Mikä h*lvetti tätä palstaa vaivaa?!? Täällä pyörii kokoajan sama p*ska-jengi johon kuuluu korppu, osean, lifemocker, mestarikiusaaaja, kettu, katti ja moppi ja pari muuta wannabe kunfuu mestaria...
Onko tämä olevinaan joku mielisairaala-laitos jossa sen potilaat saa hoitoa, olemalla jokin hahmo ja toimimaan sen mukaan!?!
mikä tätä palstaa vaivaa?!? KERTOKAA!!!!!!!!
16
157
Vastaukset
- ...
No eikös tääl sais pyörii? Vai pitäskö aina olla viikko ja sitte lähteä?
- rakas äitinne :)
Menkää joskus käymään ulkona> saatte raitista ilmaa lapsukaiset :)
- ...
rakas äitinne :) kirjoitti:
Menkää joskus käymään ulkona> saatte raitista ilmaa lapsukaiset :)
No mie oon kipee, en ees saa mennä ulos :( Lääkärin määräys...
- ocean-
Mie en edelleenkää veä tääl mittää roolia, et mie oon samallaine irl. Muista en tiijä.
- Ihanhyväpalsta
Täällä henkilöt haluaa jakaa ongelmiaan muiden kanssa paljastamatta henkilöllisyyksiään, tai heillä on muuten vaan tylsää... Tää on ihan hyvä palsta, täältä löytää ratkaisujakin ongelmiin jne. Se on hyvä, jos sulla aloittaja on kaikki hyvin, mulla on kanssa, mutta kaikilla ei välttämättä ole, koita ymmärtää.
- Mitkävitunlegendat
Ihanhyväpalsta kirjoitti:
Täällä henkilöt haluaa jakaa ongelmiaan muiden kanssa paljastamatta henkilöllisyyksiään, tai heillä on muuten vaan tylsää... Tää on ihan hyvä palsta, täältä löytää ratkaisujakin ongelmiin jne. Se on hyvä, jos sulla aloittaja on kaikki hyvin, mulla on kanssa, mutta kaikilla ei välttämättä ole, koita ymmärtää.
Täältä löytyy hyviä vastauksia? :D Typeriä trolleja ja ipanoita kaikki. Lifemocker osaa kyllä sanoo totuuden, ja on täällä välillä pari randomia, jotka on ihan asiallisia. Nykyään kaikki kysyy täältä seksiseuraa ja vastauksia tulee esim. "ah täällä 14v jäbä isolla 23cm kullilla valmiina panemaan kosteeta pilluu ;);););)" ... toi on niin vitun noloa! :D Täällä olis kiva käydä, jos täällä olis järkevää porukkaa. Siks pidän parin viikon taukoja ja tuun uudestaan.
- ocean-
Mitkävitunlegendat kirjoitti:
Täältä löytyy hyviä vastauksia? :D Typeriä trolleja ja ipanoita kaikki. Lifemocker osaa kyllä sanoo totuuden, ja on täällä välillä pari randomia, jotka on ihan asiallisia. Nykyään kaikki kysyy täältä seksiseuraa ja vastauksia tulee esim. "ah täällä 14v jäbä isolla 23cm kullilla valmiina panemaan kosteeta pilluu ;);););)" ... toi on niin vitun noloa! :D Täällä olis kiva käydä, jos täällä olis järkevää porukkaa. Siks pidän parin viikon taukoja ja tuun uudestaan.
Nyt sie kyl kaajat muie nuorten palstojen paskat pulinoien niskaan. Lifemocker ei tällä palstalla paljoo kommentoi. enemmän ne sitä seksiseuraa tyyliin keho tai rakkaus palstoila hakee.
- Metalismygod
Kung fu mestareita? :DD Okei? En ole nyhnyt ketään joka esittäisi jotain "kung fu mestaria". Ja mistäs sä tiedät onko kyseinen henkilö vaikkapa mustalla vyöllä?
Ja mitä vikaa Oceanissa ja noissa on? Kyllä! Tämä ON mielisairaala! Ongelma?
- jumav¡ttupenis
Tykkäsin tästä ennen enemmän.. nyt palsta on ihan selvästi laskenu, viesteiltään, keskusteluiltaan ja semmosest. No onhan tää viel iha hyvä. :)
Puspus!
-JVP
- Eräs trotskilainen
Totta puhuen tää palsta oli kesällä parempi kun nyt. O tempora o mores!
- Oli jo viime vuonna.
Suomi24 on AINA parempi kesällä...
Oli jo viime vuonna. kirjoitti:
Suomi24 on AINA parempi kesällä...
Hyvä tietää, että on jotain, mitä odottaa. Minä ainakin aion olla täällä vielä ensi kesänäkin.
Ja minä!
- I <3 vakkarit
Onko sulla alottaja joku vakava ongelma tän "vakkari"jutun kanssa?! Sekä nykyiset että häipyneet vakkarit ovat palstan ELIITTIÄ, ja just he tekee tän käymisen arvoiseksi ;) Säälittää, ettet hyväksy kaikkia ihmisiä ja teet itsestäsi pellen. Surullista, että kaltaisesi imbesilli ei ymmärrä pysyä hiljaa.
- Va Va Voom
I <3 vakkarit kirjoitti:
Onko sulla alottaja joku vakava ongelma tän "vakkari"jutun kanssa?! Sekä nykyiset että häipyneet vakkarit ovat palstan ELIITTIÄ, ja just he tekee tän käymisen arvoiseksi ;) Säälittää, ettet hyväksy kaikkia ihmisiä ja teet itsestäsi pellen. Surullista, että kaltaisesi imbesilli ei ymmärrä pysyä hiljaa.
Minkäs sille mahtaa että tulee roikuttua, jos kirjoitat jatkossakin näin mielenkiintoisia puheenaiheita. :D
Että mieti sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683