Vapaa kuvaus

S-posti: [email protected]

Suosikkileffat:

Vapaa-aikanani:

Suosikkipalstat:

Katson tv:stä:

Parhaat matkakohteet:

Ruoka &; juoma:

Koulutus:

Ammatti:

Ase tai siviilipalvelus:

Siviilisääty:

Aloituksia

12

Kommenttia

1719

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Eehä se autakkaa, mutt ku tätit rupes haukkummaa kaunniiks. Jotennii ei miu korvvaa käynynnä hyvästi tuo. No en ou. Piti miunnii kyssyy okkos käynynnä syrjähypyill, palsta suhttee aikana? : ). Katottaa suanko mie tuon tekstin kopiottuu : ).
    "Heippa taas : )"
    "nappinippi"
    "Mukavaa ja kaunista päivää sulle :) Tallustan tästä nyt asioille, mutta kai sä sen tiedät, kun kuljet sydämessä mukana :) Jos vaan se sydän oli mulle tallessa.. eipä ollutkaan.. no se on sulla mutta voit kulkea mukana jossain muussa paikassa, saat itse valita. Voit kulkea mukana mun sormissa jos haluat tutkia maailmasta kaiken saman kuin minäkin, voit myös kulkea tissien välissä, jos haluat matkustaa niin kuin joidenkin ihmisten pankkikortit :D Tai voit olla se vadelmasta jäävä kivi mun hampaassa, jos tykkäät siitä enemmän, mutta yritän sitten vähän ainakin kaivaa sua pois :) Mutta ei ne yleensä kaivamalla lähde. Tai sitten voit olla mun nenässä ja antaa mun uskoa, että oot se mitä hengitän ja mikä pitää mut elossa. Tai sitten voit olla tinnitus mun korvassa, tai se ääni siellä päässä, joka sanoo mitä tehdä ja mitä ei... miten vain haluat mussu :) Tai sitten voit olla turvallisesti siellä sydämessäni omassa taskussasi ilman sunnuntaiseikkailuja. Sekin käy :) Älä syö liikaa mustikoita ja vietä ihana päivä. Meen nyt tästä, paljon tekemistä, näkyillään taas joskus, heippa :)" Juma se onnistu : ). Nyt toivottelen hyvät yöt miu lempi hiihtäjittärell ja mullekkii
  2. Nyt öit : ).