Vapaa kuvaus

Urheilullinen sinkkumies Juvalta. Haen kivaa naisseuraa. Suosikkibändit/artistit: monia, kaikki musiikkityylit käy Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Rockyt, James Bondit, ym. Lempikirjat: Aku Ankan taskukirjat Vapaa-aikanani: kuntosali, sähly, jalkapallo, Jääkiekko, tennis, uinti, pokeri, kävelyllä käynti ym.urheilu mahdollisuuksien mukaan Katson tv:stä mieluiten: 24, Pelkokerroin, Myytinmurtajat, Selviytyjät, Uutisvuoto, urheilu, ym. Kotieläimet: Oli koira, nykysin kissa En pidä: Tissuttelijoita, jatkuvasti valittelijoista, näyttelijöista eli jotka ei ole mitä ovat, jos ei pääse treenaamaan Ruoka & juoma: Aika lailla kaikki käy, juomista ei alkoholi Ase tai siviilipalvelus: Vekanranjärvi Spol Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Email: [email protected]

Aloituksia

15

Kommenttia

31

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Lee Lovetounge
  2. Kait mä olen kohtalaisen vastuuntuntoinen, vaikea itse arvioida asiaa. Mahdollisesti suurempia asuinpaikkoja yuloossa kuin nykyinen paikka tai sitten ei. En käytä lainkaan alkoholia. Tuon takia en viitti käydä baareissa enkä yksinäni jota joutusin tekemään nykyisessa asuinpaikassa. Mun lapsuus, nuoruus ja varhais aikuisuus meni pilalle lapsuuden isän alkoholismin ja siitä seuranneitten asioiden takia. Vaivaa vielä minua tällä hetkellä huonona sosialisuutena, ujoutena, vetäytymisenä omiin oloihin ja muina samankaltaisina asioina. Petrausta on tapahtunut alku tilanteesta mutta paljon on vielä matkaa jäljellä.