Hebr.
9:27 Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio,
samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
https://www.youtube.com/watch?v=mbuM0k0th0s
Ennen vaivan- ja vihan aikaa
60
281
Vastaukset
- 1234567...
Salainen ylösotto tuuliin ja pilviin on täyttä huuhaata !
On vain yksi pyhien tempaus 1000 vuodeksi taivaaseen kun Jeesus tulee toisen kerran suurella voimalla ja kirkkaudella.
KAIKKI vihat, vaivat, ahistukset viimeiset vitsaukset, sodat ja pedon kumartamiset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista.- -jarmo-
Ja seuraavaksi 1234567... esittelee Raamatulliset perustelut...
- filade
1234567...
Lopeta jehovantodistajien ja adventistien yhteinen uskonnon lahkon Raamatun vääristely, jossa jehovantodistajatkin käsittävät Kristuksen maanpäällisen valtakunnan.
On uskominen Jeesuksen opettama Isä meidän rukouksen sana...Tulkoon sinun valtakuntasi.Tapahtukoon sinun tahtosi,myös maan päällä niin kuin taivaassa. - 1234567...
filade kirjoitti:
1234567...
Lopeta jehovantodistajien ja adventistien yhteinen uskonnon lahkon Raamatun vääristely, jossa jehovantodistajatkin käsittävät Kristuksen maanpäällisen valtakunnan.
On uskominen Jeesuksen opettama Isä meidän rukouksen sana...Tulkoon sinun valtakuntasi.Tapahtukoon sinun tahtosi,myös maan päällä niin kuin taivaassa.Raamatun vääristelijöista ei ole puutetta ! Sunnuntai on saatu pyhäksi ihmisvoimin, sapatti arkipäiväistetty Uudessaliitossa, sillä monet julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Näin he kulkevat paksu peite silmillään.
Naisista on tehty pappeja Raamatun vastaisesti. Homo ja lesboliitot ovat myöskin Raamatun vastaisesti laajalti hyväksytty.
Kymmenenkäskyn kumoajiakin löytyy, vaikka käskyt ovat ikuiset ja muuttamattomat.
Jeesuksen salaisen tulemisen oppi on harhaa, samoin salainen tempaaminen, ennen Jeesuksen toista tulemista.
1000-vuotinen rauhanvaltakunta maanpäällä on harhaa, sillä pyhät ovat 1000-vuotta taivaassa jonne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.
Jeesuksen tulon jouduttaminen on harhaa. Evankeliumin julistusta totuutta, tulee jouduttaa, että mahdollisimman moni pelastuisi, ennen tulevaa Herran päivää. Jumala on säätänyt ja määrännyt sen päivän jona Hän on tuomitseva maailman vanhurskaudessaan.
On harhaa kumota Jumalan jaotus puhtaista ja saastaisista eläimistä, ja pitää esim. sikaa ruokana.
Sielun kuolemattomuusoppi on harhaa, sillä tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa jumalattomat. Tämä on toinen kuolema jumalattomille.
Monet eivät tunnista petoa 666, eikä pedonmerkkiä, jos ei tunnista petoa voi jäädä pedon saaliiksi.
Sunnuntai on pedonmerkki. . Sapatti on Jumalan merkki 2.Moos.31:13. - Sitä vaan. että
1234567... kirjoitti:
Raamatun vääristelijöista ei ole puutetta ! Sunnuntai on saatu pyhäksi ihmisvoimin, sapatti arkipäiväistetty Uudessaliitossa, sillä monet julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Näin he kulkevat paksu peite silmillään.
Naisista on tehty pappeja Raamatun vastaisesti. Homo ja lesboliitot ovat myöskin Raamatun vastaisesti laajalti hyväksytty.
Kymmenenkäskyn kumoajiakin löytyy, vaikka käskyt ovat ikuiset ja muuttamattomat.
Jeesuksen salaisen tulemisen oppi on harhaa, samoin salainen tempaaminen, ennen Jeesuksen toista tulemista.
1000-vuotinen rauhanvaltakunta maanpäällä on harhaa, sillä pyhät ovat 1000-vuotta taivaassa jonne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.
Jeesuksen tulon jouduttaminen on harhaa. Evankeliumin julistusta totuutta, tulee jouduttaa, että mahdollisimman moni pelastuisi, ennen tulevaa Herran päivää. Jumala on säätänyt ja määrännyt sen päivän jona Hän on tuomitseva maailman vanhurskaudessaan.
On harhaa kumota Jumalan jaotus puhtaista ja saastaisista eläimistä, ja pitää esim. sikaa ruokana.
Sielun kuolemattomuusoppi on harhaa, sillä tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa jumalattomat. Tämä on toinen kuolema jumalattomille.
Monet eivät tunnista petoa 666, eikä pedonmerkkiä, jos ei tunnista petoa voi jäädä pedon saaliiksi.
Sunnuntai on pedonmerkki. . Sapatti on Jumalan merkki 2.Moos.31:13.kuinka on sun oman sielus laita?
- -jarmo-
1234567... kirjoitti:
Raamatun vääristelijöista ei ole puutetta ! Sunnuntai on saatu pyhäksi ihmisvoimin, sapatti arkipäiväistetty Uudessaliitossa, sillä monet julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Näin he kulkevat paksu peite silmillään.
Sunnuntai on pedonmerkki. . Sapatti on Jumalan merkki 2.Moos.31:13.Toi sun sunnuntai ja lauantaijuttus on vähän sama asia ku mä lanseeraisin ehtoollisleivän pelastustieksi. Ilman siunattua leipää kerran viikossa ei pääse taivaaseen ja siunaamaton leipä ehtoollisessa on pedon merkki.
Aivan sama asia! Kumpainenkin estää tien Jeesuksen Kristuksen luo.
Sanonpa vaan että mulle on lauantain viettäminen ihan sama, koska yksin Jeesus Kristus voi meidät pelastaa ja vain Hänen työkönänsä voimme viettää sapattia.
...ja by the way, hyvä 1234567... missä ne Raamatulliset perustelusi oli? Kerroit vain hyvin tylyyn sävyyn nimittelemällä toiset raamatunvääristelijöiksi. Itse kuitenkaan tuomatta sanaakaan, mikäli tuota sapattikäskyä ei oteta lukuun. - ...
filade kirjoitti:
1234567...
On uskominen Jeesuksen opettama Isä meidän rukouksen sana...Tulkoon sinun valtakuntasi.Tapahtukoon sinun tahtosi,myös maan päällä niin kuin taivaassa....
- ...
Sitä vaan. että kirjoitti:
kuinka on sun oman sielus laita?
...
1234567..
________
Tuossa on ensimmäinen ylösnousemus :
Ilmestyskirja:
20:5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
___
ja tuossa toinen :
20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
MUITA YLÖSNOUSEMUKSIA EI RAAMATTU TUNNE!!!
Toi sun sunnuntai ja lauantaijuttus on vähän sama asia ku mä lanseeraisin ehtoollisleivän pelastustieksi. Ilman siunattua leipää kerran viikossa ei pääse taivaaseen ja siunaamaton leipä ehtoollisessa on pedon merkki.
Aivan sama asia! Kumpainenkin estää tien Jeesuksen Kristuksen luo.
Sanonpa vaan että mulle on lauantain viettäminen ihan sama, koska yksin Jeesus Kristus voi meidät pelastaa ja vain Hänen työkönänsä voimme viettää sapattia.
...ja by the way, hyvä 1234567... missä ne Raamatulliset perustelusi oli? Kerroit vain hyvin tylyyn sävyyn nimittelemällä toiset raamatunvääristelijöiksi. Itse kuitenkaan tuomatta sanaakaan, mikäli tuota sapattikäskyä ei oteta lukuun.Ei me olla lain alla.
pertsa2012 kirjoitti:
1234567..
________
Tuossa on ensimmäinen ylösnousemus :
Ilmestyskirja:
20:5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
___
ja tuossa toinen :
20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
MUITA YLÖSNOUSEMUKSIA EI RAAMATTU TUNNE!!!
Siinä vain tuhatvuotinen valtakunta on jätetty välistä mainitsematta.- ...
....
- ppp.
filade kirjoitti:
1234567...
On uskominen Jeesuksen opettama Isä meidän rukouksen sana...Tulkoon sinun valtakuntasi.Tapahtukoon sinun tahtosi,myös maan päällä niin kuin taivaassa.ppp
- alla vai päällä ?
Lainalla' kirjoitti:
Ei me olla lain alla.
Niin emme ole lain alla, vaan laittomuudessa !
- Tottahan niin
Se oma sielu on se tärkein ja sitten sinne, minne Herra lähettää.
- hjg
Kannattaa kuitenkin kuulla linkistäkin.
- 1234567...
Mellerillä ei ole Ilmestyskirjan sanoma vielä hallinnassa !
- ---
1234567... kirjoitti:
Mellerin etuna pitkä ikä, hyvä muisti ja paljon saanut itse opetusta ja lukenut tolkuttomasti sillä pikalukutaidollaan. Minulle riittää hänen opetuksensa.
- -jarmo-
1234567... kirjoitti:
Voin vain sanoa että mm. Olavi Rouhe on.. tai siis oli... hän kuoli vasta.
Olavi oli siis setäni ja hän oli pitkään esim. Kirjatoimen päätoimittaja Aitolahdessa, jossa sijaitsee Adventtikirkon painotalo ja mm. koulut.
Olavi Rouhe kirjoitti kirjan Johanneksen ilmestyksestä ja se on valitettavasti yhtä huono kuin kenen tahansa tähän saakka siihen ryhtynyt. Omanikin versio saattaa olla samaa osastoa mutta pointti on siinä että tiedän ilmestyskirjan, Danielin, Sakarjan ja Hesekielin ainakin olevan sinetillä lukittuja lopunaikaan. Myös Jesaja on samaa kastia. Ei niistä voi tehdä selitysteosta, jonka voisi sanoa että tämä on se oikea. - näin sanotaan !
--- kirjoitti:
Mellerin etuna pitkä ikä, hyvä muisti ja paljon saanut itse opetusta ja lukenut tolkuttomasti sillä pikalukutaidollaan. Minulle riittää hänen opetuksensa.
Kenen leipää syöt sen lauluja laulat !
- syö
näin sanotaan ! kirjoitti:
Kenen leipää syöt sen lauluja laulat !
Herran leipää.
- Netpunk
-jarmo- kirjoitti:
Voin vain sanoa että mm. Olavi Rouhe on.. tai siis oli... hän kuoli vasta.
Olavi oli siis setäni ja hän oli pitkään esim. Kirjatoimen päätoimittaja Aitolahdessa, jossa sijaitsee Adventtikirkon painotalo ja mm. koulut.
Olavi Rouhe kirjoitti kirjan Johanneksen ilmestyksestä ja se on valitettavasti yhtä huono kuin kenen tahansa tähän saakka siihen ryhtynyt. Omanikin versio saattaa olla samaa osastoa mutta pointti on siinä että tiedän ilmestyskirjan, Danielin, Sakarjan ja Hesekielin ainakin olevan sinetillä lukittuja lopunaikaan. Myös Jesaja on samaa kastia. Ei niistä voi tehdä selitysteosta, jonka voisi sanoa että tämä on se oikea.-jarmo-
Onko tämä adventtikirkon painotalo ja koulu siinä Teboilin vieressä? Seutu tunnettiin ainakin joskus Sorilan nimellä, tosin lähellä Aitolahtea. - näin sanotaan !
syö kirjoitti:
Herran leipää.
Kumman herran leipää syö, on kunkin oma valinta !
- 1234567...
--- kirjoitti:
Nimimerkille --- Kirjoitat >>>>>Mellerin etuna pitkä ikä hyvä muisti ja paljon saanut itse opetustaja lukenut tolkuttomasti sillä pikalukutaidollaan. Minulle riittää hänen opetuksensa
- dei dei !
1234567... kirjoitti:
Nimimerkille --- Kirjoitat >>>>>Mellerin etuna pitkä ikä hyvä muisti ja paljon saanut itse opetustaja lukenut tolkuttomasti sillä pikalukutaidollaan. Minulle riittää hänen opetuksensa
Juuri näin olen Mellerin kuullut selittävän, että tuuliin ja pilviin ! Mihin sitten meneekin mene ja tiedä.
dei dei ! kirjoitti:
Juuri näin olen Mellerin kuullut selittävän, että tuuliin ja pilviin ! Mihin sitten meneekin mene ja tiedä.
Dei dei. Ymmärrykseni mukaan morsian tullaan tempaamaan 7 vuodeksi Karitsan häihin uuteen Jerusalemiin (kuutio).
1.Tess:
4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
http://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc
Kuution koko
http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx- Herran päivänä
yurki1000js kirjoitti:
Dei dei. Ymmärrykseni mukaan morsian tullaan tempaamaan 7 vuodeksi Karitsan häihin uuteen Jerusalemiin (kuutio).
1.Tess:
4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Kuution koko
http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspxUusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta ja "tulkoon sinun valtakuntasi" toteutuu ja siihen kootaan kaikki pyhät, joiden nimet ovat Jumalan elämänkirjassa eli tunnustaneet Jeesuksen Herrakseen ja rakastaneet ja kantaneet ristinsä ja voittajana perille päässeet.
- Profetoiminen aina
yurki1000js kirjoitti:
1.Tess:
Kuution koko
http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspxihmisellä vajavaista ja nähdään Paavalinkin esille tuoneen että on itsekin vielä täällä maan päällä kun Herra saapuu.
Herran päivänä kirjoitti:
Uusi Jerusalem laskeutuu alas taivaasta ja "tulkoon sinun valtakuntasi" toteutuu ja siihen kootaan kaikki pyhät, joiden nimet ovat Jumalan elämänkirjassa eli tunnustaneet Jeesuksen Herrakseen ja rakastaneet ja kantaneet ristinsä ja voittajana perille päässeet.
Herran päivänä. Missä ja missä välissä uskot vietettävän 7-vuotisia Karitsan häitä?
Profetoiminen aina kirjoitti:
ihmisellä vajavaista ja nähdään Paavalinkin esille tuoneen että on itsekin vielä täällä maan päällä kun Herra saapuu.
Profetoiminen. Tarkoitatko, että Paven luut odottavat tempausta ja siihen liittyvää ruumiillista muuttumista?
1.Kor:
15:47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
15:48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
15:49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
15:50 Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
15:53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
15:54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu."
Käsittääkseni tempaus pelastaa Kristuksen morsiamen.
1.Tess:
Ilm. 3:10
Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
1.Tess:
5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
5:7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
5:9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
5:10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.- 1234567...
yurki1000js kirjoitti:
Herran päivänä. Missä ja missä välissä uskot vietettävän 7-vuotisia Karitsan häitä?
Pyhät ovat 1000-vuotta taivaassa. Jumalattomat kuolleina tuon 1000-vuotta.
1000-vuoden jälkeen on jumalattomien herätys tuomiolle. He nousevat YLI MAAN AVARUUDEN ja piirittävät pyhien leirin.
On tullut viimeisen tuomion aika kaikkien aikojen jumalattomille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA jumalattomille.
Tämän jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhurskaus asuu.
- No, kuinkahan...
Niinkö luulet? Ja sinulla sitten on, vai?
- ei jalustalle
Ei tule unohtaa, dttä Mellerkin, kaikista erinomaisista ominaisuuksistaan huolimatta, on vain ihminen ja epätäydellinen, kuin me muutkin.
- -jarmo-
Just näin! Ei jalustalle, eikä nurkkaankaan... kaikella on tarkoituksensa. Jumalan tiet ovat meidän silmiemme alta pois piilossa. Kunnioittakaamme siis niitä, vaikka emme näkisikään.
- Kateus pois
Uskovan pitää olla rehellinen ja sanoa niin kuin asiat on. Jos toisella on lahjoja, joita minulla ei ole niin olen kateuden synnissä jos en uskalla sanoa totuutta.
- Sanotaan
Kateus ja katkeruus ovat kadottavia syntejä.
Eivätkö kaikki Jumalan lapset tule mielestäsi pelastumaan? Vai eikö kukaan uudestisyntynyt kristitty lankea kateuteen ja katkeruuteen?
- ---
yurki1000js kirjoitti:
Eivätkö kaikki Jumalan lapset tule mielestäsi pelastumaan? Vai eikö kukaan uudestisyntynyt kristitty lankea kateuteen ja katkeruuteen?
Eivät tule, uskovakin voi joutua kaidalta tieltä pois, harhaoppien seurauksena voi joutua pois, on monia syntejä joista uskovakin voi joutua helvettiin.
Mitä tarkoittaa "Jumalan lapsi"? Pyydän perustelemaan Raamatulla? Onko ns. "kerran pelastettu" aina pelastettu? Mitä kertoo kylväjävertaus?
- ---
Jos Jumalan lapsi hylkää Jumalan ja siirtyy sielunvihollisen palvelijaksi, niin lopputulema selvä.
---. Mieti. Onko elämä ihmisen käsissä? Onko ihminen itse hankkinut Jumalan lapseuden? Painotan vielä, että Jumala vihaa hylkäämistä. Oletko lukenut tuhlaajapoika-vertauksen? Ainoa kysymys kuuluu: "Miten synnytään Jumalan lapseksi?" Eikö pelkästään Kaikkivaltiaan armon kautta?
Room:
9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?
- @@@
Mitä Jeesus sanoi seuraajistaan/seuraajilleen? Sanoiko hän, että teidän käy hyvin ja pääsette pois pian pahan alta? Vai, sanoiko hän: että joudutte kärsimään hänen nimensä tähden ja jokaisen on kiellettävä itsensä ja otettava ristinsä? Tutkikaa Raamattua ja varsinkin Herramne Jeesuksen Kristuksen sanoja. Tulee muistaa, että Jumala suojeli Israelia ihmeellisesti, vaikka se oli Egyptissä tuomioiden aikana. Sama tilanne voi toistua myös nytkin tulevana aikana uskovien osalta. Olemme suojassa, mutta temmataan myöhemmin. Sitä ennen Kristuksessa kuolleet nousevat ensin, niinkuin Raamatussa kerrotaan, sen jälkeen me, jotka olemme jääneet ja se on julkinen. Salaisesta eliittijoukon tempauksesta ei kerrota.
Olisihan se hienoa, että pääsisimme täältä lähes "lihapatojen äärestä" suoraan
taivaan iloihin, mutta tuntuu kuitenkin siltä, että meitä tullaan koettelemaan, mitä tekoa me oikeasti olemme. Se ei tule olemaan pelkkää hallelujaata.
Tulee varautua koviinkin koettelemuksiin, niin ei tule mitään pettymyksiä.@@@. Täsmennys. Vaikka Herra tuleekin pilvissä, näkymättömästi, noutamaan morsiantaan, se ei tarkoita, että tempaus olisi salainen. Päinvastoin. Tempauksen jälkeen maailma menee entistä sekaisemmaksi. Näin olen asian ymmärtänyt. Odotan Ylkää. En odota Antikristusta enkä ahdistusta.
Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
1Tess. 5:9
Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
http://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8- 1234567...
yurki1000js kirjoitti:
@@@. Täsmennys. Vaikka Herra tuleekin pilvissä, näkymättömästi, noutamaan morsiantaan, se ei tarkoita, että tempaus olisi salainen. Päinvastoin. Tempauksen jälkeen maailma menee entistä sekaisemmaksi. Näin olen asian ymmärtänyt. Odotan Ylkää. En odota Antikristusta enkä ahdistusta.
1Tess. 5:9
Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
http://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8Kaikki maailman sekoilut ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista, eikä Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen.
Kaikki jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa, siihen loppuvat vihat ja vainot ja sekoilut.
On vain tämä yksi pyhien ylöstempaus 1000 vuodeksi taivaaseen kun Jeesus tulee toisen kerran.
- Kun Jeesus tulee
seitsenvuotisjakso lopussa, niin uskovat, joiden nimet elämänkirjassa ovat, temmataan tykönsä ja tämä on Ilmestyskirjassa kuvattu ensimmäisenä ylösnousemuksena. Toki jos uskova on surmattu vaikka sen seitsenvuotisjakson puolivälissä, niin sielu pääsee Herran Jeesuksen tykö, kuten tietysti henki aina palajaa Jumalan tykö kaikilla ihmisillä, mutta Jeesuksen tullessa sitten ylösnousemusruumis saa sen liharuumiin todennäköisesti tuhanneksi vuodeksi kuten Jeesus sen sai jo silloin kaksi vuosituhatta sitten, mutta muut ihmiset eivät sitä vielä ole saaneet sillä asuinsijansa on taivaassa ylösnousemusruumiissaan, toki ihan ruumiillisesti myös on Hanok ja Elia nousseet Jeesuksen tykö ja Mooses varmaan myös on tässä joukossa.
Tietysti näistä asioista on aika vähän kerrottu, mutta jotenkin näin ole ymmärtänyt, ja Jeesuksen tullessa ihan kaikki pyhänsä saavat sen lihallisen ylösnousemusruumiin tuhatvuotiseen valtakuntaan kuten Uusi Jerusalem alas taivaasta laskeutuu silloin ja Jeesus on sen kaupungin temppeli ja valkeus ja johdattaa uskovat elämän vetten lähteelle virvoittumaan ja kyyneleet pois pyyhitään silmistämme. - Salainen tempausoppi
ennen Jeesuksen tulemusta on väärää tulkintaa Raamatun ilmoituksesta.
Salainen. Milloin uskot Karitsan häiden toteutuvan? Voisiko häät olla kahdet? Häiden esitäyttymyksinä toimisivat Jaakobin kaksi 7-vuotista jaksoa, toinen Leeaa varten ja toinen Raakelia varten. Näin ollen Leea edustaisi pakanaseurakuntaa (morsian) ja Raakel edustaisi Israel-vaimoa. Mielestäni ekat häät olisivat uudessa Jerusalemissa (kuutio). Ja tokat häät olisivat maan päällä, kun Jeesus ja pyhät ja uusi Jerusalem laskeutuvat alas taivaasta. Näin olen asian ymmärtänyt.
yurki1000js kirjoitti:
Salainen. Milloin uskot Karitsan häiden toteutuvan? Voisiko häät olla kahdet? Häiden esitäyttymyksinä toimisivat Jaakobin kaksi 7-vuotista jaksoa, toinen Leeaa varten ja toinen Raakelia varten. Näin ollen Leea edustaisi pakanaseurakuntaa (morsian) ja Raakel edustaisi Israel-vaimoa. Mielestäni ekat häät olisivat uudessa Jerusalemissa (kuutio). Ja tokat häät olisivat maan päällä, kun Jeesus ja pyhät ja uusi Jerusalem laskeutuvat alas taivaasta. Näin olen asian ymmärtänyt.
Paluu. 1000 vuotta maailmanrauhaa.
Ilm. 1:7
Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
Juud:
1:14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
1:15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet."
Ilmestyskirja:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Jes. 11:6
Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
Hoosea:
2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
2:20 kihlaan sinut itselleni uskollisuudella, ja sinä olet tunteva Herran.
2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
2:22 ja maa kuulee jyviä, viiniä ja öljyä, ja nämä kuulevat Jisreeliä.
2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"
https://battalogeo.files.wordpress.com/2014/07/marriage-of-the-lamb.jpg- 1234567...
yurki1000js kirjoitti:
Paluu. 1000 vuotta maailmanrauhaa.
Ilm. 1:7
Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.
Juud:
1:14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
1:15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet."
Ilmestyskirja:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Jes. 11:6
Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
Hoosea:
2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"
https://battalogeo.files.wordpress.com/2014/07/marriage-of-the-lamb.jpg1000 vuotta maailmassa on rauha, koska jumalattomat ovat kuolleina ja paholainen sidottuna.
1000 vuotta pyhät ovat taivaassa ihan rauhassa. 1234567... kirjoitti:
1000 vuotta maailmassa on rauha, koska jumalattomat ovat kuolleina ja paholainen sidottuna.
1000 vuotta pyhät ovat taivaassa ihan rauhassa.1234567... Miksi Maa jäisi ilman ihmisiä tuhanneksi vuodeksi?
- 1234567...
yurki1000js kirjoitti:
1234567... Miksi Maa jäisi ilman ihmisiä tuhanneksi vuodeksi?
Maa ja kaikki mitä siihen on tehty palavat, ja kaikki jumalattomat ovat kuolleita 1000 vuotta tuomion ylösnousemukseen asti.
Jumalattomien elämä loppuu Jeesuksen toiseen tulemiseen. Jokainen ihminen, niin Israelilainen kuin Suomalainenkin on valintansa tehnyt, ennen Jeesuksen toista tulemista, uskoako totuuteen tai valheeseen. Uutta mahdollisuutta pelastukseen ei tule enää koskaan kenellekään Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen. 1234567... kirjoitti:
Maa ja kaikki mitä siihen on tehty palavat, ja kaikki jumalattomat ovat kuolleita 1000 vuotta tuomion ylösnousemukseen asti.
Jumalattomien elämä loppuu Jeesuksen toiseen tulemiseen. Jokainen ihminen, niin Israelilainen kuin Suomalainenkin on valintansa tehnyt, ennen Jeesuksen toista tulemista, uskoako totuuteen tai valheeseen. Uutta mahdollisuutta pelastukseen ei tule enää koskaan kenellekään Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen.1234567... Mitä tarkoittaa "ennallistaminen", ellei Maata saateta takaisin "puutarhatilaan" ja ihmisten asutettavaksi?
- 1234567...
yurki1000js kirjoitti:
1234567... Mitä tarkoittaa "ennallistaminen", ellei Maata saateta takaisin "puutarhatilaan" ja ihmisten asutettavaksi?
1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat herätetään viimeiselle tuomiolle, he nousevat YLI MAAN AVARUUDEN ja piirittävät pyhien leirin. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.
Luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhurskaus asuu. Ilm.21 luku. 1234567... kirjoitti:
1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat herätetään viimeiselle tuomiolle, he nousevat YLI MAAN AVARUUDEN ja piirittävät pyhien leirin. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.
Luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhurskaus asuu. Ilm.21 luku.1234567... Ymmärrän. Mutta. Eikö Jeesus tule pyhinensä perustamaan 1000-vuotista maanpäällistä lepoa/sapattia?
Juud. 1:14
Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
Ilmestyskirja:
20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
Matt. 6:10
tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
Luuk:
2:10 Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle:
2:11 teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa.
2:12 Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen kapaloituna ja seimessä makaamassa."
2:13 Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista sotaväkeä, ja he ylistivät Jumalaa ja sanoivat:
2:14 "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"
Hoosea:
2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'yurki1000js kirjoitti:
1234567... Ymmärrän. Mutta. Eikö Jeesus tule pyhinensä perustamaan 1000-vuotista maanpäällistä lepoa/sapattia?
Juud. 1:14
Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
Ilmestyskirja:
20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
Matt. 6:10
tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
Luuk:
2:10 Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle:
2:11 teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa.
2:12 Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen kapaloituna ja seimessä makaamassa."
2:13 Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista sotaväkeä, ja he ylistivät Jumalaa ja sanoivat:
2:14 "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"
Hoosea:
2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'Kohdalleen asettaminen
> Jeshuan (Jeesuksen) ja apostoli Shaulin (Paavalin) sanojen mukaan tämä turmeluksen orjuus ei tule jatkumaan ikuisesti, vaan niinä aikoina, kun Messias saapuu noutamaan seurakuntaansa ja uskovat saavat lunastetun ja kirkastetun ylösnousemusruumiin, tapahtuu myös luomakunnan lunastaminen turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen. Silloin, luomakunnan uudestisyntymisessä, maa ja luomakunta asetetaan ennalleen eli palautetaan takaisin paratiisitilaan tuhatvuotista rauhan valtakuntaa varten, jolloin ylösnousseet Jumalan lapset hallitsevat Mestarinsa kanssa ja Karitsan apostolit hallitsevat Israelin kahtatoista sukukuntaa (Ilm.20:1-6; Jes.2:1-4; 51:3). Myös eläinkunta vapautetaan turmeluksen orjuudesta rauhan valtakunnassa, niin että petoeläimetkin ovat kesyjä, niinkuin kesyimmät kotieläimet, saalistuksen henki on poissa ja niiden ravintona on ruoho kuten alkuparatiisissa (Jes.11:1-9; 65:25). (Tämän paratiisi-ilmaston Jumala ilmeisesti toteuttaa tekemällä vedenpaisumuksen "takaperin", maa järkkyy kiertoradallaan lopun ajan tuomioissa lähemmäs aurinkoa, ilmasto lämpenee, vesihöyrykerros palaa ilmakehään maapallon ympärille, vuodet lyhenevät, ilmasto on puutarhamainen kautta maapallon, korkea ikä ja terveys palaavat; Jes.24:17-23; 13:13; 65:19-25; Heb.12:26; Ilm.16:8-9). <
http://www.kolumbus.fi/gematria/apsrk02.html- 1234567...
yurki1000js kirjoitti:
Kohdalleen asettaminen
> Jeshuan (Jeesuksen) ja apostoli Shaulin (Paavalin) sanojen mukaan tämä turmeluksen orjuus ei tule jatkumaan ikuisesti, vaan niinä aikoina, kun Messias saapuu noutamaan seurakuntaansa ja uskovat saavat lunastetun ja kirkastetun ylösnousemusruumiin, tapahtuu myös luomakunnan lunastaminen turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen. Silloin, luomakunnan uudestisyntymisessä, maa ja luomakunta asetetaan ennalleen eli palautetaan takaisin paratiisitilaan tuhatvuotista rauhan valtakuntaa varten, jolloin ylösnousseet Jumalan lapset hallitsevat Mestarinsa kanssa ja Karitsan apostolit hallitsevat Israelin kahtatoista sukukuntaa (Ilm.20:1-6; Jes.2:1-4; 51:3). Myös eläinkunta vapautetaan turmeluksen orjuudesta rauhan valtakunnassa, niin että petoeläimetkin ovat kesyjä, niinkuin kesyimmät kotieläimet, saalistuksen henki on poissa ja niiden ravintona on ruoho kuten alkuparatiisissa (Jes.11:1-9; 65:25). (Tämän paratiisi-ilmaston Jumala ilmeisesti toteuttaa tekemällä vedenpaisumuksen "takaperin", maa järkkyy kiertoradallaan lopun ajan tuomioissa lähemmäs aurinkoa, ilmasto lämpenee, vesihöyrykerros palaa ilmakehään maapallon ympärille, vuodet lyhenevät, ilmasto on puutarhamainen kautta maapallon, korkea ikä ja terveys palaavat; Jes.24:17-23; 13:13; 65:19-25; Heb.12:26; Ilm.16:8-9). <
http://www.kolumbus.fi/gematria/apsrk02.html1000 vuotta pyhät ovat taivaassa. Vasta 1000 vuoden jälkeen luodaan uusi maa ja uusi taivas, jossa pyhät tulevat lopullisesti asumaan.
1234567... kirjoitti:
1000 vuotta pyhät ovat taivaassa. Vasta 1000 vuoden jälkeen luodaan uusi maa ja uusi taivas, jossa pyhät tulevat lopullisesti asumaan.
http://i.ytimg.com/vi/D52ToXUihvc/maxresdefault.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=1LWHnXbayEk
- Jeesuksessa vainot
Jumalan pyhille ovat suurta armon ja arvollisuuden osoitusta, ja ristinkantaminen on kunnia-asia eikä mikään itkun tai surun paikka. Tietysti liha ja veri ei koskaan pidä vainoista, mutta Jumalan Hengelle heikkoudet ovat suurta mahdollisuutta ja tästähän Paavali opettaa selvästi ja pyytäessään sen poistumista saa Isältä vastauksen "minun armossani on sinulle kylliksi".
- Ajan merkit
Lähellä on Raamtun loppuosan profetiat.
- 1234567...
Viimeiset vitsaukset vyöryvät yllemme yksi toisensa jälkeen. Kolmas maailmansota on myös, ennen Jeesuksen toista tulemista, samoin pedon kumartamiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808