Muistuttavat ajatuksiltaan toisiaan. Kuin kaksi marjaa.
Vastaukset 10
- Oksastettuoksa
eikös tää ateisti ole Irjan avioton lapsi?
- ReijoRavintola
Sitähän ei koskaan voi tietää kun on sellainen maha että voi olla raskaana niin se ei näy sen enempää kuin jos ei ole raskaana.
- Oksastettuoksa
Mitenköhän ovat samannäköisiä keskenään, laitas ateisti valokuvasi profiiliin niin katsotaan kenen näköä sussa on. Koskaan ei ole ollut valokuvaa profiilissa, mikäs sitä poikaa oikein ujostuttaa?
- Nälkäon
Hyvä! hyvä! Hehehehehehehehehehhee.
- sage8
Nämä kaksi kommenttia kertoo lahkouskovien moraalisen ja muunkin tason. Täydellisesti. Eikä osata edes hävetä.
- nöyräpoikahki
Miten menee? Onko tulltu ongittua ahvenia?
- sage8
Minä olen verkkokalastaja, joskus Inarillä mutta useimmiten muualla.
Valitettavasti minä en liity Irja Askolaan mitenkään. En oikeastaan tiedä edes kuka hän on muuta kuin että on joku pappi!
suksiateistipätsiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63926
- 83880
- 116875
- 62825
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49589Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534