Mainio potpuri !

JESH!

Tämä kansanlaulupotpuri on mainio. Viimeisen kipaleen loppun Tapsa laulaa todella nopeasti. Joskus kun kuuntelee Tapsan puhetta, kun juttunsa TV-haastatteluissa on usein sellaista verkkaista ja pohdiskelevaa, niin ei uskoisi ,että laulu sujuu niin rivakasti.

http://www.youtube.com/watch?v=ON99NeJ5n_M

9

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanharouva

      Runsaat 6 minuuttia pelkkää kidutusta, typerä potpurri, typerä esittäjä ja kuinka teatraalista. Voin kuvitella kuinka tuo linnunpelätin väänteli sitä leipäläpeänsä kun se "tulkitsi" näitä lapsellisia kansan(!)"lauluja". Ja mitä ämmiä siellä taustalla riekku? Kertakaikkiaan ala-arvoinen suoritus. Musiikista, puhumattakaan taiteesta, ja tästä kuusiminuuttisesta terrorismipläjäyksestä ei voi puhua samassa yhteydessä. Sanoinkuvaamattoman kauheaa.
      Kyllä, taistelin läpi tämän potpurrin. Siinä meni hukkaan kuusi minuuttia elämästäni.

      • NimimWanharouvalle

        Pitkästä aikaa "wanharouva" täällä !!! Mukavaa kun olet jälleen jaksanut aktivoitua. Yksi niistä harvoista järkevistä kommentoijista täällä.


    • Ei huono. Lisää näitä

      • melinapölinäkakkoseen

        Kyllä tuo on huonoa tekotaiteellista vääntämistä. WC-"taidetta" parhaimmillaan tai pahimmillaan. Kuinka sen nyt ottaa.


      • Sikaliini

        Röh, röh... porsaat sanovat röh. Onko se melina2 jotain sukua Justiinaxelle kun teillä on yhtä huono maku? Röh, Röh!


    • Lorujaje

      Ilmeikästä ja eloisaa menoa ja meinkiä. Tapsa osaa tunnelman luoda ja hyvän fiiliksen antaa.

      • PölöLorujajeelle

        Ihan on pöllön näköinen niin kuin varmaan sinäkin! Varmaan olet käynyt Tiina Jylhän kauneussalongissa Tallinnassa vääntämässä naamataulusi Tupukan näköiseksi! Huoh.


    • Potpotpurry

      Voi taivas sentään mitä lässytystä. Potpurria, tosiaan.

    • Huutonauran

      Ei ole todellista! Huutonaurua!!!!! Ei pätkääkään itsekritiikkiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe