mie sit oo yks idiooteimmista tyäristä koskaa

ocean-

Mie typerys oon valvonu tähä asti vaikka mulla on herätys 7.30 ja kiireine aamu ja kama päälle kahen tunni ajomatka ärsyttävie pikkusisarusteni kaa ja kaikkea...... Mie vaa yksinkertasesti oon idiootti kusipää mut se ei liity tähä ny :/

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ocean-

Tääl o pirun autiota.... Ku mie oon ainut jolla on syysloma ny??? :'(

• ocean-

Väsyttää!!!!! Mut e mie ennää halua laittaa nukkumaa ku aamumla väsyttää vielä enemmä

• ocean-
        ocean- kirjoitti:

Väsyttää!!!!! Mut e mie ennää halua laittaa nukkumaa ku aamumla väsyttää vielä enemmä

Mie juon liikaa kahvia, mut se ei kuiteskaa valvota. Kahtokaa ny, mie alanvaa selittää jotain turhaa ku oon hereillä liikaa. Tai sit mie vaa oon hiljaa ja mumise jotai epämäärästä välillä.

• jumav¡ttupenis
        ocean- kirjoitti:

Mie juon liikaa kahvia, mut se ei kuiteskaa valvota. Kahtokaa ny, mie alanvaa selittää jotain turhaa ku oon hereillä liikaa. Tai sit mie vaa oon hiljaa ja mumise jotai epämäärästä välillä.

Aaahh sori ku hehkutan mut tost tuli mieleen et voin nukkuu ihan niin kauan ku haluun jään sänkyyn varmaan kolmeen saakka päiväl :D puspus, onnee sulle aamul

• ocean-
        ocean- kirjoitti:

Mie tahtosi juua itteni umpihumalaan ja elää elämäni onnellisen autuaan tietämättömänä 24/7 juoppona loppuun.
        Miks?
        Huviksee, koska maailma lepää harteillani? No ei ku tää yhteiakunta on perseestä. Ku ei voi!!!!

Mie tahtosi myös tehä monia muista asioita..... Tää o jotenki kummaa

• ocean-
        jumav¡ttupenis kirjoitti:

Aaahh sori ku hehkutan mut tost tuli mieleen et voin nukkuu ihan niin kauan ku haluun jään sänkyyn varmaan kolmeen saakka päiväl :D puspus, onnee sulle aamul

Onnea siitä! Hehkuta menemää vaa, ei haittaa yhtää. Tääl ois suuuuperhyper tylsää yksi

• jumav¡ttupenis
        ocean- kirjoitti:

Mie tahtosi juua itteni umpihumalaan ja elää elämäni onnellisen autuaan tietämättömänä 24/7 juoppona loppuun.
        Miks?
        Huviksee, koska maailma lepää harteillani? No ei ku tää yhteiakunta on perseestä. Ku ei voi!!!!

Tjaa.. no mä rupeen koisii, öitä.

• ocean-
        ocean- kirjoitti:

Miks?

Mie todellaki rakastan talvea ja lunta. Maailma on ulkoisesti ihan helvetin kaunis paikka mut ei se sit ookkaan.
        Mie vaan tahtosin kuvata aivan kaiken mitä mie nään, mut ei pysty :'( ja se on nii surullista.
        Mie oon aika hämilläni kaikesta tosta roinasta mun pään sisällä... Se on nii sekavaa ja hankalaa. Sitä pitäs olla kauheen sosiaaline ja muuta et ihmiset näkis sut ja näi, e mi pysty sellasee. Lavalla se on iha eri juttu, siellä sut huomataan koska sie oot osa sitä esitystä mitä lie, mie rakastan sitä, se on ihanaa ku ihmiset oikeesti näkee sut.
        Joo, mie oon vähä huomion kipä joskus...muutama yksinäine vuos tossa nurkantakana nii.... Ei siitä enempää. What's up? Give me hug, please.....

• ocean-
        ocean- kirjoitti:

Mie todellaki rakastan talvea ja lunta. Maailma on ulkoisesti ihan helvetin kaunis paikka mut ei se sit ookkaan.
        Mie vaan tahtosin kuvata aivan kaiken mitä mie nään, mut ei pysty :'( ja se on nii surullista.
        Mie oon aika hämilläni kaikesta tosta roinasta mun pään sisällä... Se on nii sekavaa ja hankalaa. Sitä pitäs olla kauheen sosiaaline ja muuta et ihmiset näkis sut ja näi, e mi pysty sellasee. Lavalla se on iha eri juttu, siellä sut huomataan koska sie oot osa sitä esitystä mitä lie, mie rakastan sitä, se on ihanaa ku ihmiset oikeesti näkee sut.
        Joo, mie oon vähä huomion kipä joskus...muutama yksinäine vuos tossa nurkantakana nii.... Ei siitä enempää. What's up? Give me hug, please.....

Kaikki jokka lukee tätä keskustelua on luultavasti tyylii :" Wtf????!!!!!!?" mie paljastan pikku salaisuuen, mie oikeestikki selitän irl kaikkea mitä sattuu mieleen tulemaa.
        Dialogi joo.......
        mie en todellakhaa tiijä millaselta tyypiltä mie vaikutan.... Mie en ossaa nähä itteeni muien silmin.... Harmi.
        Mulla tuli nälkä..... Mie vihaan syömistä, se on niin tylsää ( en oo anoreetikko) se vaa on jotenki nii turhauttavaa. Se o vaa sellane mi on pakollista, silloin tällöin.

• ocean-
        ocean- kirjoitti:

Kaikki jokka lukee tätä keskustelua on luultavasti tyylii :" Wtf????!!!!!!?" mie paljastan pikku salaisuuen, mie oikeestikki selitän irl kaikkea mitä sattuu mieleen tulemaa.
        Dialogi joo.......
        mie en todellakhaa tiijä millaselta tyypiltä mie vaikutan.... Mie en ossaa nähä itteeni muien silmin.... Harmi.
        Mulla tuli nälkä..... Mie vihaan syömistä, se on niin tylsää ( en oo anoreetikko) se vaa on jotenki nii turhauttavaa. Se o vaa sellane mi on pakollista, silloin tällöin.

Totaalisen selvinpäin.

• Eräs trotskilainen
        ocean- kirjoitti:

Onk siellä jo lunta? Mie olen ihan ulkona kaikista Suomen jutuista kun mie olen nytte Ranskassa :) Siäl on vissiin kello 8.47? Tääl on tunnin myöhässä. Mie taidan olla pessimisti. Kun muut ihmettelee jotain rakennuksia ja kirkkoja, ni mie vaan harhailen ympäri ja etin kohtaa, jossa ei ois röökinsavua.

Muut: "Katsokaa, tuolla on Eiffel-torni!"

Mie: "Ihmiset nukkuu kadulla :("

Mie kaipaan takasin sinne hyvinvointivaltioon!

• ocean-
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Onk siellä jo lunta? Mie olen ihan ulkona kaikista Suomen jutuista kun mie olen nytte Ranskassa :) Siäl on vissiin kello 8.47? Tääl on tunnin myöhässä. Mie taidan olla pessimisti. Kun muut ihmettelee jotain rakennuksia ja kirkkoja, ni mie vaan harhailen ympäri ja etin kohtaa, jossa ei ois röökinsavua.

Muut: "Katsokaa, tuolla on Eiffel-torni!"

Mie: "Ihmiset nukkuu kadulla :("

Mie kaipaan takasin sinne hyvinvointivaltioon!

No ainaski tääl meilä rovaniemen suunnala on. En tiijä miten tuol kaupungin puolel sitte.

Eikä toi välttis meinaa et sie oot pessimisti, se voi meinata myös sitä et sie kiinnität asioihin huomiota.

• Eräs trotskilainen
        ocean- kirjoitti:

No ainaski tääl meilä rovaniemen suunnala on. En tiijä miten tuol kaupungin puolel sitte.

Eikä toi välttis meinaa et sie oot pessimisti, se voi meinata myös sitä et sie kiinnität asioihin huomiota.

Mie just suren täällä, kun ei voi antaa kerjäläisille rahaa koska

a) Ne ostaa sillä viinaa
        b) Ne rahat menee jollekki rikollisjärjestölle

:(

• Minullakin on syysloma, mutta en vain ole ehtinyt olla täällä...

• Metalismygod

Et ole ainoa joka viettää syyslomaa. Ja täällä etelä-suomessa ei ole lunta yhtään :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48