tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Vaihteeksi toivotut!
Äsken soi päässä "Taivaan tulien" tunnari ja lähdin katsomaan löytyykö tuubista. Löysinkin Ismo Alangon laulamana sen. K461163Mitä musiikkia?
Tänä päivänä kaupassa käydessäni menin tieysti musiikki puolelle. Katselin kohtaa jossa luki Iskelmä, Humppa ja Valssi.142968Korvavalo!
Olen ollut ostamassa korvavaloa itselleni jo pitkään, mutta en vielä löytänyt sitä mistään. Joku sanoi että apteekista l77937Mukavaa arkea :)))
Huomenna se taas alkaa arki ja aherrus. Lähtee viimeinen viikko armon vuotta 2010. Tulossa täysin uusi ja tuntematon tul35705Hyvää viikkoa!
Ilman mitään taka-ajatuksia ajattelin tälle meidän hiljenevälle palstaväelle toivottaa. Luonto on kumman kaunista nytkin45652Puista ja vähän muustakin :)
Toissapäivänä tulin kaupasta kotiin ja sain hevoskastanjan siemenestä päähän. Ja kun se kopsahti maahan niin aukesi ja s55549Musaa taas!
Tuure Kilpeläinen on mun suosikki. Kaikki levyt on tuolla. Tänne saa taas laittaa jos haluttaa ihan mitä vaan. En sen ku85536Iltaa odotellessa!
Tämän kappaleen pitäisi kuulua tänä iltana televisiossa Voice of Finlandissa. Muutenkin ihan viikonloppuun sopiva kappal38492Lapsellinen aloitus!
Ei en ole raskaana tai mitään muutakaan vastaavaa :)) Tosin eilen olin pikkulikan synttäreillä tuolla parin kolmen tunni41470Epäihminen(kö?)
Joulu tulla jollottaa, mitä välii? Onneks on viikonlopun aikana. Toiset lähti juhlimaan tänään halloweenia, ne jotka muu33419Rönsylilja!
On kaunis kukka, kai sitä isännän harha-askeleeksikin sanotaan. Meillä siinä oli paljon rönsyjä silloin aviossa ollessa20393Rohkeata??????
Milloin kukakin on lehtien sivuilla muka rohkeissa kuvissa, kuumissa kuvissa. Joskus menen katsomaan ja yllätyn, ne saat16391Matka unelmaan!
Se on takana, matka maahan josta haaveilin koko lapsuuteni. Maahan joka on erittäin ristiriitainen. Äärimmäisen karu ja51278Taas meni hermot!!!!
Kävin tuolla shoppailemassa vauvanvaatteita pikkuprinssille. No kun en ottanut niitä mitä ekaks katoin niin siinä sitä t35274Sinun tarinasi!
Kaikilla ei ole televisiota, ja ehkä on ihmisiä joilla se on mutta eivät ole kuunnelleet tätä. Minä kuuntelen usein kun37273Ajan kulutusta!
Nyt kun taas on viikonloppu alkanut niin pistetään musiikkia kehiin. Mulla on nyt vähän tommoinen Eppu Normaalimainen ol25257Kaikenlaista oppii!
Olen nyt tehnyt sudokuja tossa kisojen aikana ja musiikkia kuunnellessa. Systerin mies kun niitä teki ja katoin vieress21245Pakko ihmetellä!
On alotuksia ollut näistäkin jutuista nyt vaan itse tutkistelen oikein todella, mitä kaikkea sitä suuhunsa voi työntääkä8237Kuinka ajattelette?
Tässä kysymys jota usein mietiskelen. Kun minusta minulla pyörii toisinaan vaikka kuinka monta ajatusta päällekkäin ja y57210Yön antia!
Viime yönä näin pitkän unen jossa kuljin kaikenlaisilla sota-alueilla. Olin itse pakosalla yhdessä vaiheessa ja autoin m6193