Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Mikko Niskasaari YLE:stä MOT:sta.

> Oikeastaan otsikko kuuluisi olla "Yle huijaa", mutta MOT saa kunnian, koska se on Ylen niin sanotuista asiaohjelmista häikäilemättömin ja epäluotettavin. Ylen törmäilyt ovat ajankohtaisia, koska yhtiö haluaa koko kansan verollepantavaksi, toimintansa rahoittamiseksi. Ylen MOT-ohjelma salaa, peittelee ja vääristelee. Sen aseita ovat puolitotuudet, jopa tekaistut väitteet ja "todisteet". Tosin joskus MOT tuottaa myös hyvää, tutkivaa journalismia.

MOT mustamaalaa ihmisiä häikäilemättä, mutta itseensä kohdistuvaa kritiikkiä se ei siedä lainkaan. MOT :n toimitus käyttää poikkeuksellisen intensiivisesti sekä hyvä-veli-verkostojaan - korruptiivisia suhteiaan - että suoraa painostusta ja uhkailua estääkseen ohjelman kritisoinnin. Se lienee Suomessa ainoa tv-ohjelma, jonka toimittajat rehentelevät sillä, että ovat onnistuneet tukahduttamaan ohjelmiensa arvostelun. Tässä suhteessa se on suomalaisessa mediassa ainutlaatuinen. <
    http://www.mikkoniskasaari.fi/node/13
  2. Paluu. 1000 vuotta maailmanrauhaa.

Ilm. 1:7
    Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

Juud:
    1:14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
    1:15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet."

Ilmestyskirja:
    20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
    20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
    20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
    20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Jes. 11:6
    Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.

Hoosea:
    2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
    2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
    2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
    2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
    2:20 kihlaan sinut itselleni uskollisuudella, ja sinä olet tunteva Herran.
    2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
    2:22 ja maa kuulee jyviä, viiniä ja öljyä, ja nämä kuulevat Jisreeliä.
    2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"
    https://battalogeo.files.wordpress.com/2014/07/marriage-of-the-lamb.jpg
  3. Profetoiminen. Tarkoitatko, että Paven luut odottavat tempausta ja siihen liittyvää ruumiillista muuttumista?

1.Kor:
    15:47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
    15:48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
    15:49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
    15:50 Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
    15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
    15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
    15:53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
    15:54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu."

Käsittääkseni tempaus pelastaa Kristuksen morsiamen.

1.Tess:
    4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
    4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
    4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
    4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
    4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

Ilm. 3:10
    Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

1.Tess:
    5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
    5:7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
    5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
    5:9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
    5:10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.
  4. Bää. Hyvä analyysi:)
  5. P.V. Missä pumpulissa elät? Eliitti käskee poliitikkoja. Poliitikot käskee valtamediaa. Yle tarjoaa tyhjää. Siksi TV-lupamaksu muutettiin pakkoveroksi. Pidätkö Suomea itsenäisenä? Eliitille me tavikset olemme roskaa (human garbage).
    http://nwoobserver.wordpress.com/2011/12/16/who-really-controls-the-world/

Ellet aktivoidu, joudut eliitin orjaksi (sheeple).
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.448052495207923.107442.128070363872806&type=3
  6. P.V. Think again.

> Jäseneksi pyrittäessä

Politiikkamme tähtäsi integraatioon jo 80-luvun puolella. Näin saatiin aikaiseksi suorastaan vallankumouksellinen Integraatiolama ”vahvan markan politiikan” ja muiden sisäänpääsyehtojen seurauksena. Tämä merkitsi mm. noin 40 000 yrityksen kaatamista, valtavaa työttömyyttä runsaan 15 vuoden ajaksi, ”velkavankeutta” syyttömille ja täysin ulkopuolisillekin, oikeusmurhia, itsemurhia.

Luvatun suuren taloudellisen kasvun sijaan saatiin kuristavien jäsenyysehtojen vuoksi lama koko Länsi-Eurooppaan, Suomeen syvin. Kuopan pohjalta nousu ja yhteiskunnan koneiston uudelleen käynnistyminen on sitten johtanut mukavan näköisiin talouskasvun keskiarvoihin, mitkä siis osaksi ovat vain paluuta kohti entistä kasvu-uraa. Onneksi väestömme on vanhenemassa, mikä on helpottanut työttömyyttä ja valtion budjettimenot ovat vähentyneet.

Noihin aikoihin luovuttiin myös Suomelle edullisesta vaihtokaupasta Neuvostoliiton kanssa. Vaihtokauppa ei mitenkään olisi sopinut yhteen EU:n vapaakaupan periaatteiden kanssa, ja Suomen Pankissa puuhattiin tehokkaasti integraation puolesta ja vaihtokauppaa vastaan. Lopullinen esitys jäljellä olleen järjestelyn purkamisesta näyttää sitten tulleen naapurin puolelta vuonna 1990. Kuitenkin Intia ja Turkki jatkoivat vaihtokauppaa. Öljyn ja dollarin hintojen laskut olivat tuoneet kaupankäyntiin ongelmia, samoin kaiketi päätösvallan delegoiminen alaspäin Neuvostoliiton loppuaikoina.

Lähentymisvaihe EU:hun merkitsi poliitikkojen moraalin romahtamista. Poliitikkoja pyöritettiin, kurssitettiin ja hoidettiin siinä määrin, että nämä hyväksyivät (allekirjoittaneen käsityksen mukaan) Suomen perustuslain rikkomukset, maanpetosrikokset, valtiopetosrikokset ja kansalle valehtelun.

Rikoslakia muutettaessa poistettiin sitten 12 luvun 6 §, mikä ennen selkeästi viittasi maanpetosrikoksiin, joita voisi syntyä tehtäessä sopimuksia tai sopimuksista neuvoteltaessa. Osa rikoksista vanhenee nyt varhemmin kuin ennen. Esimerkiksi silloinen (vuoden 1994) eduskunnan rouva puhemies on kertonut, että ei hän tiennyt tuolloin myös markasta päätetyn. Maatalousasioista valehdeltiin kansalle monella tapaa. Jne.

Presidentti puuttui oikeudenkäyttöön integraatiolaman pyörteissä pankkien pelastamistavasta päätettäessä. Yleistäen: pankeille annettiin lupa lopettaa pienyrityksiä valtion piikkiin.

Pieni piiri presidentin johdolla hylkäsi neuvottelut itärajasta ja Karjalan kysymyksestä, vaikka idästä tuli aloitteita neuvotteluille. Oleellisen syyn täytyy olla se, että venäjäfobiaiset pelkäsivät avoinna olevan rajakysymyksen estävän integraation. Että emme kelpaisikaan jäseneksi. Itärajammehan oli pitkän aikaa ainut yhteinen raja EU:n ja Venäjän välillä.

Karjalasta ja evakkojen oikeuksista neuvottelun sijasta valittiin siis EU. Mediasta tehtiin selkeästi osa valtakoneistoa. Suunnitteilla ollut vallan siirto kansalta ja poliitikoilta kansainväliselle elimelle ja kansainväliselle pääomalle edellytti massiivista ja yhdensuuntaista ”tiedotusta”. Mediasta tehtiin bisnestä ja myös maakunta- ja paikallislehtiä vallattiin. Ylessä tehtiin organisaatiouudistuksia ja rinnalle luotiin hömppää tuottavat, ihmisiä tyhmentävät, kaupalliset kilpailijat.

Näkyvä esimerkki yksimielisyydestä oli suhtautuminen vahvan markan politiikkaan. Media nieli myös suomalaisen työläisen ja pienen ihmisen syyllistämisen lamasta eikä huomannut lainkaan, että oli se lama naapurimaissakin. Yhtä hyvin nieltiin väite tullimuurin taakse jäämisestä, mikäli ei mennä jäseneksi. Päinvastainen totuus siitä, että tullit muuttuvat meille huonommiksi, ei kelvannut, vaikka ministeriön asiantuntija sen muutamankin kerran kalvoja näyttäen todisti.

Kovin häpeällistä on ollut niin poliitikkojen kuin mediankin suhtautuminen 141- maataloustukeen. Tukea väitettiin pysyväksi, vaikka siitä sovittiin tilapäisten tukien otsikon alla. Neuvotteluissa mukana ollut virkamies kirjoitti kirjan, mistä tämäkin asia olisi selvinnyt, mutta kustantaja veti pian kirjan pois myynnistä ja muu media vaikeni. Virkamies on nyt suurlähettiläänä Kauko-Idässä.

Aloitettiin kansan tietoinen jakaminen rikkaisiin ja köyhiin. Tätä olivat innolla toteutetut säästötalkoot, jolloin heikoimpien oloja eläkeläisistä aloittaen heikennettiin. Kuvaavaa ihmisten käyttäytymiselle on, että eläkkeiden heikentämisen jälkeen eläkeläiset nousivat valtakunnallisessa kokouksessaan Kokkolassa seisaaltaan osoittamaan suosiotaan paikalle saapuvalle pääministeri Esko Aholle.

Rahaoikeisto uskoo, että pärjätäksemme vapaakaupassa maassa pitää olla riittävän paljon riittävän köyhiä, jolloin työttömyyskin häviää itsestään. Tätä opetti Suomen suuressa vapaakauppaseminaarissa Kokkolassa 1994 ABB:n pääjohtaja Percy Barnevik, sitä on toistellut mm. Björn Wahlroos ja sitä meidän hallituksemme ovat toteuttaneet väristä riippumatta.

Jäsenyyden aikana

Maksamme EU:lle yhteiskuntamme romuttamisesta. Uusia esimerkkejä tulee jatkuvasti. <

Linkistä lisää
    http://ipu.fi/mitaa-pahaa-eu-on-suomelle-tehnyt/