Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Liittynyt 13v sitten
0
aloitusta ·
8697
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko 10 senttinen ja 18 senttinenkin samaa kokoa?
10 senttiä on -4cm ja 18 senttiä +4 tuohon neljääntoista. Minusta niissä on aikamoiset erot. Jo 14 vs. 18 on valtava ero.
Suunnilleen kuin kuun ja auringon etäisyys maapalloon nähden:)
Auringosta tulikin mieleen, että 14 voi olla "oikein" mitattuna 18, kunhan mitan alkupään laittaa mitatessa auringolta piiloon.
Sillä systeemillä jopa 11cm on muuttunut 17 sentiksi.
11.02.2013 16:01
On täällä tyty (mies) jos toinenkin piipahdellut;)
Eikä siinä mitään. Ei saa syrjiä trans-henkisiäkään. Eipä sillä paljoa ole väliä vaikka feikkaakin, jos keskustelu menisi siitä huolimatta asiallisissa merkeissä.
Jotkut feikkinaiset erottaa kolmen kilometrin päästä. Minunkin on väitetty feikkaavan naisena. En kyllä ymmärrä, miksi sellaista tekisin. Pystyn kaikki haluamni asiat sanomaan kyllä itsenänikin.
11.02.2013 15:52
Kyllä tuo avauskin jonkinlaista tulkkia tarvitsisi. Varmaan samalta koneelta...
Paksut töppösormet, pieni iPhone ja runkkarin samea katse. Siinä muutama selitys;)
Onko Savonmualla lunta kovasti?
11.02.2013 15:47
Vaikka mies olisi kuinka lihava, niin liian tyhmänä se tuskin naista saa.
Muistutan, että ylipaino ei ole ollut enää pitkään aikaan muodissa. Isokullinen laiha rimpula vie naiset näinä päivinä. Ja miesten silmäänkin sellainen on kaunista katsella...
Myös ne muutamat heteromiehet ovat sitä mieltä, Heitäkin naisten onneksi vielä on...
11.02.2013 11:44
Voi hyvää päivää taas tuon persemittaajan juttuja. Kaikki kulllit ovat samankokoisia. Antakee armoo:D
Sulla on pieni, mutta muilla isommat. Eihän ne silloin millään voi olla samankokoisia, tosin olethan yrittänyt persemitata omaasi meidän muiden joukkoon, mutta kun kukaan ei usko...
Myönnä itsellesi, että nappula mikä nappula ja se ei mittaamalla siitä kohene, ellet sitten mittaa mutkan takaa. Sen pienen koon myöntäminen antaisi sinulle rauhan ja raivosi talttuisi, ehkä.
11.02.2013 11:37
Nyt Oulun kippurakulli puhuu ihan vaan omasta mulkustaan...:D
Vähän samalla peilaustyylillä, kuin mätähampaista ja toisten pienistä, persemitatuista kulleista sekä pilluasaamattomuudesta.
Ovela ukko kyllä. Kääntää kaikki ominaisuutensa toisiin...
Tuo kyllä pitää varmaan paikkansa, ettet Asus kykene kimppaan. Katsos kun kimppa vaatisi muitakin ihmisiä. Ja myös pikkuisen potenssia, jota sulla ei puheittesi mukaan ole.
Tarkkanäköisyyttäsi ei voi kuin ihailla. Moni urologi ottaisi mielellään tuon tarkkanäköisyyden; he kun joutuvat ihan tutkimaan, onko niissä kulleissa tulehduksia, ja sinä näet ne jo uimahallissa.
Nyt varmaan ymmärrät, miksi sinun kulllia ei kukaan koskaan ime. Jos sen nyt ylipäätään löytää sieltä ihrakerrosten välistä, niin ei varmaan ole mikään makunautinto se kippura:D
Jos nyt joku kuitenkin jostain kumman syystä siihen haluaisi koskea, niin tässä sen löytämiseen ohjeet:
Etsi nännit. Ne on yleensä helppo löytää lihavaltakin ihmiseltä. Sen jälkeen ala nostella läskirinkuloita syrjään ja nuuhkaise raosta. Sitten kun haisee jo selvä pazka, niin ota yksi ylöspäin, niin sehän on siinä kusenpolttaman karvoituksen keskellä oleva finnintapainen.
Onnea matkaan ja varaa ämpäri viereen...:D
Mukava nähdä oikea Asus oikeissa puuhissa. Fasus ei ole mitään tämän rinnalla.
11.02.2013 11:30
Tässä esimerkki Fasuksen huumorista... Mä repeen:(
10.02.2013 20:05
Fasus on usein naisena esiintyvä mies, jolla on hyvin paljon aikaa ja paljon huonoja juttuja...
Itseasiassa hän on tämä mies:
kirjoita hyvin9.2.2013 21:430 SULJE
Hei jurbot: oon mies. Oon feikannut tänne Suomi24- keskusteluihin viimeisen vuoden aikana naisena luullakseni noin 200 kertaa (arvio). Minua on epäilty mieheksi 5 kertaa!!!!!!!!!!
Feikit, panostakaa tekstiinne!!!!!!
- -
Kaipaan oikean Asuksen spontaaneja raivonpurkauksia tappouhkauksineen ja mikäs sen lystimpää, kuin lukea mitättömän pienestä keskimitasta ainoana oikeana. Myös se oman kullinnysän kehuminen keskikokoa hieman isommaksi 17 senttiseksi saa aina hyvälle tuulelle.
Tämän Fasuksen jaarittelut taas mm. Pohtijamiehenä ja sille vastailevana naisena ovat perin puuduttavaa lukemista.
Mutta eihän niitä onneksi ole pakko lukea...
10.02.2013 19:53
Etkö ole saanut ohjeita:)
♥♥♥
10.02.2013 14:31
Olet oikeassa, mutta ehkä hiukan harhassa sittenkin;)
Mies ilman muuta, mutta LL(n) on tuo sama Pohtijamies, joka vielä tässä alapuolellakin pohtii...
Asus ei pysty noin suht. ehjää tekstiä pukkaamaan, vaikka aikaakin annettaisiin.
Itseasiassa hän on tämä mies:
kirjoita hyvin9.2.2013 21:430 SULJE
Hei jurbot: oon mies. Oon feikannut tänne Suomi24- keskusteluihin viimeisen vuoden aikana naisena luullakseni noin 200 kertaa (arvio). Minua on epäilty mieheksi 5 kertaa!!!!!!!!!!
Feikit, panostakaa tekstiinne!!!!!!
Että tällainen tapaus tällä(kin) kertaa. Olen ristinyt hänet Fasukseksi, koska feikkaa myös Asuksena juttuja.
Kyllä tänne juttua mahtuu. Se on ikävää, jos joku ottaa niitä todesta.
Terve epäily on syytä olla ja jos jotain erityisen epäillyttävää, kuten esim. alle 13 senan keskimittoja, laitetaan, niin hypätkää ylös ja huutakaa HIAWATHA. Kenen keksintö lienee, mutta sopii hyvin tähän.
Rauhallista sunnuntaita. Oliko kirkossa porukkaa?
10.02.2013 13:46
Sano mitä sanot... Tekstisi on nuorehkoa ja koska tuskin ennen huomista tavataan, niin eipä sillä oikeasti ole väliä, oletko vastavalmistunut vai 30 vuotta opettanut.
Mä rakastan opettajia ja niiden auktoriteettia ja ihan villiksi menen jos saan niiltä keppiä. Jos se velttona onkin 15, niin tokihan se palstatieteen mukaan kutistuu käyttökelpoiseksi.
Otathan tuonkin tosissasi?
09.02.2013 22:59
No vielä tämän ehtii...
En ole nykyään törmännyt vahingossakaan nuorehkoon mieheen, joka ei olis karvojaan siistinyt. Enkä tahallani:D
Hoikka, rasvaton tai vähärasvainen kroppa ja sheivattu karvoitus. Siinä normaali 15 sentin lepomulkkukin näyttää isolta. Hyvä.
Kyllä aivot ovat se tärkein sukupuolielin. Niiden puutetta ei korvaa pienet pilllut eikä suuret kyrrvät, jos meinaa vielä huomennakin tavata.
Otathan kaikki juttuni tosissasi. Muutenhan tämä homma ei toimi.
09.02.2013 22:35
Mutta maailmanmestaruusmulkussa niitä ämmiä onkin kiinni jo enemmän...
Veikkaan, että fiksuna kaverina olet oman tiikerisi sheivannut, joten teillä on kaksi kissaa rouvasi mirrin lisäksi.
Omasta mielestäni karvainen pilllu on ainoa oikea pilllu. En muista karvattomaan koskaan koskeneenikaan. Mutta yhden näin livenä, kun hyvän kaverin ja sen muijan kanssa sekasaunottiin:D
Jos opetat jonkunlaista terveystietoa, niin varoita ainakin poikia runkkaamisen vaaroista. Se tekee hyvää ja on vitun koukuttavaa ja siinä on se vaara, että kulli on koko ajan valmiudessa odotellessaan uutta kättelyä.
Mulla ainakin mulukku seisoi tuntikaupalla oppituntien aikana järjen lisäksi.
Hyvää yön odottelua itäpuolelle...
09.02.2013 21:50
Juuh. Haluutko panna?
Mutta kuten luit, mieluummin yli 11 senttisellä.
Sinun kohdalla Ip kertoo irrationaalisesta pervosta. Ja se sinä katkera nysä tod. olet.
09.02.2013 20:57
Harmi etten nyt, ja tuskin myöhemminkään pääse osallistumaan tyydytykseesi.
Olisko sulla vapaamielistä veljeä? Heh heh.
Kiitos sulle hienoista kommenteista ja kuten kerroinkin, olen koittanut hiukan suitsia rajuimpia naisten häpäisyjä täällä.
Mutta huonoitsetuntoisen miehen pilluasaamattomuus ei ole kovinkaan hedelmällinen maaperä siinä.
Mukavasti ärsytit väen. Paljon vastauksia. Kaikkea isoa ja kivaa jatkossa:D
09.02.2013 20:45
Vitutt virheistä. Ei nyt olla luokassa;)
Noin hyväulostuloinen kaveri saa itselleen seuraa anytime, ja ihan kummalta sukupuolelta tahansa.
Ja huolimatta pienestä pirristäsi, kirjoitat edelleen selkeästi. Soiko kellot?
Tuo sinun mainitsema panoaisa on tosiaan vain keksikokoa, mutta muisteleppa minkälaisella keksillä Tapio Rautavaara koskea laskiessa koski kosken kuohuvaa virtaa... Noooh. Oliko kunnon keksi ja koukku päässä?
Ihan meidän kesken... Nooh, en kerro omasta elimestä nyt. lol
Aina saan endorfiinia vereeni, kun huomaan jonkun ymmärtävän tekstejäni paremmin, kuin joku, jonka nimeä en enää kehtaa edes mainita.
Tulen hyvälle mielelle, ellen sitä jo ole, kun näen tekstejäsi... Nice.
09.02.2013 20:27
Et ole Asus.
09.02.2013 20:11
Älkääpäs ny pojjjjaat. Eräs ainakin tiukasti väittää, että tummilla on isot ja kalpeanaamoilla ei kellään ole yli 13 senttistä, joten se on keskiarvo sitten. Sellaista matematiikkaa tällä palstalla.
On tuo kohtalaisen kokoinen. Ei mahdoton, mutta monelle tuo koko kelpaisi.
09.02.2013 17:19
Kyllä maailmaan muutama hetskukin mahtuu.
Toi "virallisesti" mahtaa tarkoittaa tuota open virkaa? Hah hah.
Mä olen todennut, ettei kerta tai useampikaan heteroa tee... Tää on sellainen mukaeltu sanonta.
09.02.2013 17:16
Sehän on lienee edellytys jo palstalle kirjautumisessakin:)
Katsokaapa huolella vaikkapa minua ja Asusta. Mitä tervettä löydätte meistä? Tosin onhan sitä monesti epäilty, että meitä ei ole kuin yksi ja siihen on myöhemmin liittynyt yksi sideperson from Savo.
09.02.2013 17:07
395 / 435