kulkurikalle
Vapaa kuvaus
.....pieni polku metsän halki vie......
Aloituksia
9
Kommenttia
5
~ KOTIMATKA ~
~ ¤ ~ Pisteestä pisteeseen on Valon matka Ei sen pidempi Pudistelen kenkäni vasten tahtoani tuomioksi sen teen2107~ Bang Bang ~
. Vaikka ohimollasi olisi ase tai vyötäisilläsi terävä miekka Alastomuudessasi silti sinä riisut minut aseista .3111~ Naisten päivää ~
~♥♥~ Hyvänä se päivä kaikille loistakoon hyvänä tunteena sydämet tavoittakoon ja iloa siitä kaikki ammentakoon ~♥♥~4135~ Lainalainen ~
. Käsky sai minussa aiheen ja minä kuolin haavoitettuna ryömin jalkojesi juureen Sillä minä tiedän että ei minussa mi1102~ HUUDA ~
. Sinä syyttäjä herkeämätön Myrkkysi Saatana ! Syvään olen niellyt minäkin Mutta tänään olen oksentava sinut ulos0156Vincat Amor
. Kultaseni Niin paljon voisin sanoa sinulle niin paljon sinulle kertoa koko yön vain istua vierelläsi kertoa kaikk2135Aave
. Alla taivaankannen kuljettavat oudot värit kuin tietäen kuinka käyt Edessäni on erämaa kuinka niin hiljainen voi huu2109Id`dinna
. Kristallimeren kimaltelevalla rannalla voipuneet käteni Kädessäni verinen miekkani huutaa viimeisen kerran Nimeäsi2113Lir`oot
Vain vapaaksi ostettu kalliin hinnan orja maan, iloitsee onnestaan Ei lain mies kai, sitä voi koskaan oivaltaa Siks sä2108