Happy pörttey huomiselle !!!!

Jatakaisinselipaattiin

500

420

Vastaukset

• Niiaan

Kiitos.

• OnkoPakkoOlla

Miksi selibaatissa?

• Eivarmaankaan

mutta, kun ..... ......... .

• sivustaarvaan
        Eivarmaankaan kirjoitti:

mutta, kun ..... ......... .

vedän yksikseni?

• Kainytjokainen

Pakko, jos jöpöttää. Muuten oli kirjotus virhe ...... ......... .

• ParemminkinNäin
        Kainytjokainen kirjoitti:

Pakko, jos jöpöttää. Muuten oli kirjotus virhe ...... ......... .

"Etsin rakkautta"?

• Juhlakalua

kiitos :D))

• kysymystulva

Saitkos mitä? Kävikö serkkupoika kylässä? : ). Jokos kympit paukku?

• edellinen
        kysymystulva kirjoitti:

Saitkos mitä? Kävikö serkkupoika kylässä? : ). Jokos kympit paukku?

Ei käynyt, enkä saanut, eikä mitkään paukkuneet, kiitos kysymästä. Miten menee?

• JuhlaEsitys

• sillionhyvää

Menee, menee, Silimätulehus varmaan tuli, hipp hip huraa. Toisaalla vähän kirjotellut ja myös toisaalla myös : D. Kiirettä on pitänyt joka suuntaan. Hieno tupetus.

• Häpyendkö

Ettei vain olisi näärännäppy. Niinpä olet kirjoitellut, vähän joka suuntaan ja siellä sun täällä. Palataan( Poroiks)

• Härnättykalajännä

Shhh jaa`a en kommentoi (tuon voi ajatella monella tavalla) : D. Justiin tulin tuolta toisen julkasijan keskusteluista. Tuolla ei ole, kun ukkoloita ja puhuavat liikaa politiikkaa. Silmä, niin eppäillä soppii. Oisko ollut liian pienet kuvat. : )

• KuulesNyt

Kiusanhenki. En muuta sano. Lähden syömään.

• nohmitä

Mite olisi iiisommat kuvat? : ). Mitäs söit, makaroonilaatikkoako?

• edelliseltä

Lihakeittoa. Tuolta alhaalta kysymykseen vastaus. En omista vihreää, enkä kultaistakaan surisijaa. Eivät sytytä. Oikea sen olla pitää. On sinulla tänään aiheet veliseni. Tulee mieleeni, että ootko ressukka pahassakin puutteessa ? Kysyn hyvällä. Pitäisikö kohta saunaan.

• uunilohtanam

Saunasta tulin äsken. Eipä tuossa asiassa ole muutoksia tapahtunut. Jotenkin nuo asiat luiskahti eilen pikkusen tuhmiksi, toisaalla palstalla. Toivottavasti ei suuttunut, ei varmaankaan. Sanailua ja huulen heittoa : ). Tiedäthän sinä?

• edelliseltä

Huulen heittoahan nämä vain. Mutta eikö niissäkin ole usein puolet totta ;) En minäkään usko, että hän suuttuisi tai en näe siihen syytä. En kylläkään tiedä, missä toisaalla palstalla olet tuhmia kirjoitellut ja mitä, joten en osaa oikein mielipidettäni sanoa siitä, miten hän saattaisi suhtautua. Anonyymeinä höpötellään, mutta uskoisin sinun hänen ymmärtävän, jos hän nyt täällä edes on, että höpötystähän tämä vain on. Minusta olet mukava. Saat nauramaan, vaikkakin joskus punastelemaankin ja usein myös h.......... . Sanot joskus suoraan ja syötät omaa myrkkyä. Se on hauska hetki, kun se välähtää, että ei helvetti mullehan syötetään nyt omaa myrkkyä. Ensin menee hiljaiseksi, kun sen tajuaa, sitten punaiseksi ja sen jälkeen naurattaa hillittömästi. Se on älykästä, joka sen osaa oikein tehdä. Minä en kykene siihen.

• sillisalaattis

Mikäpä toi sinut takaisin tänne? Ihan tuolla ikävällä nokiteltiin, kaloista puhuttiin : ). Olenkin ihmetellyt miksi jutustelu kumppanit menevät joskus hiljaisiksi ja hymyilevät seuraavalla kerralla : D. Ehkäpä joskus näyttäisi jopa karttelevan ; D.

• edelliseltä

Luulen, että pitää osata nauraa itselleen. Varmaankin se oli se ikävä, joka ajoi minut tänne takaisin. Entä sinut ? Ai kaloista :D Juu, voin hyvin kuvitella ne teidän pikku tuhmat keskustelunne ;D Mitä se muuten tuo nimimerkkisi" silli salaatti " pitää sisällään ? Sinulla on mies tänään mielenkiintoiset nimimerkit ;D)) Jospa se" kala nainenkin" vielä ilmaantuisi tänne keskustelemaan, on niin nimittäin merihenkiset nuo nimimerkkisi tänään ;D Janottaako :P

• kukakapa

Tokkopa tulee : D)). Eikös silli ole kala ja salaatissa on vaikka mitä sekotusta : ). Nuo mitä yritin jututella ikävällä on aika suorapuheisia ja pikantteja ladyjä. Onkoha JT:ee ostanut auton? ; D Olenkos minä täällä?

• edelliseltä

En minäkään ole täällä ;D Kukapa täällä nyt olisi. En tunne sinua, joten en tiedä, oletko se todella sinä tai jokin, jota esität. Hyvää yötä, hassu nassu :)

• turpeasilmä

; D)) Öitä, pitänee katsella sitten 007:aa.

• Nahkiainen
        turpeasilmä kirjoitti:

; D)) Öitä, pitänee katsella sitten 007:aa.

Oo kunnolla :D

• enkäminäkäänoletäällä
        kukakapa kirjoitti:

Tokkopa tulee : D)). Eikös silli ole kala ja salaatissa on vaikka mitä sekotusta : ). Nuo mitä yritin jututella ikävällä on aika suorapuheisia ja pikantteja ladyjä. Onkoha JT:ee ostanut auton? ; D Olenkos minä täällä?

Tuliterän bemarin : ).

• piilosillakaikki

No onneksi et sentään Audia tahi volkkarrii. Ajahan varovasti, kohta liukkaat tulossa : ). Mites muuten mennyt? Hommat hanskassa ja hanska naulassa : ).

• aamutunneilla

Kiirettä pukkaa. Nyt on pari päivää vapaata ja taas alkaa karuselli pyöriä. Pari kk vielä, ehkä sitten helpottaa. Että hanskat kädessä ........ .
        Täytyy sanoa, että i.... tuli. Siksi takaisin. Mitäs puuhaillut ?

• Syksyn hommia tehty ja laiskuus iskenä. Mikäs se tuohon bemariin kallisti, onko keltainen? : ). Otin tuon profiilin käyttöön, jaksa aina uutta keksiä : D. Kuvassa harhalaukaus.

• jotaintuttuakin

Oikeasti en mitään autoa ole vielä ostanut. Kunhan haaveilin : ). Kanssasi on helpompi kirjoitella nyt, kun ymmärrän tekstisi paremmin. Aiemmin meni osittain arvailuksi se, mitä tarkoitit. Tuo profiilin käyttö, pitäisikö aloittaa minunkin. Tuntuu vain niin monimutkaiselta jutulta. Onko sinulle tapahtunut jotain tässä tauon aikana ? Ihan näin anonyymisti kyselen.

• Nyt saisi 40e:lla nelivedon pemariin, mainostivat tv.ssä : D. Pikkasen mietityttää tämä oikeinkirjoitus tällä murteella ; ). Ei tuo ole vaikeata ja olisi se jännääkin. Ei ihmeempiä ole tapahtunut, samanlaista puurtamista kuin ennenkin.

• jotaintuttuakin

Kai profiilin käyttöä voisi kokeilla. Siinä varmaan kysytään kaikkea. Nimi, osoite, puh.nro jne. ja anonyymius loppuu siihen : ). Kirjoituksesi on erittäin miellyttävää lukea. Onhan se tietysti totta, että jos pilkku sattuu väärään paikkaan, ajatus voi muuttua täysin. Kun ollaan vain tekstin varassa ilman muita nyansseja. Olisi kiva tietää, miksi kirjoittelet täällä edelleen ? Onko tämä sinulle niinkuin harrastus ja ajankulua ? Tyhmä kysymys, ei ole pakko vastata.

• Mitä tuohon vastaisi. Varmaankin koukussa ja on osiksi ressin torjuntaakin : ). Onhan täällä mukavia juttelioitakin ; D. Vasta kysymys, olitkos eilen tuo Iloinen etsijätär? : ).

• joaintuttuakin

Haluatko,että olisin vai päinvastoin ? : ) Hyvää yötä. Myös palstasiskoille : )

• Taitaa härnätä ja hermoilla, kun pilkun jälkeen ei ollut väliä : ). Minullakin rupesi ........... . Öitä : ).

• iloinenetsijätär

Vai tällaista kirjoittelua : )

• Tällaistatänään

Minkälaista haluaisit?

• kysymysiltaan

Eikö jokainen kaipaa ennenkaikkea rakkautta. Mutta onko sitä oikeasti olemassa?

• kysymyshyvä

Voiko tuota R sanaa :) kaivata tänäpäivänä. Elämä niin hektistä ja kiireistä. Varmaan voi. Yksi täteistäni mahtoi olla naimisissa n. viisi kertaa(en pysynyt laskuissa). Viimeinen kerta taisi olla 80 kymppisenä. Hehkutti aina ettei voi olla ilman miestä : ). Who knows if only sometimes. https://www.youtube.com/watch?v=FqE8MzytsQg

• toinenkysymysiltaan

Olen miettinyt mitä se on. Onko se vain jostakin pitämistä, kemiaa, halua, vai jotain vielä enemmän. Ohimenevää useimmiten. Uutuudenviehätystä ainakin jokaisella aluksi, sitten totutaan toiseen. Ei ole enää jännitystä, toisen tavat ärsyttävät ja haluaa taas jotain uutta. Näinhän se usein menee. Vai kuinka ?

• vaikeakysymys

Itse en voi sanoa R keneenkään, ihastunut moneenkin. Eiköhän se ole välittämistä ja pilkettä, eräänlainen yhtiö, jota pitää vaalia, hoitaa ja panostaa. Tehdä töitä sen eteen, olla rehellinen. Mutta tämä on vain tietämättömän ajatelma.

• kunhanpohdintätäkin

Taidat olla aika nuori, jos et ole r........ vielä koskaan. Hyvin osasit kuitenkin kuvata sitä tietämättömänä. No minä nyt olen kova pohtimaan kaikenlaista. Jotenkin tuntui siltä, että voisit tietääkin asiasta.

• kohtalonoikkuja

Voisi olla toisinkin, mutta kohtalo järjestellyt jännijä juttuja. Ei ole kiire, kerkiäähän tuota. Tehdään töitä. Tää on vaarallinen aate. Nuori, ehkä mieleltä, mutta ei iältä. Taidat olla aika uusi järkeily sivuilla?

• yötäkohden

Ehkä olen yhtä uusi kuin sinäkin. Voitko syyttää kohtaloa kaikista sinulle tapahtuvista asioista ? Minä en ainakaan voi. Olen tehnyt virheitä, mokaillut oikein kunnolla. Näin jälkikäteen hävettää, ja ....... . Nuori mieli, se kannattaa säilyttää.
        Voisin sanoa samoin. Mieleni on ainakin puolet nuorempi kuin ikäni. Ja sitä toista pitää vaan yrittää pitää ....... .

• kolmevuottatäällä

Melkein voin, tahi sitten mustankipeätä suojelusenkeliä : ). Itsellä ei ole hävettävää mitään, kait.

• tartumikkiinmenossa

: ) : ). Miksi noin kauan ?

• pitkiävuosia

Täällä on hauskoja ja hyviä tyyppejä"keskusteluun". Ei pitänyt viipyä, kun pikku hetki : ).Niimpä sullekkin neuvo. Ei kannata pitkään olla täällä, tästä tulee tapa : ). Ja rupeaa pitämään noista höpöttely kavereista liikaa ; D)).

• enkaiolluthyvätyyppi

No nopeastipa haluat minusta eroon : ). Hyvää yötä ja kalaisia unia.

• huomennasekuuluu

En sillä, mutta tosiasiat on hyvä tietää. Toiseksi ei kannata ihan kaikkeen kertoa, näistä kun ei tiedä. Itsekkin ehkä kertonut liikaa matkan varrella ; D. Kyllähän tänne hyviä tyyppejä tarvitaan, muuten kuihtuu niin kun edellinen saitti. Hyviä unija Iloinen etsijätär. Ps.Tuleppa huomennakin, tutustut varmaankin tuohon palstasisareen. Ei se pitkään ole hiljaa : D)).

• vanhayhdistelmä

Seksi ja politiikka.

• oppijaikäkaikki

Mukava välillä kirjotella "tyttärien"kanssa, no miksi ei äitienkin : ). Nyt jaksaa, otin päivä unet ja laitoin silmätippoja. Politiikan lopetin ajat sitten, toista en ole kerennyt harrastamaan.

• harrastussekin

Paitsi mitä nyt vetänyt käteen, kun alkaa jöpöttämään

• Silmäalkaapullistumaan

Niin, no äähhh. Tuo on jotenkin ovela sanonta, mutta vetäjän käteen jääpi aika monta muutakin asiaa. Vai mitä? Onhan täällä juteltu vihreistä surisijoistakin, monellako on sellainen? Minulla ei ole, rehellisyyttä peliin : ).

• harrastussekin

Niin mieluiten sen pitäs mennä sisään, eikä jäädä käteen. Ootko homo?

• Päätteleitse

mitä sukupuolta yrittelen jututtaa. Niinkö on, hyvä kun joku tietää ja on rehellinen ; D)).

• Yksipalstasisko

Terve "iloinen etsijätär " :) Mää oon aivan liian paljon äänessä täällä ja liian usein. Olen liian ihastunut aloittajan luomaan illuusioon. Olet tosiaan nyt tullut vaaravyöhykkeelle, mutta uskon, että varmasti osaat erottaa reaalimaailman palsta illuusiosta, vaikutat järkevältä ihmiseltä. Jos ei käy niin, että palstasta tulee osa reaalielämääsi ;D Haittaisiko tuo mitään, jos sen itse tiedostaa ja hyväksyy. Jt laittanut auton ja vielä tuliterän, olisipa mukava nähdä se :) Hyvää sunnuntaita kaikille. Tänään muita hommia, ei ehdi jäädä istumaan. Mikä on reaalimaailman ja palstamaailman ero/ raja ?

• Edellinen

Ei, nyt alkoi vaivaamaan ja piti viime hetkillä tulla vielä lähdön metreillä korjaamaan kirjoituksiani. Olen siis aivan liian ihastunut itse luomaani illuusioon aloittajasta. Hän voi olla aivan vapaalla mielellä siitä, että olisi koukuttanut jonkun tänne. Tällaista tämä harhainen palstailluusio on ;D)) Nyt on jo kiire. Huiskis vain kaikille:)

• Tämmöinen se meidän sisko on ; D)).

• SeEdellinen

Ja just tollanen meidän veli ;D)) Hyvää yötä hänelle. Jt.lle ja kaikille muille:)

• Oliko hyvä esitys?

• Väsyttää

Niin tuota, mitähän esitystä tarkoitat, Onko minulla mennyt jotakin ohi ?

• Missä kävit tänään? : )

• edellinenedel

Ai tuota tarkoitit. Niin ihan vain ajelulla tutun uudella autolla. Kiersimme uusia kaava-alueita, rantatontteja. Muutamia laajennettuja halleja käytiin katsastamassa. Selvitin pari juhla asiaa, joista en oikeasti viitsi tänne kirjoittaa, koska muitakin lukijoita. Palautin lainassa ollutta tavaraa. siinäpä muutama tunti vierähti. Mietin kuule niitä vanhoja, käytössä olevia kalastus mökkejä siinä tulevalla asuntoalueella. Ne puretaan pois. Verkot olivat siellä kuivumassa. Mökit todennäköisesti puretaan. Idyllinen paikka. Mietin, tuleeko ne liian lähelle tontteja tai pitäisikö ne säästää ??

• NukahdanKrooohhÖit

• Sellaista se nykyään on, täälläkin saa lähteä tuo vanha ja ruma kauppahalli. Harmi sinäänsä, mutta se on sitä uutta struktuuria. Mikä on väistämätöntä. Korsaahan hyvin ; ).

• SisarSitkeä

Googletin aamulla teidän kauppahallin. Sain sen ymmärryksen, että siellä olisi kaksi kauppahallia vierekkäin, sekä vanha puinen, että uusi ? Jt pliiiisss, kirjoittele enemmän, etten ole yksin niin paljon äänessä, alkaa hävettämään. Oikeasti, olisi kiva muutenkin lukea, mitä sinulle kuuluu. Oletko käynyt ulkomailla vastikään ? Mutta tietenkin itse tiedät, kuinka paljon olet täällä :)

• ElellinenS

• Ei ole puista, minun muistiin ollut. Olen käynyt siellä kummiskin 40 vuotta, säännöllisesti : ). Olisi varmaan mukava ollut katsoa ilmeitä, kun tuollainen olisi ruennut soimaan ; D)). Joku tykkäsi tuosta : D.

• samaaässää

Ahaa, olisiko se puinen sitten purettu aikoja sitten. Luin, että tämä uudempi ( olikohan joskus 60- luvulla ) rakennettiin vanhan puisen viereen. Eihän tuo kauppahalli nyt niin ruma ole. Minusta ajalleen tyypillisen näköinen rakennus. Opin muuten uuden sanan moduulimainen ;D Oulun kauppahalli voimissaan, eikä taatusti purku-uhan alla. Se on 1900-luvun vaihteessa valmistunut. Minun lapsuuteeni kauppahalli kuului elävästi. Lisäksi siellä oli vessa, jos tuli hätä :D Vaikka en ole koskaan ollut Oululainen. Rakentavatkohan sinne uuden kauppahallin vanhan tilalle ? Jaa no laitampa tähän vielä baletti pyrähdyksen Tchaikovskylta ;D

https://www.youtube.com/watch?v=kFSU_7XF61w

• iltavuoroon

Tokkopa rakentavat. Uusi kauppakeskus Myy torin laidalla, sieltäkin on lähtenyt kauppoja pois. Varmaankin kalliit vuokrat. Et ole tainnut käydä iltalehden keskusteluissa ; D)). Jaaha, nyt täytyy valmistautua töihin, varmaankin menee myöhään. Jutelkaahan mukavia täällä sillä aikaa, luen sitten tultua. Heippa : ).

• PitäsLopettaa

En ole käynyt, mutta googletin nimimerkkisi ja kaupungin ja sain osumaksi juttua liikenneympyrästä :D)) Luin sitten Joensuun kauppahallista eri paikasta, Karjalaisesta...Oli mukava kuulla pitkästä aikaa "entistä" murrettasi liikenneympyrässä :) Olen sairaana. Tässä aikaa nyt surffailla. Hyvää työpäivää.

• MV.ltä

Jatkan tähän, koska en loppuviikkoon ehdi tänne. Minulla käväisi myös mielessä , olisiko " iloinenetsijätär " JT :) Eipä häntäkään näkynyt tänä iltana :( Ja missähän Hottis. Jätän kysymyksiä, joko tulee vastauksia tai sitten ei. Onko teidän mielestänne miesten ja naisten vällillä eroa siinä, pystyykö tai haluaako harrastaa seksiä ilman kiintymyksen tunteita ? Onko sukupuolikysymys. Mitä mieltä olette yhdenyön suhteista entä pelkästä seksisuhteesta ? Asettelin ehkä kysymykseni huonosti, mutta ajatus kulkee entistä huonommin tänään. Hyvää yötä kuvien myötä

• Minkä kuvien? JT:ee taisi tehdä taikoja viime yönnä, ei niistä enempiä : ). Vai hydrauliikka MV:llä mielessä? Itse en läksisi polokemmaan yhdenillan tautta. Pitää varmaankin maanitella useamman kerran ja pitkään(3-4 vuotta), eihän sitä nyt helppo nakki pidä olla. Mutta jokainen päättää itse,miten sekstailee. Tokkopa tuo on sukupuoliasia. No öitä, minä vielä vähän aikaa kiertelen. Tiedä vaikka tuttuja tapaisi : ).

• iloinenlomalainen

Aurinkoisesta aamusta hyvää huomenta : ). Tuo polkeminen kuulostaa niin hassulta ja mekaaniselta sanonnalta. Voisi kuvata yhden illan sekstailua, tai lyhyempää sessiota. En ole kokenut lyhyitä suhteita, jollei oteta huomioon yhtä nuoruudessa sattunutta juttua. Sekin olisi saanut jäädä kokematta.
        Miten pitkä on ollut pisin seurustelunne/suhteenne ?

• Täälä sataa vettä. Lyhyeksi vetää, pyöreä 0 päivää : D. Jäänyt vähän aina siihen vikittely vaiheeseen, ymmärrän minä niitä Neitosia. Mutta asioden pohja on mikä on, rehellinen olla pitää : ).

• Nyt lomalainen tais säikähtää, semmosta se aina : ). Kävitkös soppoomassa mittää lomalla? Jaaha taijjan lähteä nukkummaan, hyvvii öit : ).

• iloinenlomalainen

Tämä lomalainen ei vähästä säikähdä. Lomalla ollaan auringossa ja otetaan rennosti : ) Nyt on shoppailut vähissä, siitä pitää hallitus huolen. Kun ei kuulu tuohon rikkaimpaan kastiin, jonka ei tarvitse Suomea nostaa suosta niinkuin kaikkien muiden. Joten säästetään sitten. En muuten usko tuohon 0-linjaan : ) Minulla aikas pitkiä suhteita, lyhin 2 vuotta ja pisin on toosi piiitkä.

• ÄlkääPiiloutuko
    • MV.ltä

Pistin teille musiikkia keskustelunne lomaan. Kävin lukemassa vastauksenne. Oikeasti, ihana Jt, että olet pitkästä aikaa täällä. Itse en ole koskaan harrastanut yhden yön tms suhteita. En oikein ole niiden kannalla. On ollut vain yksi seksikumppani elämäni aikana, jonka kanssa olin yli 20v naimisissa. Ennen tuota todella nuorena seurustelin melkein vuoden yhden suloisen pojan kanssa ilman seksiä, pusuttelua ja kähmintää lukuunottamatta. Siinäpä ne onkin :D)) Mikä on Jt.n oma pisin seurustelusuhde ?
      Nyt menoks. Viikon päästä joudan taas koneelle, jos vielä jaksatte minua ja vaikka ette jaksaisikaan ;D)) Älkää karatko sillä aikaa tai ainakin ilmoittakaa, jos häivytte ;)

• Ee tuo ollunna ensmäinenkkää viell ; D)). Kato riiata pittää pitkkää ja harttaast ; D.

• hotandfire

Ja täälläkin keskustellaan vaan seksisuhteista. No, huh, huh ja täysin rehellistä settiä jälleen. En vastaile mitään noihin lukumääriin tms. seksisuhteisiin liittyen, sillä ne ovat kahden ihmisen välisiä juttuja. Pidempi aikaisiin parisuhteisiin, joita ei nyt niin lukuisia ole minulla ollut, ovet ne kuuluneet. Mutta ei niistä enempää, voin kuitenkin teidän seksielämästänne keskustella.
      Suhtautuminen seksiin on varmaan enemmän henkilöstä kuin sukupuolesta kiinni oleva asia. Tosin miehillä varmaan luontevampaa tuollaiset pelkät seksisuhteet ja yhden yön jutut kuin naisilla. Nykypäivänä varsinkin nuorison keskuudessa ovat kuitenkin yleistyneet myös naisilla seksisuhteet. Sekin on vaan vähän sellainen juttu, että mitä tuolla seksisuhteella ymmärretään. Eri ihmiset ymmärtävät sen hieman eri tavoin. Ihanniinkuin parisuhteenkin ja sen tiiviyden. Mutta mielestäni seksi on hieno juttu kahden toisistaan välittävän, rakastavan ja vetovoimaa toisiinsa kokevan ihmisen välillä eli kyllä siinä mielestäni tunnetta pitää olla mukana. Toisaalta, no enpä jaksa koko pohdiskelua tänne laittaa.

• Myöhä ee rueta kirtelemmää, sen oun oppinna : ). Mutt mikä siin o, ku par suhttees olevat ovat ain ku perssiille ammuttuja karhuja. Sitt viell musta sukkassii ja kaikkee tuommost. No leikki leikkinä : ). Onkos Hotti kerinnä huilloommaan?

• hotandfire

Eipä ole paljoa tullut huilattua ja viikonloppukin menee aikalailla liikunnan merkeissä. Kiva päästä liikkumaankin. Mutta tietty, täytyy sitten yrittää vastapainoksi myös lepäillä. Mites muiden viikkoon kuuluu ja mitä suunnnitelmia viikonlopulle?

• Öljyn vaihto, kirjanpito ja muit jännii hommii : D.

• KiitosAihe

Ikä antaa tilaa olla hankala ja huono. Vapauden ruttuihin ja sekaisiin hiuksiin. Oikeuden olla oma itsensä, vaikka peili väittäisi muuta ja velvollisuuden ilmoittaa siittä muille ;D

• Köhöm ; D. Tuota tuota kaupan naaset. Pitäs ehkes vanahan pittee leipäläpesä kiinni joskus, eekä mölläytell kaikkee mittee miellee juolahttaa. Ihtteennii kävi ensin naarattammaa ja sitt nolottammaan.

• KiitosAihe

Avoimen mielen kohdata ihmiset samalta tasolta ja nähdä ihmisen syvyys, joka asuu sisällä.

• Näihhä se o, mutt ee tuntemattomall pitäs laakkoo ihan kaikkee : D. Vua minkäs voip, ku lähttöö enne aivotoiminttoo ; D)).

• KiitosAihe

Aivotoiminta on vain surrealistinen käsitys siitä, että ehdollinen käyttäytyminen olisi jokin ratkaisu tilanteissa, joissa toisen vastavuoroinen vaikutus on suhteessa inhimilliseen kanssa käymiseen ;D)) Hyveli yöteli. Pistäydyin vain. Kiirettä pukkaa

• No, varmasti pukkovvaa : ). Öitä, nukuhha raahattomast ; D)).

• HaukotusVirittäytyy

Rauhattomuus on suhteessa omaan mielikuvitukseen, jota illusionistiset mielikuvat ruokkivat. Kiitos samoin.

• Jopas o syvällisell piäll : ). Ku nukkuissaannii kirjottelloo : ).

• KullisKukolle

Kutale kuu kupatius kulliskukko kupsis.

• Sanopapa muut ja viell loppu kuust, superrii tulloo ; D)).

• jotaintuttuakin

Tyytyväisen näköinen kissa : )

• Eekös oukkii, harmi ku ee näy alla lukevvoo teksttii" Yhtä onnellista olla niinkuin kissan kuutamolla" : D)). No ett ole viellä rekisteröitynnä, näemmä : ).

• Sinä olitkin vastannut tuonne ylös 10 päivä enkä huomannut. Oisit huutanna, harmi jos olisit joutanut keskustelemaan sillon : (. Taisit jo nukahtaa, pitäänee minunkin tästä. Pörröisiä unija : ). Miauuu.

• MV.ltä

Hottis, kirjoitit liikunnasta, toivottavasti ehdit. Mielenkiinnosta kysyn, mitä liikuntaa harrastit viikonlopunaikana ? Ja muutenkin, mitä olet touhunnut viikoonloppuna ? Mustikkaan teen lähtöä. Ollut hieman kiire.

Ja mitähän sitä muuta äkkiseltään. Niin, kummityttö kävi pikaseltaan ;D Hän kertoi keksineensä uuden sanan " sienismi " Kysyin mitä se tarkoittaa, niin kuulemma tyhmyyttä, joka tiivistyy :D)) Kysyin, miten se sieni tyhmyyteen liittyy, niin kuulemma oli kuullut, että on olemassa huumesieniä, jotka tekevät ihmisen tyhmäksi.... Kuulisittepa hänen juttujaan. Kissaani hän kutsui "nerokatiksi ", koska se kuulostaa samalle kuin neropatti. Vääntelee ja kääntelee sanoja.

• Eeköhä ou jo liia myöhö tuohon mustikan kerruusseen, puolukka kaus jo alakanna : D. Savolainenkos siun mirris o? Jaa karvassii punassii pitäs käyä joku päivä kahtelemas, ne o hyvvii. : ).

• MV.ltä

Ei ole, täällä ovat vielä hyviä. Eilen juuri keskustelin asiasta tuttuni kanssa. Puolukkakin on punainen jo ja kylillä puolukanostaja kalustoineen. Mitä tarkoitat tuolla mirrin Savolaisuudella ? Vasta muuten luin punaisista kissoista jotain, oottappas, mikähän se juttu nyt olikaan. Oliko johonkin uskomukseen liittyvä ? Tai oliko luonteeseen...hitsi, kun nyt tympii, kun ei muista :D Aaa... sinä taidat tarkoittaa muuten sitä punapää amatsooniasi ;D)) Käyhä kattelee ja nipistä pikkusen. Täällä hieno ilma, hoeno syksy ollut. Minulla vilisee jälleen niin paljon ajatuksia, että mitähän tekisi. Olisi hommia, vaikka muille jakaa.. Tuosta kuvasta tai mikä ihimeen profiili se on, että onko tuo postikortti ja mitä siinä lukee ?

• Karvalaakkuja tarkotin. Ja mirrist jos se viäntellöö ja kiäntellöö, eekös nuo Savolaiset ou sellassii. Äsken kävi vanaha aikane voi Perrrrrr, kärähin (O^_^O)

• MV.ltä

Niin huomassin :D)))) Kävin vähän antamassa palautetta, piruilemassa. Kaikkihan me olemme täällä samalla viivalla. Ei tuossa ollut mitään, tuskin kukaan ajattelee mitään. Lenkki ku lenkii...kumpu muuten on parempaa Hk.n sininen tai Atrian punainen ? Itse tykkään tuosta punaisesta, siis syötynä ;D

• Nii tätilt kysäsin assiit, pittää pikkuse piliket laittoo välis ettei, yks totiseks mee ; ). Mutt ee ois tarvinna kissoo näkkyy, ehkkee hiä o tuon kummissii tiennä : D)). Kyll hä se HK:oo o paras nam : P............

• MV.ltä

Ai se satutätikö ? Minäkin vastasin siihen aloitukseen, että ei ole saamisesta kiinni, vaan ottamisesta. Totuushan on, että suurin osa saa, jos haluaa...Ajattelin aloituksen sinun tekemäksi, koska nakista en ole täällä muistaakseni lukenut muiden kirjoittavan kuin sinun. Ja karvalaukkuja. Mitähän tuollakin tarkoitat. Sinulla taitaa nyt ajatukset olla pimpsassa. Lähden mustikkaan nyt. "Onkos täällä vielä niitä savon viäntäjiä" Tai miten se nyt menikään...Heips

• MV.ltä

• ; D)), joo"o aika siivottoman näköne.

• MV.ltä

Mikä sieni muuten oli kyseessä ? Poimin ämpärillisen mustikoita. Koneella nyin sekaisin puolukkaa ja mustikkaa samaan ämpäriin tällä kertaa. Oli todella paljon mustikoita, kun vain selkä olisi jaksanut...Sinulle iloksi :

https://www.youtube.com/watch?v=bpPPEcIjdnM

• Eekös tuo joku herkkutatti ou. Muute taittaa tull perjanttain lomapäivä, mites teitill?

• MV.ltä

Ei jouda lakkoilemaan. En muuten kuulu mihinkään liittoonkaan :O Olen periaatteesta niitä vastaan...Otin piirakan uunista, tuutko maistamaan ? Ei taida kelvata piirakka vieläkään, vaikka melkein kolme vuotta kirjoiteltu ;D))

• Elä nyt tuommost huasta, vielä jouun tarjjoommaa kermavuahot. Tekköököhä numeroihin pyörittely, mielen hiukka levottomaks? O_o

• MV.ltä

Senkun näkis :( Vaa eipä näyt vaahtkarkkia, eikä tötteröäkään. Missä sitä nyt numeroita pyöritellään, pehmeitä ja kaarevia sekä pyöreitä ;) ? Mitä mieltä olet tuosta lakosta ?

• Rusttailin päiväll tilit, tasseet ja mänöt kunttoo. Viell jäi tään vuuvven putjetti, kantoluettelo ja kokkoukse asialista ens viikkoo. Vai lakkost mielt, kannattas kait jokkaisen isttuu pööttää ja oll tasapuoline. Esim. jos ensimmäinen sairasloma päivä tulloo palakattomaks, se on sit kaikill. Eekä kansanetustajat ja ministerit luista hett siit. Hyvä se o mielt näyttee ajois. Mutt oha se ett, insinööri o ain okkees ja viäräkkii männöö oikkeeks näi olle. Jaaha nytt taijjan lähttee torkkupeittee all, hyvvii öit : ).

• MV.ltä

Minun täytyy tunnustaa, etten ole viime päivinä seurannut tarkemmin uutisia. Jos katson asiaa pelkästään omasta suppeasta näkökulmastani, niin minuun eivät leikkaukset vaikuta. Olen valmis niihin. Jos olisin työtön, tekisin hoitotyötä työmarkkinatuen turvin tai vaikka vapaaehtoistyönä. Niin Tuntuu, että ilman uhrauksia ei Suomi nyt lähde nousuun, mutta tosiaan, että se olisi tasapuolista...Mietin tuota pakolaisasiaa tässä. Mistä siihen rahat,
        kehitysmaatuestako ?? Voi että, tuota eu.ta. Eehä tässä oo kohta ennää ees Suomalaine :( Hyvät yöt.

• Tuo pakolais homma onnii toine juttu, ee kukkaa voi ottoo 30000000 ihmist. Olokkoon vaikk kui sytämmelline ihmine, kyll ne assiit pittää hoittoo missee ovat alakanneetkii. Aavistuksen pisttää miettimmää Suomea moralisoivat muat. Voipiko verrata? 70 000 puoskan lähettämist Ruotsiin sotan jälkeen ja aikuisten siirtolaisten sijoittamist omaan maahan. Jotka rakentivat hyvän ja toimivan maan, joka nyt o luiskahtanna Euun taut rappioll. Noh ehkes o auttanna myös markkinatallous ja lopalisaatio alas ajos. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&ved=0CFUQFjAIahUKEwismffg4fbHAhVHkCwKHdopDP4&url=http://www.karjalanliitto.fi/siirtokarjalaisuus&usg=AFQjCNFUn2JQNEiNnfUg6n8fAsY8v1hVFw

• MV.ltä

Olen samaa mieltä noista Suomen pakolaislapsista, ei voi verrata mitenkään. Ihan eri lähtökohdat. Olipa mielenkiintoinen tuo linkittämäsi juttu. Nyt vähän väsyttää, en jaksa paneutua noihin kysymyksiin, vaikka ovatkin mielenkiintoisia. Yleensä tykkään lukea historiaa ja paneutua siihen. Nyt vain niin yltäkylläinen olo kaiken kaikkiaan. Niin kävitkö tekemässä aura-testin ikävällä ? Minulle tuli punainen, valkoinen, musta. En kyllä lukenut värien selityksiä. Kohta lähtö tornia kohti.

• Somettajan testin tein ; D, kyll ne tiettää. Uskalttaisko aurroo käyvvä söhimäs, ku nuo tesavuuttii tull takas. Pitkkää olivat poissaa, katottaa pysttyykö niit tapahtummii muuttammaa : ). Jaa pittää ne aurat nyt käyä kahtomas.

• MV.ltä

Mitkä värit tuli, en tiedä, ehdinkö niitä lukea ennen lähtöäni..

• ; D)) Samat värit, teitkö pitkän version?

• MV.ltä

Tein ja oli kyllä pitkä. Ehdin jo ajatella, että kaikkeen sitä sortuukin :D Jaa vai, että oot intohimoinen ;P Tiiänhän mää jo tuon :D)) Mutta nyt heippa vain mussukka..

• Nii himot ne hiirelläkkii, niinku kuvas ; D)). Vietähhä mukava someton viikko ; D. Lähtisköhän ilttikses käymmää : D. Pittää muisttoo ain sammuttoo tuo rohviili, ettei kusaha ; D)).

• jotenniiuattelin

Värjäsitkös hiuksesi JT:ee?

• Meijjät taidettiin blokata eilen JT: ee ; D.

• jotaintuttuakin

Niin kävi, vastaan edelliseen kysymykseen ja sitä edelliseen, aina : ). Entäs itse ?
        Joko olet toipunut järkytyksestä ?

• Ihanko tosi lontiks rupesit. Kerroinhan minä eilen, ett muutama yö sitten lontin kanss pöyänpiäll kunikkii tehttiin, unis ; D. Onneks heräsin tiijjä mitä muut ois tapahtuna. Siit juolahti tuo kymysys. Miks ei punaseks?

• jotaintuttuakin

Tarkoitin järkytyksellä, hallituksen touhuja. Koskeeko sinua ? vai oletko niitä pomoja, joille ei leikkauksia näköjään tule ?

• Vai semmost järkytyst ; ). Mitäs järkytystä ja yllätystä tuossa on, johan Sukarikin sanoi että suapi vaikka mitä ja on kavereita jossain ja paljo. Suatan muistaa väärinkin nuo asiat : D)). Mutta joku hälyhän siitä taisi tulla : ). Eiköhän nuo kollauta minnuunnii. Huomenna kumminkin töihin, ei ollut meijjän työpaikka listall : (. Mites, meinasitkos sie huomenna mittee tehä?

• Nyt hyvät yöt ja kunikittelemmaan ; D. Huomenna aikasseen nousu, muuten voisin chatata koko yön ; ).

• jotaintuttuakin

Töihin minäkin, joten hyvää yötä sinullekin : ). Ja blondiksi en rupea, vaikka sitten hauskempaa olisikin : ).

• Eeeeetkö ies miu vuoks? ; ). Värjeetkö miten uurraasti kutrias?

• jotaintuttuakin

Ei siitä sinulle iloa olisi, kun en aio kuvaani tänne laittaa : ). Värjäätkö itse ?

• No en : ). Elä nyt tuommosta sano, jos ihan pienen pieni ; ). Miekkii meinasin höyrähttee tuohon juutuppeen, mutt taittaa muuttuu maksulliseks. ee kehttookkaa.

• jotaintuttuakin

Pitäisiköhän ottaa rekisteröity tunnus käyttöön : ) mutta en tiedä ennätänkö kirjoitella kuitenkaan. Mitä toivoisit nyt, jos ihan mikä vaan olisi mahdollista ? Uskallatko kertoa ?

• Oishan se kiva ; ). Että oisit yhtä ilonen ja ..... . Toiveita on hankala sannoo enemmälti : ). Mites sulla? Mukava huomata siun ilossuus kirjotuksissas, ootko vaihtanna työpaikkoo?

• jotaintuttuakin

Ei kannata vaihtaa työpaikkaa, kun tykkää työstään ja elää sillä : ). Se on jo aika paljon nykyisessä yhteiskunnassa. Suomessa ja koko maailmassa. Epäoikeudenmukaisuutta en silti hyväksy. Kohtaa se ketä hyvänsä. Iloinen, minäkö ?
        Varmaan totta tuokin : ). Oletko itse ?

• Normaallii ilosempi parr päivää ; ). Tännää meinas rueta kirroiluttamma. Pimmees töihin lähttiis, rappussii alas mennessä, kompastuin siihe puisseepuppuun. Tull piennoinen vekki jalakkaan. Sitt töis paukasin saman jalan puissee jykkeessee penkkiin, sissus ku koskimehevästi : D. Ootkos kerennä harrastammaa mittee? Mittee mielt rohviilikuvast?

• jotaintuttuakin

Auts : (. Ja mustelmia taatusti. Auttaiskos ledit portaikossa ? Moniselitteinen profiilikuva : ). Onko siinä karhu syömässä vai mikä ? Jotenkin sympaattisen oloinen : )
        Ahkera olen ollut, mutta en juurikaan harrastanut mitään. Ja silti liikuntaa monta tuntia päivässä. Peruskunto on hyvä. Ystävien ja kavereiden tapaamisia. Jokainen heistä omalla tavallaan liikuntaa harrastavia. Sohvaperunoita emme ole : ).
        Näin sinusta unta äskettäin.

• Etupuolella patti, takapuolella pupunkorvankuva : D. On siin valot, mutt pimmeeks näkkyy menevän. Karhu : D)), Elävä koivu, jos o istumapaikka muutaman metrin korkeuessa. Eepä silti, näin parviikkoo sitte nallen poikasen tien yli hiän mäni. Hirvipaisti uottell kolome uammuu sitten tiellä, mutt kehanna ottoo kyyttiin : ). Noh, mittees tehttiin?

• jotaintuttuakin

Unessa yritin saada selville kuka olet, mutta ei onnistunut sielläkään. Emme tehneet mitään : ). Vieläkö pyöräilet ?

• Par yötäkö sitten? Aika noppeesti kyll avvauvvun ylleesä : ). En ole viellä alottanut, aina joku kohta posahtaa. Nyt joku pikkulihas oikkeen poloven sivusta napsahti ja koski niin maan p (kun syväkyykystä nousi). Mutta jumppari koplottell ja anto ultraa siihen, taisi korjautua se. Löytyyhän näitä teko syitä : ). Hyvvee se varmmaannii tuo pyörräily tekis nivelille. Hyvä näis jutuissa vaikka melekkeen suorraan paljastaa nimensä kukaan ei huomaa : D)).

• HerculePoirot

"Ei munkaan asiat oo sekaisin."

• MV.ltä

" HerculePoirot" tuo nyt ei ollut salaisuus. Tiedetään :D Se on jo tullut selville ajat sitten:P Läheltä liippaa siinä mielessä, että Suomen / maailman asiat ovat melko sekaisin. Hyvää yötä teille kaikille. Ai niin, mukava Jt oli lukea viestejäsi ja Kutaleen kuva oli mielestäni puhutteleva. Nyt nukkumaan. Tosi raskas viikko takana, entä teillä ?

• Pitännee laittoo toine rohviili aika epä selevä tuo : D)). Tää viikkoha siivill lentell tai aika matalall kylläkkii, ku tull nuihi jalakoloihin kolohuja : ).

• Mv.ltä

Ehkä vielä tuolla ikävällä hetken pyörin, ainakin saan nauraa. Todella hyvä kuva ja erittäin mielenkiintoinen ? Ette arvaa, miten on käynyt. Voi olla, että istun kohta tuolla oksalla irl. Näin on näreet :D

• Tulko kovastikkii vettä ; D)).

• hotandfire

Minä en löytänyt ikävältä hauskoja viestejä lain, mutta oliskohan täällä muuten sellaista huumorinpläjäyspalstaa. Se se piristäisi mukavasti. Oletteko muuten lakkoilleet tai vaikuttiko lakko päiväänne mitenkään? Mitä muuta päiväänne?
        Joku kyseli aiemmin jotakin, mutta en nyt enää muista mitä, ei varmaan mitään tähdellistä.

• MV.ltä

Ihan ystävänä kerron teille, että se mies voisi tykätä huonoa, jos tietäisi, että kirjoitan täällä. Taitaa tulla sittenkin siitä jotain. saa nähdä, viitsiikö täällä enää sitten käydä..Vettä satoi tänään kaatamalla, salamoi. Entäs tedän säät Jt ja Kutale ?

• Mukava kuulla, ett kyssees ukko. Anna palloo hetkes viett silt jalat altt : ). Sillähä se tiällt jo o luokkootunna poies ; ). Tiäll ee satanna, ku pikkusen. Muutama salama välähti.

• jotaintuttuakin

Täällä on ollut aurinkoista ja sateista ja kaikkea siltä väliltä. Ukkosta , tuulta ja kaiken lisäksi lämmintä. Siinä sitä syyssäätä kaikille tasapuolisesti : )
        Onneksi olkoon MV : )
        Ja hyvää yötä kaikille : ) Ja kuva on hyvä.

• Aikasseeha nukkummaan? Öit sitte : ). Muute piet sie niit lottorivijä? : )

• hotandfire

Onnittelut minultakin MV:lle. Oletko miehen löytänyt vai jotain muuta kivaa sattunut. Mutta kohta tuutimaan.

• MV.ltä

Jos suoraan sanon, niin pelottaa. Ei tuosta enempää. Tulee mieleen nyt, että jos teillä on tunteita jotain kohtaa, niin rohkaisisin kertomaan, ettei se toinen vaella ohi koskaan tietämättäkään tunteistanne. Kumpikaan teistä ei saa mahdollisuutta. Mitä, jos tällä toisellakin olisi tunteita teitä kohtaan... tai ainahan tuo ei ole mahdollista. En tiedä. väsyttää niin, että ajatus sotkussa..

Ei raivoisinkaan myrsky saa kaipaustani hiljenemään.
        Se törmää sinuun yhä uudestaan.
        Myrskylintujen lailla, ajatuksieni iskuissa,
        sydämeni sykkeen raskaudessa,
        nousevat ne siivilleen.
        Eikä salaman hetkellinen paljastus
        muuta totuutta siitä, kuinka raskasta
        on kaivata yksin.
        Nousta yhä uudelleen myrskyn läpi
        syöksyäkseen alas
        tyhjin käsin.

Hyvää yötä ikävöiden.

• R: tunneelle uamutuimmaan : ). https://www.youtube.com/watch?v=u9h7Teiyvc8

• MV.ltä

Ketjuusi on todella vaikeaa päästä nykyään. Tarkoittaa varmaan sitä, että pitäisi poistua ;D Muihin aloituksiin vastaaminen käy ongelmitta. Se mies haluaisi, minä en tiedä mistään mitään...En osaa oikein sanoa. Ehkä. Turhaa enää sellaisesta haaveilla, jota ei voi saada tai mitä olette tuosta yleisesti mieltä ? Ai madonnaa. Kuka tykkää, kuka ei ;) Kuka muuten teistä tykkää ? Tässä vähän vanhempaa madonnaa :)

https://www.youtube.com/watch?v=OECKknqIie0

• Ooha kummissii varovainen, ettei vua ou yhen peräs. Uotteluta parr vuotta, enne ku tarjjoot torttuu. Elä ainakkaa viell tulevana joolun : ). Tuota, tuo hittaus suattaa johttuu tuost kuuklest, eelen annoin luan katella ja vakkoilla missee käyn (ee piästännä minnekkää, enne sitä). Eekä amatsoninhakukone oikkei toimi, yritin sittää : (. Ee ois varmmaankkaa pitännä alakkoo kirjottelemmaa tuonne iltikssee. Emmie ainaskkaa tykkee Matonnast vaikk onnii kaikk levyt ; D)).

• MV.ltä

Oo jo hilijaa niie torttujes kanssa. Sää se et ossaa muuta ku torttuje kansa värkätä. oo kerraki kunnolla :D vai torttuje >:O Otetaanko markan paini ?

• MV.ltä

Ihan normaalia tuo on, tiijän :D Yks tuttu mies ja nainen kävi kerran kylässä. Juteltiin kaikenlaista. Nainen kertoi, että mies oli ajanut ojaan hänen istuessa siinä vänkärin paikalla. Nainen jatkoi, että oli tullut naislenkkeilijä vähissä vaatteissa juosten vastaan, jota mies oli tarkastellut vilkuillen ja kun nainen oli mennyt ohi, mies oli vielä peruutuspeilistä kytännyt, millainen naisen takapuoli on ja auto oli vilahtanut ojaan :D)) Onneksi ei ollut sattunut pahempaa. Auto vain vähän meni ruttuun. Mies siinä sitten puolustelemaan, että eihän olisi jäänyt kiinni tuosta, mutta kun emäntä istu todistajana ja tarkkailijana vieressä, niin pakkohan se oli myöntää, että näin pääsi käymään. juu juu eli naisen syyhän se oli, ku oli siihen viereen tuppautunu ja vielä niin tarkkasilmäinen :D Hyvin sellainen asiallinen ja todella kiltti mies. Kiusattiin miestä sitten siitä siinä. Todettiin sen naisen kanssa siinä, että kyllä ne miehet on sitten kaikki samanlaisia ja nainen meinas, että hyvä miesän on. Meistä se tuntui hyvältäkin, koska meissä on jotain, jota mies mielellään katselee. Katsella naisia, mutta tykätä siitä omastaan, se on ihan eri asia. En sano, että tuo on huono piirre, vaan hyvin tulkinnan varainen. Mitä mieltä muut ovat ?

• Oon minnää yhen lontin takkii ajanna aikonnaa kolarin (Ö^_^Ö), mutt talavi oll ja liukasta. : D Tull se seurraavana päivänä turisemmaa töis. Oohha mie varmmaa tään jo joskus kertonna? Muutennii kallis ihastus oll, onneks tulloo nykyvvää vähä järkkeilttyy enemmän ja jarrutelttuu : ).

• MV.ltä

En muista tuollaista kertomusta. Olet voinut kertoakin, kuten minäkin tuon aikaisemman kertomukseni. Mielestäni tuolla järkeilyllä ja jarruttelulla on myös kohtuus ? Tuli yhtäkkiä Jt mieleeni, missähän hän. Olisi mukava kuulla hänen mielipiteitään Suomen taloudesta. Kuvittelisin hänellä olevan hyviä mielipiteitä, koska on joutunut pyörittämään työssään kaikenmoista.

• Onha häll varmmaa paremppoo, ku 24. Jännä ois, jos hiä rekkaatus tänne : ). Noh, tokkopa kumminkkaa aikkoo siihe o : ). Mukava kummiskkii, ku jakssaa käyä tiäll piristämäs. Mites emännät, eekö hyö olevinnaa kahtele urroita?

• MV.ltä

Varmasti naisissa eroja, kuten miehissäkin. Henkilökohtaisesti en katsele miehiä kovinkaan usein, etenkään siinä mielessä tai niitä alueita. ystäväpiirini on samanlainen. Siitä, josta olen kiinnostunut tai jonka kanssa olen suhteessa, katson hyvinkin paljon myös siinä mielessä. Joko olet saunassa käynyt ?

• Johan nyt tähä aikkaa pittää olla käyty : ). No ehä miekkää niit kahtele ylleesä, no joskus o semmone erillaine söpö ja kopi kopi kop ; ). Silimät o pahimmat, niihe tulloo ain sillo tällö jiättyy kiinni. Mikäs viilinki, onkos ihastust talakattu?

• MV.ltä

No voi että ja kun mulla on just niin vähäpätöisen näköiset silmät ;D On se stalkattu, en osaa tehdä vielä päätöstä...Entä siellä, onko näkynyt ? Mikä hänessä kiinnitti huomiosi ?

• Ai kenes JT: eeskö? Nii mukava värinä konnees ; D)). Pistit vaikkee. Siin kolari mummos kaikki. Tätis tuoho e ossoo virkkoo, joku kummissii. Neidos, mukavvuus, söppöys ja tikkuja osas käsitell. Punases ens silimmäys. Tuossapa nuihe ihastukssiin viehätys voima. Yht oun vähän enemmän seurailunna, kiinnosttaa harrastus. Siit ee enemppe. Tarkotus ee ou kummiskkaa kettää kiussailla tuoll hommall, eevätkä pahottus. Kieltämät pitäs lopettoo nuo aasinsilta avvaukset, tiijä tykkevvääkö hyö niist.

• jotaintuttuakin

Totta tuo, ettei miehiä tule katsottua pidempään, vaikka olisivat miten hyvännäköisiä. Vasta, kun miehestä kiinnostuu, alkaa katsella sillä silmällä : ). Ja hyvännäköiset miehet tulevat juttelemaan, kun varmaan arvaavat, että olen ns. vaaraton. Minulle se miehen sisäpuoli on se tärkein, sille ei voi mitään. Eihän tosin hyvästä ulkonäöstä haittaa ole, mutta se ei pelkästään riitä. Ja se miksi miehestä kiinnostuu, se onkin jo toinen juttu : )
      Olen kyllä tehnyt loton, numerot on laitettu, jos muistin ne oikein : )
      Ja blondit vievät voiton ; )

• No en nyt sanos niinkkää ; ). Työ outta kummii naissii, ku että kahtele. Kyll aika suurin osa o huastanna toist : ). Nuorempana ja kommeena allekirjuttanukkii kahtell kauniit ja muodokkait, mutt nykysin välttää "vähempikkii". Tuost värist, mikä se pisttää värjeemmään hiuksiisa? Kävitkös juoksemas?

• jotaintuttuakin

Niin, oliskos se sitä, että haluaa olla huolitellun näköinen. Jos pitää muutenkin itsestään huolta, ei voi jättää kampaajalla käymättä. Olen vain sellainen, että haluan
        pitää itseni terveenä ja suhtkoht hyvännäköisenä. Ja ainakin panostaa sellaiseen, mihin voin.
        Ja kyllä minä katselen miehiä, joista kiinnostun. Ja kaikki ovat minun mielestäni olleet hyvännäköisiä ; ).
        Voi, en ole ennättänyt lenkkeillä : (. Jospa huomenna.
        Tänään pitkä päivä takana, kaikenlaista touhua tullut tehtyä ulkoilmassa.
        Joko olette syystöitä tehneet pihallanne ?

• Mikäs siun tukan lempi väri on? Otitko pidennyksen tukkaas? Ei vielä, lehtiä puissa aika paljon ja neulassii kans : ). Ei kehtaa nuita viellä ruapsutella. Mitäs ulkona teit? Pitäs varmaan kyllä kohta käyä, lätäkkömökki laittamassa talviteloille. Mutta ei kiire syksy on pitkä : ). Kävin äsken pinkos mutta ei tullunna mittää, ois ollunna n. 170tonnii.

• jotaintuttuakin

Kyllä se punainen on ja pidennyksiä en tarvitse : ). Puutarhassa riittää tekemistä ja sieniä saa nykyään hakemalla hakea, mihin lienevät hävinneet. Missä tai mikä on pinko ? Vai bingo ? Lotosta ei ainakaan mitään : (.
        Jospa nyt nukkumaan, että aamulla lenkki maistuisi. Lämmin ajatus yöhösi : )

• Nii sieniä varmaan oli paikoitellen. Minnehän lie täältä yhdestä puusta omenat hävinnä? Piti olla, mutta huonoja. Bingo tuolla veikkuun sivulla : ). Niin ei ollut, kaks, lisä, tuplaus ja parr vierestä. Toises ei yhttää. Vai lenkki : ). Rauhallissii unnii sinnekkin. Ja muilekkin : ).

• Mv.ltä

Miten mustikat ? Niitä on ollut täällä hyvin runsaasti. Puolukkasato on myös valtava !! Sieniä myös todellakin paljon. Nähtävästi hyvin paikkakohtaisesti tullut satoa tänä vuonna. Omenia tosin puolet vähemmän kuin viimevuonna ja missä pihlajanmarjat ? niitä ei ole täällä ollut juuri ollenkaan. .Hiustenväristä olette keskustelleet. Minusta ihanin on vaalea. Ei sellainen täysin blondi, vaan hunajan vaalea. Muistelisin, että Jt.llä on vaaleat hiukset ( en ole kade, en :D ) Itse en värjää hiuksia. En varmaankaan ole kovin huoliteltu muutenkaan. Hiukset pesen joka toinen päivä. En laita niitä mitenkään. Harjaan ja vedän pompulalla kiinni. Pidän harvoin auki. Työssäni olen usein hyvin hikinen, tukka karkaa pompulasta, enkä ehdi sitä korjaamaan. On älyttömän kiire, ei ehdi yhtään ajatella itseään, eikä miltä näyttää. Meillähän on töissä yksi illassa.... Joskus kiireessä vahingossa katson itseäni peilistä esim. vessassa potilasta pestessäni ( On muuten hikinen koppi :D ) Naurahdan, että hui kuka se siellä...posket punaisina ja tukka pystyssä..En meikkaa koskaan. En käytä hajusteita. Näytän tyttömäiseltä kuulemma, ehkä johtuu hintelästä ulkomuodostani ja vilkkaista liikkeistäni :D)) Pitäisiköhän alkaa panostamaan itseensä ja olla naisellisempi, No, ehkä sitten joskus. Yksi missä tunnen naisellisuutta, on korkokengät. Olen saanut kuulla tuosta, etten panosta itseeni. kaiken lisäksi olen niin äkäinen, että jos minua pyydetään olemaan naisellisempi, puen pirruuttanikin muunlaiset vaatteet. Kamalaa !!! Mitä mieltä te olette tuosta naisellisuudesta ja miehisyydestä. Millainen on miehinen / naisellinen olemus ?

• Ee tullunna paljjoo marjoja kerättyy, turhoo ois männynnä. Mehät täynnä ulukolaissii : (. Pihlajan marjoja todella vähän. Naisellinen nainen hmm. Piiitkä tukka, jonnii verran lihhoo luihen ympärill. Rasvookkii vois oll jonnii verran lantioll ja rauhasill. Meikkii ja hajusteit ei todellakkaa tarvvii hirveesti käyttee. Minkähä taut tuoho vasemmall tull mainokssii minihammeist?

• MV.ltä

Missä minihame. Jos aivosi projektoi sen näytölle. Olisikohan tullut minun kauttani ;D)) Katselin nimittäin vaatteita juuri samalla toisella sivulla, kun kirjoitin tuota viestiä. Mietin, pitäisikö pukeutua naisellisemmin. Ei saa minulle minihametta päälle, ei sitten millään. Ei voi pukeutua vastoin omaa luonnettaan. En tuntisi oloani luonnolliseksi. Tuossa on minun tyylini, ilman laukkua. Käytän tosi usein farkkulegginsejä. Pukeudun juuri noin. Tavallisesti. Tuon pään voi jättää pois laskuista. En ole läheskään noin hyvän näköinen :D Mitkä ovat teidän lempivaatteenne ? Miten tykkäätte pukeutua ? Missähän Jt. Minäkin tykkään hänen kirjoituksistaan myös. Olisin kysynyt häneltä, onko hänellä töissä työasu ja millainen ?

http://4.bp.blogspot.com/-12hPHALn2f0/TWF3D-YHHoI/AAAAAAAAN64/wsiV65ZczGI/s800/pinkelectricblue.jpg

• Nyt oll silimälasi ja matka mainokssii : ). Kyll ne varkut on, täll hetkell ruttuun rässätyt taskujen kohalt. Oikkein lempi ois sellaset vualleeks kivipestyt varkut, mutt niit ee löyy, ku lasten kokolois ; D)). Lempi takkini oll myös varkkuu, hihat valakkeet muuten kivipesty vaalleensininen. Ee ou samanlaist löötynnä : (. Miusta nuo tiukat varkut naisill o .....t.

• MV.ltä

Ai silmälasin heijastuksia..Olen muuten tuon mallinenkin kuin tuo nainen kuvassa :D Ei siis pehmeitä muotoja lantiolla juurikaan ja hoikat tikkujalat :D Vaan näillä mentävä. Saisipa kuitenkin olla kohtuullisen terveenä..Nuo legginsit eivät ole ollenkaan tiukat, vaan joustavat. Niissä on mukava ja helppo olla. Jy kysyi, vieläkö pyöräilet, tuli tuosta mieleen, oletko polkenut kuntopyörää ? Mää oon väsähtänyt ja läsähtänyt. En voi kehua itseäni ollenkaan......

• Johan taisin mainita, syit : D)). Mull o test käynnis tuoll tenssill, josko sais sikspäkin : D. Arvooppa kumppoo pien seksympänä minihamet vai varkkuja?

• MV.ltä

Ulkoiset "syyt" eivät hetkauta, aivan sama...Mielenkiintoinen testi, saapa nähdä vaikuttaako..mutta että ihan sikspäkki :D)) Tuostapa tuli mieleen, mitähän Hottis, Jt ja muut ovat mieltä sikspäkista. minusta se ei ole tavoittelemisen arvoinen asia, mutta jos se kohottaa jonkun itsetuntoa ja tätä kautta parantaa elämänlaatua niin hyvä juttu. Toisaalta normaalit hyvät kunnossa olevat vatsalihakset tukevat myös selkää ja vaikuttavat koko kehon lihaksiston tasapainoon. Eikö sinulla muistaakseni ollut suloinen röllykkä ? Vastaan kukkamekkoa ? ( Hui kammotus)

• Röllykkäpä hyvinnii : D. No en tosissan tuot päkkii tavottele, ihan pirruuttan kiänsin tuon vyön toisell puolell. Koitellen miten se vahvistas selekkee toselt puolelt. Parin viiko jäläkkeen vois sannoo, suattaa se jonnii verran vahvisttoo lihakssii : ). varkut ykkösen ja ehkä sitte pikkuse poloven alle oleva hamonen ; D)). Onko miun alotukset ylleesä jotennii vaikkeit? Ee tuoll ilttiksen puolell kukkaa halluu vasttaill, mutt käyät kummissii lukemas.

• Röllykkäpä hyvinnii : D. No en tosissan tuot päkkii tavottele, ihan pirruuttan kiänsin tuon vyön toisell puolell. Koitellen miten se vahvistas selekkee toselt puolelt. Parin viiko jäläkkeen vois sannoo, suattaa se jonnii verran vahvisttoo lihakssii : ). varkut ykkösen ja ehkä sitte pikkuse poloven alle oleva hamonen ; D)). Onko miun alotukset ylleesä jotennii vaikkeit? Ee tuoll ilttiksen puolell kukkaa halluu vasttaill, mutt käyät kummissii lukemas.

• MV.ltä

Sain sen käsityksenkin, ettet sitä tavoittele, vaan että mielenkiinnosta kokeilet, mutta se olikin siis pelkkä pila. En vain tuomitse niitäkää, jotka haluavat päkin..Kävin kurkkaamassa aloitustasi. Koskiko se taksi-juttua ? Vaikea sanoa aloituksien vaikeudesta. Minulla ei ole tuosta omakohtaista kokemusta. Tuo on minulle vieras aihe. Mutta kuvittelisin ihmisillä olevan joko omaa kokemusta tai yleistä tietoa tuosta. Pitää tehdä yksi homma ennen nukkumaan menoa. Hyvää yötä ja kiitos ajastasi :)

• Kirjeenkö meinasit kirjottoo ; ). No öit sitt : D.

• Kirjeenkö meinasit kirjottoo ; ). No öit sitt : D.

• jotaintuttuakin

Voi MV, miten hauskaa tekstiä työstäsi : ) Osaat kuvailla tosi elävästi kaikkea. Ihan kadehdin sinua. Hyvää yötä minultakin.

• Jumaleisson hiir temppuilloo, tulloo tuplii ; D. Tälle taittaa pittee kyyttii anttoo, varmmaa se sillo kerran narrauttikkii ; D.

• jotaintuttuakin

Tänään päivällä minulle ykskaks yllättäen avautui vertauskuvasi. Ihan hämmennyin : ). Nyt olen sanaton, en tiedä mitä ajatella. Ja minä luulen, että olet Kutale ilman sikspäkkiäkin aikas ... : )

• Vertauskuva?

• jotaintuttuakin

Nii`in : )

• Mikä niist? : ) Kohta minnää oon sanaton : ).

• jotaintuttuakin

No voisin sanoa, että aika moni. Tai sitten olen vain liian hyvä lukemaan rivienvälejä ja lisänä vielä hyvä mielikuvitus. Siinähän soppa onkin valmis : ) ja eikun hämmentämään. No parempi, että otan sanani takaisin, enkä sekoita minkäänlaisia soppia, kun eihän täällä faktoilla mennä. Sorry, oon vähän sekavaa, kun olen nyt vähän sekaisin.

• Tässähä koht männöö yö unet, kerro jo ; ). Mie lähetän sitt lentopusun, harvinaist herkkuu miult ; ).

• jotaintuttuakin

Parasta toivottaa hyvät yöt ja selvitellä pääparkaa : )

• No nii, pusu läks siun poskell silt : ). Nukuhha rauhas, soppia pittää hämmenttöö rauhas ja harkiten. Ressii elä ota : ).

• Seleviskös piä? Arvooppa onko kiva lähttee nuihe juttujen jäläkkeen pitkkää iltavuorroo. Pikkusen jäi kutkuttammaan ; ). Toivottelen hyviä iltapäiviä kaikill : ).

• MV.ltä

Anteeksi, että kirjoitan tähän Jt.n paikalle. Tuo "kirjoita vastaus" kohta ei jostain syystä hyväksy minua..Vai on täällä pusuteltu ;D)) Ihanaa :) Kuule Jt, olen ennenkin sanonut tämän ja sanon tämän uudestaan, että ota sinä tuosta Kutaleesta ukko itsellesi. Hän on niin mukava ja niin olet sinäkin. Ettekö oikeasti voisi jo häipyä täältä :D)) Komppaan teitä täysin pikku höpöliinit <3 Nyt puolukkapiirakan tekoon. leipominen on intohimoni. En ole siinä hyvä, mutta mukavaa se silti on. jahhas, aurinkokin alkoi paistamaan. siinä sitä kirjettä...Piruilija ;P :D))))

• Mitehhä ne aikonnaa o jaksanna kirjutell. Jos sotattaan ett out lähettänä kirjee, viipynnä 2-3 päivvee matkall. Sitt out vastanna ja lähettännä tuas saman moine aika männynnä. Melekkei viikko vällii, ku sait vasttauksen, on tää pikkusen noppeutunna : ). Elä säikyttele JT:eet, on niis miu verttauksis jo kestämist ; D.

• MV.ltä

Ei kait ne ennen osanneet muuta vaatia. Vaatimustaso nykyään noussut aivan epäkohtuulliseksi osittain. Ei osata olla tyytyväisiä kohta mihinkään :( Mutta en nyt tarkoita tässä sinua, vaan yleisesti ja tuohan on yleisessä tiedossa, että niin se on...kyllä se Jt sinulle vielä vastaa, kypsytteellöö pikkuse...Kun on ihmisistä kyse, niin odottavan aika on pitkä ja kun kysymys on tunne tasolla, on aika vielä pidempi ;) Ei hän noin vähästä säikähdä. Kovaksi keittynyt ja maailmaa nähnyt nainen. Jos säikähtää vain omia tunteitaan tai voin olla väärässäkin. Kyllähän täällä saa välillä miettiä, mikä on todellista ja mikä ei ja sinä olet vielä tuollainen naistennaurattaja !! Vehkailet naisten kanssa. Sanosit sinäkin suoraan,jos on kiinnostusta tai ei, kun huomaat ( jos huomaat, että joku pohtii ja pohtii ) Ei saa pitää löyhässä hirressä. uskallan sanoa,koska ollaan niin kauan kirjoiteltu ja oon vain niinku sisko... En ota sinua yhtään tosissani sillä saralla, vaikka vetävä ukko oot kaikinpuolin ;D Kirjeiden kirjoittamisesta. Minä itseasiassa puollan sitä. Harmi, kun se on vähentynyt tietotekniikan myötä :( Mitkä tuntemuksesi ovat muuten tänään ?

• Minäkö vehkkeilen? Noh, ehkä kiva naisilt nähä hymy ja suaha hymmyilemmää : ). Eehä ujo kutale uskalla sannoo iha kaikkee. Just tuos sottailin liekkö JT:eell nimen välähtänä mielleen? ; D)). Ja pitäs suaha kirjotelttuu ja huastettuu pikkusen yksityisemmäll tasoll, ennenku kettää rupevvaa liikkoo ihastuttamaan ihteesä. Mikäs täss röllykkä lähttöö koht tööhin ; D.

• MV.ltä

Ai hitsi, se röllykkä tosiaan ;D)) Minäkin menin sellaisia kirjoittamaan :D)) Oot sinä sitten ihana... Et nyt ehkä ihan vehkeile :D)) Ainakin saat nauramaan. Älähän nyt suutuu, hih hihhiii.... olisiko Jt.llä välähtänyt sinun nimesi. Sepä olisi vasta...oikeasti kutkuttava juttu :D No ilman muuta pitää päästä yksityisemmällä tasolla puhumaan, jos tuollaisista keskustellaan ( paitsi minä ;D ) Jos totta puhutaan, niin syvällisemmät asiat kyllä jää sinne yksityiskeskusteluihin, olet oikeassa. Tarkoitin, että jos ensin kovin höpöttää, niin joutuu kantamaan vastuunsa, pääsi sitten yksityistasolle tai ei. Ikävällä luin, että joka käy täällä pidempään keskustelemassa on vieraantunut todellisuudsta jo pahasti ;D mites on ? Niin kyllähän se kuule on oikiasti niin, että olisi jo jonkun aika saada sinutkin kuriin !! Illan päälle tornia kohti..

• röllykkäinen

Nii olha tuo jossai näkyvill : D))))))), ei siit sen enemppee. Nii mikä o todellisuut , mikä ei. Tuo minnuu viell vaivovvaa, ollko JT:ee aikonnaa Heippa? Kurrii ee ikinä ; D. Vietähhä punakka ja hikine työviikko : ). Nyt läppär kii heip : ).

• MV.ltä

Sinua olisi niin mukava järkyttää suorilla kommenteilla :D reagoisit mahtavasti , kermatötterö ;D)) Kyllähän se nimi siinä rallivideossa ainakin piti välähtää. Oliko jossain muuallakin ??? Joko se on muuten hirven metsästyskausi alkanut ? Tulisipa Jt äkkiä nyt. Täällä olisi niin paljon kysymyksiä. Niin, täytyy myöntää, että olet kyllä antanut kaikki yhteydenotto mahdollisuudet. Huokaus, olisipa hän yhtä ihana kuin illuusioni sinusta Kutale, toivotaan :) heips vaan tänne.

• hotandfire

No onko ollut hikinen työviikko? Itsellä kiire pukannut päälle paljonkin ja tuntuu, että vieläkin pöpö vie voimia. No eipä olotilassa muutenkaan hurraamista, mutta värejäkin näkyy välillä ja onhan täällä palstoilla ollut joitakin hauskuuttajia, joiden jutuille on saanut nauraa. Vai olette te suoraviivaisia, no minun mielestä kaukana siitä. Ja sitä suoraviivaisuuttakin voi väliin esiintyä väärissä paikoissa ja toisaalta siellä, missä mielipide tms. pitäisi ilmaista niin ei sitten löydykään sanoja. Eikös se ole muuten vähän sitä sosiaalista taitoa, että osaa mukauttaa toimintaa ja asioiden ilmaisua keskustelukumppanin kaltaiseksi. Mutta mitenkäs viikko muuten on sujunut?

• Mie e ainakkaa ou suorantoiminnan miehhii, ennemminnii uasin siltojen kaut ajellaan. Ja nekkii sillat näkkyy tekevän totella muulin itestän. Taittaa tull viell vanhoill päivill panniikkihäiriökkii lisäks, tännää hyvä ku ee jootunna elevytettäväks : ). Se se oissii viell puuttunna. Kyll tos on mittee Hotti puhut. Ihan mukavast ihellän työviikko männynnä ja kunto kova. Eppäillä soppi, ett joku paikka tuas kohta poksahttaa : D)).

• Mie e ainakkaa ou suorantoiminnan miehhii, ennemminnii uasin siltojen kaut ajellaan. Ja nekkii sillat näkkyy tekevän totella muulin itestän. Taittaa tull viell vanhoill päivill panniikkihäiriökkii lisäks, tännää hyvä ku ee jootunna elevytettäväks : ). Se se oissii viell puuttunna. Kyll tos on mittee Hotti puhut. Ihan mukavast ihellän työviikko männynnä ja kunto kova. Eppäillä soppi, ett joku paikka tuas kohta poksahttaa : D)).

• jotaintuttuakin

Voi sinnuu : ) Jos muistat, joskus kirjoittelimme siitä, että syksy on tulossa. Joskus kauan sitten.

• Olkos meill sillo hyvät jutut? ; ). Arveleppa, mittee sottailin viikon alus?

• jotaintuttuakin

Oli niin hyvät jutut, että palstan suosituimmaksi jutuksi päästiin silloin : ). Ei kuitenkaan tällä palstalla. Mitäköhän olet touhuillut ? Suunnitellut uuden talon ?
        Ja sen vaan sanon vielä, etten kenenkään toisen kanssa mokomaa aikaa olisi kirjoitellut : ).

• No eipä tuo suositummuus vaikuta mittää, piäassii ett kiinnostavat juttelijat o. Milläs palstall sittee käyttii tuommost? Miettiny pikku tuhmoo, miltäkä JT: een näykkäsy kaulast maistus, ee ollu nimittäin hyvä idis. Varsinkkaa töis. (O^_^O).

• jotaintuttuakin

No ikävä sanoa, ikävällä. Olen pohtinut sitä, miksi olen täällä kirjoitellut ..... Lopputulos on se, etten ole kyllästynyt. Veikkaan, että kehen tahansa muuhun olisin. : ) Sinusta kun ei ota selvää. Olen sen jo aiemmin sanonut, mitä enemmän kirjoitellaan, sitä vähemmän tiedän. Ja luulen, että irl:ssä on sama juttu, jollen sitten ihan maistamaan pääse ; ).

• Siust mie tiijjän viell vähemmän, ett oikkee uskalla avvauttuu ; ). Maistuisitko vaniljall vai mill? Mie varmmaa männyll ; D. Ihmee pitkkää out kyll jaksanna, se täyttyy myönttee ja kiitos anttoo : ). Niinku tännää kävin parturis, siell ruettii juttuu iskemmää päiväasiost ja kaikest. Yks ukkeli kiittell mielenkiinttoisest keskusteluis lähttiis, partur sitt sano kuka se henkilö oll. No hällää oll Neuvos arvonimi, mutt mukava ukkeli oll : ).

• jotaintuttuakin

Aikas paljon tiedät, olen varma siitä : ). Jotain "pikkuasioita" et ehkä tiedä, muttei se kokonaisuutta muuta olennaisesti. Ja onkohan niin, että stressaat liikaa sellaisesta, mistä ei tarvitse. Ainakaan minusta sinun ei tarvitse ottaa stressiä täällä eikä irl, jos tavataan. Olen niin hyväsydäminen ja luotettava, etten halua kenellekään pahaa oloa tuottaa, jos sen vain voin estää. Toki olen joskus mokannut, mutta kadun syvästi. Olin silloin niin sekaisin, että laitoin "jauhot väärään pussiin". Ja olen toki välillä kovin totinen, mutta se johtuu vain elämän tuomista "kuopista" ja niistä selviytymisestä. Ja niitä kuoppiahan on riittänyt, ...... olisi voinut jakaa vähän tasaisemman tien kulkea. Mutta ehkä olen tarvinnut kaiken tämän.

• Nii onha itekullakin nuit"pikkuasioit" : ). Siust nyt en ressoo, ainakkaa paljjoo : ). Minkä nuo hiljaset hetket ; ). Vai totinen, tuo kyll o huaste : ). Niiku tuo yks kaapan myöjä, ei tuo onneks tainna suuttuu. Toivottavast ei kummiskkaa luule, jott vikittelen. En ou vielläkkää nähnynnä hymmyy hält, tuo o kyll harvinaisen totine tappaus : ). Out sie muute tuoll# täkis?

• Nii onha itekullakin nuit"pikkuasioit" : ). Siust nyt en ressoo, ainakkaa paljjoo : ). Minkä nuo hiljaset hetket ; ). Vai totinen, tuo kyll o huaste : ). Niiku tuo yks kaapan myöjä, ei tuo onneks tainna suuttuu. Toivottavast ei kummiskkaa luule, jott vikittelen. En ou vielläkkää nähnynnä hymmyy hält, tuo o kyll harvinaisen totine tappaus : ). Out sie muute tuoll# täkis?

• jotaintuttuakin

En ole ennättänyt. Nytkin olen tehnyt paljon hommia kirjoittelun välillä. Ruokia viikonlopuksi, siivoillut, käynyt kaupoissa. Ja puhunut puhelimessa. Täällä kun ei voi jäädä odottelemaan vastausta. Voi olla, että vastaus viipyy pitkäänkin : ).
        Sehän tässä ......, kun olen kuitenkin pohjimmiltani iloinen ja positiivinen ihminen. Kyllä se oikea luonne joskus pilkistää esiin : ).
        Mitä viikonloppuna ?

• Huomen siivvoust ja pyhän kokkous, huh. Nii nää viestit viippyy näkkyy joskus pitemppäänkin. Pilikistää hä se. Siekkii out jotennii kasvanna elämmän ja muutennii virkistynnä, tiäll olo aikan (suattaaha se johttuu irl:kkii). Mie oun tuantunna pikkupoijjan tasoll ; D)).

• jotaintuttuakin

: ). Pikkupojalle hyvät yöt ja vähän isommallekin.

• Noh, pitäskö tuost tuas (O^_^O). Pikkupoika kiittää terhakkana ja toivottaa hyvät yöt. Ps. mie viell hajeskelen tuot syksyn tulloo, jäi vähän kutkuttelemmaan ; ).

• No jopas selevis ; D. Viellökös tötö pullot räjähelleet? Miks lopetit sillo sen kirjottamisen, ett varmmaankkaa sen juttujen hävviimisen taut? Nonnii nyt joottaa nukkummaa ; ).

• Ja jännemmäks männöö seksy kisu (JT) vai voisko sannoo Neiti mukava söpö? Ja josko rehelline vasttaus, kävitkö aikonnaa kahtomas kuka tinkas sekunnin tarkkuuvell kahvill? Eläkä sitt, karkkoo minnekkää : ).

• hotandfire

Vai kahville täällä ollaan taas menossa. Nyt ei sitten ole ihan päiväkahvit vaan iltapäiväkahvit eikun oikeestaan iltakahvit jo menossa vai pitäisikö enemmänkin puhua yömyssyistä. Jos ei harrasta yömyssyjä niin pitääkö silloin pitää sellaista unilakkia päässä? Minulla tulee hieno mielikuva sellaisista pitsisistä virkatuista yömyssyistä, itse valitsisin ehkä mielummin, vaikka hmmmm.nimimerkki velvoittaa hot shot:n ja päälle jälkkärin. No, joo, mitäs muuta päiväänne?

• Vai yömyssyst se huavveilloo : ). Mie nappoon jahavvoo. Mittees nimimerkkijä hottis käyttellöö?

• MV.ltä

Voi teitä kullannuppuja. Te ootte oikeasti ihania. Kaulasta maistelette yms yms ;) Tuosta paniikkihäiriöstä. Minulla on ilmeisesti tullut sen jonkin sortin esiaste nyt vuoden sisällä. Todella inhottavaa. Tiedän kyllä, mistä johtuu. liian suuresta fyysisestä, sekä psyykkisestä kuormituksesta :( Onko muilla kokemusta tuosta ? Oli kiva käydä lukemassa kirjoituksianne ja huomata, että mukava meno täällä. Nyt taas kiire. Pitää järjestää huomiseksi yks juttu, vaikka ei kyllä huvita :D kaikkea hyvää vain ja ihanaa iltaa jokaiselle..

• Yx vuan, eehä siin pitkkää mää. Kyllä se kuule tuo Feeniksi o paha, arvoomatta törmätä, tarvvii kuule paljjoo kuormitust ; ). Tiijjä millo pallaa.

• rutaletku

Mikä ÄÄLIÖ tuo kutale oikein on ? Yksinpuhelua tuntuu harrastavan...

• Katoohha ihka oma rollikkii tuas löötynnä, olitkos lomall vai nytkö out?

• jotaintuttuakin

Ymmärsit pikkupojan vähän eritavalla kuin tarkoitin, mutta voihan sen noinkin ajatella : ) Ei ollut tuo keskustelu, mitä tarkoitin. En edes muista millä nimimerkillä kirjoitin silloin, mutta se oli ensimmäinen palstakontakti sinuun. Vastasit kyselyyni sillä tavalla, että miltei tunnistin sinut : ). Kiinnostukseni heräsi. Puhuimme myös linnuista. : ). Tuota kahvijuttua en muista.

• Mii..Miau ja Heippa.. Nuo oll kyll aika saman tyyppine kirjuttelijoit ; D. Läräsin aika monta sivvuu tuoll 2013 Vuon. Minnuu pikkusen mietityttää ; D. Etkä ou muuttana 2013 vuuvven syksyn?

• jotaintuttuakin

Niinkuin olen kertonut, minulla on kaksi kotia. Osittain siksi olen kiireinen : ). En edes muista vuotta, milloin tuo juttu oli,mutta sama nimimerkki oli kuin sinulla. Voin etsiä sen vaikka huomenna, kunhan ennätän. Aikas kiire päivä huomenna, mutta jos jossain välissä : ). Tuo ensimmäinen nimimerkki on ihan outo, heippana olen ehkä saattanut joskus kirjoitella. En ole ihan varma, en enää muista. Pitääpä selata arkistoa. Muistan yleensä, mitä olen kirjoittanut. En niinkään nimimerkkiä aina. : )
        Älä kuitenkaan liikaa mieti, hyviä unia.

• Heipan kans meit vähä sapotoitiin, jutut hävi ain jonnekkii. Käyttii jopa kahvi puolel jutustelemas, sieltähä se sitt hävis ; (. Ehä myö liikkoo mietitä, joskus vuan kiinnostus herevvää liikkoo ; D. Jaa et nukkummaan, pittäähä se koht män. Öit : ).

• jotaintuttuakin

Tuo on kyllä tutun kuuloista : ). Saatoinhan kirjoitellakin, en ole ennättänyt vielä tarkistaa. Mutta se juttu, josta kaikki alkoi, oli vielä aiemmin. Etkö muista, kun sanoit syksyn saapumisesta. Minä muistan kyllä hyvin ja ........ .....i. Saattoihan joku tietysti käyttää samaa nimimerkkiä, silloin se ei ollut vielä rekisteröity.
        Mites kokous ?

• Minnekkäs sie sillo katosit? : ). Muistatko olko vuos 2013 vai ennempi? Suattaaha se olla hävinnä sapotoinnintaut poissii. En kyll muis, mittees asiat koski ? ; ).Hyvin män ja lepponen kokkous oll ja eeku laskuja lähettelemmää : ).

• jotaintuttuakin

No enhän minä täällä kirjoittelua kovin vakavasti ota : ). Olin noihin aikoihin siinä elämäni suurimmassa kuopassa, monien eri asioiden takia. Se oli sitä aikaa, kun en jaksanut oikein muuta kuin " roikkua netissä ". Keräsin voimia ja kirjoittelin tännekin. Olit vain niitä harvoja, joilla oli oma nimim. ja vastailit tyhmiin kysymyksiini : ). Piristit minua, kiitos siitä. Ehkä siksi jotenkin jäin tähän "kiinni". Nykyään elämäni on aika kiireistä, tällaiseen ei oikein ole aikaa. Siksi tulee taukoja väkisin.
        Ulkonäöstäni, olen katseenkestävä : ), mutten läheskään sinun tasoasi.

• Koha ee vua hyvin pitkkii ; ). Nimittäin voin sannoo, ku kahvill heippana hyvästelit kävi nielettämmää ja suatto tippakkii yrittee silimäkulummaan tull : ). Mukava ku oun suanna auttoo, noh ehkä oll oma lehmäkkii ojas ollunna. Tuo sapotointi jäi kiinnostammaa olkoha se siun kavereit, ainassii yks siell sillo sätti josttai juttuloist. Tuo viimenen oll varmmaa vitsi, yritäppä harkita sittee RRRRRRRRRRRRR Rekisteriytymist ; ). Mie kerron mikä kaunokainen out ; ). Vua nyt sanon hyvvii unnii, huomen pittää jo kuun pimennyksen aikkaa lähttee töihin. : ).

• jotaintuttuakin

Kavereitani tuskin täällä. Ja jos ovatkin olleet, ovat minunkaltaisiani. Eivät tee ikäviä juttuja, ainakaan tahallaan. Mutta yhden eksän olen täältä tunnistanut, senverran sisäpiirijuttuja kirjoitellut joskus aiemmin : ((((.
        Komistukselle hyvää yötä : ).
        Harkitaan : )

• Eipä se ollunna, ku viärin ymmärrys häll ja sinnuu hiä puollusti : ). Aika hauskoja juttuja tuoll alus on. Kyll sie varmma kirjottelit Mii miaun, o vähä semmone kutina. Onneks ee ou exii miull, ihmee hiljoo kaikk tutut ollunna. Mites muute onkos ollunna lirttailijoit paljon? : ).

• jotaintuttuakin

Jos ollaan rehellisiä, en koskaan ottaisi tuollaista nimimerkkiä ( kissan kieltä ). Siitä olen varma : ). En vieläkään usko, etteikö olisi exiä sinulla.
        En ole juuri muualla nähnyt miehiä, kuin töissä ja siellä mennään asialinjalla. Onhan niitä tuttuja, jotka ovat edelleen kiinnostuneita. Ongelma on siinä, etten minä ole enkä tule kiinnostumaan. Harva osaa kunnolla flirtata nykyään. Se on taito sekin. Ja sinulla on. Arvelen niin. : )

• Ett ou ainu, joka ee ou uskonna : ). Nuorempana vitsii heitin, ettei ou tarppeeks rikast löötynnä, jollois 450ha mehttee : D)). No yks ois ehkä ollunna semmonen, mutt mitteepä sill mehäll : D. Ja tosijjaa ee kehanna töis rueta kuormasta syömmää, ei. Vaikka joskus ois pikkusen tehny mielikkii. Nii lirttaus o vuaralline laji. Sillee mie oikkeesttaan tuon parran kasvatin. Nii tuo miiau varmmaa o ollut vähän voisko sannoo mirrillään, nuist jutuist piättelen (ei kyll kummiskkaa minnuun).

• Nyt öit : ).

• jotaintuttuakin

Sinulle myös : ).

• jotaintuttuakin

No onpas osoite, onko tuollaista olemassakaan : ) Eikä noita enää voi klikatakkaan. Jospa kertoisit, mitä sisältää.
        Kunhan löydän aikaa, teen historiamatkan palstasuhteeseemme : )
        Hyvää yötä.

• Sillee suat tuon seleville, paina hiiren vasemman puoleista painiketta ja vedät alkaen https ....PS_g loppuun hiirellä se värjäytyy siniseksi, sitten päästät irti painikkeesta. Tämän jälkeen paint uudelleen painimesta ja siirrät tekstin ylälaidan hakukohtaan. Ainu vuan en ou löytännä siun sanommoo juttuu misttää. Mukava nuit o verestell ja katell mittee nimimerkkijä ja kettee o tullunna haeskelttuu : D)).

• hotandfire

Tuon neuvon joku antoi aikaisemmin, viime viikolla jo täällä ja se pelittää, kannattaa kokeilla. On se silti aika rasittavaa kaikkien kappaleiden ja muiden kanssa linkittää nii tä tuolla tavalla? Mitäs muuta päiväänne, täytyy ainakin sanoa, että kyllä täällä tarkenee ennenkuin loppuviikon myrskyt iskevät.

• Nii ee männynnä 24 päivitykset oikkee tuas putkkee. Kävitkös jutun kurkkoomas? : D)). Hiastaha tuo o. Kylymäks männöö, pitänneekö viikolopull laittoo lämmitys piälle mökkiin? Nii teitill taitovat luata lunt, piäset lapsukaisten kans leikkimmään : ). No tiäll yritellää lirkutella etelleennii, out varmmaa huomannakkii ; ). Jokoha MV:eel o monet rehevit ollunna? : ).

• jotaintuttuakin

Minulla ei toimi tuo, en voinut katsoa : (. Miten se parta auttaa flirttiin ? Paitsi tietenkin on hyvin ....y : ) Jokos olet Kutale käynyt treffeillä ?
        Hiihtämään, loistava idea : ) Sitä odotellessa.

• Eehä se autakkaa, mutt ku tätit rupes haukkummaa kaunniiks. Jotennii ei miu korvvaa käynynnä hyvästi tuo. No en ou. Piti miunnii kyssyy okkos käynynnä syrjähypyill, palsta suhttee aikana? : ). Katottaa suanko mie tuon tekstin kopiottuu : ).
        "Heippa taas : )"
        "nappinippi"
        "Mukavaa ja kaunista päivää sulle :) Tallustan tästä nyt asioille, mutta kai sä sen tiedät, kun kuljet sydämessä mukana :) Jos vaan se sydän oli mulle tallessa.. eipä ollutkaan.. no se on sulla mutta voit kulkea mukana jossain muussa paikassa, saat itse valita. Voit kulkea mukana mun sormissa jos haluat tutkia maailmasta kaiken saman kuin minäkin, voit myös kulkea tissien välissä, jos haluat matkustaa niin kuin joidenkin ihmisten pankkikortit :D Tai voit olla se vadelmasta jäävä kivi mun hampaassa, jos tykkäät siitä enemmän, mutta yritän sitten vähän ainakin kaivaa sua pois :) Mutta ei ne yleensä kaivamalla lähde. Tai sitten voit olla mun nenässä ja antaa mun uskoa, että oot se mitä hengitän ja mikä pitää mut elossa. Tai sitten voit olla tinnitus mun korvassa, tai se ääni siellä päässä, joka sanoo mitä tehdä ja mitä ei... miten vain haluat mussu :) Tai sitten voit olla turvallisesti siellä sydämessäni omassa taskussasi ilman sunnuntaiseikkailuja. Sekin käy :) Älä syö liikaa mustikoita ja vietä ihana päivä. Meen nyt tästä, paljon tekemistä, näkyillään taas joskus, heippa :)" Juma se onnistu : ). Nyt toivottelen hyvät yöt miu lempi hiihtäjittärell ja mullekkii

• jotaintuttuakin

Kaunis mies, eihän se ole paha : ) Niitä on niin harvassa, etten ole tavannut kuin yhden elämäni aikana. Enhän minä hyppele, ainakaan ....... : ).
        Jaahas tekstiä on, mutta ei minun kynästäni. Pitää kai minunkin nukkumaan, .......e kauniita unia : )

• Nii mie vähä uattelinnii, mutt melekosen söpö kirjotus jollekkii. Etkö ou olevinnaa sekstanna tiällä olo aikkaan kenenkkää kans? No ehkä liaa henkilökohtane assii o tuo ja ee kuulu mull : ).

• jotaintuttuakin

Monenko kanssa itse olet ? Jos vastaat, sitten minäkin : )

• No etpä usko kummiskkaa, eikä muutkaa tiällä olijat. Pitäsköhä valahella, no en kehttoo. Se o se minkä oun sanonna ; ). En maha mittää, jos ee uskota : (. Just päiväll sottailin nuit asioit, olisko tuo vaivan viärti : D.

• jotaintuttuakin

Et siis vastaa, en sitten minäkään. Olen jo kertonut, etten harrasta lyhyitä suhteita. Siis en pelkkiä p..ojakaan. Rima on korkealla ja pysyy. En tyydy alempaan. Olen ne rimanalitukset jo kokeillut, enkä ollut onnellinen, enkä edes tyytyväinen.
        Toisaalta joku ........ voisi olla ratkaisu, jollei muuta löydy ; ).
        Minulla on sinusta tietty mielikuva, joka on rakentunut lähinnä rivienvälien lukemisesta : ) Haluatko tietää ?

• Totta kait halluun, nyt mennee jännäks : ).

• jotaintuttuakin

Mukava, empaattinen, komea ja varattu : )

• Kelle sullekko? ; ). Kolomest ensimmäisestäkkää tiijjä niinkkää : ).

• jotaintuttuakin

No mikä olisi parempi kuvaus ? Siitä ajatuksesta en pääse eroon, olet varattu. Tuskin sinkkuna kirjoittelisit täällä : )

• Milläs todistaisin sen : (. En ehkes ois nii sika, ett kirjottelleisin tiäll, jos emäntä ois. Ja jutustelleis samojen kans kolome vuott ; ). Mutt paljon on tätijä tuoll ikävälläkkii ; D)), eelen avasin yhe saitin. Tiijjätkö mikä siust ois mukava tiettee?

• jotaintuttuakin

Vastaan kyllä, jos kysyt : )

• Mikäs on syntymäpäiväs? vuotta en ilikiä ; ).

• jotaintuttuakin

Tuttu juttu sinulle, siinä vastaus : )

• Kiusovvaa ; (, ois vua mukava onnitella joskus : ). Nyt täyttyy nukkummaa männä. Hyvvii öit eppäilijälle ja muilekkii : ).

• jotaintuttuakin

Sinulle myös : ) Jospa kuiskaan vastauksen sinulle. Se on . . . . .... : )

• senhänsähalusitlukea

Mää oooon niiiiiiiiiiiin rrrrakassstunut tuohon kutaleeseen!!!!!!!!!!!

• Eläpä kehttoo, tuo R sana nii vuoralline jott : ). Mielluumminnii vois sannoo mie tykkeen monist, mutt ku ........... ; D)).

• MV.ltä

Anteeksi, kunhan vain pyörähdin. Mukava oli lukea. Hyvää yötä kaikille myös tänne :) Mihinhän väliin tämä nyt tulee...Aivan sama...Nyt väsyttää. Käyn välillä lukemassa...

• senhänsähalusitlukea
        yxkutale kirjoitti:

Eläpä kehttoo, tuo R sana nii vuoralline jott : ). Mielluumminnii vois sannoo mie tykkeen monist, mutt ku ........... ; D)).

Kyllä mää nyy vaan oon niin rrrakasstunut sinuun kutale, ettei tässä nyy oo mitään epäselvää enää!

• MV.ltä

Hottis kirjoitti ilmoista. Aurinkoista on ollut tänään. Ei ole ollut edes tuulista :) Todella kiva oli lukea tänään tätä ketjua. Piristävää ja myös jännää ;D Kiirettä pitänyt. Kaikkea hyvää teille, kaikessa.

• Kui myös. No monennetko?

• MV.ltä

Vai palstauskollisuus ja palstasekstailu :D)) Rivien välistä.... Olisikohan joku nyt hieman palsta mustasukkainen ;P Monnenko kerran ? No liian monennen..Nyt täällä sataa ja tuulee kovasti. Tulipa mieleen, tunnistatteko itsenne näistä viesteistänne ? saako niistä mielestänne tarpeeksi laajaa kokonaiskuvaa, jotta luonteenne tulisi riittävästi esiin ?

• jotaintuttuakin

En ole miettinyt millaisen kuvan annan itsestäni, ei sillä ole väliä. Kirjoitan niin rehellisesti kuin pystyn. Ja en tee luonnehdintoja, ennenkuin tapaan ihmisen ja vietän kanssaan useita tunteja / päiviä. Jonkinlainen kuva täällä muodostuu, se ei välttämättä pidä paikkaansa. Rivien välistä en huomaa kenenkään mustis olevan : )

• Ee ou tullunna miunkkaa mietittyy, vähä turhannii rehellisesti oun kirjuttanna. Pitäs ehkes valehella, paremmin uskositta. Just päivälä sottasin. Sillähä ee ou eukkoo, ku kukkaa ee usko irlissäkkää juttuja ; (.

• hotandfire

Enpä usko, että täällä luonne kummoisesti tulee selville. Mitähän nyt sanoisi omasta luonteesta, no näin: kiltti, hempeä, lempeä ja tuhma. Iloinen, surullinen, rauhallinen ja tulinen. Sopeutuva, ei-sopeutuva, hyväntahtoinen mutta oikeudenmukainen. Mukava ja vittumainen. Rakastava ja vähemmän rakastava. Mutta lojaali niille, jotka itse ovat lojaaleja.
        Kyllä palstajutuista kaiken sekavuuden keskellä voi aika hyvän kuvan ihmisestä muodostaa, ainakin kun muodostaa sen aina negatiivisempaan suuntaan. Vai mitä?

• MV.ltä

Niin, en tarkoittanut sitä, millaisen kuvan annatte ulospäin, enkä totuuden puhumista. Miten sen nyt kirjoittaisin huonolla ulosannillani. Tarkoitin sitä, että tunnistatteko itse itsenne viesteistänne. Ajatus syntyi siitä, että minusta tuntuu, etten itse tunnistaisi itseäni tai sitä kokonaiskuvaa itsestäni mikä minulla on...Koska tosiaan loppujen lopuksi täällä saa hyvin suppean kuvan ihmisestä, koska ei halua kaikkea kertoa. Jokaisella on myös oma suhteensa palstaan. Minulla se on etupäässä sellaista höpötystä. arki sen verran vaativaa ja vastuu välillä kova, joten vastapainoksi irroittelen täällä. Olen samaa mieltä Jt.n kanssa tuosta, että ihmisestä pystyy parhaiten luomaan kuvan olemalla hänen kanssaan pidempään tekemisissä irl. Ääähh, tämä menee jo niin vaikeaksi selittää :D)) OLkoon, en osaa:D Mustasukkaisuudesta kiusasin Kutaletta. Pientä piruilua vain...Täällä nyt myrskyää...Minä taas muuten pidän Kutaletta sinkkuna :D Kyllä täällä palstalla on noita tulkintoja monenlaisia..Yhtä aloitusta kohden vaikka kuinka monta..

• Enköhän nuist kuvista tunnista ; D)) ja kyll kait nuist tekstilöistäkkii aika suurilt osin : ).Tuulloo tiälläkkii kohtalaisest. On tää ollunna mukava kevennys paikka, melekkein ku Salamelaisen napakymppi ; D)). Suap nähä, suanko tätin härnättyy tukan värjjyysseen ; D)).

• jotaintuttuakin

Yksi ehdotus : ) Sinun pitää näyttää niille sinun ihastuksillesi, että olet vapaa. Luulenpa, että joudut aikamoiseen piiritykseen : ).
        Myrskyää todella, jotenkin pidän siitä. Paitsi, että eräs tuttu on siellä myrskyssä. Toivottavasti pääsee turvallisesti kotiinsa.

• Turvallisemppoo tiällä olla, katos kuvast mitäs ostin sull ; ).

• jotaintuttuakin

Olet kyllä hassu : ). Kiitos vaan. Taitaa olla kismettiä. Turvallista on ja valot palaa : ). Entä siellä ?

• En ou tiennäkkää tuot ; D)). Nuit näky kaapas R:lläkkii alakavvii olevan, Itsellen ostin minulle kismetin ; P... Maistus varmaan sullekkii : ). Valot kyll pallaa mutt peltikatto kumissoo. Tarkotin et tiäll 24 turvallisemppoo, ku villautell tuoll irlis : ).

• jotaintuttuakin

Mikäs siellä irlissä turvatonta ? Vai pelkäätkö naistulvaa ?

• Vielä kuule puremata niellööt kutallee : ). Tokkopa kuule täs vaihhees ennee ruuhkkoo tulloo. Ite kylläkkii avvoimin mielin oun juttujen suhttee, en kerrytä mittää paineit. Niiku varmmaa out huomanna : ). O se hyvä olla tietämätön nuist "jännist juttulois" tarvvii juosta ...moissaan ympär pitäjjii : ).

• jotaintuttuakin

Niinpä : ). Elämä on elettävä niinkuin hyvältä tuntuu. Omanlaisensa elämä. Ei voi sanoa, että jokin on väärää, jos se toisesta tuntuu oikealta. Vähän sivusta tämä, mutta halusin sen nyt sanoa tähän.
        Turvallista yöaikaa : ).

• Joko meinnoot karata nukkummaan?

• jotaintuttuakin kirjoitti:

Niinpä : ). Elämä on elettävä niinkuin hyvältä tuntuu. Omanlaisensa elämä. Ei voi sanoa, että jokin on väärää, jos se toisesta tuntuu oikealta. Vähän sivusta tämä, mutta halusin sen nyt sanoa tähän.
        Turvallista yöaikaa : ).

Nukkummaampa siis. Hyvvii ja Kismettimäissii unnii : ).

• MV.ltä

Niin kuka täti :D Ja minkä väriseksi ? Ketähän oot nyt naurattamassa. oot ihan hassu !! Vai napakymppi :D)) Nyt sen sanon, isken kuule napakympin silimääs !!

• ; D)) neiti a Mv, neiti b JT, neiti c Hotti. Viell kun matkan sais Oolluun : D)) tahi Joensuuhun ; D)).

• MV.ltä

Tai peräti kuuhun !! Poistun paikalta käslaukku viuhuen. Jää sinä Jt makustelemaan namusedän kanssa sukulaatia. Vai napakymppii tässä on joutunu vielä !! Ihime ku ei piilokameraa. Hyvää yötä

• Smailin yuor is cyper camera ; D. Ja paita piäle kuule : ).

• Tuost synttäristäs viell JT, onko sinä päivänä suhtkoht harvinainen nimipäivä?

• jotaintuttuakin

Voihan sitä joku pitää harvinaisena. Itse tunnen useita sennimisiä. Mihin vuorokaudenaikaan olet syntynyt ?

• Pistit kyll pahan : ), muistelleisin 5 aikkaa uamull. Entäs sie? Mie en tiijjä ku yhen sekkii taittaa pittee sitä sukunimenä(jos ois oikkee nimipäivä kyseessä). Jännä nimi muuten : ).

• jotaintuttuakin

Reilu tunti myöhemmin : ). Piti ihan tarkistaa, oikeassa olet : ). Muistin vain yhden, muistin väärin. Seurasin pakolaisuutisia telkusta. Jos ei olisi vakava asia kyseessä, naurattaisi tuonkin asian sössiminen täydellisesti : (. No katsotaan montako sataatuhatta pakolaista vielä Suomeen tulvii, Väyrysen sanoin. Mitäs mieltä olet ?

• Ja nytkö sitt tiijjän siun Juhlapäivän? ; ). Noh ee kerrota muille, ett oun selevänäkijä ; D)). Kyll niitä tulloo nii paljo ku otettaa, jos ee tuleva talavi hillihtemmää. Sanottaa näi asiat pitäs hoittoo siell lähtöpiäs. En tiijjä tuost Irakistakkaa onko se sen turvattomampi, ku muilonkkaa on ollunna. Taittaa kuulluu nuo tappelut vähän siihen kulttuurriin. Ja jos näin ruttaalist sanottaan ihmissii alakkaa olemmaa muailmas liikkoo, joku se rupevvaa vähentämmää. Tauit tahi muut luonnonlait. Oha näit sukupuuttoo kuolemissii aika ajoin ollunnakkii. Mutt kuule eikkait myö synkistell, Ett käynnä juoksemas tuot Vaarojen maratoonnii?

• jotaintuttuakin

Olispas noin hyvä kunto. Puolikas vielä menee ilman vaaroja : ) Muutama tuttu kyllä käynyt Vaaroillakin. Entäs itse ? Minulla vielä tämän kuukauden kalenteri ilman vapaapäiviä, sitten helpottaa : )
        Kyllä sinä nyt näköjään tiedät synttärini, päivä on helppo muistaa : ) Se on s...... ........
        Ei synkistellä, ei.

• Empä nuilla vuaroloill ou käynynnä, muilla vuaroloilla kuitennii juoksennellu nuorena ; D. Joka päiväkös meinasit töitä tehä? Vieläkös menasit matkustell ulukomaill?

• jotaintuttuakin

Enhän minä nyt töitä joka päivä. Mutta muita hoidettavia juttuja vapaalla. Eikä lomaakaan näkyvissä. Joten matkat ensivuoteen.
        Olisihan mukava tietää syntymäpäiväsi ? Voit kertoa nyt, kun tiedät minun : )

• jotaintuttuakin

Ja hyvät yöt : )

• Tiijjäthän sie, oll se sillo mont aikkoo rohviilis. Vai etkö uskonna sittee? : ). Mites eelinen tuull, ei viennä sähköjä, eikä kattoja?

Ja hyvät yöt : )

Öit sinnekkii ja pistä lämpimmee sänkkyy, tulloo näköjjää pakkas yö : ).

Enhän minä nyt töitä joka päivä. Mutta muita hoidettavia juttuja vapaalla. Eikä lomaakaan näkyvissä. Joten matkat ensivuoteen.
        Olisihan mukava tietää syntymäpäiväsi ? Voit kertoa nyt, kun tiedät minun : )

Jos ee ollunna rohviilis ni 8 päivä vesmiehes ; ).

• jotaintuttuakin

Oletko nyt aivan varma ? : ) Lämmin ajatus yöhön.

• Mistä ? 08.02. se o ; ). Elikkä tulloo hiljane viikko : (. Öit sitte.

• jotaintuttuakin

Sovitaan sitten niin. Hiljaista on. Pakkanenko syynä ? Tykkään kuvastasi, koirat on ihan : ). Millä mielellä ?

• Ekkö sinä viellää usko, tuot päivvee? Revontulet viuhu taivvaall, ku just tulin töist pois. Mikäs, mukavaha se o miihhailla talaven tullen. Kiirreet loppuu, pitäs varmmaannii renkkaat alakkoo vaihtammaan viikonlopull. Vanahan paijjan löysin, missee oll tuo koirruuven kuva. Hyvin sopi piälle : ). Mikäs miell siull? : ).

• jotaintuttuakin

No en usko : ). Mutta ei tarvikkaan. Kiireet onneksi helpottavat, voi tehdä enemmän niitä asioita, mistä pitää : ). Mielentilani on pohtiva ja odottava. Optimistinenkin. Kuten yleensä. Oletkos paljastanut sinkkuutesi ?

• Höh, sanon minä : ). Kelle? ; ). Avvoimin mielin etteen päin tuaperramma, innokkahin mielin : ).

• jotaintuttuakin

Niin varattuna ei voi paljastaa sinkkuuttansa : ) Olinpa tyhmä. Näemmekö huomenna ? : )

• No en ou varattu en avo- , tahi avioliitos, Piättele siit ; ). Missees meinasit huomen olla? Jotennii ee ou tuhlooja viilis, ku hain tuon mönkkärin korjjuust.

• jotaintuttuakin

Tuliko kalliskin lasku ? Tällaisena aikana harva tuhlailee, minä en ainakaan. Laskut on kuitenkin maksettava, jos sitten muuten onkin säästölinjalla. Paljon on asioita, mitä voi tehdä ilman euroja. Olen nyt kipeänä, joten kotona olen. Flunssaa pukkaa : (
        Ja väsyttää.
        Hyvää yötä pitää toivottaa, ennenkuin mukahdan : )

• MV.ltä

Myrsky ei mennyt täällä niin pahaksi. Mitä nyt hieman vähän kovempaa tuuleskeli. Itäsuomessa kuulemma eilen vielä oli yli 20000 ilman sähköä ! ( Kuulinkohan oikein uutisista eilen autoa ajaessani ) Eilen kävi vieraita ja kyllä lapset ovat sitten ihania. Se pienempi tyttö, josta olen ennenkin kirjoittanut on sellainen sananvääntäjä :D Istui sohvalla viereeni ja tokas vain, että potkukelkka ketkupolkka ja pyrähti samantien pois. Hän sellainen nopea puhumaan. Minusta muuten sanotaan, että puhun hyvin nopeasti :D Ei hyvä piirre mielestäni, koska pelkään etteivät tottumattomat pysy mukana tai eivät saa puheestani selvää. Puhutteko te muuten nopeaa tai verkaan ? Olipa niin mukava käydä jälleen lukemassa keskusteluanne. Tuli niin lämmin olo. sen verran selvännäkijä minussakin, että yhteytenne on hmm..lämpöinen :) Tänne asti huokuu ja mukavalle tuntuu..

• Kuuntelen mielluusti noppeet huastelluu. Aika keskin kertane huastaja, joskus suattaa männä liian noppeeksii. Se ei tuas ou hyvä, aivot ee kerkkee mukkaa ja suattaa tulla asia virhheit ; D)). Ja höpötelttyy vaikk mittee, ettei tarvviis lähttee pois ; D. Siit sitt tulloo nuit nolloi muistoja : ). Lämppööhö tarvittaannii, ku syssy tulloo. Mites siull okkos rehvaillu? Viell tiäll lähiseutuloil muutaman kymmentä iliman sähköä ja muakunnas pikkusen piäll 2000 tallouen.

• Hyrrrrr. Hyvvee pakkas uammuu kaikill (-6 astet).

• Mikäs palsta emännän vointi? : ).

• jotaintuttuakin

Vai emännän : (. Tukkoinen, pärskivä ja kuumeinen. Oletko grillaamassa ?

• Etkö tykkee emännäst? ; ). Tulko liia vähill vuatteill kuleksittuu? pitäs varmmaa tässää jo siirttyy talavi vuatteissiin. Kävin tuolt parjatust hallist ostamas lammast. Meininki oll ensin 1,5 killoo osttoo, mutt ostin 2,5 killoo. Oll nii hyvän näköst pihvii jott, myöjätär vetii vannesahallparin sentin paksuks pihviks : D:.. . Lopust jos ens viikon tekis kuallsoppoo, namm : ). Otin tuos ruoka ettonneet.

• jotaintuttuakin

Emäntiä on vain maataloissa ja suurkeittiöissä. Isäntiä .......... : ) Tässä on yks ja toinen ympärillä pärskinyt, lopulta tarttui, kun jatkuvasti sille altistuin: (.
        Aivotkin jumissa tässä taudissa. Jaksoin kuitenkin siivoilla, onneksi koneet pesee astiat ja pyykit : ) Tuttavaperhe tulossa käymään, vaikka sanoin olevani kipeä. No ehkä piristää kuitenkin nähdä tuttuja. Millä maustat pihvisi, grillaatko ?

• ; ) Nii kyll onkkii. Ihan laitoin vuan suolloo, sitruunapippurrii, sipull jauhett ja runssaasti voit. Sitte laitoin leivin uunniin ja kolomen vartin piäst sai maistell. Ja voin sannoo nammm, oll hyvvee : ). Semmossii ne tuttavat o : ), hyvä ni virkistyt. Kerrohha miten kävi? : ).

• jotaintuttuakin

Voisi sanoa, että olet kulinaristi : ). Kyläilijöillä lyhyt vierailu. Parempi niin, ei tartu flunssa heihin, ainakaan minusta. Kai sitä on tänäänkin aiemmin nukkumaan mentävä. Jospa loton jälkeen. Muistitko numerot ?

• Onkos sull molemmat rivit? Meinaatkos ettei pasillit ou ilimas tarttumas ; D. Kulinaristi, kaikest tykkeen. Yks ruoka o jiänny syömätä : ). Tuos tutkin nuit puhelimen sopimukssii, mullaa o netti näkkyy tuos härvelis. Hittaal mut kuitennii rajaton tappaus. Out sie käyttännä tuot instakrammii?

• jotaintuttuakin

Nukahdin. No en ole katsonut, tuliko voittoa riveistä. Mitäköhän ruokaa et syö ? Joskus olet kertonut, en kyllä muista mikä se oli. Voisihan instaankin tutustua, kun aikaa alkaa olla. Nyt menen peiton alle takaisin, hyvää yötä : )

• Joku kasvisvokki oll. Oun niit se jäläkkeen syönynnä, tiijjä mikä siin kerran oll pahhoo, voi varmaan puuttu : D. Sukellaha lämpimmään. Mie lähetän parantavan lämpimän ajatuksen tiält sinne, noin ; ). Hyvvii toipumis unnii sin : ). Öit. Ee tullunna, voittoo systeemis oll kolome : (.

• jotaintuttuakin

Vointini on ollut tänään ihmeen hyvä : ). Kiitos sinulle parantavista ajatuksista. Haittaako, jos kysyn vielä siitä kolarista. Mikä sen aiheutti ? Ajoitko itse ? Vai hajosiko ajopeli ?

• Ei se kolar ollunna, vaihelaatikko rupes vuan rutisemmaan yht äkkii ajjais. Ei tainna jiähä ku pohja omasa, kaikk muu män vaihttoon. Olevinnaa liian pitkä öljyn vaihto väll. Tuot vähän eppäilen ajelin 340km 3:nvuotteen ja talavet oll lämpimäs tilas, eikä ajettu yhttään. Huono on kyll öljyn säilyminen, jos tuost männöö huonoks. Meinasitkos huomen männä jo töihin?

• jotaintuttuakin

Öljyissä varmaan eroja. Minulla ruohonleikkurissa varmaan 5 vuotta sama öljy, lisätty vaan ja hyvin on toiminut : ) Töihin on mentävä, vointi on jo aikas hyvä. Ja ei meillä kovin paljon työporukkaa enää ole. Joiltakin loppunut työt kokonaan, muutama uusi päässyt kokeilemaan työtä. Ja en osaa olla pois töistä ilman syytä, eli en osaa enkä halua lintsata. Saikulla olen tosi harvoin. Mitä sinun töihisi kuuluu ?

• Menekkii o vaik kuin paljo, hyvä niin : ). Vaikka joskus ottaakin pattiin, mutt kelläpä ei : D. Tännää näin entist työkaveritart, oll muute hyvä ilime : D)). Ei varmmaa aluks tuntenna : D)). Mittee sie tekisit jos tuntematön sanos nimes ja kysys tullooko sielt rahhoo? ; D)). Mites sesonki pohjastakos työs o?

• jotaintuttuakin

No olen tottunut juttelemaan tuntemattomienkin kanssa, joten en hämmästyisi kysymystä. Se mistä tietää nimeni, enemmän ihmetyttäisi tai ei oikeastaan sekään, jos kotikaupungissa tapahtuisi. Voisi sanoa sesonkiluonteiseksi työksi, siis omaani : ). Kävitkö baarikierroksella viikonloppuna ?

• No en, en ies kalamarkkinoill. Kaapas näin tuon suklaa silimän : ). Mönkkärill kävin tuulenkuatoja kahtelemas, ee ollunna. Ainu vua hirvet oll järsinneet näre tukki puit aika paljon, ilimmeisest viime talaven.

• jotaintuttuakin

En ole hirvieläimiä nähnyt vuosikausiin, mihin lienevät kadonneet. Jospa ovat nekin jo kaupungistuneet, niinkuin kanat yms. Eikös mönkkärillä vaikea liikkua metsässä ?
        Onko aamuvuoro huomenna ?

• Mönkkär männöö mehäs vaikka mihin ja mist välist vua. Ainu o, ett se jylykytys ja reuttoominen käyp selekkään. Varmmaa ne hirvet ja karhut o tiäll kaikki, tarviitko? Voisin vaikk muutaman anttoo. Kirjuttelin tuos yhttee lehttee juttuu kysseisest asiast, v-tutti nii paljo. No uamuvuoro o. Pittää sannoo hyvät ja terveyttävät unet siull ; ). Jatkettaan huomen?

• jotaintuttuakin

Huomisiin : ) Tosin harrastusilta, voi mennä myöhään. Hyvää ja antoisaa työviikkoa : ) ja virkistäviä unia.
        Ja hirvipaistia tilaukseen, kiitos : ).

• Mittees harrastelit? En ou mehtämiehhii, jiäp nuo paistit aika vähäseks. Ennemmin syön pittii ; ). Huuto kauppoloissakkii huuttaat nii korkkeeks, ettei kehttoo osttoo. Tietennii siull josttai hankkisin paistin kyll : ).

• Ett kerennä tull, mutt hyvvii öit silt : ).

• jotaintuttuakin

Menipä kauan ennenkuin pääsin vastaamaan. Tietsikka simahti ja uuden laittaminen käyttökuntoon vei yllättävän paljon aikaa ja energiaa. Mutta nyt toimii hyvin. Pelaan pallopeliä kaverin kanssa ja ainakin kerran viikossa. Tykkäätkös itse pelailla ? Hyvää yötä : ).

• Minä jo luulin minnekkä se hävis ; ). Kyll nää melekossii härvelijä on, melekkee taitas älypuhelin olla helepompi käyttee? Nuorempana olin kova ressi pelloommaan, sulukkis ja lentopalli siin oll lempi urheilu harrastukset : ). Kuassiakos mätkiskelet? : ).

• jotaintuttuakin

Pallo kuin pallo, peli vaihtuu välillä. Saas nähdä jaksaako pitkään pelailla. Kunhan kokeillaan vähän aikaa, miltä tuntuu. Voi olla, että kyllästytään ja yhteisen ajan etsiminen kun on todella vaikeaa, niin voi loppua siihen : (. Ihanaa, kun on viikonloppu : ) Täytyy sanoa, että olen odottanut tätä kovasti. Rankka viikko takana.
        Milläs mielellä nyt ?

• Mittees täss viikon lopus o uottamisen arvost? Kannattaa siun pellaill, miell virkisttyy. Suat sie kössipallon pomppoommaan seinäst? : ). Huomen jos läksis taikasormmii kahtelemmaan : ). Mikäs, miell raahallinen ja otottava.

• jotaintuttuakin

Jos on paiskinut kovasti töitä koko viikon, vapaapäivät on enemmän kuin odottamisen arvoisia : ). Saa nukkua pitkään ja rentoutua : ). Kössipallo ?? Missäs niitä sormia näkee ?

• jotaintuttuakin

Ja hyvät yöt : ) Univelkaa lyhennettävä, ettei kasva liikaa korkoja.

• Squashi palloo tarkotin : ). Arreenallahan nuo o koko viikonlopun, kädentaitomessut ja varmmaan muutakkii tavarroo. Meinasitkos monneen huomenna nukkuu? Hyvät yöt ja renttouttavvii unnii : ).

• Huomenta ; ). Otettasko kisa JT:ee? Kävin veikkuun sivuill tekemäs SM-vakion, käyppä siekkii : ).

• jotaintuttuakin

Oletpa ollut aikaisin hereillä : ). Minä heräsin tosi myöhään, mutta olen ollut tosi virkeä koko päivän. Ajattelin aloittaa laihiksen. Saas nähdä miten onnistuu, kun olen tosi herkkusuu. Vai SM-vakio ? En ole kuullutkaan, pitänee tutustua : ) Uusi kuva, uudet kujeet ?

• Tunttii aikasemmin nousin jo, mittee tuo kirjotus oll : ). Elä sie sitt liiottele sen laihutuksen kans : ). Ett kyll ensimmäiselle kierrokselle kerkkii SM:ssä, mutt muisttaaksen yhen huonoimman jättäät pois tuloksist. Ilimast huvvii tuo o : ). Kuva o siit pömpelist, missee kävin tännään, sormitöit ihastelemas. Aika paljo kansaa liikkeell, vua ee tuttuja yhttää.

• jotaintuttuakin

No ei ole tutun näköinen rakennus. Taidat olla aamuvirkku ? Minä taas päinvastoin, tykkään nukkua aamulla pitkään. Kävin paikallisessa marketissa ruokaostoksilla, sieltä ei tuttuja puuttunut. Arvaappa milloin olen viimeksi ottanut ?

• No en kehttoo lohkasta tuohon ; ). Siiterriikö tarkotit, oot kai sie nyt kesälomall vähän maistanna? Pakko o olla uamun virkku ja illannii välill : D. Tietäsitpä ku aikonnaa töitä tehttiin oikkeest, käyttii nukkumas koton välill muutama tunti ja eeku takas tööhin. Vai ei tuttu, sanoppa joittai kirjjaimmii asuin kylästäs tai kaupunkist ja mihin kohttaan tulloot sanas? ; ).

• jotaintuttuakin

Kesälomalla kylmän siiderin terassilla ja aurinko paistoi : ). Tein kerran alkotestin ja laitoin, että juon n. yhden kaljan/ kk. Vastaus oli yllättävä.
        Kyllä me samassa kaupungissa käymme töissä, tosin eri työpaikoissa. Olisin siitä melko varma : ). Ehkä asumme kuitenkin eri seuduilla. Yksi kirjain A, toinen E.
        Sellaista se elämä on, vaihtelevan vaativaa.

• Mie jo huolestusin, jos oisit samas paikkoo töis huh. Aika vähän nuit ykslahkkeissii lirkuteltavana ; ) (zero). : D Kohta sanot, ett aaloit o kolome. No ee vaineskkaa ois myö jo törmätty sillo : ). Onha se melekost tää muailmas tuapertaminen

• jotaintuttuakin

Onneksi ei neljää : ). Oletko harrastanut viimeaikoina flirttailua ? Kannattaisi, kun sen osaat : ). Siitäkin olen melko varma.
        Mites joulujuoksu, kiinnostaako ?

• Oun yrittännä vähenttee, mutt meinovvaa luiskahttoo ; ). Sain mie sen yhen hymmyilemmään, ei varmmaan männynnä ku 3 kk:tta : D)). Mikä joolujuoksu? Männöö kait ne töist muut ulukomaill viettämmää ns. pikku jooluja. Jotennii kehttoo lähttee : ). Mull läks SM:ä hyvin, 11 tull : ). Mites jokos pikkujouluja sull o tiios?

• jotaintuttuakin

Pikkujouluja taas tulossa, jospa jättäisin väliin tänä vuonna. Jotenkin kiva olla välillä kotonakin. Tullut aikas paljon reissattua : ). Jospa laittaisi taas vähän kotia uusiksi.
        SM ja mitä 11 voittaa, euroako ?
        Etkö ole nähnyt mainoksia joulujuoksusta ? Hyväntekeväisyyttä : ).

• Ei viel mittää, olko siin 6 kierrost tuos vakios. Enkä laittanna ommoo lappuu, muut ku tuoho kissaan. Tais oll matka 10:lle Litmasen kans johonnii pelliin ja arppoot jonkun T-paijjan : ). Eepä nuit voita, koha huviksseen pelovvaa. Jaa semmone juoksu, pittää kahell ; ). Mites jokos punanenä hankittu?

• jotaintuttuakin

Ei ,ei. En hanki, enkä pidä : ). Kiitos seurasta ja nuku hyvin.

• En sitten minäkkää pijä, vaikka o entinennii talles ; ). Kui myös ja lähetän lirttailu unen nukkumatin mukan, öit : ).

• jotaintuttuakin

: ) Oletkos palstoilla vielä ?

• Joo, syrjäsilimäll ; ). Oiskos asioo? : ). Ettäällähän tuo juoksu, meinasitkos ite mennä?

• jotaintuttuakin

Saatan mennäkkin : ). Eikä se nyt kovin kaukana ole, melkein naapurissa on. Oletko ladannut akkusi uutta työviikkoa varten ? Olen kokeilemassa uusia reseptejä, siis kokkailemassa. Saas nähdä miltä maistuu, näyttää kyllä hyvältä. Ja sitten laihduttamaan syömällä : ) Oletkos naapureita käynyt moikkaamassa ?

• No eelen, yht entist nuapurin mummoo : ). Joo lattailin tännää. Laitoin lammaskualin kiehummaan uamutuimmaan. Sitt läksin puhistammaan räystäskouruja lehist. Siin kahtelin, oll peltikaton reunast nauloja noussunna ylös. Kävin porakonneen ja vaihoin irtonaiset naulat ruuvviloihin. Jospa ee nyt lähtis irti. Ootkos harjotellu sie tuon lammas sopan tekkoo? Ite otin viell iltapalaks lanttukukkoo ; ). Missäs se juoksu o?

• jotaintuttuakin

Voisin kokeilla. Ei ole liian rasvaista ja varmaan ihan hyvältä maistuu : ). Kokkailen nykyisin vain vähärasvaista ruokaa, voi olla ettei jatku kovin pitkään. No kannattaa kokeilla. Joulujuoksu on Hesassa : ) Siis ihan lähellä ; ). Varmaan hankittava nastalenkkarit, jos vaikka lunta jo silloin.
        Täytyy tunnustaa, lanttukukkoa en ole ikinä maistanut. Lieneekö hyvää ?

• hotandfire

Jaahas täällä vaihdellaan jälleen ruokareseptejä ja ihan maakuntaruokia vielä. Tottahan sitä lanttukukkoa on tullut maisteltua. Mikä maakuntaruoka on muuten suosikkinne? Itse voisin antipastona valita parman kinkkua ja melonia, prime ja seconda platto voisi olla yhdistettynä joku risotto, vaikkapa sieni risotto ja dolciini voisi olla tiramisu. Mites muuten on mennyt?

Voisin kokeilla. Ei ole liian rasvaista ja varmaan ihan hyvältä maistuu : ). Kokkailen nykyisin vain vähärasvaista ruokaa, voi olla ettei jatku kovin pitkään. No kannattaa kokeilla. Joulujuoksu on Hesassa : ) Siis ihan lähellä ; ). Varmaan hankittava nastalenkkarit, jos vaikka lunta jo silloin.
        Täytyy tunnustaa, lanttukukkoa en ole ikinä maistanut. Lieneekö hyvää ?

Vai lähellä, tainna olla joku vuos viell lähempänä ; ). Itekkii kerräilin tuost enimmät rasvat pois ja kualiha o muutennii tervveys ruoka? Tiäll jo avasivat hiihtolaunnii suht koht lähell. Lanttukukko menettellöö liha- viell paremppoo : P.... . Mittees muuten teit naposteltavaks?

• hotandfire kirjoitti:

Jaahas täällä vaihdellaan jälleen ruokareseptejä ja ihan maakuntaruokia vielä. Tottahan sitä lanttukukkoa on tullut maisteltua. Mikä maakuntaruoka on muuten suosikkinne? Itse voisin antipastona valita parman kinkkua ja melonia, prime ja seconda platto voisi olla yhdistettynä joku risotto, vaikkapa sieni risotto ja dolciini voisi olla tiramisu. Mites muuten on mennyt?

Kyll se pirrakka munavoill o : ). Ja kaikki muukkii mennee kyll. Aika mennee lentämäll, missees sie out ollunna. Ee ou näkynnä kotvilleen?

• jotaintuttuakin
        yxkutale kirjoitti:

Vai lähellä, tainna olla joku vuos viell lähempänä ; ). Itekkii kerräilin tuost enimmät rasvat pois ja kualiha o muutennii tervveys ruoka? Tiäll jo avasivat hiihtolaunnii suht koht lähell. Lanttukukko menettellöö liha- viell paremppoo : P.... . Mittees muuten teit naposteltavaks?

Tein erilaisia smoothieita ja kasviskalapöperöitä : ) Ihan näppituntumalla, laitoin mausteita riittävästi, hyvää oli. Mutta taas nukkumaan, hyvät yöt kaikille.

• Piässy sauvvoo heiluttelemmaan ; D)). Kalaha o aina hyvvee, ku voissa paisttaa : ). Nii aina tulloo tää yö vasttaan, Hyvvii öit : ).

• hyiolkoonkin
        yxkutale kirjoitti:

No eelen, yht entist nuapurin mummoo : ). Joo lattailin tännää. Laitoin lammaskualin kiehummaan uamutuimmaan. Sitt läksin puhistammaan räystäskouruja lehist. Siin kahtelin, oll peltikaton reunast nauloja noussunna ylös. Kävin porakonneen ja vaihoin irtonaiset naulat ruuvviloihin. Jospa ee nyt lähtis irti. Ootkos harjotellu sie tuon lammas sopan tekkoo? Ite otin viell iltapalaks lanttukukkoo ; ). Missäs se juoksu o?

kutaleen kämpässä haisee varmaan immakalle, kun päästelee kaasuja ilmoille. Vieraita ei kannata kutsua, tai varoitus että silmiä saattaa kirvellä, ja henki salpautua.

*pitikaalia ja lanttukukkoa*

• MV.ltä

Hei vain!!
      Kävin lukemassa. Mukavaa ja kevyttä luettavaa:-) Maakuntaruokako..Kyllä se on rössypotut. Olen tykännyt kaikista kukoista, joita olen maistanut...kuten kanoistakin. Viimeksi, kun kävin ketjussa, oli Kutaleella kuva naudan potka pihveistä, mutta mikäs se tuo on??? Avaruuskeskusko, observatorio.....Piirakoista. Äsken otin karjalanpiirakan, ihmettelin pahaa makua.Siitä oli mennyt muutama päivä sitten parasten.pv. Umpeen. UUuuuuh..yh yh hyh!!!!!! Puistattava herkku..Kumman valitsisitte jauhelihalasagnen vai lohikiusauksen? Mitä muuta ajatuksia teillä? Onko reumatismi kolottunna, nivelet vinkununna? Yskä ärsyttänynnä? Pahamieli pakottanunna?

• Hei hei : ). Ei ne nauttoo ollunna, herkullist lammasta : ). Uhfo oll arreena : D)). Lohikiussaus nuist ois hyvvee. Mitäs täs, kiirreinen viikko alaku tuas. Tännää tuas pitkä ilta, eekä yöllää kerkkii mittää tehä. Uamull aikassee noosu. Meleko tervveen, kolotukssii ain o, vua kolotelkkoo kaikes raahas : ). Misttee se sull pahamiell? : (.

• MV.ltä

Tässä kaverin koneella kirjoittelen. Ai,lammastako se oli. Hyvin tummaa lihaa. Luulin naudan potkaksi, osso buccoa :-) Ei tässä sen kummemmin paha mieli ole. Tosin herkkänä ihmisenä helposti mietin toisten ongelmia. Olen ollut tekemisissä vähävaraisten, alkoholi, huume ongelmaisten kanssa viime aikoina. On ollut kiirettä ja omenat paleltuivat puuhun. Se hävetti, että toisilla ei ollut ruokaa ja mää annoin omenien eli ruuan mennä pilalle....Lupasin viedä omenia useampaan paikkaan, jotka oikeasti tarvitsivat niitä. Kyse ei siis ole pelkästään omenoista, vaan niistä ajatuksista, joita tuo episoodi eli omenien pilalle meno herätti, lisäsi. Riitämätön olo vaivaa. Tuossa syvimmät tuntemukseni tällä hetkellä. En ole niistä muille avautunut. Olen yleensä irl vahva, jaksava, muita varten. Usein pidätän pahat tunteeni.
        Muttapa:-) kaikessa on aina se hyväkin puoli. Ootko koskaan tehnyt noita smhootieita? HYviä ovat.

• älypuhelinviesti

Nuorena poikan tein. Nyt pitää lähteä töihin. Heippa; )

• MV.ltä

Hyvää työiltaa ! Muutes näin hassun unen. Olin jossain harjoitteluleirillä. Katselin maaston vihreiden taistelukoptereiden harjoituksia ja odottelin vuoroani. Tiesin, että stradegian kannalta olisi välttämätöntä harjoitella lisää. Kaikki koneet olivat kuitenkin varattuja ja olin jo odotellut pitkän aikaa. Niinpä päätin käyttää odotusajan hyödyllisemmin ja mennä mönkkäriharjoituksiin. Pukuhuoneesa huomasin verkkarini varastetuksi, jo,ten otin summassa jonkun toisen verkkarit. Mönkijät olivat kirkkaankeltaisia, kuten kypärätkin. Ihmettelin väriä. Sitten tajusin. ne olivat harhauttajia, joiden piti kiinnittää vihollisten huimio muualle. heräsin siihen, että vääntelin hikipäissäni mönkkärillä ihme temppuja :-)
      Kutale, miksi surunaama,NO? Muuten Oulun tähtitorni on saanut pysyvän valaistuksen, netissä hieno kuva.
      Jt.kö miettii remonttia. Mitä ajattelit? mää olen hirveän laiska sistus ja remontti yms uudistuksissa. Mielelläni kyllä katselen, mitä muut suunnittelevat...Olisiko sinulla Jt minulle hyväksi todettua smhootie reseptiä? tule aina tehtyä samoja.
      Hottis, mikä on sinun maakuntaherkkusi ?

Yst,terv. MV

• On sull unet : D)). Nyt joua kirjuttelemmaan, pittää lähttee kaupunkis pyörähtämmään ennen töit. Hyvvii uamuja kaikill : ).

• MV.ltä

Mikä on smhootie.....miten sen nyt noin olen kirjoittanut....Minunkin puolestani hyvää tätä päivää, tasapainoista viikkoa, rentouttavaa tulevaa viikonloppua sekä eheyttäviä, että parantavia kuten myös voimaannuttavia ja virkistäviä pilkahduksia kaikkien hetkiin..Heipat. Käyn taas joskua vierailulla. Kiitos vieraanvaraisuudesta sekä kodikkaasta tunnelmasta. Tarjoilu oli maittavaa ja maha pullollaan ja kaikki taas niin ihanaa....

• MV.ltä

Mikä on yllä mainittu stradegia?? Onko tuo sana. Sille voisi joku keksiä merkityksen. Onko se draaman ja srtagedian yhdistelmä vai mikä? Ei ol la enne kuultu tommottii, mittäähä tarkittaa ja höpäjää.....Nyt tukka pois ja tornii murjottammaa..

• Harjoittelu lisä ; D)). Ootko käynynnä tornis kahvill? Vanahoja kuvviihan tuoll oll netiss oll. Eläkä murjota, parin kuukkauvven piäst jo pukki tulloo ; D)).

• MV.ltä

Taidan olla jo toivoton tapaus. Likemmäs 50 v harjoteltu, joten olen luovuttanut.. En ole käynyt kahvilla, en juo kahvia. Mutta tosiaan ajattelin kesällä käydä tornissa, jäi käymättä. Mitä ajattelit, olisitko tarjonnut kahvit? Ai niin.....oot vaan flirttaillu täällä! !!!!!! Tuosta saat käslaukusta ja tuosta ja tuosta ja TUOSTA!!!! Sinulle pitäisi laittaa lyhyt talutushihna, jolla ulkoiluttaa ja raippa emännälle toiseen käteen, jolla sivaltaa, kun kieles alkaa liian lippoovaa muiden emäntien puoleen. Viime yö meni taas taistelukentillä??? Harvoin näen unia ja painajaisia en muista juuri nähneeni. Avomaastossa olimme motissa. Selvisimme siitä, mutta piti siirtyä lähitaisteluun. Älytön uni..Yhdessä välissä havahduin hereille ja kokeilin käsilläni molemmin puolin sänkyä, että missä komppanian miehet on. Olin huolestunut siitä, että olen menettänyt heidät. Lopussa kääntöveitsellä katkaisin niskanikamat aasialais syntyiseltä mieheltä! En siis kaulan puolelta vaan todellakin niskasta. Järkyttävää! Tiesin miehen osaavav kamppaililajeja, joten en voinut laiittaa käsiäni takaapäin hänen eteensä, ettei hän saisi käsistäni otetta. Iskin takaapäin vietsen ja käänsin.....Pääsimme selville vesille. Huojennus ja järkytys sekä stressi oli niin suuri, että kumarruin mummolan kanavan varressa ja oksensin mahani tyhjäksi. Hävetti näyttää heikkouteni ja mietin, että tässä sitä naisena vaan oksennellaan. Heräsin tuohon. Olipa aivan hullu uni. En ole oikeasti noin maskuuliininen, mistähän nuo taistelu unet ovat pöllähtäneet. Enkä koskaan ole lyönyt ketään. Lapsena usein veljeni kanssa harjoittelimme noita lähikontaktintilanteita... Veljeni opetti minulle väistöliikkeitä. Olisiko tuosta tullut osa unesta..Huh huh, kaikenlaisia unia..kertokaa te nyt jo jottain, etten aivan yksitn hölise. Missähän Hottis, jt? Lanttu ja kaali on myös minun herrkujani, eikä täällä haise mitenkään immakalle tai sitten olen tottunut :O

• Ee kelevanna tötteröt tai mittee oisit halunnunna tornis ottoo, oisin järjestännä ne sinne. Ehä mie kettää pakottammaa ruppee ; ). Se voip tulla siu unnii nuo taistelut näist irlin tapahtumist, liikkoo kahot uutissii ja karttellut meit : ). Noh kehkeetyks mittee siit herrast?

• MV.ltä
        yxkutale kirjoitti:

Ee kelevanna tötteröt tai mittee oisit halunnunna tornis ottoo, oisin järjestännä ne sinne. Ehä mie kettää pakottammaa ruppee ; ). Se voip tulla siu unnii nuo taistelut näist irlin tapahtumist, liikkoo kahot uutissii ja karttellut meit : ). Noh kehkeetyks mittee siit herrast?

kirjoitin ensin pidemmästi, mutta pyyhin pois. Enhän minä ujona. Pelkään miehiä, enkö ole kirj siitä. En nytkään tiedä, mitä mi mi mi sa sa sanoa. varo vain, ettet leiki kenenkään tunteilla..

• No en leeki ; ). Minkä nyt Tätijä vähän yrittelen ilahuttoo ; ).

• MV.ltä

Et varmastikkaan tahalleen, mutta otathan vastuun, jos joku sattuu ihastumaan, kun flirttailet? Mitä vastaisit hänelle?

• Minnuunko?, ee ou sitä pelekkoo : ). Vaikka, hyppeeppä polovell 28. päivä ; ).

• MV.ltä

Ålä ole tuosta niin varma, sinuna en laskisi tuon olettamuksen varaan. Sehän on sinun oma mielipiteesi, jollain voi olla ja varmasti onkin toinen mielipide sinusta. Noo, mikä tuolloin 28.10 on?

• Se oll vua sellane hypoteettine lausahus, en kait tuommossee kettää ruppeis huastammaa? ; ).

• MV.ltä

heh hee..hypoteettinen..Pitää siis paikkaansa ennenkuin toisin todistetaan. voisin astua todistajan aitioon, mutta pimitän mieluummin tietoni välttääkseni rangaistukselta. Mikähän voisi olla pahin rangaistus tai pisin tuomio sinuun retkahtamisestasi?

• Jaa´a, parin kolommen vuuvven tahi enemmännii lirkuttelu, tiijäthän sie ; D)). Mutt ku nuo Täti immeiset, ee oikkei lähe leikkii mukkaa tiäll ; D)).

• MV.ltä

Onko sinulla vapapäivä? No toivotaan, että se oikea täti ilmaantuisi todistamaan. Tämä syytetty ja melkein lynkattu täti lähtee nyt kauppaan. Muta oikeasti, älä aliarvoi itseäsi yhtään. Minusta sinulla ei ole mitään hävettää ainakan näiden todistusaiwneistojen valossa. Päinvastoin. Käsiraudat kyllä varmuuden vuoksi voisin sinulle laittaa....

• Tää ilta o tehtynnä sissään : ). Ku se lempitäti Jt:ee ilimaantus tänne kans : ). Jaa mie siivosin tännään, lähttee huomen soppoommaan : ). Heh heh tiijjä mitä tuolt yhelt löötys ; ).

• MV.ltä

Mukava, että sinulla on vapapäivä. Pitkiä iltojahan sinulla minun käsittääkseni onkin ollut. Pelkästään ruokaa ostin. käpykakkukin tarttui mukaan. Mitä sinä ajattelit huomenna shoppailla? Ai siivoillut. Tuli mieleen tuosta, oletko lehdet pihalta jo kerännyt? Eikö sinulla hajonnut aikaisemmin mönkkäri, onko se nyt kunnossa? Niin, minäkin olen odottanu Jt.tä, koska tiedän hänet lempikirjoittajaksesi. Mukava muutenkin lukea teidän välistä keskustelu, sellaista helppoa ja rentoa. Hottis myös mukava. Kumpa Jt ehtisi tänään kirjoittelemaan. Minä toivotan hyvää illanjatkoa. Saatan tuolla ikävällä välillä seikailla, mutta jätän tämän ketjun nyt rauhaan ja annan tilaa muille. Eipä muuten ole näkynyt hevilettejä enää...

• En ou kerräilly, tännää tais tippuu puist loput lehet. Paitsi tammiloist, Mönkkär kunnos, ee männykkää ku kaks kuukkaut ossii uotelles Jenkkilöist : (. Sapuskkoo varmmaannii ja jos kävis nahkatakkiloit kahtelemas, valamistaja tulloo näyttelemmään niit Kuopiost.

• MV.ltä

No ompa mennyt kauan osaa odotellessa. Olen ihmetellyt, miksei ketjussasi ole naistunkua. Silloin, kun sinulla oli vielä täällä yhteydenottomahdollisuudet näkyvillä, saitko postia? Migreenistä. Minulla se alkaa myös näköpuutoksilla, jonka jälk tulee sahalaita, puutumiseti jne..torstain ja perjantain välinen yö meni valvoessa, oli paha kohtaus, kesti koko yön. Viime yönä tämä ketju tuli uniin. Sanoit minulle, että meehä nyt vaa, äläkä anna tämän ketjun vaikuttaa päätöksiisi irl. Siihen loppu. Erikoista, sillä en ole antanut ketjun tai palstan vaikuttaa mihinkään irl. .Löysiikö nahkatakkia?

• Tottahan se, ee näihin pitäs anttoo vaikuttoo irliin : ). Eene emännät uskalla rueta kirjuttelemmaan tiäll, lueksiivat vuan ; D. Ee tullunna yhttää posttii : (. Aika lähell oll. Pari kiinnostavvoo oll, mutt taisivat olla enemmännii syystakkija. Talavelle haen nuttuu : ).

• MV.ltä

Laitoin kinkkupiirakan uuniin. Kuulotettua purjoa ja lisäksi aurajuustoa päälle. Ranskan ja kuohukermaa, mustapippuria, nam. Söitkö reissun päällä tai ajattelitko valmistaa jotain ruokaa? Nuttuu? Tarkoitatko sellaista vuorellista? Lyhyttä vai pitkää? Ai niin tähtitornista. Siihen on siis tulossa pysyvä valaistus. Jos haluat nähdä kuvan, laita hauksi Oulun tähtitorni valaistus. Tulisiko sinulla mieleen jokin mielenkiintoinen rakennus? Jokin, mistä erityisesti pidät tai joka herättää jotenkin muuten mielenkiintosi.

• Kävin syöpöttelemäs päivänpihvin viinikastikkees ranskalaisill yms. höystölöill ; P.... . Vuorellinen ei kovinpitkä. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CBsQFjAAahUKEwjQ4eOkrtvIAhVHjywKHUi6D0w&url=http://www.suomenlaatunahka.fi/&usg=AFQjCNFxY3ngFDMDPyaV8G2g1SwvyaiCiA. Tuost lööttyy ensmäinen ja oisko neljäs, siit en ou varma. Tulloopa hyvinnii miellee, mutt empä taijja laittoo ; D)). Täss yks kummissii, https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CBoQFjAAahUKEwjO3ceLsNvIAhVLjCwKHZrDBU0&url=http://www.joensuu.fi/susi-kosiomatkalla&usg=AFQjCNEZVltrgYxdxi-Z-g_lm-TJGAcGEw

• MV.ltä

Käyn todella harvoin ulkona syömässä. Mitä mieluiten tilaat, mikä on parasta ravintolaruoka? Syötkö mieluiten seisovastapöydästä tai tilaatko annoksen? Todella hienoja nahkatakkeja, tyylikäs ja siisti. hmmmm..rakennus..mielenkiintoinen. Pidätkö muuten huonekaluissa enemmän vanhasta vai uudesta tyylistä? Erityisesti jonkun tietyn aikakauden tyylisistä huonekaluista? Kävitkö katsomassa tähtitornin oletuskuvaa, mitä tykkäsit? Saunassa käyty ja kakkua syöty. Mänty tolulla pesty lattiat, siinä niin ihana tuoksu..

• Pittäähä kokkiloill olla hommii ja tarjoilijoill myös ; ). Vanahhaan oun kiäntymäs, ee nuo lastulevy jutut kestä. Ei tiettyy aika kautta mikä silimmään näyttääpi hyvält ja kesttää. Tuoha o mualattu kuva? ; D)). Vai kakkuu mittees juhlit?

• MV.ltä

Malattu....Kuolen nauruun..voi apuuuvvaa!!!!!! Ilman laseja, lasit meni rikki..hehe heee..Kakkua persouttani....Öitä,,,,,,,Harmittiko kirjoitella minun kanssa, eikä Jt.n? Jospa hän huomenna.

• ; P Kirjotellaanhan myö tuoll allaal, ähä kutti ; ). Öitä hyvvii sin.

• Pyhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ihan tyhjänpäiväistä..

• Sanoppa muut ; D)).

• dnaketju

Pleijereitä. Hölönpölyä pinnasta, mutta raakaa peliä syvältä.Vastuu on tuntematon käsite niille, jotka eivät ole tottuneet elämään yhteydessä muihin Ottamalla vastuun sanoistaan.

• Näi muute o. Niiku etelline hallituskkii näytti mallii, ku tupeksittaan. Erottaa virkoloist ja jätettää assiit retuperäll. Vasttuu nykysin o mite se sotattaan olevan, silimä ku välttää ni het loppuu. Dna ketjukkii se varmmaan kärssii siit, se ottaa oppii opituist tavoist ja kopioittuu sit niihin nii kiertteelle, ku korkkiruuvvi.

• jotaintuttuakin

Mitäs komistukselle tänään ? Oletko treenaillut ?

• Nukuttanna niin maan perustteellisest, eelen meinas varmaan tull mikreeni töis. Siit varmmaan tuo väsymys. Vähän sähköll jytkyttännä, heleppoo reennii ; ). Mites itelläs viikko men?

• jotaintuttuakin

En tiedä toista mieshenkilöä, jolla olisi migreeni riesana. Naisia tiedän paljon. Tuleeko sahalaitaa ensin ? Oletko huomannut, että joku aiheuttaa sen. Ja mikä auttaa ja saa loppumaan ? Minulla on tuo aurallinen muoto sahalaitoineen, mutta menee nopeasti kyllä ohi kipulääkkeellä.

• Taittaa tuo mikreeni oll sukukirrous. Kyll se ensin rupevvaa hävittämmää kuvvoo tai teksttii ja valon arkkuus, sitte rupevvaa puutummaa suu ja nenä. Sen jäläkkeen alakkaa sahalaitoja tulemmaan ja lopus käet puuttuu. Oksentelu onneks jiännä pois, nuorempana sittää oll. Eelen jäi tuoho ensmäissee oirreesseen, liekkö nilikan viäntyminen sen verran laakassunna kivullaan tilannetta. On mull taput tuohon, mutt pitäs ottoo ajois eekä vetkkuill. Ehkä aihheuttaa tuorreet hernneet, ruohosipull, kiire ja ressin loppuminen. Eelen kyll söin pitseeriast hommattuu kepappipitsoo, mittee lienny ollunna siin sitt?

• jotaintuttuakin

Voi, että : (. Sinulla tuo pahinta laatua. Mutta olet pärjännyt kai hyvin sen kanssa. Minulle sanottiin nuorena, että migreeni on vain älykkäitten vaiva. Eipä se oikein lohduttanut, kun oli toimintakyvytön pitkän aikaa. Minuakin on nukuttanut ihmeen paljon monena päivänä. Johtuisiko kiireen vähenemisestä, vai flunssasta. Tai molemmista. Vaiko pimeydestä ? Oli tosi raikas ilma lenkkeillä, sateinen.
        Suositko jotain tiettyä pizzeriaa ?

• Oll se välill pitemmännii aikkoo pois (n.10v). Turhoopa tuost ressii ottaa, tulloo millo tulloo. Minkäs sille mahttaa : ). Tää saekell mahttaa kyll väsyttee, yll vuorokauden o satanna jo. No ee tule suosittuu, osovvaaha ne kaikki tehä niit : ). Mites, jokos renkkaat vaihatettu?

• jotaintuttuakin

Hyvä, kun muistutit : ) Pitääpä vaihdattaa. Oikeastaan tykkään enemmän omatekoisesta pizzasta. Joskus kyllä ostankin, vaihtelun vuoksi ja laiskuuttani kait.
        Mitkä olisivat parhaimmat treffit, mielestäsi ?

• Vai rehevit, nuist ee ou kyll pahemmin kokemust. Jottai leppossoo syötävvee, vaikka kanankoippii spaketill ; D)). Jottai jännee kuitennii : ). Onkos sull ollunna minkalaissii rehevijä aikasemmin?

• jotaintuttuakin

Eipä kummempia, keskustelua ja pientä purtavaa. Ei mitään mieliinpainuvaa. Mitenhän Meksikolaisten käy myrskyssä ? Toivottavasti hyvin. Onneksi asumme Suomessa : ). Täällä kuitenkin turvallisempaa.
        Minunkin pitäisi nahkatakki ostaa, jos jaksaisi sovitella. Missäs niitä esitellään ?

• Nii aika moiset tuulet puhaltelloo, suattaa tehhä melekosta tuhhoo. Eekös Ruottis jo tulipallo lennellynnä iltasell, aika lähelt Suommee pyyhki : ). Liekkö tuttu vanha kunnon PT-talo?, siell ain esittellööt vaikk mittee : ). Taittaat sennii meinata purkkoo, kallis korjata kuulluu olevan.

• jotaintuttuakin

Kiitos taas jutustelusta : ) Piristäviä unia toivotan.

• Kuin myös, törmäilemisiin : ). Hyvvii öit : ).

• jotaintuttuakin

Enpä tuota paikkaa löytänyt, jäi takki ostamatta : (. Ei varmaan tänään törmäilty, luulisin, kai. Mietin tänään kaikenlaista, tulevaisuutta, menneisyyttä, nykyisyyttä. Mitä kaikkea on tapahtunut ja mitä aika tekee asioille ja koetuille jutuille. Aikas rauhallinen olo on. Pitkästä aikaa. Olisi tosiaan kiva joskus oikeasti tavata : ) Millaistakohan se olisi ?

• Oisit kuuklettanna, PT-Talo joensuu ; ). Mie kiertelin vaikk missee kaupunkis, mutt aika vähän tuttuja näkkyy. En minäkkää pois sulukis tuot tappoomist : ). Jaa`a hyvä kymysys, varmaan hiljaist ; D)). Kukapa tiettää : ). Kohta alakkaa Joulu rääsää olemaan kaupois ja pitäs pohttii lahjojakkii. Outkos mittee jo ostellut?

• jotaintuttuakin

Unohdin koko googlen : ). Sieltähän sitä löytää nykyään melkein mitä vain. Itsensäkin : ). Vai hiljaista. Jos satun olemaan puheliaalla päällä, ei ole hiljaista. Ja en usko, että sinäkään hiljaa olisit ; ) Jotenkin luulen niin. Mutta voi olla, että tällä menolla tapaamme ehkä 10 vuoden kuluttua : ). No leikki leikkinä. Voihan joulu, ihana asia. Päätin viime vuonna, että ostan lahjat kesällä. Eipä onnistunut. Nyt ajattelin, tilaan netistä. Ei tarvii ravata kaupoissa tungoksessa. Saatko veronpalautusta ?

• Nii lööttyy, mutt kaimoloill pyyhkkii paremmin : D)). Uskon sen ettet ou hiljanen, kuuntelen myöskin sujuvast ; ). Nii mutt hei, hiljjoo hyvä tulloo ; D)). Ja sull, jos törmmeet minnuu nykäse ihan oikkeest tahi huikkoo : ). Kävitkös tuoll kultakaupas missee omistaja muuttuu? Tunkosta tosijjaa oll tuoll yhes kaapas missee tarjosivat kahvit ja leivonnaiset, kehanna jiähä uottelemmaan : ).

• jotaintuttuakin

Kävin vain ruokakaupassa. En muuta ehtinyt. Ja nyt nukkumaan. Talviaikaan pakko siirtyä, vaikken haluaisi ollenkaan. Jospa tilaisin sinulle netistä jonkun yllätyksen jouluksi : ) Pitääpä miettiä. Lämpöisiä unia : ).

• Tarvvii mittää, jutustelu ja ilonen miell riittää ; ). Sekkii viell, no suap nukkuu tunni pitemppää, jee : ). Lämpössii unnii sinnekkii, mutt ei liia kuummii.

• Missees kaikk o, kerkkii jutustelemmaa koht yhttää : (.

• Hyvät yöt.

• jotaintuttuakin

Ei ennätetty jutskailla : (. Hyvää yötä sinullekin ja mukavaa työviikkoa.

• Joutaskos tännää?

• jotaintuttuakin

Taitaa olla jo liian myöhä. Aiemmin ei päässyt läpi. Ehkä huomenna ?

• jotaintuttuakin

Kokeilen taas, onnistuuko viestin laittaminen. Jos ei, olen ........ : (. No viikko mennyt nopeasti, nyt odottelen sukulaisia kyläilemään. Siivosin jo ja nyt leivoin sämpylöitä.
        Oletko lomalla ? Tai olitko jo ?

• Tais onnisttuu. Tiijjä tuost noppeuest ; ). Ei nää sivut tainna muuttuu mitenkkää. Milläs lomall sitä tähä aikkaa ois? No, viikko putkes kummissii. Mites renkkaat? Itell piti käyä vaihattamas muill, ee halunna pultit irrota millää : (. Kettees sulle tulloo kyllään?

• jotaintuttuakin

Serkku perheineen : ) Mukavia ihmisiä, ihan tavallisia, leppoisia tyyppejä. Myös lapset samanlaisia. Yleensä perheessä joku erilainen, mutta tämä perhe on kyllä kokonaisuudessaan erittäin positiivinen. Vaikka heilläkin on ollut omat vaikeutensa, niinkuin muillakin. He ovat vain säilyttäneet oikean asenteen elämään. Olisipa itselläkin. Renkaat on tulossa : ). Sivut ovat minustakin ihan samanlaisia. Muutos ei näy kyllä missään. Ajattelin, että minulle oli laitettu esto sivuille, mutta taisi olla esto muillakkin. Ihmeen kauan on saatu kirjoitella : ) Onkos sinulla vakihuoltopaikka ?

• Entässe aato, onko sekkii jo tulos? : D. Eehä kukkaa huommoo meitä tiällä, nii hissu kissu ollaa : ). En taijja huoltopaikkoo tänne laittoo, vähän nuit suapin korjjoojjii tiäll päin. Varsinnii missee o vieres ulukolaissii hierojjii. Renkkaat vaihatin ihan rengas liikkees. Meinasitkos muksuloill järjesttee halluiini pilleet?

• jotaintuttuakin

Melkein ostin, onneksi en. Renkaat riittävät toistaiseksi : ). Arvaappa miksi luulen, ettet ole sinkku ? Ihan vaan normaalia vknlopun viettoa, josko huomenna jotain pientä kepposta kuitenkin : ). Oletkos käynyt hierojalla ? : )

• No kerroppa, tuo kiinnosttaa? : ). En ou tuolla hierojalla käynynnä,mutt kotimaisell kylläkkii ja sekkii o ollunna monta kerttoo kaks lahkeinen ; (.

• jotaintuttuakin

Yksinkertaisesti siksi, ettei tuollaiset miehet pysy kauan sinkkuina : ). Ja tämähän on faktaa, ei luuloa : ). Mutta kiitos siitä, että olet kirjoitellut kanssani. Itsestäni voin sanoa, että olen kiinnostunut hyvin monista asioista elämässä. Enkä tarkoita nyt miehiä. Muita juttuja. Tuntuu, ettei yksi elämä riitä kaikkeen, mitä haluaisi tehdä ja nähdä ja kokea. Siksi kai olen aina menossa ja tulossa ja tekemässä ja tutkimassa. Ja se kirjakin on kirjoittamatta, melkein : ). Jospa saisi jatkoaikaa elämälle, jotenkin. Tuskin toista kuitenkaan : ) Vaikutat hieman surulliselta, oletko ?

• Kyllä voipi pyssyy, mutt milläpä vakkuuttasin? ; ). Mistäs juttulois? Nii oun huomannut, jott liikut ja askartelet kaiken näköst : ). Melekonainen Naine oisit jollekkii miehell pittee hyppysis ; ), enkä nyt tarkpta ihtteen. No en koe kyll ihtteen surulliseks, tavalliset viilinkit o : ). Tuot pirssii kahtelin , kävis varmmaa sullekkii? : D)). Katottaa männöökö täähhii nyt muutaman päivän sissää : D)).https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CB4QFjAAahUKEwjb5f768urIAhWjfnIKHZBlDPs&url=http://www.nettiauto.com/saab/9-5/7534403&usg=AFQjCNEqqzzvA06E_gRMubaG8Ku8CbOZRg

• jotaintuttuakin

En saa noita linkkejä auki, vaikka tahtoisin : (. Laitatko kuvan autosta ? Et saa minua vakuuttuneeksi täällä, paitsi jos irl joskus ......... ... ; )

• Mikähä siin o? Nettiautost löyttyy Saab 9-5 2,3t vector 4d 2006 (7700e) Vanahaha tuo o, mutt uus kone hyrrevvää. Milloha nuo tänne sais ne yksityis viestit? Missees kauppolois liikut irliss?, tiettää vähä kahell. Näpsäkkee, simpsakkoo em....... ääh Neittoo ; ).

• jotaintuttuakin

Sehän se on, kun en käy juuri muissa kuin ruoka- ja urheilukaupoissa. Ja jos niitä lahjoja, niin sitten koluan lähes kaikki kaupat : ). Neitoa minusta ei saada, ehkä se "emäntä" menisi paremmin. "Emännätkin" voivat olla tuollaisia .......... : ).
        Tai ei, kyllä se kuullostaa kamalalta, emäntä. Huh huh : )
        Mukavan oloinen auto, kävin kurkkaamassa. Mutta nyt nukkumaan, suloisia unia : ).

• Nukuhha hyvin : ). Emäntä ; ), oisko tää semmost siedätys hoittoo ; ).

• MV.ltä

Jt kirjoitit estoista koneella, en ole huomannut. Tosin en ole ehtinyt koko viikolla palstailemaan. Olisiko ollut jokin häiriö, harmillista..
      Mukavata elämätä tähän päivään kuin myös tuleviin päiviinne. Noooiii..huiskaus hopeisen pölyistä onnea,joka laskeutuessaan kimaltelee talviauringon loisteessa, kuin tähdet tummaniloisella taivaalla. Lämpöistä hohdetta kaikille sydämiinne...ja nooiin...huiskaus kaaressa taikasauvan säkenöivää tähtipölyä lempeänä sateena yllenne. Pehmeää levollisuutta, rauhaa, seesteistä tasapainoa...onnellisuutta...lämpöä...rakkautta....sydämeltä....sydämelle. Tähtisadetikun palavaa kemiaa, jonka säteessä kiedon käsivarteni ympärillesi ja ikuisuuden läsnäollessa kadotan itseni sinuun. Fornever say ever. On sekummallisen raadollista ja sitkeää tuo tykkäys joskus. Kuinkahan usein se on yksipuolista ja kuinka useinsiihen pettyy???
      Täälläon ollut useana päivänä sumuista.Olisi tullut hienoja kuutamokuvia.
      Mitä ohjelmaa teidän pyhäinpäiväänne?

• Polttopuihe ajjoo, siivvoust ja kaikkee sellast ; ). Tätijen härnyyt ja salaviestilöit rohviili kuvilois, ku tarppeeks suurentelloo ; D)).

• MV.ltä

Hyvin mielenkiintoista, mutta en näe ilman silmälaseja. Melkein summassa kirjoittelenkin. Varmasti toiset ratkaisevat kuvaviestin. En ole nytkään omalla koneellani. Käytkö haaudoilla? Jos pitäisi valita........ Karkki vai kepponen?

• Keppone : D. Empä taijja nyt käyä, vien kynttelit muilon. Eelen kuulin jännän jutun, joittai vuossii sitte olin piässynnä Uamulehen etusivullekkii ja kaite ollunna muissakkii lehissäkkii : D)). Kaikkee sitä kuullookkii.

• MV.ltä

Missä jutun yhteydessä kuvasi oli? Haastateltiinko sinua? Vai kepponen. Miten olisi , jos joku aamu töihin lähtiessäsi olisin kiivennyt siihen pihallasi kasvavaan tammeen ja huutelisin sieltä, että titityy titityy hyvää huomenta herra Kutale. Mitä sanoisit, tekisit?

• Ee ollu kuvvii, eekä kait huastattelluu. En ainaskkaa antanna sitä heill : D. Jaa polliisi setät kait antovat tiijjot, liittyy karhuloihin. Heh heh sais olla aika pikkune titityy, jos tuos tammes kestäs. Oisha se kyll melekone näky : ). Pitäs kai se käyä tiputtamas alas ja anttoo aurinkon kukan siemennii (O_o).

• MV.ltä

No oho, etpä tosiaankaan kirjoittanut mitään kuvasta. Karhun salakaatojuttuko? sitähän tapahtuu siellä teillä päin. Tuosta profiilikuvasta. Nyt tiedän, se on mustaleski, joka syö koiraan parittelun jälkeen. Tekstiä en näe millään. Missä kuva on otettu? Hieno tausta. Vai siemeniä...heh heee....tuskin antaisit, vaikka pyytäisin.

• Ihan se kuule oll elävä ja vilikas nalle. Kerroinhan joskus jutun nallen lähellä olost (n.1m) ; D. Mustaleski : D)), taittaa olla ettääll siit. Likkooppa tuot rohviillii ja sivun ylälaidas oikkeell niät kolome viivvoo allekkain raksin all paina siit. Siell lukkoo lähennä, suurennat ainakkii 300 plussast ni näkkyy : D. Autossa otettu, sukulaisen tekemä. Taustan peitin, kaikkee tarvvii nähä ; D)). Nii, eehä niit nyt jokkaiselle tintille riitä ; D.

• MV.ltä

Kiinnostava oikeasti, mutta ei onnistu tällä vehkeellä. onnistuisi omalla koneellani. Jostain ala laidasta olin panavinani, en ylälaidasta, niin otti kuvan tuosta sinun nallestasi. Olin läkähtyä nauruun. Näen melko huonosti. varjokuvia, kaksoiskuvia, sumua....Enkä muutenkaan ala töihin ilman palkaa siis siemeniä. Mutta olet sinä suloinen, toivottavasti vastaasi tulee ihana nainen. Hyvät yöt. Jatkakaa te muut jutustelua ja arvuuttelua. Luovutan.

• Peitähhä jäläkes, viell tulloo kaveris lirkuttelemmaa yöll tänne ; D)). Aikasseeha meinnoot männä kummittelemmaan, eiku nukkummaan : ). Öit sitte tintti ; )

• MV.ltä

Älä huoli, ilman muuta peitän. En jätä sinusta jälkiä, koska jotkut voivat pitää tätä sivustoa arveluttavina. En tekisi sellaista kaverille, joten en sinullekkaan.En mene vielä nukkumaan, mutta ketjuusi toivotan nyt hyvät yöt. Olet mukava ja tykkään sinusta, kukapa ei tykkäisi, mutta oot sinä sitten helvetinmoinen lirkuttelija, että oksat pois. Huh Huh....Olisi kiinni pitämistä sinusssakin sillä toisella :-)

• Sitt tulloo hiljane ilta. JT: ee ee maha tänne tull, ku ne serkut kyläs : (. Pitännee rueta ponttii kahtommaa sitt. Tuoho viimessee e kommentoi ; ).

• MV.ltä

No voi että, näyttää tosiaan siltä, ettei tänne eilen illalla sitten muut kirjoittaneet. Oliko eilinen Bond filmi hyvä? Tunnetko koskaan riesaksi tämän ketjun? Eikö susta koskaan tunnu, ettet enää jaksaisi vastailla täällä Ja tekisi mieli lopettaa koko ketjuilu? Kuvasin tänään talven ensimmäisiä punatulkkuja sekä tikkaa, joka yhtäkkiä tupsahti kameran eteen. Tuosta profiilistasi vielä. Arvaus kakkonen lonkalta, olisiko siinä karhun raatelema reppu? En tosin näe, kuin hämähäkin näillä silmilläni nyt.Heh..

• Hyvä se JT:een o välill olla poissakkii, muihinnii juttusill : ). Iha kohtalaine oll. Meinas loppuukkii tää kirjottelu tiäll, ku tuas meinas läppär olla hyväksymät mokkulloo. Aika monttoo tunttii män kaiken näkössii temppuja tehes, sit poistelin par ohjemmoo ja ajoin mokkulan uesti sissään. Jo rupes pelittämmään. Ensimmäiset siemenet minnää jaoin tipuloill tänä syksynä. Piti viell korjata syöttölautakkii, ku kevvääl kuatu ja särky. Vai riesa ketju, no joskus. Mutt ku tulloo sit joku, ni iloks muuttuu : D. Parr alotust tein tuonne ikäväll, täss välis : ). Ee sinne oikkei pitkkee sua, mutt aika mielenkintost jutustelluu sieltäkkii joskus tulloo : ). Kyll tuos kuvas o vihree kovakuorijainen.

• MV.ltä

Aivan totta, olen samaa mieltä, että hyvä olla poissakin täältä. En nyt äkkiseltään osaa sanoa, kummasta huolestuisin enemmän, siitäkö että on täällä todella paljon vai siitä, ettei enää juuri kävisi. Tänään en jaksa miettiä. Varmasti ärsyttävää yrittää saada konetta toimimaan tai ainakin voisin kuvitella, että minusta olisi.Onneksi sait ja osasit korjata. Itse en olisi osannut. Minäkin tein yhden aloituksen nimittäin sinulle..kehotin ystävää vastaamaan toisella palstalla minulle.Heh..Hmmmm..Mitähän sinun aloituksesi koskivat, en voi edes aavistaa. En osaisi yhdistää tai tunnistaa sinua, niin vähän ystävät tuntevat toisiaan....Mille palstalle teit aloitukset? Kyllä, toisinaan tulee mielenkiintoisia jutusteluja ja joskus olen saanut vertaistukea, toisinaan joku on nykäissyt ylös itsesäälistäkin. Vihreä kovakuoriainen. Mikähän tuon kuvan tarina on. Uteliaana ihmisenä haluaisin ottaa siitä selvää, mutta jos joku muukin haluaa arvailla vielä, niin voinko kysyä sitä sinulta tai annetaanko vielä vastauksen odottaa, jos muutkin haluavat arvailla? Niin vielä lintulaufasta. Minulla se on sellainen puussa roikkuva hirsimökki. Nyt huomasin, että katto romahtanut. Käykä linnunlaudallasi oravia?

• Jo mie arvasin, tais olla eilennii ; D)). Yritin ottoo päikkärit, sill män aikkoo. Heh ett varmmaa löytäs iliman vihjeit : P. Tais oll josttai kielill puhumisest kyse, ikäväll : D)). Meinasin kirjuttoo tuos koppakuoriaisest, mutt annettaa sitt viell oll ; ). Aika harvin on. Aika aukkeel paikall ee uskalla kurret käyä. Asiast toissee ja semppauksest, Jos yks satutätt kuulloo tahi näkköö tään. Kyll se itesttää o kiinni mite hommasa hoittaa ja pysttyy nousemmaa huipull. Ei kaikkee nii totisest tarvvii ottoo ja jos tekköö harrastusttaan syvämmellään hommat hoittuu. Liekkö niill toisill taholl oma lehmä ojas? ; ). Sillä ne puhheet. Eeku hel..etin moisell sempill ettee päi : ). Ja nyt mie mään saunnaa killukkeet pesemmää ja muuttii paikat : ).

• MV.ltä

Joo, oli eilenkin sama aloitus ja sehän sen tarkoitus olikin, että huomaisit, ei mikään salaviesti ollenkaan. En muita aloituksia tehnyt. Aloitukset jääneet vähiin nykyään. Ja noin lähti satutädille tsempit ja terveiset, toivottavasti tavoittaa hänet myös tätä kautta..Lähden lenkille koiran kanssa. Hyviä löylyjä ja hyvät yöt samalla toivotan.

• Öit sitte, murellekkii tervveissii, kui myös mirrillekkii : ).

• TunnistinOnneksi

Kutale on pleijeri. Paras juosta karkuun. Vastuuntunnoton ja sokea omalle toiminnalleen.

• Vai leijjeri : D, tuost juksijast sitte tijjä. Aikonnaa yks sano, ett "rehelline ee juokse karkkuu". Harva kyll juossunna karkkuu tahi sitte ovat ku rasvattuja salamoit ollunna ; ).

• OnnekasLIsää

Eihän se pleijeri itse huomaa.

• MV.ltä

En tiedä, onko pleijeri, mutta naistennaurattaja varmasti. Mikä ero on lopputuloksella ? Ikävällä tuosta näytti olevan ketjukin. Äkkiä täällä kyllästyy olemaan nykyään. Nyt pesulle.

• No joo, jos leijjeri tykkevvää keskustell monniin henkilöihe kans yrittää oll sortamat kettää ja semppovvaa toissii. Ni kait mie sitt semmone oon ; D. Pittää varmmaa rueta sitt v-tuilemmaa ja mykäks murjottajaks, semmoneko o ihanne ukko?

• MV.ltä

Joo just semmoseksi kannattaa alkaa heti... heh hee. Naistennaurattaja olet, onko se pahasti sanottu? Mutta et pleijeri minusta. Sellainen viaton höpöttelijä ja hassuttelija. Jotenkin kyllästyttää nykyään koko palsta, muttei tämä ketju. Toivotaan sinulle tänne paljon Kutale höpöttelijöitä lisää. Eihän se ole keltään pois toisten huomioiminen ja tsemppaus. Hyvällä maulla kuiyenkin, ettei tosiaan joku luule pleijeriksi...

• Tuon tunnustan, ett naissii yritän suaha hymmyilemmään ja ehkä pikkusen naarammaannii. Mutt sittee oon sotanna ko tiäll o rehellissii hirmusen paljon omast mielesttää, mutt rekisteröitynneit vähä. Tuo o yllättävvee, kuitennii kysseises asias pyssyy anonyymissyys kuitennii, jos haluvvaa.

• MV.ltä

Niin eihän täällä kukaan voi tietää, millainen toinen todellisuudessa on. Siksikin epäilyksiä, käsityksiä Ihmisistä on hyvin paljon, jonka vuoksi voi saada monenlaista palautetta viesteihinsä. Tuo voi johtua tietämättömyydestä, sitten on provoilijat erikseen. Olen ymmärtänyt, että rehellisyys ja luotettavuus olisivat sinulle erittäin tärkeitä asioita. Tuonkin takia syytökset pleijeristä tuntuu varmasti epäoikeudenmukaiselta, mutta kuten raamatussakin sanotaan..anna heille isä anteeksi, he eivät tiedä mitä tekevät. Syylistyn itse usein samaan, syyttämään ja epäilemään. Hoh hoijaakaa...Kauniita unia ja pyydän anteeksi, jos olen omalta osaltani loukannut jotenkin. Nuku levolisesti.

• Joo jouttaa nukkummaan, hyvät yöt kaikill.

• MV.ltä

"Aamunkirkas aurinkoinen taivahalla paistelee, iloisena pikkulintu taasen laulelee".
      TUPATARKASTUS!!!!!!
      KOMPPANIA HUOMIO!!!!! RIVIIIIIN........JÄRJESTY!!!!! KÄSIII OLALLEEE.....VIE!!!!!!! KATSE ..ETEENPÄIN!!! Suoritamme laskennan......yksi...kaksi...kolme.neljä...viisi...kuusi. MISSÄ SOTAMIES KUTALE ON!!!!!! KOMPPANIA HUOMIO! JOKAINEN ETSIMÄÄN SOTAMIES KUTALETTA!!!!!! LEVITTÄYTYKÄÄMME PALSTAN ALUEELLE!!! ETSINTÄÄN AIKAA KAKKSI TUNTIA!!!! TOIMIKAA!!!!!!!

• ; ) Tiällähä minä, mutt nytt taaksepoistun pitkkää ilttaa. Hyvvii iltoja kaikill : ).

• MV.ltä

Eikä!!! Ja minä kun pääsin justii vasta vauhti. .Mikä pettymys. Mutta eihä tuo mikkää ihime oo, ku se oo vaa mää. Varmaan tuolla joku kattelee, että aijaa se o taas tuo Sama Vanha vikisijä, ei siittä tartte välittää. Se o selevenny ennenki ite. Ja mää ajattelen, että ei helevetti sentää, taasko mää oo tässä jamassa. Ku ei mikkää sitte riitä. Ota kimpsut ja kampsut ja lähe lampsimmaa, ku o pakko. Aina se o ite kerättävä ja nostaa nokka ylös maasta. Mukavaa työpävää toivoo tiukka ja kärtyinen täti omilla arvoillaan. Heh hee.

• Mikässe mielle vienynnä tuommoseks? Ressikö, ikä riisi vai ne päivät? Ain mie palstasiskon huollii kuuntelen, vaikka väittäättii pleijjeriks ; D)).

• MV.ltä

Tuo oli ihan vain höpötystä. Ihan tahalleen tuollain kirjoitin. Kirjoittelen välillä ketjuusi huvinvuoksi kaikenlaista. Ethän sinä pleijeri ole, vaan naistennaurattaja vain. Niin Jt kysyi väsymyksestä. valonmäärä ei vaikuta minuun. Olen samanlainen, satoi tai paistoi eli yhtä kärtyinen aina..hah haa. Ei nyt oikeasti sentään. Pitäisi varmaan lopettaa nuo höpötykset. Kohta soitat piipaa auton hakemaan.....Millaisen kuvan olet minusta saanut, jos rehelisiä ollaan. Millainen ajattelet, että olisin irl? Jt.lle kysymys. Kirjoitit joku aika sitten kirjan kirjoittamisesta. Kiinnostaa, että mistä aiheesta kirjoittaisit?

• Vilikas, punasteleva pörröpiää ; D)), otappa teist selevvee : ).

• MV.ltä

En ole pörröpää ollenkaan. Se miksi minua aina sanotaan, on kiltti, joka ei puhu pahaa toisista. Mehän tiedämme, että tuo ei pidä paikkaansa. Oikeasti olen varmasti aika vaikeakin luonne.Helposti annan periksi. Liiankin vaatimaton itseäni kohtaan, koska en välitä niin materiasta. Tykkään paapoa ja palvella. Töissäkin teen ne työt, joista muut vasta mainitsee. Toisinaan hirveän voimakas oikeellisuudentaju, joka lähentelee melkein psykopatiaa heh hee. Jos näen jonkin vääryyden, aanan paukua välittämäätä sitä, kuinka huonoon valoon itseni saatan. Samoin, jos näen jonkunnhädässä juoksen heti auttamaan unohtaen täysin itseni.En oikeastaan pysty kuvitteleaan, että joku miess jaksaisi sietää minua. Olen myös hirveä jääräpää, kun kyse on minulle tärkeistä arvoista. Irl en punastele. Mutta sinä olet usein kirjoittanut sellaista, että huomaan punastuvani. Annant jotenkin jännästi takaisin. Miten osaatkin tehdä niin. Se saa ensin hämmentymään ja sitten nauramaan. Itsetuntoni pitäisi olla parempi ja ajtuksen järkevämpi. Höpötän myös tosi usein, mutta tunnen hyvin usein syvää myötätuntoa ihmisiä ja eläimiä kohtaan. halusin avautua röyhkeästi tähän, koska minusta on pitkään tuntunut siltä, että parempi nin, ettei kukartan mies joutuisi kärsimään tästä hankalasta luonteestani.Menen nykyään aika heikoilla itsetuntoni kanssa ja osaksi se johtuu vaikesta parisuhteesta, josta olen aijemminkin tähän ketjuun kirjoittanut. Otin ihan itse tilaa itsekkäästi ja käytin nyt hyväksi ketjuasi avautumiseeni. Toivottavsti saan takaisin iloisemman Itseni. Olen kova nauramaan ja sitkeä myös. Mutta valitan välilä hirveästi, kun juuri nuo arvoni eli oikeellisuudentajuni mukaan asiat eivät mene mielestäni oikein. irl vältän asioista valittamista ystävilleni, etten kuormita heitä liikaa. he kyllä tietävät kuitwnkin, että pärjään kyllä, koska tuntevat minut. Jaksoitko lukea loppuun asti? Millaisia te olette?

• Kiirrees lukasin. Kuunteleva, kahteleva, rauhallinen nallekarhu ; ). Siis melekone leijjeri ; D))). Joku Pleijjeri kävi tuoll ikävälläkkii : ). Jou hyvvee iltapäivvee kaikill, mie lähen tööhin.

• MV.ltä

Mikä pleijeri ikävällä, en huomannut. Tai tarkoititko sitä naisen paloittelijaa. En osannut siihen vastata heti, menin niin hämilleni. Olisiko ollut provo. Melko kamala kuitenkin. Minun huono puoleni on se, että yritän aina ymmärtää viimeiseen asti pienillä aivoillani. Aina ihmisen käytökselle on jokin syy. Hirveän hankalaa tietää mistään mitään tällaisella palstalla. Älä nyt enää siitä pleijeristä tai teen sinulle korkkiruuvit partaasi nukkuessasi ja värjään sen violetiksi. Siinä saa sitten pukki ihmetellä aamulla peiliin katsoessaan. Äläkä nyt ajattele, että tarkoitan sinun oikeasti olevan pukki. Tuo on vain minun huonoa huumoriani. Tai mistä sitä kukaan tietää vaikka........................Heh hee.. Kuten sanoin, kukaan itseään kunnioittava mies ei varmasti jaksaisi kuunnella minua. Mukavaa työiltaa. ja kiitos ketjustasi nalle! Nyt minunkin pakko lopettaa höpötys, velvollisuudet kutsuvat. Johan tuota tulikin jaaritleltua,ei sitäkään kauaa jaks, märehtiä.

• Viuletti oissii hienoo värr. Jaah ne tätit ee sit jatkanneetkkaa, sittee miun ketjuu. Pittääpä viell tuoll ikäväll pyörähttee ; ).

• hotandfire

Kauheasti olette täällä itseänne analysoineet, miksi moista. Miehen näkökulmasta minun täytyy MV sanoa, että vaikutat hyvinkin ystävälliseltä ja mukavalta ja varmasti joku joka sinusta kovasti pitää niin löytyy. Hieman särmikkyyttä tuntuu löytyvän, mutta ehkä se vain välittyy kirjoituksestasi tuolla tavoin. Itselläni on hieman noita naisellisempia piirteitä, joissa pyrin huomioimaan toisia ihmisiä ja arvostamaan erilailla ajattelevia, sinulla on ehkä hieman miehekkyyttä noissa vahvoissa vankkumattomissa mielipiteissäsi. Nooh, mitenkäs muuten kaikilla menee?

• Töitä ruajettaa selekä kippuras ja uotellaan olematont talavvee : (.

• MV.ltä

Hottis, mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa!!! Miehen näkökulmasta??? Jokin heikko hetki oli, kun itseäni noin analysoin. Oikeasti alkanut tuntumaan, etten kelpaa kellekkään. Samalla ajattelin, että mukava olisi kuulla teidän analyyseja itsestänne. Tuo on kyllä hieno piirre, että ajattelet sekä humioit muita. Myös toisten mielipiteiden arvostaminen vaatii ymmärrystä Ja kauemmaksi näkemistä, objektiivistä lähestymistapaa. Tärkeitä piirteitä kumpikin. Uskon, että jokaiselle löytyy joku ottaja aina, jos vain osuu kohdalle ja jos ei osu, niin sillä on minun mielestäni jokin merkitys, tarkoitus. Mitä sinulle Hottis kuuluu?

• jotaintuttuakin

Eikö teitä yhtään väsytä tämä pimeys ? Minua ainakin, ja kovasti : (. Ja nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille : ).

• Ee väsytä yhttää ; D. Mites serkkujen vierrailu suju, joko tekköö miell pikku jt:löit ? : ).

• jotaintuttuakin

Onpa hyvä, että olet virkeä : ). Sitten jaksat ...... : ) Kyllähän sinä Kutale olet sekä nalle että pelimies. Mutta hyvällä tavalla. MV on minun kaksoissiskoni edellisestä elämästä : ) Kiltti, ahkera, hyväsydäminen, auttavainen, luotettava, rehellinen, sitkeä, sisukas, optimisti, pohtiva, looginen, säästäväinen, terveysintoilija, kohtelias, empaattinen jne. : ).
        Vieraat olivat kiltisti, samoin minä. Jollei oteta kepposia huomioon. Pikku vintiöt ovat .......... : ).
        Kirjan aihetta en vielä paljasta : ) Hyvät yöt teille molemmille.

• Kierti hienosti kysymyksen ; D. Hyviä ötyjä : ).

• Onkos tuttuja tahi tuntemattömmii linjoill? : ).

• jotaintuttuakin

Olenhan minä, tuttu tuntematon täällä : ). On niin autiota, että kaikuu. Mitäs pelimiehen päivään ? Oletkos kuntoillut ?

• Jumpparill kävin ja ostoksill kiertelin kauppolois. Torillakkii pyörähin, aika kollee ilima oll. Missees sie out, ku kaikkuu? Taittaa maha tauti tull, pitännä vessassa juosta urakall. Siin sittee kunttoilluu o kerraksseen : ).

• jotaintuttuakin

Taidat olla usein kipeänä : ( . Kaiku johtui siitä, ettei täällä ollut äsken ketään. No nyt taas on : ). Jos mahataudissa oot,tuskin jaksat kirjoitella . Paranemisia sinulle.

• Eläkä karkoo, sillo tällö käyp tyhjentämäs. Kyll se siit ; ). Töissä oll muutamall oksutautikkii, se ee ois kiva. Tokkopa nyt nii hirmu kippee ylleesä oun, kop kop kop : D)). Mites yöjuoksut, meinnootko osallisttuu?

• jotaintuttuakin

Ihan päivällä aion juosta. Jollei jäätä maassa, juoksen joka päivä. Mutta vain lyhyitä matkoja. Mitäs luulet, tuleeko Sotealueista selvyyttä, vai kaatuuko hallitus ?

• Nii tuo semmone 12h juoksu, arreennall : ). Aika liukasta ollunna lähipäivinnä, ohha varovaine. Meijjän alueen sote, varmmaa hanskas, mutt nii. Taittaa olla tuolt "kokkoomukselaiselt" Sipilält liian kokkoomullaist ajattelluu, ettei ihe kokkoomulaisetkkaa sitä hyväksy. : ).Eeköhä tuo ou näytelmmöö tuas koko homma. Jos hallitus hajovvaa, nii sitt o tulos uet vualit. Viell etempänä nuo toiset ovat sipilä uattelust, tahi takit loppuvat kiäntelyst tottaallisest.

• jotaintuttuakin

On se vaikeaa tuo politiikka ja päätöstenteko. Täytyy seurata miten käy. En usko uusiin vaaleihin, eiköhän sieltä oppositiosta löydy halukkaita uuteen hallitukseen.
        Nuo pitkät juoksut eivät houkuta, liian kuluttavia. Ei riitä mielenkiinto eikä aika moiseen. Liian paljon muuta maailmassa. Ja tämä väsymys, ei ole mukavaa. Rajoittaa tekemistä : (.
        Onko sinulla lähikauppaa ? Onko hyvä valikoima ?

• Jonkun km piässä, eekä näläkkää kuole (paitsi nyt). Mutt kerra jos toisennii viikolla tulloo käyttyy tuoll isommill kylill, asioimas ; ). Just tuos juolahti, ett aika hyvät kesälomat nuill Taiga korun suunnittelijoill. Vielläkkää ee ou kuulunna mittää ja lommii jäläkkee piti ottoo heijjä yhtteyt. Ei se vaikkeet ois, jos jätettäs ne lopparit ja vaalirahoittajjiin mietteet vähän sivummall. Ja ajateltas tavan kanssoo, eekä suattuu voittoo ja ommoo mainet. Suomi ee ou mikkää yritys(vaikka taittaat sannoo toisin), siihe ei voi ajjoo loppaallii tallout, sillo se männee ihan retuperäll. Rikkaat rikasttuu, kööhät köyhttyy. On se hyvä, ku e lähtennä politiikkan. Tarvvii kenenkkää peetä nuolla : ).

• jotaintuttuakin

Oliko nenäsi punainen tänään ? : ). Onhan nuo keräykset hyvä juttu. Jos vain uskoisi, että menevät todella kohteeseensa, nuo kerätyt varat. Katson Abreuta, ja kuuntelen myös nenäpäivää. Jotenkin outoa, ettei laulajana ole enemmän esillä. Todella hyvä ääni, mutta ne biisit. Ei voi kuin ihmetellä valintoja. Luulen, että tykkäät : ).

• Oon minnää seurannunna tuot, no kuntellooha tuot : ). Meinasin laittoo itekkii kerräykssee, tuoll kaupunkis. Mutt pikkuse alako eppäilyttämmää. Kerrääjä kaver näytti pikkuse laitapuolell kulkijall ja keltases liivin selässii luki jonkun virman nimi. Nenä tais oll ja kerräyskippo, mutt mutt se olemuss. Ee ollunna itell punane nenä. Entäs siull?

• jotaintuttuakin

Niinpä, kaikenlaisia kerääjiä on. Töissä en voi pitää irtonenää, joten en käyttänyt.
        Hyviä unia ja oman .. siis rauhallista yöaikaa : ).

• Voipi pittee, kukkaa ee kinnitä kummiskkaa siihe huomiota. Tiijjän ite, tiskiharjjoo kaulas pitänneenä kaks päivvee töis ; D)). Hyvvee yöt, juoksijain : ).

• Mv.ltä

Ai niin, tuosta mahataudista. Minulla oli myös. Kiersi ja kiersi, juoksutti vessassa. Muista Kutale juoda! Mikähän sormien nivelissä, kun olleet muutaman kuukauden kipeänä, uusi juttu tuo. Tuli yksi lastenlaulu mieleen, menee suurinpiirtein seuraavasti.

"Mä olen pieni nalle Kalle ai ai ai,
      kuka tahtois omaksensa nallen pienoisen,
      nallen pienoisen..
      Nallelle, nallelle,
      nallen nenä meni kallelle.
      Hassuin tassuin,
      nallen nassuin.
      Nallen napa
      jäi tallelle."

Jt.n kaksoissisko analyysistä. Kirjoitit, että entinen minäsi, mitä tarkoitat tuolla?

• Ja minähän en juo ; D)). Ai siekkii huomasit tuo Hotin hajatelman : D)). Tuota piissii en ou enne kuullunnakkaa. Kävikös ÄmmäVee tuoll Yleexäll, joskus viikoll?

• MV.ltä

Monenlaistahan sitä huomaa ja miettii, niin kuin tiedät, mutta läheskään kaikesta ei viitsi ääneen mainita. En käynyt yleäxällä, no? Enkä koko koneelle. Pitääpä katsoa tuo profiili. Huomasin sen, mutta nämä väärät lasit antavat kuitenkin niin huonon käsityksen, että ei synny kuin harhaisia ajatuksia. Toisaalta, ne ovat joskus niitä parhaita..Tuo laulu on TiTi Nallen lauluja..Miten maha nyt?

• Iha hyvähä tuo o, vähä murissoo välill grrr : ). Joo tuot rohviillii pienentelin, ett ois laajempi näkymä. Ei oikkei hyvä tullunna ei. Otin tuos ruoka ettonneet : P... . Mites siell metri lunta ja ? : D.

• MV.ltä

Oho huomasin, että ketju kohta täynnä!!! Palataan asiaan seuraavassa ketjussa. Hyvää illan jatkoa. Älä vastaa tähän. TÄMÄ ON KÄSKY!!

• Mitenkä niin, mitteehä seurraavvaa keksis nimeks?

• MV.ltä

"Mitenkäs tätilöl, jokos tämä päevä juossut out juossunna? " En osaa murrettasi. Et sitten ottanut käskyä vastaan...Kyllä minua nauratti. Hoh hoijaa, kun tulee hyvä olo tuosta nauramisesta..Profiilistasi. Se on nin seesteisen tasapinoinen kuva, että ajatus lepää. Sitä katsellessa ei tarvitse piinistellä ajatuksiaan. Hyvin rauhallinen elementteineen. vasta eilen mietin, että milloin tulee hanget ja kuutamo yöt. Mieleeni putkahti seuraava ajatus. Hangen pinnalla kelluu lato kuutamo uinnillaan, takana tumma metsän kajo heittää varjojaan. Sinun kuvassasi oleva puiden heijastus veden pinnassa toi mieleeni tuon metsänkajon. Seuraavaksi mieleeni tuli saunareissulta palaava mies, joka hetken ihastelee tuota kuutamoa ja sen heitämiä varjoja. Koiran haukunta kaukana......laudan alla kylmän paukahdus, murren mielessä herää kysyvä haukahdus..Kuvasi on ihana.

• Mitäs, nillitykset loppu ja eeku hommiin. HYVÄ!!!! : ). Ikäväll piiloviestinttee sull : D)). Siis sull ; D)). Joo, tiällii lähell ois piässynnä harrastammaa ammunthiihttookkii jo. Tännää kävin katiskat nostamas rannall, sielt tuo kuva : ). Jaah lähttee saunnaa ja josko miettis seurraavan saitin nimmee siell; ).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2602
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      106
      2448
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2228
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1935
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      196
      1609
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79