Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

  1. No tietenkin siten että niitä kirjoja on tänne tuotu hirveän kamalat määrät.
    Tai siis aina jonnekin asuntoon. Ja nyt kun ne kaikki raahattiin tänne niin sitten ovat ja pölyyntyvät kun niitä kaikkia en enää lue.
    Tästä johtuen olen tullut johdonpäähän että pitää noutaja pyytää hakemaan.
    Aika monta kertaa saisin repussani kuljettaen aina reissuja tehdä.
  2. Kaikki on hyvin :))