mikä tätä palstaa vaivaa?!? KERTOKAA!!!!!!!!

mitä tämä on?

Mikä h*lvetti tätä palstaa vaivaa?!? Täällä pyörii kokoajan sama p*ska-jengi johon kuuluu korppu, osean, lifemocker, mestarikiusaaaja, kettu, katti ja moppi ja pari muuta wannabe kunfuu mestaria...

Onko tämä olevinaan joku mielisairaala-laitos jossa sen potilaat saa hoitoa, olemalla jokin hahmo ja toimimaan sen mukaan!?!

16

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      No eikös tääl sais pyörii? Vai pitäskö aina olla viikko ja sitte lähteä?

      • rakas äitinne :)

        Menkää joskus käymään ulkona> saatte raitista ilmaa lapsukaiset :)


      • ...
        rakas äitinne :) kirjoitti:

        Menkää joskus käymään ulkona> saatte raitista ilmaa lapsukaiset :)

        No mie oon kipee, en ees saa mennä ulos :( Lääkärin määräys...


    • ocean-

      Mie en edelleenkää veä tääl mittää roolia, et mie oon samallaine irl. Muista en tiijä.

      • Ihanhyväpalsta

        Täällä henkilöt haluaa jakaa ongelmiaan muiden kanssa paljastamatta henkilöllisyyksiään, tai heillä on muuten vaan tylsää... Tää on ihan hyvä palsta, täältä löytää ratkaisujakin ongelmiin jne. Se on hyvä, jos sulla aloittaja on kaikki hyvin, mulla on kanssa, mutta kaikilla ei välttämättä ole, koita ymmärtää.


      • Mitkävitunlegendat
        Ihanhyväpalsta kirjoitti:

        Täällä henkilöt haluaa jakaa ongelmiaan muiden kanssa paljastamatta henkilöllisyyksiään, tai heillä on muuten vaan tylsää... Tää on ihan hyvä palsta, täältä löytää ratkaisujakin ongelmiin jne. Se on hyvä, jos sulla aloittaja on kaikki hyvin, mulla on kanssa, mutta kaikilla ei välttämättä ole, koita ymmärtää.

        Täältä löytyy hyviä vastauksia? :D Typeriä trolleja ja ipanoita kaikki. Lifemocker osaa kyllä sanoo totuuden, ja on täällä välillä pari randomia, jotka on ihan asiallisia. Nykyään kaikki kysyy täältä seksiseuraa ja vastauksia tulee esim. "ah täällä 14v jäbä isolla 23cm kullilla valmiina panemaan kosteeta pilluu ;);););)" ... toi on niin vitun noloa! :D Täällä olis kiva käydä, jos täällä olis järkevää porukkaa. Siks pidän parin viikon taukoja ja tuun uudestaan.


      • ocean-
        Mitkävitunlegendat kirjoitti:

        Täältä löytyy hyviä vastauksia? :D Typeriä trolleja ja ipanoita kaikki. Lifemocker osaa kyllä sanoo totuuden, ja on täällä välillä pari randomia, jotka on ihan asiallisia. Nykyään kaikki kysyy täältä seksiseuraa ja vastauksia tulee esim. "ah täällä 14v jäbä isolla 23cm kullilla valmiina panemaan kosteeta pilluu ;);););)" ... toi on niin vitun noloa! :D Täällä olis kiva käydä, jos täällä olis järkevää porukkaa. Siks pidän parin viikon taukoja ja tuun uudestaan.

        Nyt sie kyl kaajat muie nuorten palstojen paskat pulinoien niskaan. Lifemocker ei tällä palstalla paljoo kommentoi. enemmän ne sitä seksiseuraa tyyliin keho tai rakkaus palstoila hakee.


    • Metalismygod

      Kung fu mestareita? :DD Okei? En ole nyhnyt ketään joka esittäisi jotain "kung fu mestaria". Ja mistäs sä tiedät onko kyseinen henkilö vaikkapa mustalla vyöllä?
      Ja mitä vikaa Oceanissa ja noissa on?

    • Kyllä! Tämä ON mielisairaala! Ongelma?

      • jumav¡ttupenis

        Tykkäsin tästä ennen enemmän.. nyt palsta on ihan selvästi laskenu, viesteiltään, keskusteluiltaan ja semmosest. No onhan tää viel iha hyvä. :)
        Puspus!
        -JVP


    • Eräs trotskilainen

      Totta puhuen tää palsta oli kesällä parempi kun nyt. O tempora o mores!

      • Oli jo viime vuonna.

        Suomi24 on AINA parempi kesällä...


      • Oli jo viime vuonna. kirjoitti:

        Suomi24 on AINA parempi kesällä...

        Hyvä tietää, että on jotain, mitä odottaa. Minä ainakin aion olla täällä vielä ensi kesänäkin.


    • Ja minä!

      • I <3 vakkarit

        Onko sulla alottaja joku vakava ongelma tän "vakkari"jutun kanssa?! Sekä nykyiset että häipyneet vakkarit ovat palstan ELIITTIÄ, ja just he tekee tän käymisen arvoiseksi ;) Säälittää, ettet hyväksy kaikkia ihmisiä ja teet itsestäsi pellen. Surullista, että kaltaisesi imbesilli ei ymmärrä pysyä hiljaa.


      • Va Va Voom
        I <3 vakkarit kirjoitti:

        Onko sulla alottaja joku vakava ongelma tän "vakkari"jutun kanssa?! Sekä nykyiset että häipyneet vakkarit ovat palstan ELIITTIÄ, ja just he tekee tän käymisen arvoiseksi ;) Säälittää, ettet hyväksy kaikkia ihmisiä ja teet itsestäsi pellen. Surullista, että kaltaisesi imbesilli ei ymmärrä pysyä hiljaa.

        Minkäs sille mahtaa että tulee roikuttua, jos kirjoitat jatkossakin näin mielenkiintoisia puheenaiheita. :D
        Että mieti sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe