Hei! Tartti vähä apua..onko mitenkään mahdollista selvittää tai jotenki saada selville jos on niiku ''●●●●●●'' ton tapanen salis..niin jotenki saada selville mitä siinä lukee? Jos apua sais..?
Apua?
4
254
Vastaukset
Miten tämä aihe liittyy kirjeystäviin?
Mutta itse asiaan... riippuu ihan missä ohjelmassa tuo salasana on. Jos esimerkiksi Chrome -selaimessa, niin mene sillä osoitteeseen
chrome://settings/passwords
klikkaa haluttua sivustoa ja oikeasta reunasta näytä -nappia.- kotoni1
Hei! Sori en keksinyt muuta paikkaa../palstaa,, mutta siis..Kiitos avusta mutta tuo ei toiminut :) Käytän Mozillaa..mun salis on tollasina pisteinä ''●●●●●'' ja en muista mitä siinä lukee,,niin pitisi jollakin saada selvitettyä mitä siinä lukee/mitä numeroita kirjaimii siinä on.. (en valitettavasti ole tallentanut salista mihinkään)
Jos olet tallentanut salasanat Mozilla Firefoxin muistiin, niin ne saa tongittua esiin seuraavalla tavalla:
1. Menet Firefoxin asetuksiin (englanninkielisessä File -> Options)
2. Menet Security -välilehdelle ja Saved Passwords
3. Valitset haluamasi sivuston ja klikkaat Show Passwords -nappia.
Suomenkielisessä Firefoxissa tottakai suomenkieliset versiot noista nimistä.- kotoni1
häh? tuolha lukee ^^ (en valitettavasti ole tallentanut salista mihinkään) :/ kai mä vaan sit luovutan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894