Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. http://kjv1611.org.ua/images/KJV-devil.gifKukas+sinä+olet?+Jokos+panit+Raamatun+remonttiin?+Varo+kuoppaa!https://shariaunveiled.files.wordpress.com/2016/02/muhammad-the-false-prophet-1.jpg?
  2. Obh123.-+Tarkoitatko,+että+ennen+vaivanaikaa+taivaaseen+temmatut+uudenliiton+pyhät+tulevat+jatkamaan+elämäänsä+täydellisissä+ylösnousemuskehoissaan+uudessa+Jerusalemissa,+vaikka+tulisivatkin+Jeesuksen+kanssa+perustamaan+1000-vuotista+valtakuntaa+maan+päälle+vaivanajan+jälkeen?-+Tarkoitatko,+että+1000-vuotisessa+maanpäällisessä+valtakunnassa+(fyysistä)+elämää+jatkaisivat+vaivanajasta+hengissä+selvinneet+ihmiset,+ml.+Israelin+jäännös?Ilm:21:2 Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.+21:3 Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;+21:4 ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."+Room:8:22 Sillä+me+tiedämme,+että+koko+luomakunta+yhdessä+huokaa+ja+on+synnytystuskissa+hamaan+tähän+asti;+8:23 eikä+ainoastaan+se,+vaan+myös+me,+joilla+on+Hengen+esikoislahja,+mekin+huokaamme+sisimmässämme,+odottaen+lapseksi-ottamista,+meidän+ruumiimme+lunastusta.+1Kor:15:51 Katso,+minä+sanon+teille+salaisuuden:+emme+kaikki+kuolemaan+nuku,+mutta+kaikki+me+muutumme,+15:52 yhtäkkiä,+silmänräpäyksessä,+viimeisen+pasunan+soidessa;+sillä+pasuna+soi,+ja+kuolleet+nousevat+katoamattomina,+ja+me+muutumme.+1Tess:4:15 Sillä+sen+me+sanomme+teille+Herran+sanana,+että+me,+jotka+olemme+elossa,+jotka+jäämme+tänne+Herran+tulemukseen,+emme+suinkaan+ehdi+ennen+niitä,+jotka+ovat+nukkuneet.+4:16 Sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+taivaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasunan+kuuluessa,+ja+Kristuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin;+4:17 sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.+Ilm.+1:7+Katso,+hän+tulee+pilvissä,+ja+kaikki+silmät+saavat+nähdä+hänet,+niidenkin,+jotka+hänet+lävistivät,+ja+kaikki+maan+sukukunnat+vaikeroitsevat+hänen+tullessansa.+Totisesti,+amen.Juud:1:14 Heistäkin+Eenok,+Aadamista+seitsemäs,+on+ennustanut,+sanoen:+"Katso,+Herra+tulee+tuhannen+tuhansine+pyhinensä+1:15 tuomitsemaan+kaikkia+ja+rankaisemaan+kaikkia+jumalattomia+kaikista+heidän+jumalattomista+teoistansa,+joita+he+jumalattomuudessaan+ovat+tehneet,+ja+kaikesta+julkeasta,+mitä+nuo+jumalattomat+syntiset+ovat+häntä+vastaan+puhuneet."+Room.+9:27+Mutta+Esaias+huudahtaa+Israelista:+"Vaikka+Israelin+lapset+olisivat+luvultaan+kuin+meren+hiekka,+niin+pelastuu+heistä+vain+jäännös.Jes:60:8 Keitä+ovat+nuo,+jotka+lentävät+niinkuin+pilvet+ja+niinkuin+kyyhkyset+lakkoihinsa?60:9 Merensaaret+odottavat+minua,+ja+etumaisina+tulevat+Tarsiin-laivat+tuodakseen+sinun+lapsesi+kaukaa;+hopeansa+ja+kultansa+heillä+on+mukanansa+Herran,+sinun+Jumalasi,+nimelle,+Israelin+Pyhälle,+sillä+hän+kirkastaa+sinut.+60:10 Ja+muukalaiset+rakentavat+sinun+muurisi,+ja+heidän+kuninkaansa+palvelevat+sinua;+sillä+vihassani+minä+löin+sinua,+mutta+mielisuosiossani+minä+sinua+armahdan.+60:11 Sinun+porttisi+pidetään+aina+auki,+ei+niitä+suljeta+päivällä+eikä+yöllä,+että+kansojen+rikkaudet+tuotaisiin+ja+heidän+kuninkaansa+saatettaisiin+sinun+tykösi.+60:12 Sillä+se+kansa+tai+valtakunta,+joka+ei+sinua+palvele,+hukkuu,+ja+ne+kansat+hävitetään+perinjuurin.
  3. duracell
  4. RAUHAA+SYDÄMIIN.+Luoja+hoitaa+luomakuntaansa+varmalla+otteella.+Olkaamme+levolliset.http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensaRoom:9:9 Sillä+lupauksen+sana+oli+tämä:+"Minä+palaan+tulevana+vuonna+tähän+aikaan,+ja+silloin+Saaralla+on+oleva+poika."+9:10 Eikä+ainoastaan+hänelle+näin+käynyt,+vaan+samoin+kävi+Rebekallekin,+joka+oli+tullut+raskaaksi+yhdestä,+meidän+isästämme+Iisakista;+9:11 ja+ennenkuin+kaksoset+olivat+syntyneetkään+ja+ennenkuin+olivat+tehneet+mitään,+hyvää+tai+pahaa,+niin+-+että+Jumalan+valinnan+mukainen+aivoitus+pysyisi,+ei+tekojen+tähden,+vaan+kutsujan+tähden+-+9:12 sanottiin+hänelle:+"Vanhempi+on+palveleva+nuorempaa",+9:13 niinkuin+kirjoitettu+on:+"Jaakobia+minä+rakastin,+mutta+Eesauta+minä+vihasin."+9:14 Mitä+siis+sanomme?+Ei+kaiketi+Jumalassa+ole+vääryyttä?+Pois+se!+9:15 Sillä+Moosekselle+hän+sanoo:+"Minä+olen+armollinen,+kenelle+olen+armollinen,+ja+armahdan,+ketä+armahdan."+9:16 Niin+se+ei+siis+ole+sen+vallassa,+joka+tahtoo,+eikä+sen,+joka+juoksee,+vaan+Jumalan,+joka+on+armollinen.+9:17 Sillä+Raamattu+sanoo+faraolle:+"Juuri+sitä+varten+minä+nostin+sinut+esiin,+että+näyttäisin+sinussa+voimani+ja+että+minun+nimeni+julistettaisiin+kaiken+maan+päällä."+9:18 Niin+hän+siis+on+armollinen,+kenelle+tahtoo,+ja+paaduttaa,+kenen+tahtoo.+9:19 Sinä+kaiketi+sanot+minulle:+"Miksi+hän+sitten+vielä+soimaa?+Sillä+kuka+voi+vastustaa+hänen+tahtoansa?"+9:20 Niinpä+niin,+oi+ihminen,+mutta+mikä+sinä+olet+riitelemään+Jumalaa+vastaan?+Ei+kaiketi+tehty+sano+tekijälleen:+"Miksi+minusta+tällaisen+teit?"+Job+14:5+Hänen+päivänsä+ovat+määrätyt,+ja+hänen+kuukausiensa+luku+on+sinun+tiedossasi;+sinä+olet+asettanut+hänelle+määrän,+jonka+ylitse+hän+ei+pääse.Ps.+139:16+Sinun+silmäsi+näkivät+minut+jo+idussani.+Minun+päiväni+olivat+määrätyt+ja+kirjoitetut+kaikki+sinun+kirjaasi,+ennenkuin+ainoakaan+niistä+oli+tullut.
  5. sissi
  6. LOGIIKKAJumalan+lapset+ovat+saaneet+olla+saatanan+vihan+kohteena+parituhatta+vuotta.+Ei+ole+syytä+olettaa,+että+he+tulisivat+kohtaamaan+taivaallisen+Isänsä+vihan,+joka+ilmiselvästi+kohdistuu+jumalattomaan+maailmaan.+Valituilla+voidaan+tarkoittaa+Jumalan+omaisuuskansaa+Israelia+ja/tai+vaivanajan+käännynnäisiä.Ilm.+3:10+Koska+sinä+olet+ottanut+minun+kärsivällisyyteni+sanasta+vaarin,+niin+minä+myös+otan+sinusta+vaarin+ja+pelastan+sinut+koetuksen+hetkestä,+joka+on+tuleva+yli+koko+maanpiirin+koettelemaan+niitä,+jotka+maan+päällä+asuvat.1Tess.+5:9+Sillä+ei+Jumala+ole+määrännyt+meitä+vihaan,+vaan+saamaan+pelastuksen+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+kautta,