~ ¤ ~
Pisteestä pisteeseen
on Valon matka
Ei sen pidempi
Pudistelen kenkäni
vasten tahtoani
tuomioksi sen teen
Niin vain on tehtävä
Aikansa on kaikella
myös neuvolla
neuvokkuuteen
Aikansa on kaikella
Siispä ilolla nyt jatkan
sinun kanssasi ainoastaan
tämän elämäni matkan
Sillä kaikenhan sinä
jo minulle ennalta näytit
Karttaasi piirrettynä
joka risainen metri
myös tulevaisuus ja se...
Lasinen meresi
~ ¤ ~
https://www.youtube.com/watch?v=ZYeYold6Uys
~ KOTIMATKA ~
2
167
Vastaukset
- outous
Lasinen meri - kristallimeri
niin tyyni ja
niin vieras
Elämän meressä kaloja
aaltoja, myrskyjä
ei yhtä ainoaa
jalansijaa
Älä kävele vaan ui
ja purjehdi
Älä huku
älä lähde heikoille jäille
Sieltä syvyydestä
sinua ei kukaan löydä.
Elämän meressä suolaa ja tuulta
Mitä lasimeressä?
Lasia pohjaan saakka?
Mitä pohjassa?
Uutta pohjattomuutta,
Jumalan syvyyksiä.
Niin vierasta, vierasta
niin kummallista.- kulkurikalle.
Ilm 15:2 Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä
Kiitos palautteesta ja hyvästä runosta ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262637Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu752372Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148