Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

  1. Palstan ateisteista

    Moni ateisti väittää täällä olevansa ateisti, mutta tekstiensä puolesta monessa suhteessa kuulostaa minusta siltä, että
    Kirkko kuulolla
    172
    3231
  2. Joulu on ääliöiden juttu.

    Taas erään mielikuvitushahmon nimeltä "Jeesuksen syntymän" takia ihmiset hamstraavat ruokaa ja kaikkea tilpehööriä kaupo
    Ateismi
    174
    1706
  3. Konsertista Aktin Ylistys (Pahojen poikien lauluja)

    Oli sitä hauskaa katsojilla ja varmasti monet uskovaisetkin olivat mukana yleisössä katsomassa ja nauramassa Junnu Vaini
    Ateismi
    13
    1542
  4. kysymyksiä -tahdon vastauksia

    Olen kysellyt tällä keskustelupalstalla jo muutamaan kertaan muutamia kysymyksiä, mutta en ole koskaan saanut niihin vas
    Kirkko kuulolla
    141
    1275
  5. Ei hyvää päivää - Laura Huhtasaari

    Onkohan Laura Huhtasaari ollut pakkohoidossa Harjavallan Merstolan mielisairaalassa?! Aina vaan paranee tämä uuden peru
    Ateismi
    90
    1153
  6. Kirkollisena pyhänä kaupat vaan auki!

    Taas tapeltiin siitä, ettei loppiaisena saa olla ruokakaupat tai mitkään muutkaan auki. Oikein huomaa, että ihmiset ovat
    Kirkko kuulolla
    80
    1046
  7. Presidentin puhe päättyi taaskin "jumalan siunausta"

    En millään voi ymmärtää enkä hyväksyä että Suomen presidentti Saulu Niinistö uudenvuoden puheessaan toivottaa "jumalan s
    Ateismi
    119
    729
  8. Päivi Räsänen a-studiossa

    Päivi Räsänen oli tukemassa Soinin sanomisisa eilen A-studiossa, mutta missä Soini itte oli!? En tiedä kyllä yhtä tyhmem
    Ateismi
    51
    694
  9. Liitykirkkoon.fi -banneri pois 9. joulukuuta jälkeen?

    Kuinka moni ateisteista on samaa mieltä kanssani, että kyseinen "Liitykirkkoon.fi" - banneri tulee häipyä tältä sivustol
    Kirkko kuulolla
    83
    668
  10. Avioliittoon VIHKIMISEN lisäksi tulisi olla HAKEMINEN

    Miksi avioliitolle on ainoa vaihtoehto joko VIHKIMINEN kirkossa tai VIHKIMINEN maistraatissa? Voisimme pitkäaikaisen avo
    Kirkko kuulolla
    104
    661
  11. Agnostikon mielestä ateismi =jumalan kieltäminen!!

    Siis mä ajattelin yhtä kaveria oitis hihhuliksi, kun alkoi muka agnostikkona vittuilemaan mulle, että ateisti on joku ju
    Ateismi
    299
    661
  12. Tyhmyyden huomaa kannattajissa

    Onko todellakin niin että yhtä aivottomat ihmiset kannattavat USA:ssa Trumpia kuin täällä Suomessa on äänestänyt Persuja
    Maailman menoa
    81
    601
  13. Itsenäisyyspäivä tulossa

    Enpä taida katsella presidentin linnanjuhlia telkkarista. Siellä vaan eliitti mällää ja ryyppää yhteiskunnan varoja viel
    Sivarit ja totaalit
    14
    574
  14. Uskonto vs. tiede

    Vai olisiko pitänyt otsikoksi laittaa "ihmisen häntäluu". Olen hämmästynyt kreationistien "älykkäästä sunnittelusta", jo
    Kirkko kuulolla
    4
    568
  15. Uskovaiset miehet on "ämmiä"!?

    Uskovaiset miehet ovat hyvin "ämmämäisiä" tyyppejä (onko kukaan muu huomannut saman ilmiön?), jotka rakastavat Jeesustaa
    Ateismi
    74
    562
  16. Moraalikäsityksistä

    Olen ihmetellyt, kun uskovaiset ja konservatiiviset ihmiset ajattelevat hyvin "ylimielisenä", ettei vapaa-ajattelijoilla
    Kirkko kuulolla
    51
    516
  17. Viestini poisteettiin, miksi!?

    Kirkossa ollaan töissä perjantai-iltaisin? Minun aloitukseni oli otsikoituna "psykiatrille?". Rukoilkaa nyt ihmeessä nii
    Kirkko kuulolla
    26
    510
  18. Ateismi ei ole uskonto

    Usein uskovaisille ei riitä "Ateisti-FAQ" sanasto. http://fi.wikiquote.org/wiki/Ateismi Täysin samaa mieltä mm. :
    Kirkko kuulolla
    32
    509
  19. Uskovaiset ovat tekopyhiä seksin suhteen!

    Raamattu ja uskonasiat yleensä ovat esteenä uskovaisille seksin harrastamiselle. On täysin kummallista että monet uskova
    Kirkko kuulolla
    80
    496
  20. Hämmästyttää uskovaisten lomailu Israeliin

    Minua ateistina hämmästyttää, että monet kristityt matkustavat vaippaikäisten muksujensa kanssa Israeliin ja väittävät,
    Yleistä uskonnosta
    31
    434