Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
ateisti1982
Liittynyt 15v sitten
299
aloitusta ·
16298
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suurin+syy+yhä+uskonnonopetuksen+suuresta+määrästä+johtuu+siitä,+että+kaikilla+kouluilla+ei+ole+mahdollisuutta+et-opetukseen+ja+lapsen+tulisi+sen+vuoksi+matkustaa+mahdollisesti+toiselle+puolelle+paikkakuntaa+saadakseen+et-opetusta.+Joitakin+etäopetus+kokeiluja+on,+mutta+ei+kaikkialla+Suomessa.
Sitten+olisi+varmasti+mahdollista+et-opetukseen+kun+luovuttaisi+uskonnon+opetuksesta+kokonaan+jokaisessa+koulussa+ja+jatkettaisi+kaikille+et-opetuksena...myöskin+uskovat+rohkeasti+osallistumaan+et-opetukseen.+Uskonto+kuuluu+vapaa-aikaan+eikä+kouluun!
03.08.2018 10:31
Sulla+taisi+johtua+päästä!?
03.08.2018 10:24
Oppisit+sinäkin+tällöin+arvostamaan+erilaisia+ihmisiä!
03.08.2018 10:23
Uskominen+on+psykoosi!
03.08.2018 10:20
Tiedätkö+sinä+sitten,+kunnet+tiedä+edes+täysin+uskontosi+historiaa..ja+kiellät+inkvisition+eli+viattomien+ihmisten+mestaamiset+ja+muut+uskonsodat!+Siinä+vasta+tosikristitty+joka+aivottomana+vaeltaa+tosiasioista!
03.08.2018 10:19
Vanhempani+olivat+kuulkaa+ihan+avioliitossa+kuin+mä+synnyin!+:D
03.08.2018 10:15
Valitettavasti+minä+en+liity+Irja+Askolaan+mitenkään.+En+oikeastaan+tiedä+edes+kuka+hän+on+muuta+kuin+että+on+joku+pappi!
03.08.2018 10:14
Älykkyysosamääräni+on++115-124+riippuen+keskihajonnasta.
03.08.2018 10:12
suomalaiset+eivät+sikiä+tarpeeksi,+joten+mitä+otetaan+tilalle+kun+Suomessa+on+suurelle+lisääntymiselle+tarve!?+Sitä+olen+täällä+kysynyt,+mutta+en+ole+saanut+vastausta+siihen+mikä+on+teidän+vaihtoehtonne?!
03.08.2018 10:09
Aukissa+ei+opi+mitään+sellaista+erikoista,+mitä+tarvitsisi+arjessa.+Sivarissa+oppii+sentään+kunnioittamaan+vanhempia+ihmisiä,+jotka+todellakin+ovat+rakentaneet+Suomea+enemmän+kuin+te+joilla+ei+ole+muuta+kuin+MV-lehti+ainoana+lähteenä,+josta+perussuomalaisetkin+onkivat+tarkistamattoman+tietonsa!+Itseasiassa+armeijassa+ei+opi+kunnolla+edes+teitittelemään+vaan+lopulta+sivarissa+jos+siellä+on+vanhempien+ihmisten+kanssa+tekemisissä.
03.08.2018 10:06
Et+sinäkään,+vaikka+omaisit+kilkuttimet+jolla+käyt+kusella!
03.08.2018 10:01
Minunko+pitäisi+hyysätä+suomalaisia+juoppoja+ja+narkkareita,+jotta+olisin+isänmaallinen.+Olen+isänmaallinen+mielestäni+sillä+että+ajattelen+Suomen+tulevaisuutta+enkä+menneisyyttä!
03.08.2018 09:59
Sun+suvaitsevaisuus+käsityksilläsi+pitäisi+hyväksyä+vain+maahanmuuttovastustajat+ja+perussuomalaisten+lässytyksen.+Sitä+kai+se+puhe+oli+että+kiihotus+kansanryhmää+vastaan+poistaminen+laista+oli,+että+te+saisitte+rauhassa+halveksua+ja+pilkata+maahanmuuttajia.+:D+Perussuomalaiset+on+tyhmien+ihmisten+puolue!
03.08.2018 09:57
Perussuomalainen+juntti+natsipelle,+ole+hiljaa.+Sahanpurua+aivojen+tilalla+vaikuttaa+olevan+vain+inhimillisyyksiä+ja+maahanmuuttoa+vastustajilla.
03.08.2018 09:53
"Lieneekö+peruja+Auk-aikasi+stressistä,+jolloin+sait+köniisi+intissä+liikaa+ja+lopetit"
En+ole+saanut.+Keskeytin+armeijan+koska+fyysisesti+sairaan+ei+pidä+suorittaa+armeijaa+ei+silloin+eikä+nyt.+Ei+minun+eikä+kenenkään+muunkaan!+En+ymmärrä+sitä+miksi+puolustusvoimat+hyysää+sellaisia+käymään+armeijan+loppuun,+kun+sairaus+ilmenee+varusmiespalveluksessa.++Henkisesti+olin+täysin+kunnossa+suorittamaan+armeijan.+Puolustusvoimat+kannustivat+jopa+jäämään.
"pelkuri+on+aina+pelkuri,+vaikka+olisikin+vain+hermonsa+menettänyt+turhake-ateisti.+"
En+pelkää+mitään+enkä+ketään.+Tehän+tässä+pelkäätte+islamuskontoa.+Minulle+islam+on+vain+uskonto+muiden+joukossa,+josta+kristityt+koittavat+olla+parempia+ihmisiä+ja+keksiä+kaikkea+uskotteluja+mv-lehteä+lukemalla.+Sun+hermoissasi+tässä+taitaa+olla+parantamisen+varaa+ja+kaikessa+muussakin,+kunnet+silmissäsi+maahanmuuttajia+siedä!+Et+näytä+tulevan+toimeen+erilaisten+ihmisten+kanssa+ollenkaan,+paitsi+niiden+ihmisten+kanssa+jotka+ovat+vain+kaltaisiasi.
29.07.2018 15:38
Olen+varma+että+sä+olet+natsi!
29.07.2018 15:27
Jumalauta,+että+sä+et+edes+viitsi+kuin+jauhaa+siitä+miten+sä+elit+Ruotsissa!?+Oliko+jokainen+sinne+muuttaneista+suomalaisista+töissä+Ruotsissa+vaikka+sinä+olit+ja+siitä+tässä+vanhaukkeli+oli+tässä+kysymys!+Kaikki+ei+ollut+tehtaassa+töissä+vaan+muutti+Ruotsiin+paremman+elämän+toivossa,+EI+TYÖN+PERÄSSÄ!
Senhän+kaltaisesi+sallii+maahanmuuttona+Suomeen,+jos+sallii+sitäkään!
29.07.2018 15:13
Miksi+ette+syytä+kaikkia+suomalaisia+silloin+kun+joku+suomalainen+mies+raiskaa+suomalaisen+naisen+tai+ulkomaalaisen+naisen!?+Miksi+silloin+pitää+syyttää+koko+islamilaista+uskontokuntaa+tai+maahanmuuttajia+kun+yks+maahanmuuttaja+radikaalisoituu+ja+puukottaa+kadulla+naisia?!
29.07.2018 14:28
kaltaisistasi+suomalaisista+oli+kysymys!
29.07.2018 14:23
Ei+johtunut+hermojen+romahtamisesta.+Kehtaatte+sanoa,+että+mäkin+tiedän+muka+kaikkea+teistä.+Sä+et+lopulta+tiedä+minusta+mitään.+Kyse+oli+fyysisestä+vammasta,+joka+ei+ollut+päästä+johtuva.+Miellän+ettei+maata+puolustaneella+tule+olla+minkäänlaista+fyysistä+vammaa,+mutta+te+hyväksytte+sen,+että+siitä+on+hyötyä+yhteiskunnalle+että+puolikuntoisena+tulisi+puolustaa+maata!+Suurin+osa+armeijan+käyvistä+on+heikkokuntoista+fyysisesti.+Sitähän+on+puhuttu+vuosittain,+mutta+mikään+ei+muutu.
Kristityt+on+mielisairaalan+tarpeessa+ja+sairastuneet+psykoosiin,+jota+usko+on!
"Sivarikaan+et+ole+käsittääkseni,+vaan+täyslusmu.+"
Tiedätkö+sä+siis+mua+enemmän+mitä+mä+olen+suorittanut.+Mikä+mä+sitten+olen+jos+olen+sellaisen+käynyt,+jollen+sivari!?
Jokaisen+suomalaisen+miehen+tulisi+käydä+kummankin+sekä+armeijaa+että+siviilipalvelusta,+jotta+ymmärtäisi+hieman+miksi+joku+valitsee+sivarin!+Mä+olen+käynyt+kumpaakin!
29.07.2018 13:57
120 / 815