Konsertteja RNO:n kanssa !

Lorujaje

Tapsalla on muutama konsertti huhtikuun alussa Riku Niemen orkesterin kanssa :)

To 03.4.2014 Kulttuuritalo, Helsinki
GEORGE DE GODZINSKY 100 VUOTTA
Riku Niemi Orchestra solisteinaan
Tapani Kansa, Pepe Willberg,
Annimaria Rinne ja Johanna Iivanainen

Pe 04.4.2014 Konserttitalo, Turku
GEORGE DE GODZINSKY 100 VUOTTA
Riku Niemi Orchestra solisteinaan
Tapani Kansa, Pepe Willberg,
Annimaria Rinne ja Johanna Iivanainen

Su 06.4.2014 Tampere-talo
GEORGE DE GODZINSKY 100 VUOTTA
Riku Niemi Orchestra solisteinaan
Tapani Kansa, Pepe Willberg,
Annimaria Rinne ja Johanna Iivanainen

17

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en mene!

      Georg kääntyy haudassaan... Huhhuh, ei voi muuta sanoa.

      • naamastejooga

        Tapani olisi yksin riittänyt.Tapanihan teki Georgen kanssa yhteistyötä,mm.mm.joulukonsertteja.Nämä muut naamanvääntelijät ovat täysin turhia.


      • Se oli virnistys
        naamastejooga kirjoitti:

        Tapani olisi yksin riittänyt.Tapanihan teki Georgen kanssa yhteistyötä,mm.mm.joulukonsertteja.Nämä muut naamanvääntelijät ovat täysin turhia.

        Tapsuliinihan se varsinainen naamanvääntelijä on. Takakireä tekotaiteellinen wanna-be laulaja. Ilmankos Georg kuolikin yllättäen, järkyttyi varmaan kuoliaaksi nähtyään Kansan"taiteilijan" virnistykset. Jopa Pepe Willberg on SUURI laulaja Tapsuliiniin verrattuna - ja se vasta on jotain.


    • Musafani

      Varmasti mahtavia konsertteja luvassa. Tietysti olisi ollut vielä mieluisempaa se että Tapani olisi ollut konsertin ainoa solisti, mutta ihan ok. näinkin. Syksyllä onneksi Tapsaa pääsee kuulemaan hänen omissa konserteissaan lisää.

    • Tarvitsi oikein Tampereelle lähteä.Loman kunniaksi vois Tapsaa lähteä kuuntelemaan. Alkaisi loma mita parhaiten . Ei kun lippuja tilaamaan

      • Vai niin, jassoo

        Voi manselaisparkoja. Hyvä kun varoitit. 06.04 on hurja päivä Tampereella: irvistelijä ja irvistelijän äärifani(t) valtaavat Tampere-talon. Koitas nyt Melina Latvakakkonen-Liinilä vaan pysyä siellä nahkapöxyissäsi. Huhtikuuhun on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä aika vielä ja monet jäät ehtivät Tammerkoskessa paukkua ennenkuin pöxysi paukkuvat lopullisesti rikki.


      • loimii.
        Vai niin, jassoo kirjoitti:

        Voi manselaisparkoja. Hyvä kun varoitit. 06.04 on hurja päivä Tampereella: irvistelijä ja irvistelijän äärifani(t) valtaavat Tampere-talon. Koitas nyt Melina Latvakakkonen-Liinilä vaan pysyä siellä nahkapöxyissäsi. Huhtikuuhun on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä aika vielä ja monet jäät ehtivät Tammerkoskessa paukkua ennenkuin pöxysi paukkuvat lopullisesti rikki.

        Löysälakkien ääliömäisistä kommenteista ei kannata välittää Melina. Minä aion mennä Helsinkiin tuonne konserttiin. Varmana on upea ja mieleenpainuva elämyksiä tiedossa. Pepe Wilberg ja nuo kaksi naisartistia eivät kauheasti innosta, mutta Tapsa sitäkin enemmän. Toivottavasti kuullaan monta laulua häneltä. Myös Riku Niemen orkesteria on hieno päästä kuulemaan livenä.


      • Vai niin, jassoo
        loimii. kirjoitti:

        Löysälakkien ääliömäisistä kommenteista ei kannata välittää Melina. Minä aion mennä Helsinkiin tuonne konserttiin. Varmana on upea ja mieleenpainuva elämyksiä tiedossa. Pepe Wilberg ja nuo kaksi naisartistia eivät kauheasti innosta, mutta Tapsa sitäkin enemmän. Toivottavasti kuullaan monta laulua häneltä. Myös Riku Niemen orkesteria on hieno päästä kuulemaan livenä.

        Voi hesalaisparkoja. Hyvä kun varoitit. 03.04 on hurja päivä Stadissa: irvistelijä ja irvistelijän äärifani(t) valtaavat Kulttuuri-talon. Koitas nyt Loimii Piste Löysälakki-Liinilä vaan pysyä siellä nahkapöxyissäsi. Huhtikuuhun on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä aika vielä ja monet jäät ehtivät Suomenlahdessa paukkua ennenkuin pöxysi paukkuvat lopullisesti rikki.


    • Jippii!!!

      Netissä mainittiin muutama biisi jotka konsertissa muunmuassa kuullaan: Sulle salaisuuden kertoa mä voisin, Katupoikien laulu, Äänisen aallot, Pohjolan yö, Sulle kauneimmat lauluni laulan... Voi että on aivan ihania biisejä ! Toivottavasti Tapsa laulaisi ainakin nuo kaikki mainitut.

      • Vai oikein Jippii!!!

        Ikävä tuottaa sinulle Jippii kolmoishuutomerkki-Liinilä pettymyksen: Pepe Willberg TULKITSEE nuo mainitsemasi kappaleet. BUAHAHAHAHAHAHAA!!!


      • OK.

        Tapani Kansa olisi ihan omiaan laulamaan esim. tuon Katupoikien laulun, koska häneen äänestään löytyy sellaista eloisuutta ja esiintymisestä sellaista ns. vekkulimaisuuttakin joka hyvin tuohon reippaasaan letkeään lauluun sopii.
        Lisäksi Tapsa on myös virtuoosimainen viheltäjä, joten ne laulun vislaus-kohdatkin olisi maukasta kuultavaa.
        Noista yllä mainituista lauluista etenkin myös Pohjolan yö ja Äänisen aallot olisi jummetun komeaa kuultavaa Tapsan esityksinä ja tietenkin moni muukin Godinzkyn laulu, joita soisi kuulevansa ky. konserteissa Tapsan tulkintoina mahdollisimman monta.
        Toivottavasti Tapani laulaisi myös jonkin dueton jommankumman konsertin naisartistin kanssa.


      • Vai oikein maukasta
        OK. kirjoitti:

        Tapani Kansa olisi ihan omiaan laulamaan esim. tuon Katupoikien laulun, koska häneen äänestään löytyy sellaista eloisuutta ja esiintymisestä sellaista ns. vekkulimaisuuttakin joka hyvin tuohon reippaasaan letkeään lauluun sopii.
        Lisäksi Tapsa on myös virtuoosimainen viheltäjä, joten ne laulun vislaus-kohdatkin olisi maukasta kuultavaa.
        Noista yllä mainituista lauluista etenkin myös Pohjolan yö ja Äänisen aallot olisi jummetun komeaa kuultavaa Tapsan esityksinä ja tietenkin moni muukin Godinzkyn laulu, joita soisi kuulevansa ky. konserteissa Tapsan tulkintoina mahdollisimman monta.
        Toivottavasti Tapani laulaisi myös jonkin dueton jommankumman konsertin naisartistin kanssa.

        Hohhoijaa... OK piste Tena-Liinilä taas vauhdissa ihan aamutuimaan. Älä nyt niitä vanhuusvaippojasi pissaa puhki kun haaveilet tuon törkyturvan maiskutusta. Pidä se katkarapusi siellä leederhoosenissa aisoissa ja muista että huhtikuuhun on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä matka.


      • Vai oikein maukasta kirjoitti:

        Hohhoijaa... OK piste Tena-Liinilä taas vauhdissa ihan aamutuimaan. Älä nyt niitä vanhuusvaippojasi pissaa puhki kun haaveilet tuon törkyturvan maiskutusta. Pidä se katkarapusi siellä leederhoosenissa aisoissa ja muista että huhtikuuhun on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä matka.

        Sulla tuntuu olevan kiire suuna päänä tulla pilaamaan tänne toisten ilo ja odotukset noilla hapannaama- kirjoituksillasi. Huhtikuuhun ei ole kuin vähän alle kaksi kuukautta eikä se ole kovin pitkä aika. Tietty sekin aika tuntuu hyvinkin pitkältä kun tiedossa on jotain oikein hyvää ! Oot kyllä niin akkamainen kitisijä ,että tollaselta sais sen pikku katkaravun sieltä paukauttaa poikki sieltä haaroista roikkumasta. Ja sun kohdalla se kävis helposti. Ei tarttis kynsisaksia isompaa työkalua siihen.


      • muijax
        Justiinax kirjoitti:

        Sulla tuntuu olevan kiire suuna päänä tulla pilaamaan tänne toisten ilo ja odotukset noilla hapannaama- kirjoituksillasi. Huhtikuuhun ei ole kuin vähän alle kaksi kuukautta eikä se ole kovin pitkä aika. Tietty sekin aika tuntuu hyvinkin pitkältä kun tiedossa on jotain oikein hyvää ! Oot kyllä niin akkamainen kitisijä ,että tollaselta sais sen pikku katkaravun sieltä paukauttaa poikki sieltä haaroista roikkumasta. Ja sun kohdalla se kävis helposti. Ei tarttis kynsisaksia isompaa työkalua siihen.

        Katsos, katsos! Kuka se siellä luuraa jollei itse tämän palstan kuningatar, La Justiinax Liinilä! Neiti ikäneiti, Marie-Antoinetten tyttärentyttärentyttärentyttärenjne... se siinä taas pauhaa katkaravuistaan (= La Liinilän klitoris). Kynsisakset ovat aivan liian suuret työkalut neiti Liinilän aivoja tutkiessa. Itse asiasa niitä ei tarvitse edes tutkia koska niitä ei ole!


    • saas nähdä

      Tulee olemaan mielenkiintoista seurata, että pystyvätkö Tapani Kansa ja Riku Niemi tekemään yhteistyötä ? Molemmat herrat kun ovat aika minäkeskeisiä, räiskyviä persoonia ja eivät varmaan suostu ottamaan neuvoja toisiltaan .

      • Niinpä niin

        Riikinkukkojen kaksintaistelua odotellessa!


      • niinpä niin

        Niin no sen näkee ja kuulee sitten niin ,että miten yhteistyönsä sujuu, mutta voihan olla niinkin ,että jos/kun he ovat samanoloisia persoonia ,niin saattavat tulla hyvinkin toimeen keskenään ja löytää ns. saman sävelen helposti.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe