Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

112

Kommenttia

7917

1. "Kun+näkee+miten+"napakasti"+seksijärjestö+kannattajineen+lähtee+sympatiseeraamaan+pedofiliaa+ja+pedofiileja"Jännä+huomata,+kuinka+eri+tavalla+voimme+nähdä+esimerkiksi+Sexpo-säätiön+toiminnan.+Minä+näen+sen+realiteetit+tunnustavana+ja+yhteiseen+hyvään+pyrkivänä+toimintana.+Jos+nyt+en+väärin+käsittänyt,+niin+sinä+puolestasi+näet+Sexpon+jonakin+pervojärjestönä,+joka+sympatiseeraa+jotain+ja+joitakin,+mikä+ja+jotka+eivät+sympatiaa+mielestäsi+ansaitse.+Kirjoituksestasi+tulee+sellainen+vaikutelma,+että+pidät+huonona+asiana,+kun+seksuaaliterveyttä+edistävän+järjestön+piirissä+kyetään+myötäelämään+niidenkin+ihmisten+kanssa,+jotka+joutuvat+elmään+parafilioidensa+kanssa.+Korjaa+ihmeessä,+jos+saamani+vaikutelma+on+väärä.
  2. En+halua.
  3. Mielestäni+Soinin+omantunnon+ja+sananvapauden+minissä+tapahtuneita+abortinvastaisia+julkisia+ulostuloja+voi+pohtia+vertaamalla+niitä+ihmisten+yleiseen+kykyyn+olla+pilaamatta+edustamiensa+yhteisöjen+mainetta.Esimerkiksi+minulla+olisi+mahdollisuus+kirjoittaa+nettiin+juttuja,+joissa+kertoisin+omissa+nimissäni+työnantajani+tai+sukulaisteni+mainetta+pilaavia+mielipiteitä,+mutta+en+tee+niin,+koska+tietty+lojaalisuus+ja+häveliäisyys+estävät+minua+aiheuttamasta+haittaa+kyseisille+tahoille.+Soinilla+tuollasia+pidikkeitä+ei+liene,+koska+hänellä+se+uskonnollinen+maailmankuva+ajaa+yli.