Tapsan radiohaastattelu viikon päästä !

Gilla*

Kuuntelin tänään Radio Suomen Iskelmä-Suomi ohjelmaa, jossa haastateltiin Vexi almea. Ohjelman lopussa toimittaja sanoi, että ensi sunnuntaina ohjelmassa vieraana on Tapani Kansa ! :) Siis viikon päästä täytyykin olla kuulolla radion ääressä klo. 14.00 ja kanavana Radio Suomi !

7

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla on Justiinax

      Kiitos varoituksesta Justiinax. Nyt tietää olla avaamatta radiota tuolloin. Hullu ei ole se joka puhuu vaan se joka kuuntelee,

    • Kiitos tiedosta.Pitänee kuunnella.

    • oukkidoukki

      Hienoa ! Tuota haastattelua ei sovi missata. Varmasti kiintoisaa kuunneltavaa.

    • OK.

      Upea ääni, rohkeaa puhetta . Kuvia ei kumarrella.

    • kuuntelin

      Eihän Tapsalla ollut mistään,eikä kenestäkään hyvää sanottavaa Olavi Virta mukaan lukien.

    • Danny oli oikeassa!

      Niin, ei tainnut musiikkineuvos Ilkka Danny Lipsanen olla ihan väärässä arvostellessaan tätä törkyturpa-Tapsukkaa. Tapsukalla lienee kodissaan peili johon lausuu päivittän "Kerro, kerro kuvastin ken on maassa täydellisin?" Olisikohan nyt jo aika muidenkin kuin Dannyn ilmaista mielipiteensä tästä naisellisesta nirppanokasta, maanteitten kauhusta joka kaahailuillaan vaarantaa muittenen henget? Taitaapi törkimyksen korvat kuumottaa kun päästettäisiin sana vapaaksi....

      • 1000

        Eipä tuossa Virta -osiossa ollut mitään uutta. Jo Jyrki Hämäläisen Virta-kirjassa kerrotaan siitä 'ahnehtimisesta', jota Ola omastakin mielestään harrasti. Hän levytti levyttämistään, eikä edellinen levytys kerinnyt juuri kaupan hyllyllä olemaan, kun jo seuraavaa levyä julkaistiin. Tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että onko kaikkiin levytyksiin ihan täysillä panostettu? En tiedä, miten on ollut, mutta lukekaapa ko kirja. Siinä kerrotaan myös hyvin tyhjentävästi Olan Kämpin retkistä. Ja paljon muustakin. No, kaikillahan meillä on heikkoutemme.
        Mutta kyllähän Tapsa tuossa haastattelussaan mun mielestä arvosti meidän nykymusiikin tekijöitämme, joille on annettu se mahdollisuus, mikä 60-, 70- ja vielä ehkä 80-luvulla puuttui. Eli silloin oltiin vähän pakotettuja tekemään enimmäkseen käännöskappaleita.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe