Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

  1. Hassun hauskaa joulua tontuille!

    Tutuille ja vähemmän tutuille. Toivoo yks täältä kaakosta :) https://www.youtube.com/watch?v=L6TAhV9K9pE
    50 plus
    0
    39
  2. Hyvää Juhannusta!

    Tulin toivottamaan tänne kaikille. Ja kun kerran Pate laulaa niin se on uskottava :) Ja kyllä miekii meinaan elää sen...
    50 plus
    2
    31
  3. Kevättä ja musiikkia.

    Tänään kävelin tuolla ulkona kovassa tuulessa ja nautin ilmasta. Peipposet laulaa jo kilpaa ja on muutenkin niin keväine
    50 plus
    19
    42
  4. Ei hyvää päivää!!!!

    En tykkää taaskaan uudistuksista. Aina vaan menevät huonompaan suuntaan. Profiilikin ihan outo. Tää on yhtä ihme vieritt
    Ikäryhmät
    19
    64
  5. Ajan kulutusta!

    Nyt kun taas on viikonloppu alkanut niin pistetään musiikkia kehiin. Mulla on nyt vähän tommoinen Eppu Normaalimainen ol
    50 plus
    25
    221
  6. Iltaa odotellessa!

    Tämän kappaleen pitäisi kuulua tänä iltana televisiossa Voice of Finlandissa. Muutenkin ihan viikonloppuun sopiva kappal
    50 plus
    38
    308
  7. Musaa taas!

    Tuure Kilpeläinen on mun suosikki. Kaikki levyt on tuolla. Tänne saa taas laittaa jos haluttaa ihan mitä vaan. En sen ku
    50 plus
    85
    474
  8. Mitä musiikkia?

    Tänä päivänä kaupassa käydessäni menin tieysti musiikki puolelle. Katselin kohtaa jossa luki Iskelmä, Humppa ja Valssi.
    50 plus
    142
    745
  9. Kaikenlaista oppii!

    Olen nyt tehnyt sudokuja tossa kisojen aikana ja musiikkia kuunnellessa. Systerin mies kun niitä teki ja katoin vieress
    50 plus
    21
    217
  10. Taas meni hermot!!!!

    Kävin tuolla shoppailemassa vauvanvaatteita pikkuprinssille. No kun en ottanut niitä mitä ekaks katoin niin siinä sitä t
    50 plus
    35
    243
  11. Taas yks linkki :))

    Mankeli väittää että suomalainen mies on tälläinen. Ja kaikkihan se mitä mediassa kerrotaan on totta :) http://www.yout
    50 plus
    23
    111
  12. Voi, mitä kauneutta!

    Ihan vaan henkäilen täällä itsekseni. Maanantaihin on vaan vielä niin pitkä aika. Mutta kyllä me vielä kohdataan :) htt
    50 plus
    12
    112
  13. Sinun tarinasi!

    Kaikilla ei ole televisiota, ja ehkä on ihmisiä joilla se on mutta eivät ole kuunnelleet tätä. Minä kuuntelen usein kun
    50 plus
    37
    238
  14. Korvavalo!

    Olen ollut ostamassa korvavaloa itselleni jo pitkään, mutta en vielä löytänyt sitä mistään. Joku sanoi että apteekista l
    50 plus
    77
    781
  15. Matka unelmaan!

    Se on takana, matka maahan josta haaveilin koko lapsuuteni. Maahan joka on erittäin ristiriitainen. Äärimmäisen karu ja
    50 plus
    51
    237
  16. No nyt!

    On kortit lähetetty. Tekstiviestit ja sähköpostin kautta Jouluterveiset. Ketjukirjeinä muutama joista kyllä aina, kun lä
    50 plus
    5
    119
  17. Se tuli taas!

    Meinaan Kristina Cruisesin asiakaslehti. Yli sata sivua ihania risteilyjä. Ja Norjan vuonot tai Skotlanti alkoi jälleen
    50 plus
    61
    142
  18. Ärsyttävä slogan :((

    Pian taas joudun tilanteeseen jossa tuota sanontaa käytettiin viimeksi. "Asiat riitelee, ei ihmiset" Kyllä olen sitä m
    Ikäryhmät
    32
    122
  19. Mitä alkais purkamaan?

    Karjalan kunnailla tuli lause "Elämässä pitää purkaa että jotain uutta pääsisi syntymään." Ja minä olen mietiskellyt syn
    50 plus
    38
    145
  20. Puista ja vähän muustakin :)

    Toissapäivänä tulin kaupasta kotiin ja sain hevoskastanjan siemenestä päähän. Ja kun se kopsahti maahan niin aukesi ja s
    50 plus
    55
    350