tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Hassun hauskaa joulua tontuille!
Tutuille ja vähemmän tutuille. Toivoo yks täältä kaakosta :) https://www.youtube.com/watch?v=L6TAhV9K9pE058Hyvää Juhannusta!
Tulin toivottamaan tänne kaikille. Ja kun kerran Pate laulaa niin se on uskottava :) Ja kyllä miekii meinaan elää sen...256Kevättä ja musiikkia.
Tänään kävelin tuolla ulkona kovassa tuulessa ja nautin ilmasta. Peipposet laulaa jo kilpaa ja on muutenkin niin keväine1963Ei hyvää päivää!!!!
En tykkää taaskaan uudistuksista. Aina vaan menevät huonompaan suuntaan. Profiilikin ihan outo. Tää on yhtä ihme vieritt1988Ajan kulutusta!
Nyt kun taas on viikonloppu alkanut niin pistetään musiikkia kehiin. Mulla on nyt vähän tommoinen Eppu Normaalimainen ol25250Iltaa odotellessa!
Tämän kappaleen pitäisi kuulua tänä iltana televisiossa Voice of Finlandissa. Muutenkin ihan viikonloppuun sopiva kappal38450Musaa taas!
Tuure Kilpeläinen on mun suosikki. Kaikki levyt on tuolla. Tänne saa taas laittaa jos haluttaa ihan mitä vaan. En sen ku85529Mitä musiikkia?
Tänä päivänä kaupassa käydessäni menin tieysti musiikki puolelle. Katselin kohtaa jossa luki Iskelmä, Humppa ja Valssi.142914Kaikenlaista oppii!
Olen nyt tehnyt sudokuja tossa kisojen aikana ja musiikkia kuunnellessa. Systerin mies kun niitä teki ja katoin vieress21242Taas meni hermot!!!!
Kävin tuolla shoppailemassa vauvanvaatteita pikkuprinssille. No kun en ottanut niitä mitä ekaks katoin niin siinä sitä t35269Taas yks linkki :))
Mankeli väittää että suomalainen mies on tälläinen. Ja kaikkihan se mitä mediassa kerrotaan on totta :) http://www.yout23135Voi, mitä kauneutta!
Ihan vaan henkäilen täällä itsekseni. Maanantaihin on vaan vielä niin pitkä aika. Mutta kyllä me vielä kohdataan :) htt12135Sinun tarinasi!
Kaikilla ei ole televisiota, ja ehkä on ihmisiä joilla se on mutta eivät ole kuunnelleet tätä. Minä kuuntelen usein kun37268Korvavalo!
Olen ollut ostamassa korvavaloa itselleni jo pitkään, mutta en vielä löytänyt sitä mistään. Joku sanoi että apteekista l77869Matka unelmaan!
Se on takana, matka maahan josta haaveilin koko lapsuuteni. Maahan joka on erittäin ristiriitainen. Äärimmäisen karu ja51264No nyt!
On kortit lähetetty. Tekstiviestit ja sähköpostin kautta Jouluterveiset. Ketjukirjeinä muutama joista kyllä aina, kun lä5148Se tuli taas!
Meinaan Kristina Cruisesin asiakaslehti. Yli sata sivua ihania risteilyjä. Ja Norjan vuonot tai Skotlanti alkoi jälleen61174Ärsyttävä slogan :((
Pian taas joudun tilanteeseen jossa tuota sanontaa käytettiin viimeksi. "Asiat riitelee, ei ihmiset" Kyllä olen sitä m32163Mitä alkais purkamaan?
Karjalan kunnailla tuli lause "Elämässä pitää purkaa että jotain uutta pääsisi syntymään." Ja minä olen mietiskellyt syn38169Puista ja vähän muustakin :)
Toissapäivänä tulin kaupasta kotiin ja sain hevoskastanjan siemenestä päähän. Ja kun se kopsahti maahan niin aukesi ja s55512