Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
j.kroger
profiilit
j.kroger
j.kroger
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Yksityisviestissä lisää.
11.07.2010 14:34
Vieläkö kirjaasi postitat, minulla on tarkoitus laittaa osoitteeni sinulle ajallaan. Jotkin asiat mieltäni mietityttävät ja olisi mielenkiintoista vastaus niihin saada, josko kirjasi, asiasi tässä auttaisi.
Olenko niin kuin tuo kansa?
En itse osaa vastata. Olen kyllä ainakin kuin nuo tuohon asti, kun sanovat 'Mennään kuulemaan, millainen
sanoma Herralta nyt on tullut.'. Tämän jälkeen en osaa määritellä itseäni, koska en ole esim. kirjaasi lukenut.
"Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."
Vieläkö kirjaasi postitat, minulla on tarkoitus laittaa osoitteeni sinulle ajallaan. Jotkin asiat mieltäni mietityttävät ja olisi mielenkiintoista vastaus niihin saada, josko kirjasi, asiasi tässä auttaisi.
10.07.2010 13:24
"Mutta luterilaisesta kirkosta, eikä tältäkään palstalta ole vielä toista Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta esille tullut."
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,
mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu,
etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani
johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
08.07.2010 10:46
1 / 1