Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a.liljeroos
profiilit
a.liljeroos
a.liljeroos
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
13
Kommenttia
164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tapani+Kansan+joulukonsertti+Tampereella+oli+huippu+hieno.+Mahtavia+tulkintoja+ja+upeita+lauluja.+Uutta++ja+vanhaa.+Tästä+konsertista+aloi+minin+jouluni.
20.12.2017 11:46
tää+on+hyvä
26.06.2016 16:27
Hyvin esitetty
01.03.2016 19:57
Jospa joo. Meillä kaikilla on mielipide myös Tapsan faneille ja myöskin oma elämä. Sama se mitä kirjoittaa noin niille se ei käy jotta Tapsasta ei tykkää. Mukavaa kevään jatkoa kaikille
23.02.2016 21:42
Kyllä Tapsa olisi mielenkiintoinen vieras kyseiseen ohjelmaan. Kovasti tykkäisin jos Tapsan siinä näkisin. Saisivat nekin nenillensä jotka mollaavat aina Tapsaa. Ihanan persoonallinen tyyppi ja ainutlaatuinen. Aina nautin täysillä kun saan Tapsan kanssa jutella. Hän vaan on niin aito ja täysillä mukana elämässä.
22.02.2016 14:12
no ei Porin keikkakaan ollut ihan parhaimmasta päästä. Oli ilmeisesti flunssassa ....
08.11.2015 11:17
no mä oon kyllä vain melina 2 täällä. ei muita nimimerkkejä. en käy kommentoimassa täällä muiden juttuja ,koska on ala-arvoista moittia , haukkua ja mollata niitä kenestä ei pidä. ja TAPSAA SAAN KEHUA JUURI NIIN PALJON KUIN MINUA HALUTTAA
27.10.2015 08:18
mahtava konsertti Kangasalaalla. voisi jopa sanoa että oli parhaimpia joita olen nähnyt ja kuullut Kaikki laulut taidolla esitetty. Óli myös mukavaa kun Tapsa esitti omiakin kappaleita. Anna mun jäädä sun luo. Niin herkkä ja kaunis.
Toivon että tulee vielä lisää konsertteja sillä koskaan niitä ei ole liikaa.
TEILLE JOTKA KIRJOITATTE TÄNNE TYPERYYKSIÄ NIIN TOIVOISIN ETTÄ POISTUTTE PALSTALTA
26.10.2015 15:44
taitaa kuulua sen ja ajan tyyliin. ei kyllä enää ole Tapsalla meikkiä ollut
11.05.2015 14:33
Oi voi teitä. Tapsalla on niin monia upeita tulkintoja että kaikkia ei tänne viitsi alkaa kirjoittaa. Yksi upeimmista konserttisarjoista on betonimylläri sekä Rautavaaran Tapsan kappaleet kuulostavat hyvälle myös Tapani Kansan laulamana. Voi olla että katson halveksivasti teitä ,jotka kirjoittavat tänne mitä sattuu. Jokin taso pitäisi olla ja se että en vastannut heti johtuu siitä että en roiku tällä palstalla. Kuitenkin mukavaa kevättä kaikille. kuuntelettepa mitä musiikkia tahansa mutta alan nyt kuuntelee Tapsaa.
04.05.2015 08:46
Kovin oli taas kirjoituksia .Tapsan musiikista täällä pitäisi keskustella ,mutta ei taida onnistua.
24.04.2015 13:14
Ei huono. Lisää näitä
06.04.2015 17:14
Jotenkin arvasin että ensimmäisenä tänne kirjoittaa ne ,jotka eivät pidä Tapani Kansasta. Totuushan on se kyseisen konserttikiertueen peruuntumisesta ettei Polarartistit ole osanneet markkinoida konserttia oikein. Tällä hetkellä on tarjontaa paljon ja pieni ilmoitus lehdessä kerran ei ole riittvää mainontaa. No me fanit jäämme odottelemaan jospa saamme uuden konsertin jossain vaiheessa. . Ja teille jotka ette pidä Tapsasta , antakaa meidän ihannoida Tapsaa niin paljon kun haluamme.
16.09.2014 12:56
Upee konsertti. Sellaista odotellaan lokakuussakin.
15.09.2014 11:24
Tarvitsi oikein Tampereelle lähteä.Loman kunniaksi vois Tapsaa lähteä kuuntelemaan. Alkaisi loma mita parhaiten . Ei kun lippuja tilaamaan
04.02.2014 20:27
Totta .Hyvä mieli tuli ja taas on mukva fanittaa
12.12.2013 14:42
Melina 3
Kai sitä saa käydä haastelemassa kuten kirjoitin. Ilmeisesti sulla on lukihäiriö kun et osaa lukea tekstiä. Mukavaa joulua Sullekin. Kannattaa pyytää pukilta vaikka aapinen jos se helpottaa luetun ymmärtämistäsi.
12.12.2013 14:41
Kai se on Tapsan olemus ja se että osaa hommansa. Konsertti oli tosi hyvä sillä sellä minäkin olin. Kaikki kappaleet loistavasti esitettyjä ja niin ihana Tapsa muutenkin. Lämpiössä kävin hänen kanssaan haastelemassa ja taas jaksaa seuraavaa konsertttia odottaa . Olin kyllä niin liikuttunut kun hän toiveeni lauloi kera saatesanojen. Mukavaa joulunodotusta kaikille.
07.12.2013 14:27
Kiitos tiedosta.Pitänee kuunnella.
29.10.2013 09:45
upea esitys Tapsalta.Hieno sovitus ja kaikenpuolin muutenkin hyvä. Olihan tännekin joku jo ehtinyt moollaammaan esitystä,mutta niin aina kun ei muutakaan keksi tehdä. Pian saadaan levyllinen uutta Tapsaa ja toivottavsti sen myötä myös konserttikiertue..Hyvää syksyä kaikille tasapuolisesti.
09.09.2013 08:19
1 / 9