Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

  1. Sama+tuntuu+jatkuvan+kuuskymppisenä+.Aina+vaan+helpompaa+elellä+ja+olla+:D
  2. Katselen+usein+"kiireisiä"+ihmisiä+jotka+rannalla+juosten+ohittavat.+Korvissa+soi+joko+musiikki+tai+sitten+huudetaan+puhelimeen+samalla+kun+juostaan.Yksi+ihan+hullu+tilanne+kun+ihminen+ottaa+koiran+omalle+juoksulenkilleen+ja+toinen+ei+saa+haistella+niitä+kaikkia+ihania+hajuja+matkalla.+On+pakko+juosta+ihmisen+mukaan..Itsellä+on+polvet+vieneet+kiireen+tuolla+ulkona+kulkiessa.+Eikä+toistaiseksi+ole+kiirettä+muutenkaan.Nauin+hitaudesta+elämässä+ja+tällä+hetkellä+kyllä+otan+kaiken+siitä+irti.Hitaasti+nousen+aamuisin,+ja+sama+tahti+jatkuu+läpi+päivän..+Paitsi,Kun+tulee+joku+juttu+jota+odotan+ja+haluan.Kärsimättömyys+on+se+luonteen+piirre+joka+kyllä+tuo+vieläkin+kiireen+mukaan.Kiireen+henkisesti.+Heti,+mulle,+kaikki.Odotuksen+malttamattomuus.Silloin+on+kiire+ja+asioiden+täytyy+mennä+niinkun+itse+ajattelen..Mutta+useinkaan+ei+niin+käy+ja+joskus+kun+käy+niin+mietin+jälkeenpäin+miksi+niin+kiireellä+piti+tämäkin+hoitaa.
  3. Olen+jo+paljon+lähempänä+kuutta-+kun+viittäkymppiä,+mutta+en+suostu+kangistumaan+kaavoihin+vieläkään.Voi+kun+kutoisin+sukkia+mielelläni+mutta+vaikka+langat+ja+puikot+löytyy+niin+ei+ole+malttia+siihen.+Liian+hyvässä+muistissa+vieläkin+se+kouluaikainen+pakkokutominen.+Ja+kun+otan+kutimen+käteen+niin+kädet+hikoo+ja+kaikki+menee+ihan+pieleen.Onneksi+on+kutojia+ja+virkkaajia+ympärillä+niin+paljon+etten+jää+ilman+villasukkia+tai+mitään+vastaavaa.Extempore+eläjä+olen.+Saatan+ykskaks+hypätä+bussiin+joka+vie.....+minne+sitten+viekin.+Kamera+mukaan+ja+kuvailemaan.Enkä+siihen+tarvi+seuraa+vaan+sitä+on+siellä+minne+menen,+on+aina+ollut.Ulkomaan+matkoja+kun+olen+tehnyt+"yksin"+sitten+kun+melkein+viiskymppisenä+uskalsin+sille+ensimmäiselle+reissulle+Kreetalle.Musiikissa+parasta+on+60-luvulta+eteenpäin.+Ja+myös+jos+tansiin+haluan+niin+silloin+humppa+ja+muu+tanssimusa.+Myös+kotimainen+musiikki.++Rock,pop,+ihan+melkein+mikä+vaan+musiikki.+Paljon+kuuntelen+ns.+henkistä+musiikkia+joka+on+meditatiivista+ja+rauhallista.+Ihan+silleen+mikä+sattuu+olemaan+sen+mielentila."Elän+täysillä"+tosin+se+mitä+se+on+minulle+on+varmasti+ihan+erilaista+kuin+monelle+muulle.+Tykkään+vaellella+meren+rannalla+ja+metsissä.+Yksin.+Koska+toisten+kanssa+joutuu+kuuntelemaan+ja+vastailemaan.+Itse+tykkään+istua+kannolle+ja+antaa+luonnon+puhua.En+voisi+mennä+ulos+musiikki+korvissa+tai+puhumalla+kännyyn.Se+on+muuten+miulla+vielä+sitä+vanhaa+mallia+jolla+ei+pääse+nettiin,+ja+kun+lähden+ulos+niin+sekin+jää+kotiin+pöydälle+odottamaan.Yksi+ihan+ihana+asia+odottaa+minua+tuolla+autotallissa.+Se+on+maalauksen+alla+nyt.Keinutuoli,+sellainen+valkoinen+kaunis.+Vielä+tällä+viikolla+saan+sisään+ja+siinä+sitten+istuskelen+aamukahvin+kanssa+ja+katselen+pihalle.Olen+menossa+värjäämään+hiukseni+pitkästä+aikaa+punaiseksi+ens+viikolla+ja+sitten+haluan+itsestäni+kuvan+siinä+keinutuolissa,+sellaisena+kun+olen+sydämeltäni.Uteliaana+rockkitätinä.+omia+lapsia+kun+ei+ole+niin+voin+lähettää+niitä+systerin+jälkeläisille+:D+Muuten+taidan+mennä+pihalle+kitkemään+noita+kukkapenkkiä+kun+ne+niitä+kaipaa+:D