Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sama+tuntuu+jatkuvan+kuuskymppisenä+.
Aina+vaan+helpompaa+elellä+ja+olla+:D
12.04.2019 16:25
Kyllähän+moikkailen+aina+kun+tuttuja+tulee+vastaan.+Tosin+harvakseltaa+nyt+tulee+käytyä.
Silloin+kun+ton+sähköpostin+kaikesta+turhasta+käyn+tyhjentämässä.+Kun+se+on+mullekin+sellainen+sp.+mihin+kaiken+turhan+otan.+Jos+on+pakko+antaa+sp-osoite+enkä+tarvi+sitä+muuten+silloin+osoite+on+tämä.++
Ja+tuleehan+sinne+sitten+se+kaikki+roskapostikin,+eikä+muualle+:)
02.02.2019 17:03
Kyllä+syksy+on+parasta+aikaa,+talvikin+ihan+kiva+nyt+kun+on+kunnon+talvi.
Viime+kesä+oli+ihan+kamala,+mulle+paras+lämpötila+on+jossain+20+asteen+hujakoilla.
Ja+kun+se+aurinkokin+vaan+helotti+teivaalla+ei+auttanneet+pilvet+ei.
No+meillä+k-kottonin+kanssa+on+vaan+neljä+vuotta+ikäeroa+ettei+paljon.
Vaikka+on+kaikenlaista+vaivaa.++Niin+vanhaksi+en+suostu+vielä+itseäni+tuntemaan+++;)
02.02.2019 16:59
Välillä+käyn+minäkin+kurkkimassa+täällä+mutta+ei+mitään+mielenkiintoista+enää+löydy.
Suurin+osa+jotain+linkkejä+lehtien+sivuille.+Osaan+kyllä+itsekin+löytää+ne+mitkä+kiinnostaa+:)+
Silloin+joskus+oli+kivaa+ja+mahasta+sai+kiinni+pidellä+kun+toisinaa+nauratti+niin..
Jo+kuuluisin+kuuskymppisiin+viimeisen+synttärin+johdosta,+muttei+oikein+sekään+vedä.
Mukavaa+talven+jatkoa+sinulle+mii-su
31.01.2019 12:52
Hih+tulit+sitten+tuomaan+tänne+vähän+eloa++DD
Käyn+täällä+kurkkimassa+silloin+tällöin+muttei+enää+pitkiin+aikoihin+ole+ollut+alotuksia+jotka+sais+innostumaan.
Itelläkään+ei+ole+sen+kummallisempia+alotteita+mielessä+ollut.
Kylätie+on+hiljainen+sen+jälkeen+kun+täältä+lähti+pois+monta+mielennkiintoista+juttukaveria.
Mullakin+tulee+se+60v++täyteen+seuraavaksi.
Mutten+taia+edes+tuonne+60v:n+puolelle+mennä,+tai+kuka+sen+tietää.
Jos+tulee+ykskaks+se+vanha+into+päälle.
Olinhan+siellä+jonkun+aikaa+silloin+"nuorena+tyttönä"+jo+;)+
Sairauksista+huolimatta+ei+ole+oikeestaan+valitettavaa.
Nautin+elämästäni+niissä+puitteissa+missä+pystyn.+Kävelen+hissunkissun+meran+rannalla+ja+kuvailen.
Nyt+odotan+uutta+kameraa+kun+olen+innostunut+tuohon+ötökkämaailmaan.+Siellä+on+todella+paljon+kauniita+pieniä+olentoja.+Ne+menee+ohi+silmien+huomaamatta+jos+ei+onnistu+näkemään+kuvissa.
Veneet+lisääntyy+rannassa+taas.+Ikkunasta+katselen+kun+upeat+miehet+laittaa+tätä+meidän+rantaa+hienoksi.
Jääkaapissa+on+ruokaa+ja+lämmin+sänky+missä+nukkua.+Omat+avaimet+oveen.+Ja+telkussakin+on+tallennettuna+ohjelmia+joita+voin+katsoa,++silloin+kun+haluan.
Valtakunnassani+kaikki+hyvin+:)+
Mukavaa+kevään+jatkoa+sulle.
24.04.2018 11:21
Kyllähän+ne+mietityttää+ja+pohdituttaa+molemmat+toisinaan.
Mutta+pelko+on+sanana+jotenkin+sellainen+että+se+saisi+kaiken+hyytymään,+ja+estää+elämästä.
Elämän+tapaani+kuuluu+tehdä+kaikkea+mahdollista+mistä+nautin,+sitä+varten+ettei+tarvi+sitten+katua+jos+sairaus+vie+mukanaan.
Mitään+asiaa+minkä+pystyn+nyt+tekemään+en+siirrä+tulevaisuuteen,+sitähän+ei+koskaan+tiedä+koska+elämä+loppuu.
Onko+tämän+kaiken+takana+sitten+se+pelko,+vai+viisaus.+Sen+saa+jokainen+miettiä+omassa+päässään.
01.12.2017 19:49
Mulla+taas+päinvastoin.+Elämä+on+aina+ikäänkuin+alkanut+alusta+syksyllä+kun+pimenee+ja+talvi+lähestyy.
Rakastan+lunta+ja+lumisateita.+Jäällä+kävelyä+ja+kaikkea+talveen+liittyvää.
Mutta+kun+kevät+tulee+jo+helmikuun+alkaa+mieli+laskemaan+ja+tunne+alenemaan.
Olen+itse+just+miettinyt+sitä+että+mulla+kaikki+läheisten+kuolemat+ja+muut+ikävät+asiat+osuu+kuukausien+helmi-toukokuu+välille.
Kesät+on+kivoja+kun+ne+on+muille+viileitä+ja+mulle+sopivia.+Kuumana+kesänä+olen+äkäinen+kun+en+tykkää+siitä.+
Elo-syyskuu+alkaa+taas+menemään.
Ja+tosta+räntäsateesta+en+tykkää,+kevään+räntäsateesta+ollenkaan+kun+se+vie+vielä+alemmas+tuota+jo+valmiiksi+alhaalla+olevaa+tilaa.
Joskus+systerin+kanssa+nauretaan+sitä+kun+kumpikaan+ei+tykkää+räntäsateesta+vuodenaika+vaan+on+eri.
En+niin+paljo+huomaa+sitä+syksyllä+kun+keväällä,+kun+kaikki+on+loskaa+sulavan+lumenkin+takia.+Likaisia+teitä+ja+märkää.
Nyt+vaikka+on+satanut+niin+väliin+mahtuu+paljon+hyviä+ilmoja,+kohta+taas+ulos+kun+sateet+näyttää+loppuneen.
Voimia+sulle+Mitäkä.mies+syksyyn+ja+tulevaan+talveen.
12.09.2017 15:20
No+ehkä+sun+nyt+olis+hyvä+aika+alkaa+muistelemaan+miten+joskus+olet+toiminut.
Ja+muutenkin+opettelemaan,++flirttailla++voi+monessa+paikassa+vaikka+ihan+kaupassa.
52+on+nuori+vielä+voit+olla+hyvässä+lykyssä+vasta+puolivälissä+elämääsi.
Mieti+mitä+haluat+loppuelämältäsi+samaako+kun+tähän+asti+vai+jotain+muuta.
Tuntuisi+siltä+että+mies+on+kiinnostunut.
Mutta+ajattele+kuitenkin+eteenpäin+jos+hän+ei+vielä+olekaan.
Tämä+saattaa+hyvin+olla+herätys+sulle+ettet+nuku+onnesi+ohi,+kun+se+hetki+tulee,+jos+ei+ole+tullut+jo+tuon+miehen+kanssa.
Tsemppiä+elämääsi+ja+usko+itseesi.
15.08.2017 14:30
Eipähän+kiinnosta+lukea+näitä+lehtijuttuja.++
Voin+sanoa+että+kyllä+tässä+on+tullut+hyvin+kestettyä+niin+alamäkiä+kun+ylämäkiäkin.
Ja+luulen+etten+ole+ainoa+kukaan.
Monesti+ihmisten+on+vaikea+kestää+kun+menee+hyvin.++Pelätään+jo+etukäteen+sitä+että+se+hyvä+loppuu+niin+sitten+jopa+alitajuisesti+ihminen+tekee+päätöksiä+jotka+vie+sen+hyvän+pois.+ja+siinä+sitten+ihmetellään+että+miksi+aina+käy+näin.
Pelko+on+monen+ratkaisun+takana...
Jaa+maailman+menosta+en+tiedä+meneekö+yhtään+mihinkään.+Maapallo+se+vaan+jatkaa+pyörimistään...Luultavasti+vielä+pallona,+tai+soikeana+tjs....++:D
04.08.2017 13:01
Laitan+vielä+tämänkin+koska+on+hyvin+puhutteleva.
Ja+tykkään+nimenomaan+Irwinin+esittämänä.
https://www.youtube.com/watch?v=lLjW6W-AFo4
02.06.2017 19:29
Tää+kappale+saa+hyvälle+tuulelle.++
Kaunista+tämäkin+tavallaan.
https://www.youtube.com/watch?v=f5UKLeMl9Uc
02.06.2017 19:26
Tän+kesän+reissu+tulee+olemaan+Kymijoki+Kotkasta+Päijänteelle+kuvaten+kameralla.
Kaikkia+ihania+koskia+mitä+siihen+väliin+mahtuu+ja+kaikkea+mahdollista.
Rauhassa+kulkien+ja+luonnosta+nauttien+systerin+kanssa.
Vastavirtaan+mennään+mutta+väliäkös+tuolla+on+kun+kuljetaan+autolla++:D+
Aikaa+ei+vielä+ole+päätetty+vaan+sekin+selviää.
Muut+reissut+onkin+sitten+vielä+suunnittelematta+ex+tempore+matkoja.
02.06.2017 19:07
Nii+ja+johan+sie+määrittelit+hänet+tuossa+kirjoituksessa,+joten+toiveesi+on+jo+toteutunut...
19.03.2017 11:40
No+johan+meidät+määriteltiin+Ruotsalaisksi+aikaisemmin+ja+vissiin+kait+Venäläisiksikin.+Mieluiten+olen+kyllä+Suomalainen+ja+mielenkiinnolla+tulen+seuraamaan+sitä+:D
19.03.2017 11:28
Kyllähän+ne+monesta+paikasta+on+lopettaneet+noi+keskustelupalstat+ja+ikäväähän+se+on+aina+niille+ihmisille+jotka+niistä+saa+elämäänsä+joko+iloa+tai+sitä+muuta+keskustelun+aihetta.
Maailma+muuttuu+ja+se+on+hyväksyttävä.+Vaikka+kyllä+mie+sen+hyväksyn+pitkin+hampain+useimmiten..
16.09.2016 13:25
Joo+ollaan+hissun+kissun+vaan,+niin+kukaan+ei+kiinnitä+huomiota+meihin+;)
16.09.2016 13:22
No+sen+jälkeen+kun+lähti+täältä+noi+sheriffit+niin+täällä+ei+enää+ole+ollut+juurikaan+sitä+porukkaa+joka+silloin+ilakoi..
Itsekin+käyn+täällä+katsomassa+välillä+päivittäin+mutta+sitten+on+aikoja+jolloin+koko+palsta+unohtuu+todella+pitkiksi+ajoiksi+jopa+kuukausiksi.+Nyt+on+ollut+taas+sitä+aikaa+kun+kurkin+päivittäin.
Mutta+ei+juuri+ole+aloituksia+jotka+iskusivät+kipinää.
Ja+toisaalta+ei+ole+itelläkään+mitään+ihmeellistä+aloituksen+aihetta.
16.09.2016 13:20
Osa+täältä+on+tuolla+seuraavassa+ikäluokassa+:)+
Itse+kyllästyin+juuri+tuohon+mistä+Mitäkä.mies+tuolla+kirjoittikin.+Tuli+niin+vahva+sheriffi+tänne+että+ei+kerinnyt+vastailemaan+mukaviin+viesteihin+kun+ne+jo+oli+poistettu.
Ei+voinut+enää+tulla+sitä+mukavaa+spontaania+keskustelua.+Sitä+joka+sai+todella+usein+hörähtelemään+itsekseen+ääneen.
Ja+onhan+tää+ihan+eri+asia+kun+somessa+(facessa)+missä+kyllä+nykyään+eniten+kirjoittelen.+Siellä+on+kaikki+ihmiset+jotka+omia+kavereitani+ovat+oikeilla+nimillään.
Tosin+myönnän+että+kaipaan+sitä+kivaa+mikä+täällä+oli.+Kaipaan+monia+nimimerkkejä+joita+en+ole+nähnyt+enää+missään,++ainakaan+niillä+nimimerkeillä+kun+silloin+olivat.
15.09.2016 13:29
Katselen+usein+"kiireisiä"+ihmisiä+jotka+rannalla+juosten+ohittavat.+Korvissa+soi+joko+musiikki+tai+sitten+huudetaan+puhelimeen+samalla+kun+juostaan.
Yksi+ihan+hullu+tilanne+kun+ihminen+ottaa+koiran+omalle+juoksulenkilleen+ja+toinen+ei+saa+haistella+niitä+kaikkia+ihania+hajuja+matkalla.+On+pakko+juosta+ihmisen+mukaan..
Itsellä+on+polvet+vieneet+kiireen+tuolla+ulkona+kulkiessa.+
Eikä+toistaiseksi+ole+kiirettä+muutenkaan.
Nauin+hitaudesta+elämässä+ja+tällä+hetkellä+kyllä+otan+kaiken+siitä+irti.
Hitaasti+nousen+aamuisin,+ja+sama+tahti+jatkuu+läpi+päivän..
+
Paitsi,
Kun+tulee+joku+juttu+jota+odotan+ja+haluan.
Kärsimättömyys+on+se+luonteen+piirre+joka+kyllä+tuo+vieläkin+kiireen+mukaan.
Kiireen+henkisesti.+Heti,+mulle,+kaikki.
Odotuksen+malttamattomuus.
Silloin+on+kiire+ja+asioiden+täytyy+mennä+niinkun+itse+ajattelen..
Mutta+useinkaan+ei+niin+käy+ja+joskus+kun+käy+niin+mietin+jälkeenpäin+miksi+niin+kiireellä+piti+tämäkin+hoitaa.
14.09.2016 11:44
Olen+jo+paljon+lähempänä+kuutta-+kun+viittäkymppiä,+mutta+en+suostu+kangistumaan+kaavoihin+vieläkään.
Voi+kun+kutoisin+sukkia+mielelläni+mutta+vaikka+langat+ja+puikot+löytyy+niin+ei+ole+malttia+siihen.+Liian+hyvässä+muistissa+vieläkin+se+kouluaikainen+pakkokutominen.+Ja+kun+otan+kutimen+käteen+niin+kädet+hikoo+ja+kaikki+menee+ihan+pieleen.
Onneksi+on+kutojia+ja+virkkaajia+ympärillä+niin+paljon+etten+jää+ilman+villasukkia+tai+mitään+vastaavaa.
Extempore+eläjä+olen.+Saatan+ykskaks+hypätä+bussiin+joka+vie.....+minne+sitten+viekin.+Kamera+mukaan+ja+kuvailemaan.
Enkä+siihen+tarvi+seuraa+vaan+sitä+on+siellä+minne+menen,+on+aina+ollut.
Ulkomaan+matkoja+kun+olen+tehnyt+"yksin"+sitten+kun+melkein+viiskymppisenä+uskalsin+sille+ensimmäiselle+reissulle+Kreetalle.
Musiikissa+parasta+on+60-luvulta+eteenpäin.+Ja+myös+jos+tansiin+haluan+niin+silloin+humppa+ja+muu+tanssimusa.+Myös+kotimainen+musiikki.++Rock,pop,+ihan+melkein+mikä+vaan+musiikki.+Paljon+kuuntelen+ns.+henkistä+musiikkia+joka+on+meditatiivista+ja+rauhallista.+Ihan+silleen+mikä+sattuu+olemaan+sen+mielentila.
"Elän+täysillä"+tosin+se+mitä+se+on+minulle+on+varmasti+ihan+erilaista+kuin+monelle+muulle.+Tykkään+vaellella+meren+rannalla+ja+metsissä.+Yksin.+Koska+toisten+kanssa+joutuu+kuuntelemaan+ja+vastailemaan.+Itse+tykkään+istua+kannolle+ja+antaa+luonnon+puhua.
En+voisi+mennä+ulos+musiikki+korvissa+tai+puhumalla+kännyyn.
Se+on+muuten+miulla+vielä+sitä+vanhaa+mallia+jolla+ei+pääse+nettiin,+ja+kun+lähden+ulos+niin+sekin+jää+kotiin+pöydälle+odottamaan.
Yksi+ihan+ihana+asia+odottaa+minua+tuolla+autotallissa.+Se+on+maalauksen+alla+nyt.
Keinutuoli,+sellainen+valkoinen+kaunis.+Vielä+tällä+viikolla+saan+sisään+ja+siinä+sitten+istuskelen+aamukahvin+kanssa+ja+katselen+pihalle.
Olen+menossa+värjäämään+hiukseni+pitkästä+aikaa+punaiseksi+ens+viikolla+ja+sitten+haluan+itsestäni+kuvan+siinä+keinutuolissa,+sellaisena+kun+olen+sydämeltäni.
Uteliaana+rockkitätinä.+omia+lapsia+kun+ei+ole+niin+voin+lähettää+niitä+systerin+jälkeläisille+:D+
Muuten+taidan+mennä+pihalle+kitkemään+noita+kukkapenkkiä+kun+ne+niitä+kaipaa+:D
06.06.2016 19:38
1 / 183