Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

3406

  1. Feminismi ei ole mielisairaus vaan oman edun hakemista tai yksinkertaisesti tyhmyyttä. Toisaalta oman edun hakeminen muitten (tässä tapauksessa miesten) kustannuksella, vaikutta psykopatialta, joka taas on mielisairaus... Näitä on kuitenkin vain murto-osa feministeistä. Suurin osa oikeati kuvittelee (uskokaa tai älkää) edistävänsä tasa-arvoa.