Olen pitänyt Tapsaa miehekkkäänä miehenä, mutta  katseltuani  taltioinnin Suomen euroviisukarsinnoista v. 1985   täytyy ehkä muuttaa tuota käsitystäni.  Poskipunaa, glitteriä hiuksissa ja ripsiväriä... OMG ! :o Ei ihan täytä perinteisen maskuliinisen miehen kriteereitä se. Vai mitä mieltä olette te ?
Tapsa eka biisi alkaa ajssa 08.00 ja toinen biisi 39:00
http://areena.yle.fi/1-2731519
Poskipunaa, ripsiväriä ????
14
226
Vastaukset
- loimiiLuomiväriä ja kajaliakin... voi Tapsa ..... Näyttää vähän B-rapun mieheltä. Noh, ehkä tuolloin oli tapana meikata miehetkin televisioon aika vahvalla meikillä. 
- JääskeläisenMosse"Ranssu" silloin, "ranssu" tänään. Huhut kertovat valtavasta meikkihuoneesta siellä Westendissä. Kalpenisi kuulemma kateudesta moni missukkamme! Huulipunaakin löytyy kuulemma toistakymmentä eri sävyä!?! 
 :D
- Mollatkaa mitä lystäätte, mutta Tapsa on lutunen. 
- eestonKomia mies ,aivan syötävän komea.Samat rasvat näkyi muillakin olevan.Lauluääni ja tulkinta aivan ylivoimaista näihin muihin rääkyjiin nähden. - TapsukkaGayVoittoonJos maailmassa järjestettäisiin wanhoille, eläkeiässä oleville B-rappulaisille omat "Mr Old Fart Gay Universe"- komeuskilpailut meidän siis kannattaisi lähettää sinne Tapsukka. Voitto tulisi varmasti, eikä mikään surkea perintöprinssi-titteli. Onhan Tapsukka paitsi lutunen niin myös syötävän komea ja "Talent"-osakilpailunhan Tapsukka voittaisi ylivoimaisesti ylivoimaisella lauluäänellään ja tulkinnallaan. Siinähän muut wanhat eläkeläisgaypierut jäisivät kuin nalli kalliolle. Eikö vain ? :D 
 http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1430817826758.html
- TulihanSeSieltäVai on kaikki muut "rääkyjiä" paitsi Tapsa? Kertoo aika paljon teistä faneista. Kertoo myös miksi teitä inhotaan. 
- MrJuha82outolintuKuka pähkähullu nousee kukonlaulun aikaan ja tulee tänne kommentoimaan? Ei hyvää huomenta sentään...hanki elämä nimimerkki "eeston" !!!! 
- MrJuha82outolintuMrJuha82outolintu kirjoitti:Kuka pähkähullu nousee kukonlaulun aikaan ja tulee tänne kommentoimaan? Ei hyvää huomenta sentään...hanki elämä nimimerkki "eeston" !!!! Ei ole mun kommentti, vaan joku mun nikkiä käyttäny. 

- siljaliljalTv- meikin tekee tv-yhtiön maski, artistilla ei siihen ole ihan hirveästi sanottavaa. Jos nyt olette yhtään katselleet Euroviisuja niin tuolla on varmaan tavoiteltu aikansa kansainvälistä Euroviisu-lookia. Huvittqaviahan nuo 80-ilmestykset on kaikki :) 
- poistoonPuolustakaa niin paljon kuin lystäätte mutta selvä ns. B-rappulainenhan tuo on. Vai "lutunen" ja "syötävän komea" ja muut "rääkyjiä". Te ette ole kunnon miestä nähneetkään ja kunnon laulajaa kuulleetkaan. Sama levy päällä vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, vuosisadasta toiseen näillä järjen kääpiöillä eli äärihihhuleilla. Kun on maustemitalla annettu niin....ei voi edes teelusikalla vaatia! - MrJuha82outolintuMikäs sä luulet olevasi? 
- MrJuha82outolintuEi ole tämäkään mun kommentti, vaan joku mun nikkiä käyttäny. 

- taitaa kuulua sen ja ajan tyyliin. ei kyllä enää ole Tapsalla meikkiä ollut - KlasitPäähänNYTVai ei ole enää ollut? Näkeehän sen noista viimeaikoisista lehtijutuista että naamaa on ehostettu. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424965
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183666
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693463
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012818
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302650
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181781
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161596
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011458
- 1521331