Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

  1. Vaihteeksi toivotut!

    Äsken soi päässä "Taivaan tulien" tunnari ja lähdin katsomaan löytyykö tuubista. Löysinkin Ismo Alangon laulamana sen. K
    50 plus
    46
    1141
  2. Korvavalo!

    Olen ollut ostamassa korvavaloa itselleni jo pitkään, mutta en vielä löytänyt sitä mistään. Joku sanoi että apteekista l
    50 plus
    77
    798
  3. Mitä musiikkia?

    Tänä päivänä kaupassa käydessäni menin tieysti musiikki puolelle. Katselin kohtaa jossa luki Iskelmä, Humppa ja Valssi.
    50 plus
    142
    756
  4. Mukavaa arkea :)))

    Huomenna se taas alkaa arki ja aherrus. Lähtee viimeinen viikko armon vuotta 2010. Tulossa täysin uusi ja tuntematon tul
    50 plus
    35
    693
  5. Hyvää viikkoa!

    Ilman mitään taka-ajatuksia ajattelin tälle meidän hiljenevälle palstaväelle toivottaa. Luonto on kumman kaunista nytkin
    50 plus
    45
    585
  6. Musaa taas!

    Tuure Kilpeläinen on mun suosikki. Kaikki levyt on tuolla. Tänne saa taas laittaa jos haluttaa ihan mitä vaan. En sen ku
    50 plus
    85
    479
  7. Lapsellinen aloitus!

    Ei en ole raskaana tai mitään muutakaan vastaavaa :)) Tosin eilen olin pikkulikan synttäreillä tuolla parin kolmen tunni
    50 plus
    41
    458
  8. Epäihminen(kö?)

    Joulu tulla jollottaa, mitä välii? Onneks on viikonlopun aikana. Toiset lähti juhlimaan tänään halloweenia, ne jotka muu
    50 plus
    33
    405
  9. Rohkeata??????

    Milloin kukakin on lehtien sivuilla muka rohkeissa kuvissa, kuumissa kuvissa. Joskus menen katsomaan ja yllätyn, ne saat
    60 plus
    16
    377
  10. Puista ja vähän muustakin :)

    Toissapäivänä tulin kaupasta kotiin ja sain hevoskastanjan siemenestä päähän. Ja kun se kopsahti maahan niin aukesi ja s
    50 plus
    55
    360
  11. Rönsylilja!

    On kaunis kukka, kai sitä isännän harha-askeleeksikin sanotaan. Meillä siinä oli paljon rönsyjä silloin aviossa ollessa
    50 plus
    20
    359
  12. Iltaa odotellessa!

    Tämän kappaleen pitäisi kuulua tänä iltana televisiossa Voice of Finlandissa. Muutenkin ihan viikonloppuun sopiva kappal
    50 plus
    38
    309
  13. Taas meni hermot!!!!

    Kävin tuolla shoppailemassa vauvanvaatteita pikkuprinssille. No kun en ottanut niitä mitä ekaks katoin niin siinä sitä t
    50 plus
    35
    245
  14. Sinun tarinasi!

    Kaikilla ei ole televisiota, ja ehkä on ihmisiä joilla se on mutta eivät ole kuunnelleet tätä. Minä kuuntelen usein kun
    50 plus
    37
    244
  15. Matka unelmaan!

    Se on takana, matka maahan josta haaveilin koko lapsuuteni. Maahan joka on erittäin ristiriitainen. Äärimmäisen karu ja
    50 plus
    51
    239
  16. Ajan kulutusta!

    Nyt kun taas on viikonloppu alkanut niin pistetään musiikkia kehiin. Mulla on nyt vähän tommoinen Eppu Normaalimainen ol
    50 plus
    25
    223
  17. Kaikenlaista oppii!

    Olen nyt tehnyt sudokuja tossa kisojen aikana ja musiikkia kuunnellessa. Systerin mies kun niitä teki ja katoin vieress
    50 plus
    21
    218
  18. Pakko ihmetellä!

    On alotuksia ollut näistäkin jutuista nyt vaan itse tutkistelen oikein todella, mitä kaikkea sitä suuhunsa voi työntääkä
    50 plus
    8
    216
  19. Yön antia!

    Viime yönä näin pitkän unen jossa kuljin kaikenlaisilla sota-alueilla. Olin itse pakosalla yhdessä vaiheessa ja autoin m
    50 plus
    6
    183
  20. Kuinka ajattelette?

    Tässä kysymys jota usein mietiskelen. Kun minusta minulla pyörii toisinaan vaikka kuinka monta ajatusta päällekkäin ja y
    50 plus
    57
    175