunta kohtasi kuoleman kun käärme huijasi ihmisen ja sanoi:
" ette suinkaan kuole" (1 Moos 3:4)
Ja mitä tällöin tapahtui; ihminen lankesi syntiin ja näin erotettiin jumalayhteydestään ja karkoitettiin
pois paratiisista ja näin ihmisestä tuli ns. " hengellisesti kuollut " !!!
esim. tällainen oli myös tuhlaajapoika Luuk 15:24
" Tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt."
2) Toisena ihminen kohtaa kuoleman, kun hänen sielunsa eroaa ruumiista ja menee Tuonelaan
( "välitilaan" ) , niin kuin edellä on monissa raamatun kohdissa nähty... ja tämä kohtaa kaikkia ihmisiä !
3) Ja kolmantena tapaamme raamatusta vielä yhden tavan kuolla ja se kulkee sitten sillä
nimella " toinen kuolema, tulinen järvi " (Joh.Ilm 20:15)
Ja tämä ei ole enää mikään Tuonela, vaan tämä on iankaikkinen ero Jumalan rakkaudesta ja
hänen pitkämielisyydestään. !!!
Eli synnin palkka on kuolema siis ero Jumalasta ! Ymmärrätkö mitään...
08.10.2014 14:47
Totta puhut... Kihinä käy kun ei pysty järkevästi Raamatulla puolustautumaan...
08.10.2014 14:23
Pata kattilaan soimaan... Aivan naurettava kommentti mikä ei perustu mihinkään...
ei varsinkaan Raamattuun, johon minun kirjoitukseni kokonaisuudessaan perustuu.
Sorry vaan
08.10.2014 14:22
Kerettiläinen: " Tämä "uusi viini" näyttää toimivan juuri niissä karismaattisissa piireissä, joissa uskotaan sielun kuolemattomuuteen. "
08.10.2014 13:11
289 / 400