yurki1000js

yurki1000js profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Liittynyt 11v sitten
150 aloitusta · 14002 kommenttia
"Toisekseen+on+kyseenalaista+auttaako+vai+aiheuttaako+sellainen+usko+enemmän+tuota+pelkoa."RAAMATTU+SEISOO.Jes+9:5 Sillä+lapsi+on+meille+syntynyt,+poika+on+meille+annettu,+jonka+hartioilla+on+herraus,+ja+hänen+nimensä+on:+Ihmeellinen+neuvonantaja,+Väkevä+Jumala,+Iankaikkinen+isä,+Rauhanruhtinas.Joh.+14:27+Rauhan+minä+jätän+teille:+minun+rauhani+-+sen+minä+annan+teille.+En+minä+anna+teille,+niinkuin+maailma+antaa.+Älköön+teidän+sydämenne+olko+murheellinen+älköönkä+peljätkö.Jer.+29:11+Sillä+minä+tunnen+ajatukseni,+jotka+minulla+on+teitä+kohtaan,+sanoo+Herra:+rauhan+eikä+turmion+ajatukset;+minä+annan+teille+tulevaisuuden+ja+toivon.
Luoja+loi+ja+luo.+Minkäs+teet.+Elämä+on+Hänen+käsissään.Apt:5:1 Mutta+eräs+mies,+nimeltä+Ananias,+ja+hänen+vaimonsa+Safiira+myivät+maatilan,+5:2 ja+mies+kätki+vaimonsa+tieten+osan+hinnasta,+ja+osan+hän+toi+ja+pani+apostolien+jalkojen+eteen.+5:3 Mutta+Pietari+sanoi:+"Ananias,+miksi+on+saatana+täyttänyt+sinun+sydämesi,+niin+että+koetit+pettää+Pyhää+Henkeä+ja+kätkit+osan+maatilan+hinnasta?+5:4 Eikö+se+myymätönnä+ollut+sinun+omasi,+ja+eikö+myynnin+jälkeenkin+sen+hinta+ollut+sinun?+Miksi+päätit+sydämessäsi+tämän+tehdä?+Et+sinä+ole+valhetellut+ihmisille,+vaan+Jumalalle."+5:5 Kun+Ananias+kuuli+nämä+sanat,+kaatui+hän+maahan+ja+heitti+henkensä.+Ja+suuri+pelko+valtasi+kaikki,+jotka+sen+kuulivat.+5:6 Ja+nuoret+miehet+nousivat+ja+korjasivat+hänet+ja+kantoivat+hänet+pois+ja+hautasivat.5:7 Noin+kolmen+hetken+kuluttua+hänen+vaimonsa+tuli+sisään+eikä+tiennyt,+mitä+oli+tapahtunut.+5:8 Niin+Pietari+kysyi+häneltä:+"Sano+minulle:+siihenkö+hintaan+te+myitte+maatilan?"+Hän+vastasi:+"Kyllä,+juuri+siihen+hintaan."+5:9 Mutta+Pietari+sanoi+hänelle:+"Miksi+olette+yksissä+neuvoin+käyneet+kiusaamaan+Herran+Henkeä?+Katso,+niiden+jalat,+jotka+hautasivat+sinun+miehesi,+ovat+oven+takana,+ja+he+kantavat+sinutkin+pois."+5:10 Niin+hän+heti+kaatui+hänen+jalkojensa+eteen+ja+heitti+henkensä;+ja+kun+nuorukaiset+tulivat+sisään,+tapasivat+he+hänet+kuolleena,+kantoivat+pois+ja+hautasivat+hänet+hänen+miehensä+viereen.Ilm:9:1 Ja+viides+enkeli+puhalsi+pasunaan;+niin+minä+näin+tähden,+taivaasta+maan+päälle+pudonneen,+ja+sille+annettiin+syvyyden+kaivon+avain;+9:2 ja+se+avasi+syvyyden+kaivon,+ja+kaivosta+nousi+savu,+niinkuin+savu+suuresta+pätsistä,+ja+kaivon+savu+pimitti+auringon+ja+ilman.+9:3 Ja+savusta+lähti+heinäsirkkoja+maan+päälle,+ja+niille+annettiin+valta,+niinkuin+maan+skorpioneilla+on+valta;+9:4 ja+niille+sanottiin,+etteivät+ne+saa+vahingoittaa+maan+ruohoa+eikä+mitään+vihantaa+eikä+yhtään+puuta,+vaan+ainoastaan+niitä+ihmisiä,+joilla+ei+ole+Jumalan+sinettiä+otsassaan.+9:5 Ja+niille+annettiin+valta+vaivata+heitä+viisi+kuukautta,+vaan+ei+tappaa+heitä;+ja+ne+vaivasivat,+niinkuin+vaivaa+skorpioni,+kun+se+ihmistä+pistää.+9:6 Ja+niinä+päivinä+ihmiset+etsivät+kuolemaa,+eivätkä+sitä+löydä;+he+haluavat+kuolla,+mutta+kuolema+pakenee+heitä.Psa:139:16+Sinun+silmäsi+näkivät+minut+jo+idussani.+Minun+päiväni+olivat+määrätyt+ja+kirjoitetut+kaikki+sinun+kirjaasi,+ennenkuin+ainoakaan+niistä+oli+tullut.103:15 Ihmisen+elinpäivät+ovat+niinkuin+ruoho,+hän+kukoistaa+niinkuin+kukkanen+kedolla.+103:16 Kun+tuuli+käy+hänen+ylitsensä,+ei+häntä+enää+ole,+eikä+hänen+asuinsijansa+häntä+enää+tunne.+Jes:40:6 Ääni+sanoo:+"Julista!"+Toinen+vastaa:+"Mitä+minun+pitää+julistaman?"+Kaikki+liha+on+kuin+ruoho,+ja+kaikki+sen+kauneus+kuin+kedon+kukkanen:+40:7 ruoho+kuivuu,+kukkanen+lakastuu,+kun+Herran+henkäys+puhaltaa+siihen.+Totisesti,+ruohoa+on+kansa.+40:8 Ruoho+kuivuu,+kukkanen+lakastuu,+mutta+meidän+Jumalamme+sana+pysyy+iankaikkisesti.
kuis+?
OK.+Kuka+teillä+duunaa+ruoat+lauantaisin?+Entä+jos+maito-+tai+piimälasi+putoaa+pöydältä+lattialle.+Palkkaatko+pikapikaa+pakanan+siivoamaan?+Ollaan+siis+realisteja.+Yhteiskunnassa+tehdään+työtä+myös+lauantaisin.+Tärkeintä+on+levätä+riittävästi.+Sitäpaitsi+yleinen+pappeus+ei+tunne+varsinaisia+vapaapäiviä.JORI+BRANDER+pohdiskelee+sapattia+ja+lakia+kahteen+kertaan.>+Lain+tarkoitus+on+suojella+ihmistä+ja+osoittaa+hänelle+tie+yltäkylläiseen+elämään,+joka+täyttää+ihmisen+tarpeet+elämän+kaikilla+alueilla.+Eli+lain+tarkoitus+ei+ole+tehdä+elämästä+vaikeaa+–+niin+kuin+mekin+monesti+erehdymme+luulemaan.+Ikävä+kyllä+samoin+juutalainen+traditio+oli+erehtynyt+'lain+hengessä'+ja+muuttanut+elinvoimaisen+ja+hyvän+lain+kooltaan+moninkertaiseksi+säädöskokoelmaksi,+niin+että+pelkästään+sapatin+vietosta+oli+tullut+ihmisille+taakka+ja+kerrassaan+sietämätön+koetus.+Sapatti+ei+enää+ollut+luonnollinen+lepopäivä,+vaan+säädösten+viidakko,+josta+tuli+selvitä+joka+viikko+sapatinpäivänä...+<http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2004-08-23>+Lähestymistapaan+vaikuttaa+paljon+myös+se,+millä+tavoin+Raamatun+säädöksiä+ylipäätään+tulkitaan+ja+sovelletaan.+Jos+pidämme+Raamattua+kylmäkiskoisena+laki-+ja+säädöskokoelmana,+on+sieltä+arkeen+ammennetut+ohjeet+samalla+tavoin+kylmiä+'pakkoja'+ja+ehdottomia+kieltoja.+Jos+näemme+Raamatun+elämää+suojelevana+ja+kunnioittavana+Jumalan+ilmoituksena,+maltamme+todennäköisesti+pohtia+syitä,+miksi+jokin+säädös+on+annettu+ja+mihin+sillä+tähdätään.+Ehkäpä+tällöin+myös+arkeen+tuotu+sovellus+osuu+paremmin+siihen+tavoitteeseen,+minkä+Jumala+on+säädökselle+alun+perin+asettanut.+<http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2006-10-23PS.+Koska+Jeesus+on+sapatin+herra,+on+Hänen+ystävillään+jatkuva+sapatin+lepo+Hänessä+ja+Hänen+pyhyydessään.+Näin+näen+ja+koen.KADOSHhttps://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0
"Miten+todistat+tälle+henkilölle,+että+Raamattusi+on+yliluonnollinen.+Siis+ihan+käytännössä,+miten+se+yliluonnollisuus+ilmenee+?+Konkreettinen+esimerkki+jotta+me+kaikki+voimme+sen+yliluonnollisuuden+todeta."ILMAN+ETSIKKOAIKAA+JUMALA+EI+KIINNOSTA.>+Pelastavan+uskon+lahja+on+armosta+annettu+ja+suurin+kaikista+armolahjoista.+Kukaan+ei+voi+puristaa+itsestään+pelastavaa+uskoa.+Ei+vaikka+tutkisi+Raamattua+ja+muita+uskosta+kertovia+kirjoja+40+vuotta+ja+kuuntelisi+1000+saarnaa.+Isä+kutsuu+syntisiä+eri+tavoin+kääntymään+Jeesusta+kohti.+Kukaan+ei+omasta+voimastaan+ja+järjestään+käänny+kohti+Jeesusta.+Raamattu+sanoo,+että+Herra+kutsuu+ihmisiä+2+ja+jopa+3+kertaa+Job+33:28.+hän+pelasti+minun+sieluni+joutumasta+hautaan,+ja+minun+henkeni+saa+iloiten+katsella+valkeutta'.+29.+Katso,+kaiken+tämän+tekee+Jumala+kahdesti+ja+kolmastikin+ihmiselle.Miten+yksikään+LUOTU+voisi+todistaa,+ettei+Raamattu+ole+yliluonnollinen.+Lue+ajatuksella:Joh:4:5 Niin+hän+tuli+Sykar+nimiseen+Samarian+kaupunkiin,+joka+on+lähellä+sitä+maa-aluetta,+minkä+Jaakob+oli+antanut+pojalleen+Joosefille.+4:6 Ja+siellä+oli+Jaakobin+lähde.+Kun+nyt+Jeesus+oli+matkasta+väsynyt,+istui+hän+lähteen+reunalle.+Ja+oli+noin+kuudes+hetki.+4:7 Niin+tuli+eräs+Samarian+nainen+ammentamaan+vettä.+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Anna+minulle+juoda."+4:8 Sillä+hänen+opetuslapsensa+olivat+lähteneet+kaupunkiin+ruokaa+ostamaan.+4:9 Niin+Samarian+nainen+sanoi+hänelle:+"Kuinka+sinä,+joka+olet+juutalainen,+pyydät+juotavaa+minulta,+samarialaiselta+naiselta?"+Sillä+juutalaiset+eivät+seurustele+samarialaisten+kanssa.+4:10 Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Jos+sinä+tietäisit+Jumalan+lahjan,+ja+kuka+se+on,+joka+sinulle+sanoo:+'Anna+minulle+juoda',+niin+sinä+pyytäisit+häneltä,+ja+hän+antaisi+sinulle+elävää+vettä."+4:11 Nainen+sanoi+hänelle:+"Herra,+eipä+sinulla+ole+ammennusastiaa,+ja+kaivo+on+syvä;+mistä+sinulla+sitten+on+se+elävä+vesi?+4:12 Et+kai+sinä+ole+suurempi+kuin+meidän+isämme+Jaakob,+joka+antoi+meille+tämän+kaivon+ja+joi+siitä,+hän+itse+sekä+hänen+poikansa+ja+karjansa?"+4:13 Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Jokainen,+joka+juo+tätä+vettä,+janoaa+jälleen,+4:14 mutta+joka+juo+sitä+vettä,+jota+minä+hänelle+annan,+se+ei+ikinä+janoa;+vaan+se+vesi,+jonka+minä+hänelle+annan,+tulee+hänessä+sen+veden+lähteeksi,+joka+kumpuaa+iankaikkiseen+elämään."+4:15 Nainen+sanoi+hänelle:+"Herra,+anna+minulle+sitä+vettä,+ettei+minun+tulisi+jano+eikä+minun+tarvitsisi+käydä+täällä+ammentamassa."Room.+10:17+Usko+tulee+siis+kuulemisesta,+mutta+kuuleminen+Kristuksen+sanan+kautta.Joh.+3:3+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+joka+ei+synny+uudesti,+ylhäältä,+se+ei+voi+nähdä+Jumalan+valtakuntaa."
Hmm...+Sinulla+on+pointtisi.+Raamattua+ei+ole+PAKKO+lukea+ensin.+LUOJA+ilmoittaa+itsensä+luomakunnassaan:)Psa:19:2 Taivaat+julistavat+Jumalan+kunniaa,+taivaanvahvuus+ilmoittaa+hänen+kättensä+tekoja.+19:3 Päivä+sanoo+päivälle,+ja+yö+ilmoittaa+yölle.+19:4 Se+ei+ole+puhetta,+se+ei+ole+kieltä,+jonka+ääni+ei+kuuluisi.+19:5 Niiden+mittanuora+ulottuu+yli+kaiken+maan+ja+niiden+sanat+maanpiirin+ääriin.+Auringolle+hän+on+tehnyt+niihin+majan.+19:6 Se+on+niinkuin+ylkä,+joka+tulee+kammiostaan,+se+riemuitsee+kuin+sankari+rataansa+juostessaan.+19:7 Se+nousee+taivasten+ääristä+ja+kiertää+niiden+toisiin+ääriin,+eikä+mikään+voi+lymytä+sen+helteeltä.+19:8 Herran+laki+on+täydellinen;+se+virvoittaa+sielun.+Herran+todistus+on+vahva,+se+tekee+tyhmästä+viisaan.+19:9 Herran+asetukset+ovat+oikeat,+ne+ilahuttavat+sydämen.+Herran+käskyt+ovat+selkeät,+ne+valaisevat+silmät.REHELLINEN+ateisti:+"Evoluutiota+ei+ole,+mutten+voi+uskoa+Jumalaan."+Henkimaailman+juttu.Miksi+Raamattu?+PELASTUKSEN+tähden.Room:10:9 Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+10:10 sillä+sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan.10:11 Sanoohan+Raamattu:+"Ei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+joudu+häpeään."+10:12 Tässä+ei+ole+erotusta+juutalaisen+eikä+kreikkalaisen+välillä;+sillä+yksi+ja+sama+on+kaikkien+Herra,+rikas+antaja+kaikille,+jotka+häntä+avuksi+huutavat.+10:13 Sillä+"jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu."+10:14 Mutta+kuinka+he+huutavat+avuksensa+sitä,+johon+eivät+usko?+Ja+kuinka+he+voivat+uskoa+siihen,+josta+eivät+ole+kuulleet?+Ja+kuinka+he+voivat+kuulla,+ellei+ole+julistajaa?+10:15 Ja+kuinka+kukaan+voi+julistaa,+ellei+ketään+lähetetä?+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Kuinka+suloiset+ovat+niiden+jalat,+jotka+hyvää+sanomaa+julistavat!"+10:16 Mutta+eivät+kaikki+ole+olleet+kuuliaisia+evankeliumille.+Sillä+Esaias+sanoo:+"Herra,+kuka+uskoo+meidän+saarnamme?"+10:17 Usko+tulee+siis+kuulemisesta,+mutta+kuuleminen+Kristuksen+sanan+kautta.
En+oikein+pääse+vastaamaan+sinulle+SENSUURIN+takia.+Poistoja+on+toimitettu.+Koeta+ymmärtää.+Koetan+olla+vähemmän+PALJASTAVA.+Olemme+siis+lopunajassa.+Se+tarkoittaa,+että+antikristillinen+MAAILMANHALLITUS+on+aluillaan.+Suomesta+tehtiin+FIRMA+perustuslakimme+vastaisen+EU-liitoksen+yhteydessä.+Paluuta+LINTUKOTOON+ei+ole!+Laitan+tähän+nykyaikaa+valaisevaa+infoa:>+Onko+olosi+outo?+Oletko+tuuminut,+että+jotakin+tapahtui+90-luvulla+ja+maamme+Suomi+muuttui+oudosti+täysin+erilaiseksi+kuin+mitä+se+oli+ollut+aikaisemman+itsenäisyytensä+aikana?+Jos+sinusta+on+tuntunut+siltä,+olet+aivan+oikeassa.+1990-luvun+puolessa+välissä+Suomen+tasavallasta+tuli+nimittäin+yritys,+jonka+toimenkuvaan+kuuluu+kaikki+valtiollinen+toiminta+ja+yritysmuoto+on+Valtio+ja+sen+laitokset.+Kertaanpa+vielä:+sinun+kotimaastasi+tehtiin+kaikessa+salassa+yritys.+Sinulle+ei+tästä+ole+kerrottu+yhtään+mitään.+Veikkaanpa+ettei+suurin+osa+kansanedustajistakaan+tiedä+elävänsä+yrityksessä.+<http://rayhablogi.blogspot.fi/2014/12/isanmaasi-suomi-onkin-yritys.html>+Politiikkamme+tähtäsi+integraatioon+jo+80-luvun+puolella.+Näin+saatiin+aikaiseksi+suorastaan+vallankumouksellinen+Integraatiolama+”vahvan+markan+politiikan”+ja+muiden+sisäänpääsyehtojen+seurauksena.+Tämä+merkitsi+mm.+noin+40+000+yrityksen+kaatamista,+valtavaa+työttömyyttä+runsaan+15+vuoden+ajaksi,+”velkavankeutta”+syyttömille+ja+täysin+ulkopuolisillekin,+oikeusmurhia,+itsemurhia.+Luvatun+suuren+taloudellisen+kasvun+sijaan+saatiin+kuristavien+jäsenyysehtojen+vuoksi+lama+koko+Länsi-Eurooppaan,+Suomeen+syvin.+<http://ipu.fi/mitaa-pahaa-eu-on-suomelle-tehnyt/>+Keväällä+2009+Suomen+valtion+velka+oli+53+miljardia+euroa.+Muutos+on+ollut+dramaattinen.+Ylivelkaantunut+valtio+menettää+vähitellen+itsenäisyytensä.+Sen+menoista+päättävät+muut+ja+sen+tulot+valuvat+muille.+Haluaako+tai+pystyykö+Suomi+katkaisemaan+velkakierteensä?+Ne+poliitikot,+jotka+velkaantumisesta+päättävät,+eivät+ole+enää+vastaamassa,+kun+velat+on+maksettava.+Sillä+aikaa+kun+luit+tämän,+noin+minuutissa,+Suomen+velka+kasvoi+yli+10+000+eurolla.+<http://velkakello.fi/>+Jokaisella+kotisivuja+ylläpitävällä+on+omat+intressinsä.+Minun+intressini+kotisivujen+pitämiseen+on+kertoa+kansalaisille+Suomessa+tapahtuneista+valtiopetoksista.+Ne+kaikki+liittyvät+Suomen+liittymiseen+ETA:an,+EY:hyn+ja+EU:hun.+Valtiopetos+on+rikos,+joka+ei+vanhene.Suomen+huono+taloustilanne+johtuu+valtiopetoksesta,+Suomen+Markan+hävittämisestä+Hallitusmuodon+72+§:stä+ilman+lakiesitystä.+Eikä+kysymys+ole+vain+markasta,+vaan+myös+Suomen+Pankin+keskuspankkirahoituksen+hävittämisestä.+Keskuspankkirahoitusta+valtion+ei+tarvitse+maksaa+takaisin.Suomen+ulkopolitiikasta+(ETA-/EY-/EU-politiikasta)+määränyt+presidentti+Koivisto+on+valtiopetoksista+vastuussa.+Minulla+ei+ole+mitään+syytä+vastustaa+tai+kritisoida+EU:ta,+sillä+kritiikkini+kohde+on+presidentti+Koiviston+valtiopetoksellinen+toiminta.+Koivisto+oli+tehnyt+poliittisen+päätöksensä+euroon+(Maastrichtin+sopimus)+menemistä+jo+joulukuussa+1991.+Ks.+alempaa+Koiviston+muistelmakirjan+teksti+keskustelusta+päämisteri+Esko+Ahon+kanssa+20.12.1991+.+<http://jormajaakkola.fi/>+Suomen+"alasajo"+on+tahallista.+Jumala+sallii+sen,+koska+Suomen+hyvinvointi+on+Jumalan+lahja+uskoville+ihmisille.+Sitä+mukaa+kun+uskovat+ihmiset+vähenevät,+vähenee+hyvinvointikin.+<http://opsti.japo.fi/nwo.htm
oliko+sinulla+asiaakin+?