Näky Israelista Ja Sen Uudesta Hallitsijasta

Ingenjör_81

Ylistin aamulla 13.9 Herraa sängyssä ja torkahdin, mutta sitten heräsin ja näin merkillisen näyn jonka kirjasin ylös puhelimeen.

Näin tuossa näyssä Lähi-idän alueen Israelin yläpuolelta. Ja sitten koko Israelin kartta, mukaan lukien kiistanalaiset alueet, tuli esille verenpunaisena.

Sitten Israelin kartta muuttui valkoiseksi ja se alkoi laajeta, niin että siitä tuli enempi ympyrän muotoinen. Tästä tuli mieleen Obadjan kirjan profetia, kun Israel ottaa hallintaansa lisää maa-alueita.

"Ja he ottavat perinnöksensä Etelämaan ynnä Eesaun vuoren, Alankomaan ynnä filistealaiset; he ottavat perinnöksensä Efraimin maan ja Samarian maan, Benjaminin ynnä Gileadin. Ja tästä väestä, israelilaisista, viedyt pakkosiirtolaiset ottavat perinnöksensä kanaanilaiset Sarpatiin asti. Ja Jerusalemin pakkosiirtolaiset, jotka ovat Sefaradissa, ottavat perinnöksensä Etelämaan kaupungit." - Obadja 1:19-20

Lopuksi tuon uuden kartan päälle ilmestyi kolme kirjainta: U.S.A. Tämä hätkäytti ja mieleeni muistui Apostolien tekojen (3:21) sanat kaiken ennallistamisesta, sillä Jeesuksen päivinä juutalaiset olivat kyllä kotimaassaan kuten tänään, mutta he elivät Rooman imperiumin ikeen alla. Jos Yhdysvallat on se Baabelin tytär joka ottaa hallintaansa Lähi-idän, niin kuka lienee on se edomelainen Herodes…?

Lopuksi näin vielä vilauksen Suomen kartasta, eli uskon tämän liittyvän myös Suomen kohtaloon.

Uusi Israelin kartta näytti suunnilleen samalta, kuin Israelin kartta kuningas Daavidin aikana.

http://www.bible-history.com/map-davids-kingdom/davids-kingdom.jpg

Tässä aiheeseen liittyviä aikaisemmin kirjoittamiani artikkeleja:
http://ennustuksia.com/2013/05/10/tuleva-sota-lahi-idassa/
http://ennustuksia.com/2014/01/31/baabelin-tytar/

25

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen ma

      Eikö Herra ilmoittaisi omilleen tulevia?
      Toisaalta Jumala kytkee Suomen myös Israelin tapahtumiin. Lieneekö syynä se, että suomessa on niin paljon jäännöstä 10 kadonneista Israelin heimoista.

      • Ingenjör_81

        Jumala on varannut Suomelle aivan erityisen kohtalon olla jakamassa ilosanomaa koko maailmaan. Ja pelkästään Kaarlo Syvännön pioneerityö Israelissa on aivan ihmeellistä, kun tiedämme mitenkä se on lukuisin Raamatun profetioiden todistus.


    • Voi kun oisin saanut

      olla mukana. Syväntö oli Saalemissa taannoin. Eilen hänen sisarensa Mirja oli kertomassa kokemuksiaan siellä.

    • Hyvä

      Herralla on monta tehtävää Suomen osalle juuri näin lopun aikoina.

      • Ingenjör_81

        Näin minäkin uskon, että Suomesta nousee vielä kristinuskon majakka, kunhan päästään uskonnollisuuden perävaunuista eroon!


    • Herätessä näit

      Näkyjä. Ei hyvältä vaikuta.

    • Mulle tuli mieleen, että Efraim ja/tai Manasse palaa/palaavat lännestä/USA:sta/Amerikasta (mereltä päin) kotiin.

      Hes:
      37:15 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
      37:16 "Sinä, ihmislapsi, ota puusauva ja kirjoita siihen: 'Juudalle ja häneen liittyneille israelilaisille.' Ota sitten toinen puusauva ja kirjoita siihen: 'Joosefille; Efraimin ja kaiken häneen liittyneen Israelin heimon sauva.'
      37:17 Ja pane ne lähekkäin, pääksytysten, niin että ne tulevat yhdeksi sinun kädessäsi.
      37:18 Kun sitten kansasi lapset sanovat sinulle näin: 'Etkö selitä meille, mitä sinä tällä tarkoitat?'
      37:19 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.
      37:20 Ja kun sauvat, joihin olet kirjoittanut, ovat sinun kädessäsi, heidän silmäinsä edessä,
      37:21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.
      37:22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.

      Jaakob/Israel levisi kaikkiin ilmansuuntiin ja/tai maan ääriin. Suomi on nimensä mukaan loppu-/äärimaa (Fin-land).

      1Moos. 28:14
      Ja sinun jälkeläistesi paljous on oleva kuin maan tomu, ja sinä leviät länteen ja itään, pohjoiseen ja etelään, ja sinussa ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.
      http://www.britam.org/HebrewOverview.html

      "Ja he vaeltavat Herran jäljessä. Hän ärjyy kuin leijona - niin, hän ärjyy, ja vavisten tulevat lapset mereltä päin."
      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Hoos.11.html

      Peter Salemi: Manasseh
      http://www.british-israel.ca/Manasseh.htm

      • Israelson(Ei kirj.)

        Katso Israelin sijainti kartalta! ;)
        Välimeren rantavaltiona Israeliin voi matkustaa meriteitä pitkin lännestä, pääsee jopa USA:sta asti, tai maailma ääriltä asti. Efraimin jälkeläiset yhdessä Juudan jälkeläisten kanssa kylläkin palaa pohjoisesta maasta. Voipi olla että 12 heimoon kuuluvia tulee meriteitäkin pitkin. Koska suurempien ihmismäärien lentoliikenne voi olla kriisien, luonnonmullistusten, ja sotien aikana hakalaa.

        Profeetta Jeremia kertoo Efraimin jälkeläisistä jotenkin näin.. Tee itsellesi merkkejä kivistä ja palaja takaisin Israeliin niitä reittejä joita olet tullut.

        (suomenniemellä on outoja kivikasa kivimerkkejä ja kalmisto hautoa 33km etäisyydellä toistaan. Kivkasa merkkejä löytyy myös Virosta ja Venäjän puolelta. Katso Israelin kadonneet heimot facebook ryhmästä kirja Muinaissuomalaisten kadonnut kuningaskunta )

        Joten taitaa jotenkin aueta noin idäntiet ja Venäjän puoleiset maantiet ja Venäjän joki reitit. Mustaltamereltä ja Kaspianmereltä sitten jo pääsee Israelin satamiin.


      • Israelson(Ei kirj.)
        Israelson(Ei kirj.) kirjoitti:

        Katso Israelin sijainti kartalta! ;)
        Välimeren rantavaltiona Israeliin voi matkustaa meriteitä pitkin lännestä, pääsee jopa USA:sta asti, tai maailma ääriltä asti. Efraimin jälkeläiset yhdessä Juudan jälkeläisten kanssa kylläkin palaa pohjoisesta maasta. Voipi olla että 12 heimoon kuuluvia tulee meriteitäkin pitkin. Koska suurempien ihmismäärien lentoliikenne voi olla kriisien, luonnonmullistusten, ja sotien aikana hakalaa.

        Profeetta Jeremia kertoo Efraimin jälkeläisistä jotenkin näin.. Tee itsellesi merkkejä kivistä ja palaja takaisin Israeliin niitä reittejä joita olet tullut.

        (suomenniemellä on outoja kivikasa kivimerkkejä ja kalmisto hautoa 33km etäisyydellä toistaan. Kivkasa merkkejä löytyy myös Virosta ja Venäjän puolelta. Katso Israelin kadonneet heimot facebook ryhmästä kirja Muinaissuomalaisten kadonnut kuningaskunta )

        Joten taitaa jotenkin aueta noin idäntiet ja Venäjän puoleiset maantiet ja Venäjän joki reitit. Mustaltamereltä ja Kaspianmereltä sitten jo pääsee Israelin satamiin.

        Jossain kohtaa Raamattua kerrotaan myös että Israelin 12 sukuntaan kuuluvia palaa takaisin Israeliin "linnun siivin" , tai joteskin niin. Elikkä lentokoneella.

        Muistaakseni Finnarilla on ollut tai on vieläkin firman logossa jokin linnunsulka ! :)
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Finnair
        https://www.google.fi/search?q=finnair&biw=1402&bih=1040&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=DmghVJXBB63e7AblwYDoCg&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ


    • Pasi Toivonen

      >>Jaakob/Israel levisi kaikkiin ilmansuuntiin ja/tai maan ääriin. Suomi on nimensä mukaan loppu-/äärimaa (Fin-land).>>

      Ja sitten kun suomalaiset ovat muuttaneet Israeliin, he alkavat tappaa kännipäissään Israelilaisia (tähän saakka he ovat tappaneet lähinnä omia maanmiehiään).

    • paivonen

      Että sellaseksi katsoit tilanteen.

    • Apt 3:
      19. Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,
      20. että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi hänet, joka on teille edeltämäärätty, Kristuksen Jeesuksen.
      21. Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta.
      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ap.t.3.html

      Käsittääkseni Jeesus tulee palauttamaan maailman paratiisinomaiseen tilaaan eli ennallistamaan maailman.

    • Pasi Toivonen
      • Ingenjör_81

        Senpä takia Jumala valitseekin Suomen. Jumala valitsee syntiset ja kurjat.

        "Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä." - 1. Korintolaiskirje 1:26-29


      • Ingenjör_81 kirjoitti:

        Senpä takia Jumala valitseekin Suomen. Jumala valitsee syntiset ja kurjat.

        "Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä." - 1. Korintolaiskirje 1:26-29

        Rautaesiripun hajottua meillä olisi ollut suurempi mahdollisuus auttaa paluumuuttajia kuin mihin poliitikkomme suostuivat. Suomessa levänneet paluumuuttajat olivat virkeitä ja iloisia.
        http://int.icej.org/news/special-reports/aliyah-through-finland

        - Ja sitten on olemassa Jumalan ilmoituksen mukaan Israelin kuningaskunta, joka on ollut peitossa ihmissilmiltä yli 2700 vuotta, mutta ei suinkaan lopullisesti hävinneenä. On tullut lähelle se aika, jolloin tämä suuri ja hämmästyttävä salaisuus tulee paljastumaan ja kaikki maailman kansat tulevat sen näkemään. Ja tämä asia tulee koskettamaan meitä suomalaisia, koska niin monet tosiasiat kertovat sen puolesta, että maa nimeltä Suomi edustaa Israelin kuningaskuntaa ja niitä kantaisä Jaakobin kymmenen pojan jälkeläisiä, joiden johtajasta käytetään myös nimeä Joosef tai Efraim.
        http://jarmo10.org/jouni.htm

        Vaakunoissamme loistaa Daavidin tähti.
        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Suomi Israel
        http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg


      • Israelson(Ei kirj.)
        yurki1000js kirjoitti:

        Rautaesiripun hajottua meillä olisi ollut suurempi mahdollisuus auttaa paluumuuttajia kuin mihin poliitikkomme suostuivat. Suomessa levänneet paluumuuttajat olivat virkeitä ja iloisia.
        http://int.icej.org/news/special-reports/aliyah-through-finland

        - Ja sitten on olemassa Jumalan ilmoituksen mukaan Israelin kuningaskunta, joka on ollut peitossa ihmissilmiltä yli 2700 vuotta, mutta ei suinkaan lopullisesti hävinneenä. On tullut lähelle se aika, jolloin tämä suuri ja hämmästyttävä salaisuus tulee paljastumaan ja kaikki maailman kansat tulevat sen näkemään. Ja tämä asia tulee koskettamaan meitä suomalaisia, koska niin monet tosiasiat kertovat sen puolesta, että maa nimeltä Suomi edustaa Israelin kuningaskuntaa ja niitä kantaisä Jaakobin kymmenen pojan jälkeläisiä, joiden johtajasta käytetään myös nimeä Joosef tai Efraim.
        http://jarmo10.org/jouni.htm

        Vaakunoissamme loistaa Daavidin tähti.
        http://jarmo10.org/kartat.htm

        Suomi Israel
        http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg

        Efraimin jälkeläisiä ei ole JUUDAN juutalaista sukujuurta olevat USA:n juutalaistaustaiset !

        Ei ole vaikka ovat kääntyneet eteläisen Juudan juutalaiseksi, tai johonkin noin 20 erinlaiseen juutalaisuuden suuntaukseen tai ovat aitoja Juudan geneettisiä jälkeläisiä.

        Jumala puhuu jälkeläisistä. :)

        esim; efraimin kohtalo...
        ISRAELIN JUMALA EI HYLJÄNNYT EFRAIMIA !!!

        JUMALAN JA EFRAIMIN JÄLKELÄISTEN LIITONMERKKI OLI ESINAHAN YMPÄRILEIKKAUS !!!

        RAAMATTU KERTOO ETTÄ EFRAIM RIKKOI LIITON JOTEN !!
        EFRAIMIN JÄLKELÄISET LOPETTI YMPÄRILEIKKAUKSEN !!

        VAIKKA EFRAIM SAI EROKIRJAN JA LOPETTI ESINAHAN YMPÄRILEIKKAUKSEN JO POHJOIS - ISRAELISSA OLLEESSAN !!
        JUMALA EI HEITÄ HYLJÄNNYT, EI VAIKKA .

        JOPA ALKOIVAT PALVOA EPÄJUMALIA !!! JÄLKELÄISIÄ HE OVAT SIITÄKIN HUOLIMATTA :)

        JUMALA EI HYLJÄNNYT EFRAIMIA VAIKKA SYNTIEN JA LUOPUMUKSEN TAKIA JOUTUIVAT SADOIKSI VUOSIKSI ASSYYRIAN ORJUUTEEN.

        TUON ORJUUDEN JÄLKEEN noin 612eKr HE EIVÄT OLLEET ETELÄISEN JUUDAN SILLOISESSA JUUTALAISUUDESSA !!

        KOSKA EIVÄT PALANEET TAKAISIN ISRAELIIN !!!

        VAAN LÄHTIVÄT KOHTI POHJOISTA MAANÄÄRTÄ?
        VAIKKA ISRAELILAISTEN USKOSSA OLISIVAT TARVINNEET JERUSALEMIN TEMPPELIÄ !!!

        EFRAIM MENETTI JUUTALAISEN IDENTTITEETIN JO OLLESSAAN POHJOIS ISRAELISSA , SEN TÄHDEN JOUTUIVAT ASSYYRIAN PAKKOSIIRTOLAISUUTEEN !!!

        Jumala on minulle sydämelleni kertonut tätä ja Raamatusta näyttänyt.
        Efraimin ja Juudan jälkeläiset ei yhdistynyt vielä Kasaarivaltion aikana noin 700jKr. Koska se ei ollut lopunaika.
        Lopunajalla... Miljoonat USA:n juutalaistaustaiset tekee paluumuuton Israeliin Suomen kautta silloin Juudan ja Efraim yhdistyy !! Halleluujah !!! :)

        Efraimista hiukkasen.... he katosivat kuin maan nieleminä ja pohjoiseen maan ääreen, kertoo Raamattu !

        SUOMALAISET = suo maalaiset
        Suohon voi kadota. Siellä missä vankka maa loppuu ja suot alkaa. (myös venäjän puolella on laajoja suo alueita).

        FINLAND = maan loppu
        On Jerusalemista katsottuna pohjoisessa.

        1. Raamattu kertoo....Herranhenki on levännyt Efraimin jälkeläisten yllä pohjoisessa maassa.
        - Sitä se ei ole voinut tehdä USA:ssa koska jenkit on käyneet sotia siitä lähtien kun eurooppalaiset miehitti ja riisti ja valloitti intiaanien maat! USA:lla on pitkä ja verinen sotahistoria. Vaikka suomalaiset ovat joutuneet sotiin niin, ja sotimaan toisten sotia niin, he eivät ole sotia aloittaneet. Yksittäisiä sotiin lähteneitä tapauksia on ollut.

        2. Raamattu kertoo... Efraimia riistettiin pohjoisessa molemmilta puolilta.
        - Se lukee englanninkielisessä Raamatussa. Suomenheimoja riistettiin idästä Slaavien ja venäläisten toimesta ja lännestä muinais ruotsalaisten ja katollisten toimesta.
        Venäjä ja Ruotsi (itä ja länsi) ovat jatkuvasti riistäneet ja sortaneet suomalaisia !


        ps.kopsaa kirjoitus koska minun viestejä sensuroidaan ja IP numeroa blokataan suomi24 palstoilla


      • Israelson(Ei kirj.)
        Israelson(Ei kirj.) kirjoitti:

        Efraimin jälkeläisiä ei ole JUUDAN juutalaista sukujuurta olevat USA:n juutalaistaustaiset !

        Ei ole vaikka ovat kääntyneet eteläisen Juudan juutalaiseksi, tai johonkin noin 20 erinlaiseen juutalaisuuden suuntaukseen tai ovat aitoja Juudan geneettisiä jälkeläisiä.

        Jumala puhuu jälkeläisistä. :)

        esim; efraimin kohtalo...
        ISRAELIN JUMALA EI HYLJÄNNYT EFRAIMIA !!!

        JUMALAN JA EFRAIMIN JÄLKELÄISTEN LIITONMERKKI OLI ESINAHAN YMPÄRILEIKKAUS !!!

        RAAMATTU KERTOO ETTÄ EFRAIM RIKKOI LIITON JOTEN !!
        EFRAIMIN JÄLKELÄISET LOPETTI YMPÄRILEIKKAUKSEN !!

        VAIKKA EFRAIM SAI EROKIRJAN JA LOPETTI ESINAHAN YMPÄRILEIKKAUKSEN JO POHJOIS - ISRAELISSA OLLEESSAN !!
        JUMALA EI HEITÄ HYLJÄNNYT, EI VAIKKA .

        JOPA ALKOIVAT PALVOA EPÄJUMALIA !!! JÄLKELÄISIÄ HE OVAT SIITÄKIN HUOLIMATTA :)

        JUMALA EI HYLJÄNNYT EFRAIMIA VAIKKA SYNTIEN JA LUOPUMUKSEN TAKIA JOUTUIVAT SADOIKSI VUOSIKSI ASSYYRIAN ORJUUTEEN.

        TUON ORJUUDEN JÄLKEEN noin 612eKr HE EIVÄT OLLEET ETELÄISEN JUUDAN SILLOISESSA JUUTALAISUUDESSA !!

        KOSKA EIVÄT PALANEET TAKAISIN ISRAELIIN !!!

        VAAN LÄHTIVÄT KOHTI POHJOISTA MAANÄÄRTÄ?
        VAIKKA ISRAELILAISTEN USKOSSA OLISIVAT TARVINNEET JERUSALEMIN TEMPPELIÄ !!!

        EFRAIM MENETTI JUUTALAISEN IDENTTITEETIN JO OLLESSAAN POHJOIS ISRAELISSA , SEN TÄHDEN JOUTUIVAT ASSYYRIAN PAKKOSIIRTOLAISUUTEEN !!!

        Jumala on minulle sydämelleni kertonut tätä ja Raamatusta näyttänyt.
        Efraimin ja Juudan jälkeläiset ei yhdistynyt vielä Kasaarivaltion aikana noin 700jKr. Koska se ei ollut lopunaika.
        Lopunajalla... Miljoonat USA:n juutalaistaustaiset tekee paluumuuton Israeliin Suomen kautta silloin Juudan ja Efraim yhdistyy !! Halleluujah !!! :)

        Efraimista hiukkasen.... he katosivat kuin maan nieleminä ja pohjoiseen maan ääreen, kertoo Raamattu !

        SUOMALAISET = suo maalaiset
        Suohon voi kadota. Siellä missä vankka maa loppuu ja suot alkaa. (myös venäjän puolella on laajoja suo alueita).

        FINLAND = maan loppu
        On Jerusalemista katsottuna pohjoisessa.

        1. Raamattu kertoo....Herranhenki on levännyt Efraimin jälkeläisten yllä pohjoisessa maassa.
        - Sitä se ei ole voinut tehdä USA:ssa koska jenkit on käyneet sotia siitä lähtien kun eurooppalaiset miehitti ja riisti ja valloitti intiaanien maat! USA:lla on pitkä ja verinen sotahistoria. Vaikka suomalaiset ovat joutuneet sotiin niin, ja sotimaan toisten sotia niin, he eivät ole sotia aloittaneet. Yksittäisiä sotiin lähteneitä tapauksia on ollut.

        2. Raamattu kertoo... Efraimia riistettiin pohjoisessa molemmilta puolilta.
        - Se lukee englanninkielisessä Raamatussa. Suomenheimoja riistettiin idästä Slaavien ja venäläisten toimesta ja lännestä muinais ruotsalaisten ja katollisten toimesta.
        Venäjä ja Ruotsi (itä ja länsi) ovat jatkuvasti riistäneet ja sortaneet suomalaisia !


        ps.kopsaa kirjoitus koska minun viestejä sensuroidaan ja IP numeroa blokataan suomi24 palstoilla

        Tässä facebook ryhmässä lisää... ISRAELIN KADONNEISTA HEIMOISTA !!! :)

        https://www.facebook.com/LostTribesOfIsrael



    • Pasi Toivonen

      >>Senpä takia Jumala valitseekin Suomen. Jumala valitsee syntiset ja kurjat.>>

      Eikö Jumala sitten valinnut juutalaisia? Heidän älykkyytensä on 107...115 kun suomalaisilla se on 97. Ollaan siis juutalaisiakin rappeutuneempia.

      http://immortallife.info/articles/entry/why-is-the-iq-of-ashkenazi-jews-so-high

      Jossain Jarmon sivulla on tai oli kuva jossa suomalaisen väitetyllä kuninkaalla on idiootin kasvonpiirteet ja viikingit vieressä palvoivat häntä. Olisi kiva nähdä se kuva, en vain muista missä se on.

    • Pasi Toivonen

      On lopultakin yhdentekevää ovatko suomalaiset Israelin heimoa vai eivät. Minä en halua olla missään tekemisissä juutalaisten tai Israelin kanssa. En vihaa heitä, mutta he ovat rappeutuneita ja sellainen herättää ihmisissä inhoa ihan vaistomaisesti. Samoin kuin Pakistanin pienipäiset lapset, jotka kerjäävät kaduilla (microcephaly).

      Ashkenazim ovat toki älykkäitä ja siksi he ovat nousseet korkeaan asemaan eri puolilla maailmaa, mutta osa heidän älykkyydestään saattaa selittyä sillä että he ovat itse surmanneet keskuudestaan heikot yksilöt tai heitä on surmattu vainoissa vuosisatojen aikana.

      Melkein kaikki USA:n juutalaiset äänestävät demokraattista puoluetta ja kannattavat aborttia sekä eutanasiaa.

      http://www.jewishjournal.com/judaismandscience/item/the_curious_consensus_of_jews_on_abortion

      • Pasi. Mikä on suhteesi Luojaasi?


    • tonio

      Pasin kommentit ovat valhetta ja älyttömiä. Kaikki uskovatko tässä ketjussa on huuhaaporukkaa?

      • Tonio. Rukoilkaamme siis, että Herra hakisi Pasin pois harhapoluilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe