Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cecilia80
profiilit
cecilia80
cecilia80
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lisäisin vielä että suhteilla tarkotin sitä että täytyy tuntea paljon ihmisiä omalta paikkakunnalta, jotta saa ääniä!
Lopetan kommentit tähän turvallisuussyistä, täytyy oman perheen turvallisuutta vaalia kuitenkin!
02.11.2012 22:13
Tarkotin että en halua minun varoistani mainoskampanjaan laittaa kamalasti rahaa. Ja kyllä usko tai älä minulla on paljon asiakkaita ja rahaa kyllä tulee, mutta täytyy verotkin maksaa.
Sen huomaa että sinä et yrittäjyydestä mitään ymmärrä etkä myöskään politiikasta.
Hyvinpä olet perillä minun taustoistani ja voisit kirjoittaa omalla nimelläsi!
Jos et uskalla omalla nimelläsi kirjoittaa kannattaisi olla hiljaa!!!
02.11.2012 22:01
Oikeassa taidat olla ja kaikkihan me tiedämme että ne jotka ovat olleet aikaisemmin valtuustossa pääsevät helposti sinne uudestaan!Kyllähän nämä valtuustopaikat pitkälti saadaan suhteitten kautta.
01.11.2012 18:20
minulla ei yksinkertaisesti riittänyt varat mainostamaan joka puolella Kirkkonummea =(. Kaiken mainonnan joutuu yksin kustantamaan!
01.11.2012 17:20
Joka tapauksessa todella hienoa että RKP sai yhden mandaatin lisää kunnanvaltuustoon =)
31.10.2012 17:48
Miksi siitä olisin rkp:tä syyttänyt?
31.10.2012 17:20
Koulukiusaaminen on kasvava ongelma yhteiskunnassamme. Jos perustetaan lisää kaksikielisiä kouluja, koulukiusaaminen taatusti lisäntyy kovaa vauhtia. Miten saamme koulukiusaamisen siinä tapauksessa loppumaan?onko kunnilla varaa lisätä koulupsykologien ja muiden ammattilaisten määrää??koulukiusaaminen vaikuuttaa valitettavasti koko loppuelämään varsinkin kiusattujen elämää =(.
26.10.2012 00:57
Minulla herää kysymys, että miksi me suomenruotsalaiset opiskelemme mielellämme suomea ja ruotsia sekä muita vieraita kieliä. Taas suomenkieliset valittavat kun on pakko opiskella ruotsia, Kielitatohan on rikkaus! Ihmettelen myös että miksi ruotsia on sitten niin vaikeata oppia ja meillä suomenruotsalaisilla ei ole vaikeuksia oppia kieliä! Mehän voisimme yhtä hyvin haluta saada pakkosuomi pois, mutta onneksi olemme sivistyneempiä =).
Meneekö tämä siihen että lopulta Suomessa opiskellaan pelkästään suomea ja muut kielet jäävät pois, mitä sitten tilalle!???
Ja muistakaa että kaikki olemme suomalaisia ja haluamme kaikkien kansalaisten parasta =)
26.10.2012 00:46
Lisään vielä:
Nimimerkille käännöststö:
miksiköhän minä en ole saanut säätiöltä rahaa vaikka olen kunnallisvaaliehdokkaana RKP:n listoilla???
26.10.2012 00:29
Voitko Sinisalo kertoa mitä ongelmia RKP on tänne Kirkkonummelle tuonut?Sinähän olet muistaakseni asunut täällä Veikkolassa peräti 4 vuotta, eli tiedät varmasti asiat kaikista parhaiten!
Jotenkin muistelisin niin että suomenruotsalaiset ovat nyt syyteryöpyn alla eikä perussuomalaiset!miksi emme saisi käydä koulua rauhassa ruotsinkielellä??Mitä haittaa tai uhkaa suomenruotsalaisista on yksikielisille??Olemmehan kaikki kuitenkin suomalaisia ja haluamme tehdä yhteistyötä yhteisen hyvän puolesta!
Poliitikassa löytyy ainaa korruptuneita politikkoja, mutta niitä löytyy kaikista puolueista. Siihen voi vaikuttaa ainoastaan sillä tavalla että itse toimii vilpittömästi ja rehellisesti eikä haukkumalla muita ihmisiä. On hyvä että Suomessa puhutaan monia eri kieliä ja että löytyy monia kulttuureita Suomesta.
Ystävällisin terveisin
Cecilia Hoffrén
kunnallisvaaliehdokas RKP
26.10.2012 00:23
Taistelisin sillä tavalla että sanoisin mielipiteeni suoraan valtuustossa ja tekisin alotteita. Kaksikielisyydellä tarkoitan että kuntalaisilla on oikeus saada palveluita molemmilla kotimaisilla kielillä.
Rakennusluvat jaetaan usein epäoikeudenmukaisesti. kuntalaisella, jolla on esim. monta hehtaaria maata niin ei saa rakennuslupaa millään kun taas toiseen paikkaan rakennetaan hyvin tiiviisti.
Veikkola tarvitsee uuden terveyskeskuksen, sosiaalitilat vanhuksille ja lapsille ja lisää tonttitilaa yrityksille.
Kirjanpitäjille on liikaakin töitä jopa täällä Veikkolassa, eli asiakkaita löytyy varmasti. Lisäksi tilitoimistoille tulee nykypäivänä asiakkaita muiltakin paikkakunnilta.
Minusta kunnallisveroa ei pitäisi nostaa vaan saada kulutus nousemaan houkuttelemalla uusia yrittäjiä Kirkkonummelle.
Omaishoito olisi kunnalle kaikista edullisinta ja hallitus on luvannut jo lisäavustusta siihen tarkoitukseen. Hoidon laatukin olisi taattua, koska omainen hoitaa parhaiten vanhuksia. Näin omaishoitaja voisi palkata ulkopuolisen yrityksen hoitamaan omaistaan sillä aikaa kun omainen pitää esim. lomaa.
Opettajia voitaisiin kouluttaa erikseen miten koulukiusaamiseen pitäisi puuttua. Esim. kouluihin voitaisiin pestata nuoria työttömiä seuraamaan mitä koulujen välitunneilla tapahtuu oppilaiden välillä.
18.10.2012 23:19
Millä tavalla persut saisivat kunnan asiat muutettua parempaan suuntaan kuin muut puolueet?
18.10.2012 23:04
Itse en vieläkään ymmärrä miksi yksikieliset vihaa kaksikielisiä!?
18.10.2012 00:23
Moi,
äänestäkää numeroa 177. Kuulun ehdokkaiden nuorempaan kastiin ja minusta olisi aika saada vanhempi sukupolvi pois kunnanvaltuustosta. Minun mielestä ei pitäisi saada olla valtuustossa kauempaa kuin kaksi kautta.
http://ceciliahoffren.sfpval.fi/
17.10.2012 01:43
Moi,
kannattaisi unohtaa puolueet ja äänestää yksilöä. Monilla ehdokkailla on oma linjansa eikä ole kaikista asioista samaa mieltä puolueen kanssa.
17.10.2012 01:36
Moi,
minun mielestäni sama valtuutettu saisi olla korkeintaan kaksi vaalikautta valtuutettuna, näin saataisiin nuorempaa väkeä valtuustoon ja uusia ideoita. Minusta kunnan työntekijä tai kansanedustaja ei saisi olla ehdokkaana kunnallisvaaleissa. Mitä mieltä te muut olette?
17.10.2012 01:32
Moi,
äänestäkää nuorempaa verta valtuustoon ja yrittäjiä =). Olen Rkp:n ehdokas, mutta en ole niin sanottu ruotsittaja!
17.10.2012 01:27
1 / 1