Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
domovoi
profiilit
domovoi
domovoi
Vapaa kuvaus
Siviilisääty: Sinkku
Aloituksia
1
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viitaten sinun "Älä jätä turhia kommentteja" -juttuun... kysy asiaa kirjeystävät-palstan sijaan tuolla alueella:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4240
09.07.2014 00:12
Jos olet tallentanut salasanat Mozilla Firefoxin muistiin, niin ne saa tongittua esiin seuraavalla tavalla:
1. Menet Firefoxin asetuksiin (englanninkielisessä File -> Options)
2. Menet Security -välilehdelle ja Saved Passwords
3. Valitset haluamasi sivuston ja klikkaat Show Passwords -nappia.
Suomenkielisessä Firefoxissa tottakai suomenkieliset versiot noista nimistä.
04.05.2014 14:58
Miten tämä aihe liittyy kirjeystäviin?
Mutta itse asiaan... riippuu ihan missä ohjelmassa tuo salasana on. Jos esimerkiksi Chrome -selaimessa, niin mene sillä osoitteeseen
chrome://settings/passwords
klikkaa haluttua sivustoa ja oikeasta reunasta näytä -nappia.
04.05.2014 02:46
Tämä ilmoitus on vielä voimassa, joten jos samoja kiinnostuksen kohteita löytyy, niin eikun vaan laittamaan viestiä! :)
29.04.2014 19:02
Tarkennan ilmoitustani sen verran, että itse en ole hakemassa erityisesti sinkkumiehiä vaan ihan kaikki saa kirjoitella sukupuoleen katsomatta :D
10.03.2014 07:02
Minullekin voi kaikki halukkaat kirjoitella. Viestejä odottelee 33-vuotias herrasmies Kuopion suunnalta, kiinnostuksen kohteina mm. elokuvat, TV-sarjat, pelit ja kirpputorit. Yhteyden voi ottaa aluksi vaikka osoitteella
[email protected]
:)
10.03.2014 06:48
Mielenkiintoista että olen saanut negatiivisen peukutuksen viestiin jossa olen asiallisesti ilmoittanut virheestä palvelussa. Luulin että ihmiset haluaisivat että Suomi24 toimisi...
Nyt kuitenkin ilmoittamani virheet on näköjään korjattu ja toiminnot toimivat oikein, hienoa toimintaa S24!
23.05.2013 02:14
Tämän viestiketjun alkuperäinen maaliskuussa ollut ja kuulemma ratkaistu ongelma liittyen profiilien perustietoihin on edelleen olemassa.
Sekä yrittäessä perustietojen sivulle tai lisäämään profiiliin valokuvaa joutuu Yhteisö -sivulle. Tarkemmin sanottuna kyseisellä sivulla on yläreunassa Yhteisöosion etusivu ja alareunassa uusi Yhteisö -sivu jossa on virheilmoitus "Toiminto ei onnistunut. Käyttäjä on voinut piilottaa profiilinsa tai se on poistettu.".
20.05.2013 01:02
Olen asioinut Citypörssissä vuosia ja sekä vanhemmat että nuoremmat myyjät omistajasta puhumattakaan ovat olleet sekä ystävällisiä että osaavia ja viikottaiset käyntini ovat olleet erittäin mieluisia kokemuksia joten kiitokset tuosta heille.
Citypörssi on käsittääkseni Kuopion suosituin kirpputori joten ei ole mikään ihme että siellä muodostuu joskus pitkiäkin jonoja. Ainakin omalla kohdalla palvelu on ollut nopeaa ja jos joskus on ollut jotain hidastelua niin syynä on ollut tavaroiden epäselvissä merkinnöissä eikä silloin vika ole henkilökunnan. Käsittääkseni henkilökunta joutuu muutenkin tekemään muitakin asioita kuin istumaan kassan takana joten ei mikään ihme jos kassat ovat joskus alimiehitettyjä/-naisitettuja.
Nuo jopparit olivat itselleni uusi sana mutta oletan tietäväni keitä niillä tarkoitetaan (samoihin henkilöihin törmää muillakin kirpputoreilla, ei vain Citypörssissä) vaikken täysin ymmärrä että miksi heistäkin on tehty ongelma. Jos ihmiset omasta vapaasta tahdostaan hinnoittelevat myytävänsä tavaransa halvaksi ja nämä "jopparit" sitten maksavat pyydetyn hinnan ja ottavat riskin että onko joku valmis maksamaan niistä korkeamman hinnan nostamalla sitä niin miksi sen koetaan vääryytenä? En tiedä mikä tilanne on joidenkin antiikkiesineiden tai vaatteiden kohdalla mutta ainakin elokuvien ja konsolipelien kohdalla (joita yleensä katselen kirppareilla) olen tehnyt vaikka millaisia erinomaisia löytöjä joten turha on sanoa että nämä "jopparit" veisivät kaiken hyvän hyllyistä.
Rehellisesti sanoen aivan käsittämätöntä ja mielestäni aiheetonta valittamista tässä viestiketjussa. Henkilökunnalle kuitenkin vielä iso kiitos hyvästä palvelusta! :)
18.05.2013 23:28
Ainakin Little Big Planetit ovat hyviä tasohyppelypelejä lapsille (myös aikuisille) ja niissä on myös Move -tuki. Mielestäni noita pelejä on kuitenkin parempi pelata itse perinteisellä peliohjaimella kuin Movella.
18.05.2013 21:12
http://obsproject.com
Open Broadcaster Software on ilmainen ja yhtä hyvä kuin maksullinen XSplit -kuvausohjelma.
18.05.2013 20:49
Kyllähän Zelda-videot aina kiinnostavat. En myöskään usko että videoiden mainostus on kiellettyä jos ne eivät ole kaupallisia videoita. Jos nuo videot ovat vielä netissä niin laita ihmeessä vaan linkkiä! :)
18.05.2013 20:47
Pelkkä kaapeli (tai langaton WLAN-yhteys) itse konsoliin riittää :)
18.05.2013 18:54
1 / 1