Vapaa kuvaus

.....pieni polku metsän halki vie......

Aloituksia

9

Kommenttia

5

  1. ~ KOTIMATKA ~

    ~ ¤ ~ Pisteestä pisteeseen on Valon matka Ei sen pidempi Pudistelen kenkäni vasten tahtoani tuomioksi sen teen
    Rakkausrunot
    2
    83
  2. ~ Bang Bang ~

    . Vaikka ohimollasi olisi ase tai vyötäisilläsi terävä miekka Alastomuudessasi silti sinä riisut minut aseista .
    Rakkausrunot
    3
    87
  3. ~ Naisten päivää ~

    ~♥♥~ Hyvänä se päivä kaikille loistakoon hyvänä tunteena sydämet tavoittakoon ja iloa siitä kaikki ammentakoon ~♥♥~
    Rakkausrunot
    4
    107
  4. ~ Lainalainen ~

    . Käsky sai minussa aiheen ja minä kuolin haavoitettuna ryömin jalkojesi juureen Sillä minä tiedän että ei minussa mi
    Runot
    1
    75
  5. ~ HUUDA ~

    . Sinä syyttäjä herkeämätön Myrkkysi Saatana ! Syvään olen niellyt minäkin Mutta tänään olen oksentava sinut ulos
    Runot
    0
    135
  6. Vincat Amor

    . Kultaseni Niin paljon voisin sanoa sinulle niin paljon sinulle kertoa koko yön vain istua vierelläsi kertoa kaikk
    Rakkausrunot
    2
    117
  7. Aave

    . Alla taivaankannen kuljettavat oudot värit kuin tietäen kuinka käyt Edessäni on erämaa kuinka niin hiljainen voi huu
    Runot
    2
    92
  8. Id`dinna

    . Kristallimeren kimaltelevalla rannalla voipuneet käteni Kädessäni verinen miekkani huutaa viimeisen kerran Nimeäsi
    Runot
    2
    94
  9. Lir`oot

    Vain vapaaksi ostettu kalliin hinnan orja maan, iloitsee onnestaan Ei lain mies kai, sitä voi koskaan oivaltaa Siks sä
    Rakkausrunot
    2
    90