Mikä h*lvetti tätä palstaa vaivaa?!? Täällä pyörii kokoajan sama p*ska-jengi johon kuuluu korppu, osean, lifemocker, mestarikiusaaaja, kettu, katti ja moppi ja pari muuta wannabe kunfuu mestaria...
Onko tämä olevinaan joku mielisairaala-laitos jossa sen potilaat saa hoitoa, olemalla jokin hahmo ja toimimaan sen mukaan!?!
mikä tätä palstaa vaivaa?!? KERTOKAA!!!!!!!!
16
89
Vastaukset
- ...
No eikös tääl sais pyörii? Vai pitäskö aina olla viikko ja sitte lähteä?
- rakas äitinne :)
Menkää joskus käymään ulkona> saatte raitista ilmaa lapsukaiset :)
- ...
rakas äitinne :) kirjoitti:
Menkää joskus käymään ulkona> saatte raitista ilmaa lapsukaiset :)
No mie oon kipee, en ees saa mennä ulos :( Lääkärin määräys...
- ocean-
Mie en edelleenkää veä tääl mittää roolia, et mie oon samallaine irl. Muista en tiijä.
- Ihanhyväpalsta
Täällä henkilöt haluaa jakaa ongelmiaan muiden kanssa paljastamatta henkilöllisyyksiään, tai heillä on muuten vaan tylsää... Tää on ihan hyvä palsta, täältä löytää ratkaisujakin ongelmiin jne. Se on hyvä, jos sulla aloittaja on kaikki hyvin, mulla on kanssa, mutta kaikilla ei välttämättä ole, koita ymmärtää.
- Mitkävitunlegendat
Ihanhyväpalsta kirjoitti:
Täällä henkilöt haluaa jakaa ongelmiaan muiden kanssa paljastamatta henkilöllisyyksiään, tai heillä on muuten vaan tylsää... Tää on ihan hyvä palsta, täältä löytää ratkaisujakin ongelmiin jne. Se on hyvä, jos sulla aloittaja on kaikki hyvin, mulla on kanssa, mutta kaikilla ei välttämättä ole, koita ymmärtää.
Täältä löytyy hyviä vastauksia? :D Typeriä trolleja ja ipanoita kaikki. Lifemocker osaa kyllä sanoo totuuden, ja on täällä välillä pari randomia, jotka on ihan asiallisia. Nykyään kaikki kysyy täältä seksiseuraa ja vastauksia tulee esim. "ah täällä 14v jäbä isolla 23cm kullilla valmiina panemaan kosteeta pilluu ;);););)" ... toi on niin vitun noloa! :D Täällä olis kiva käydä, jos täällä olis järkevää porukkaa. Siks pidän parin viikon taukoja ja tuun uudestaan.
- ocean-
Mitkävitunlegendat kirjoitti:
Täältä löytyy hyviä vastauksia? :D Typeriä trolleja ja ipanoita kaikki. Lifemocker osaa kyllä sanoo totuuden, ja on täällä välillä pari randomia, jotka on ihan asiallisia. Nykyään kaikki kysyy täältä seksiseuraa ja vastauksia tulee esim. "ah täällä 14v jäbä isolla 23cm kullilla valmiina panemaan kosteeta pilluu ;);););)" ... toi on niin vitun noloa! :D Täällä olis kiva käydä, jos täällä olis järkevää porukkaa. Siks pidän parin viikon taukoja ja tuun uudestaan.
Nyt sie kyl kaajat muie nuorten palstojen paskat pulinoien niskaan. Lifemocker ei tällä palstalla paljoo kommentoi. enemmän ne sitä seksiseuraa tyyliin keho tai rakkaus palstoila hakee.
- Metalismygod
Kung fu mestareita? :DD Okei? En ole nyhnyt ketään joka esittäisi jotain "kung fu mestaria". Ja mistäs sä tiedät onko kyseinen henkilö vaikkapa mustalla vyöllä?
Ja mitä vikaa Oceanissa ja noissa on? Kyllä! Tämä ON mielisairaala! Ongelma?
- jumav¡ttupenis
Tykkäsin tästä ennen enemmän.. nyt palsta on ihan selvästi laskenu, viesteiltään, keskusteluiltaan ja semmosest. No onhan tää viel iha hyvä. :)
Puspus!
-JVP
- Eräs trotskilainen
Totta puhuen tää palsta oli kesällä parempi kun nyt. O tempora o mores!
- Oli jo viime vuonna.
Suomi24 on AINA parempi kesällä...
Oli jo viime vuonna. kirjoitti:
Suomi24 on AINA parempi kesällä...
Hyvä tietää, että on jotain, mitä odottaa. Minä ainakin aion olla täällä vielä ensi kesänäkin.
Ja minä!
- I <3 vakkarit
Onko sulla alottaja joku vakava ongelma tän "vakkari"jutun kanssa?! Sekä nykyiset että häipyneet vakkarit ovat palstan ELIITTIÄ, ja just he tekee tän käymisen arvoiseksi ;) Säälittää, ettet hyväksy kaikkia ihmisiä ja teet itsestäsi pellen. Surullista, että kaltaisesi imbesilli ei ymmärrä pysyä hiljaa.
- Va Va Voom
I <3 vakkarit kirjoitti:
Onko sulla alottaja joku vakava ongelma tän "vakkari"jutun kanssa?! Sekä nykyiset että häipyneet vakkarit ovat palstan ELIITTIÄ, ja just he tekee tän käymisen arvoiseksi ;) Säälittää, ettet hyväksy kaikkia ihmisiä ja teet itsestäsi pellen. Surullista, että kaltaisesi imbesilli ei ymmärrä pysyä hiljaa.
Minkäs sille mahtaa että tulee roikuttua, jos kirjoitat jatkossakin näin mielenkiintoisia puheenaiheita. :D
Että mieti sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386