~ ¤ ~
Pisteestä pisteeseen
on Valon matka
Ei sen pidempi
Pudistelen kenkäni
vasten tahtoani
tuomioksi sen teen
Niin vain on tehtävä
Aikansa on kaikella
myös neuvolla
neuvokkuuteen
Aikansa on kaikella
Siispä ilolla nyt jatkan
sinun kanssasi ainoastaan
tämän elämäni matkan
Sillä kaikenhan sinä
jo minulle ennalta näytit
Karttaasi piirrettynä
joka risainen metri
myös tulevaisuus ja se...
Lasinen meresi
~ ¤ ~
https://www.youtube.com/watch?v=ZYeYold6Uys
~ KOTIMATKA ~
2
174
Vastaukset
- outous
Lasinen meri - kristallimeri
niin tyyni ja
niin vieras
Elämän meressä kaloja
aaltoja, myrskyjä
ei yhtä ainoaa
jalansijaa
Älä kävele vaan ui
ja purjehdi
Älä huku
älä lähde heikoille jäille
Sieltä syvyydestä
sinua ei kukaan löydä.
Elämän meressä suolaa ja tuulta
Mitä lasimeressä?
Lasia pohjaan saakka?
Mitä pohjassa?
Uutta pohjattomuutta,
Jumalan syvyyksiä.
Niin vierasta, vierasta
niin kummallista.- kulkurikalle.
Ilm 15:2 Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä
Kiitos palautteesta ja hyvästä runosta ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283577Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt242687Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162438Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501698Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431461- 1461349