Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä tapauksessa huono sellainen. Epäaitous paistaa tekstistä läpi.
16.10.2013 19:35
Tunnetko sitten empatiaa muita ihmisiä kohtaan? Miilainen ihminen olet noin yleensä, jos ei ajatella tätä kiusaamisjuttua? Hyväksyykö yhteisönne kiusaamisen? Onko joku yrittäny auttaa kiusattua?
16.10.2013 19:27
Mitkä muuten ovat randomeimmat leffat, jotka olette nähneet? Itselläni varmaan Pink Floyd: The wall, Cabin fever, Evil dead 2 ja Hamtaro: seikkailu hamham- maassa.
16.10.2013 19:07
Herätyskello olisi ainakin erikoinen aihe. Minulla vain ei satu olemaan herätyskelloa...
Sattuisiko joku muuten tietämään, miten määritellään termi: "itsemurhamusiikki"? Jos ette tiedä, kertokaa vaikka onko teillä herätyskelloa ja jos on: millainen?
(randomia keskusteluahan tänne haluttiin... Oliko tarpeeksi randomi viesti XD)
16.10.2013 19:03
Miten tämä liittyy kiusaamiseen? Olisit pistänyt pulinoihin.
16.10.2013 18:57
Yleensä syrjittynä oleminen vituttaa ja ihan syystäkin. Tosin jos on oikeasti syrjitty, ei siitä voi syyttää pelkästään lissuja, vaan koko yhteisöä. Lissuissa ei ole mitään pahaa! Jos he syrjivät jotain, he ovat paskiaisia! Se ei kuitenkaan johdu siitä, että he ovat lissuja. Kyllä muutkin, kuin lissut syrjivät.
16.10.2013 17:47
XD Lisää tällaisia kirjoituksia kiitos! Loistava huumoriteksti! Jatka samaan malliin, niin saat varmasti arvostusta.
16.10.2013 17:32
Voihan kirjassa olla useampikin kertojatyyppi. Esim. Stephen Kingin kirjoissa Carrie ja Cristine tappaja-auto. Cristinessä on aluksi minä-kertoja, sitten kaikkitietävä kertoja ja sitten taas minä-kertoja. Carriessa taas on välillä kaikkitietävä kertoja ja välillä tarinaa kerrotaan tapahtumista jälkeenpäin kirjoitettujen tekstien avulla.
Mielestäni tällaisilla ratkaisuilla saa parempia kirjoja, mutta sillä tavalla voi myös olla hankala kirjoittaa.
16.10.2013 17:28
Braindead olisi hyvä katsottavaksi tyttöystävän kanssa, koska siinä on myös romantiikkaa. Siinä on myös paljon verta, tosin muuten se on enemmään komedia- kuin kauhuelokuva.
16.10.2013 17:08
Luultavasti on keksitty ihan elokuvaa varten... Varmaa tietoahan minulla ei tosin ole.
16.10.2013 17:06
Olet paskiainen! (tai trolli, mutta en pidä sitä todennäköisnä, sillä vaikutat aidolta)
Mukavaa kuitenkin, että avauduit, sillä kiusaajien ajatusmaailmasta on paljon harhakäsityksiä. Keskustelisin mielelläni kanssasi enemmän, sillä minua kiinnostaa psykologia ja kiusaamisesta ei ole paljoakaan tietoa kiusaajien näkökannalta. Haluan tietää, mitä kiusaajien pään sisällä liikkuu.
ps. Onko sinulle epäilty psykopatiaa tai narsismia? Jos olet narsisti, et kiinosta minua. Tiedän jo tarpeeksi narsistien ajatuksista + he ovat säälittäviä ja suuruudenhulluja (eli lievästi harhaisia).
16.10.2013 16:53
Ehkä hän oli alunperin trolli, mutta muuttui myöhemmin asiallisemmaksi...
16.10.2013 16:36
Olet haudattuna hiekkaan. Vain pääsi on näkyvissä. Vuorovesi on tulossa. Edessäsi on TV-ruutu. Näet TV:stä sinulle rakkaan ihmisen, joka on haudattu samalla tavalla alemmaksi rannalle. Näet, kun vesi nousee ja lopulta tappaa hänet. Tiedät olevasi seuraavana. Kylmä suolainen vesi tulee aaltoina päällesi. Pidätät hengitystäsi ja odotat, että aalto menee ohi. Jokainen aalto on edellistä pidempi. Toivot, että vesi huuhtoo hiekkaa pois, jotta pääsisit vapaaksi. Yrität sinnitellä kaikin voimin. Keuhkosi ovat jo äärimmillään rasituksesta, eikä pelastus ole vielä lähelläkään. Tunnet epätoivon valtaavan mielesi ja hengität vettä. R.I.P. sinä
tai
Istut pöydän ääressä. Pöydällä on shakkilauta. Pöydän toisella puolella on mies. Mies käskee sinua pelaamaan kanssaan. Hän sanoo, että aina, kun menetät nappulan, hän murtaa yhden luusi. Aloittaa pienistä, kuten käsien ja jalkojen luista ja siirtyy koko ajan suurempiin. Jos taas voitat hänet, hän viiltää kurkkusi auki, jolloin kuolet nopeasti. Toivot, ettei mies ole kovin hyvä pelaamaan, mutta toivosi on turha. Mies voittaa sinut kerta toisensa jälkeen ja tunnet luittesi murtuvan yksitellen. Kuolet hitaan ja tuskallisen kuoleman. R.I.P. sinä
En keksinyt kuolintapoja itse, mutta kirjoitin nuo kuvaukset. :)
16.10.2013 16:35
Minullakin on syysloma, mutta en vain ole ehtinyt olla täällä...
16.10.2013 16:17
Kiusaajan opas. (alkuperäinen)
13.10.2013 16:02
Hyvä tietää, että on jotain, mitä odottaa. Minä ainakin aion olla täällä vielä ensi kesänäkin.
13.10.2013 16:01
"Kiusaaminen on epänormaalia"
Mistä lähtien? Eikö ihminen, tai mikä tahansa muukin eläin, muka halua näyttää valta-asemaansa muille. Kiusaaminen on kyllä ehdottomasti väärin, mutta epänormaalia se ei ole.
"95 % kiusaajista kärsii aikuisena"
Mistä repäisit luvun? Keksitkö sen itse? Jos entinen kiusaaja käyttää alkoholia tai huumeita, tai on sekaantunut rikollisuuteen, se ei tarkoita, että nämä asiat olisivat yhteydessä toisiinsa. Moni kiusaaja myös menestyy hyvin, jatkaa työpaikkakiusaajana ja elää onnellisena sadistisena paskiaisena loppuelämänsä.
13.10.2013 10:01
Eipä aihe kovin paljoa minua kiinosta... Mutta se mielipide... No eipä minulla mitään teinivanhempia vastaankaan ole...
12.10.2013 22:12
Kyllä! Tämä ON mielisairaala! Ongelma?
12.10.2013 13:04
Ilmoita asiasta vaikka lastensuojeluun.
10.10.2013 17:48
154 / 171