Osa naisista tykkä isoista se on fakta. Se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki niistä pitäisivät. Osa haluaa sitten ihan normaaleja peniksiä. Huonoimmassa asemassa on tietysti todella pienet penikset, mutta olen tavannut jopa naisia, joille tämäkään ei ole mikään ongelma.
Isojen peniksien omistajien etu on siinä että heidän itsetunto ei saa kolahdusta, vaikka nainen toteaisi sen olevan väärän kokoinen. Isojen kyrpien omistajat saattavat olla jopa ylpeitä, että on liian iso. Itselläni on keskiverto penis jakyllä sillä monet naiset ovat saaneet tyydytyksen. Välillä on tullut törmättyä naisiin jotka rakastavat isoja, näiden naisten kanssa on kyllä vaikeaa nauttia seksistä pidemmän päälle, kun tuntuu siltä että ei riitä. Tilanne on silti sama kuin liian ison kanssa, yhdyntä (yhdyntä on vain osa seksiä) ei se ole naisen kannalta luultavastikaan hirveän nautinnollista.
Pitää vain hyväksyä se tosiasia, että osa (en osaa sanoa kuinka iso osa) naisista pitää isoista ja osa haluaa juuri sitä mitä itseltä löytyy. Esim. harva laiha mies vetää siitä hernettä nenään, että joku tykkää lihaksikkaista miehistä. Sama on peniksien kohdalla, kaikkia ei pysty miellyttämään. Eikä tarvitsekaan.Isolla peniksellä on tietysti se etu, että sillä pelkällä peniksellä saattaa saada helposti seuraa näiden isojen peniksien kannattajien joukosta, esim. jostain netistä jne. Itse tosin en edes haluaisi naista, joka juoksee pelkän peniksen perässä. Minua kiinnostaa syvällisemmät suhteet. Mutta on se tärkeää että naiselle riittää juuri se mitä itseltä löytyy.
Sopivuus tärkeintä
10
107
Vastaukset 10
- LL(n)
Niin mutta mikä on se iso?
Minun käsitys on se, että tosi harva nainen on niin väljä ja epätoivoinen, että mulkunkoon perusteella miestä etsii. Itse en ole ainoatakaan moista tavannut.
Jokainen mies voi miettiä asiaa näin: menet lääkäriin ja sinulta tutkitaan eturauhanen tuseeraamalla(=sormi perseeseen).. Kumman otat tuseeraamaan; isosormisen vai sopivan kokoisilla sormilla olevan lääkärin? Väitän, että kukaan ei isosormista ota valintatilanteessa. Nainen muutenkin arvostaa ja ajattelee seksisuoritteessa ja parisuhteessa läheisyyttä ja miehisyyttä kokonaisuutena.
Kyllä nainen ottaa sopivan kalun ja hyvässäkokonaisuudessa kiinniolevana. 15cm pituinen ja normaalipaksuinen penis siis.
Muodokkuus vehkeessä toki on plussaa naisen anatomia hyomioiden. Komea ja miehenkokoinen mies myöskin.- joopa joo
Voi voi kun rivien välistä on luettavissa miehen käsialaa. Hyvin skarppasit, mutta ettet vaan silti asus olisi? ;)
- Pohtijamies
Sillä ison määritelmällä ei ole niin väliä, kaikille se on erilainen. Joillekin iso on vasta 24cm kanki ja joillekin 18cm penis. En minäkään tiedä missä se ison raja menee, kyllä sen sitten varmaan huomaa kun näkee ison.
Ei tietenkään kukaan mies halua isoa sormea perseeseen jos on saatavilla sopiva, jos nyt on kerran pakko saada sormi perseeseen. Mutta monelle naiselle se sopiva on juuri iso muna. 15cm on ihan tavallinen penis ja se kelpaa monelle todella hyvin. Jotkut silti haluavat isompaa. Ei meidän normikokoisten miesten tarvitse silti välittää jos joku haluaa isomman, me voimme hankkia kumppanin, jolle meidän peruspenis riittää. On kuitenkin väärin väittää että naiset haluavat isoa, koska kaikki eivät halua. Jokainen nainen on erilainen, onneksi, koska peniksetkin ovat kaikki erilaisia. joopa joo kirjoitti:
Voi voi kun rivien välistä on luettavissa miehen käsialaa. Hyvin skarppasit, mutta ettet vaan silti asus olisi? ;)
Olet oikeassa, mutta ehkä hiukan harhassa sittenkin;)
Mies ilman muuta, mutta LL(n) on tuo sama Pohtijamies, joka vielä tässä alapuolellakin pohtii...
Asus ei pysty noin suht. ehjää tekstiä pukkaamaan, vaikka aikaakin annettaisiin.
Itseasiassa hän on tämä mies:
kirjoita hyvin9.2.2013 21:430 SULJE
Hei jurbot: oon mies. Oon feikannut tänne Suomi24- keskusteluihin viimeisen vuoden aikana naisena luullakseni noin 200 kertaa (arvio). Minua on epäilty mieheksi 5 kertaa!!!!!!!!!!
Feikit, panostakaa tekstiinne!!!!!!
Että tällainen tapaus tällä(kin) kertaa. Olen ristinyt hänet Fasukseksi, koska feikkaa myös Asuksena juttuja.
Kyllä tänne juttua mahtuu. Se on ikävää, jos joku ottaa niitä todesta.
Terve epäily on syytä olla ja jos jotain erityisen epäillyttävää, kuten esim. alle 13 senan keskimittoja, laitetaan, niin hypätkää ylös ja huutakaa HIAWATHA. Kenen keksintö lienee, mutta sopii hyvin tähän.
Rauhallista sunnuntaita. Oliko kirkossa porukkaa?- <3<3<3
h-x kirjoitti:
Olet oikeassa, mutta ehkä hiukan harhassa sittenkin;)
Mies ilman muuta, mutta LL(n) on tuo sama Pohtijamies, joka vielä tässä alapuolellakin pohtii...
Asus ei pysty noin suht. ehjää tekstiä pukkaamaan, vaikka aikaakin annettaisiin.
Itseasiassa hän on tämä mies:
kirjoita hyvin9.2.2013 21:430 SULJE
Hei jurbot: oon mies. Oon feikannut tänne Suomi24- keskusteluihin viimeisen vuoden aikana naisena luullakseni noin 200 kertaa (arvio). Minua on epäilty mieheksi 5 kertaa!!!!!!!!!!
Feikit, panostakaa tekstiinne!!!!!!
Että tällainen tapaus tällä(kin) kertaa. Olen ristinyt hänet Fasukseksi, koska feikkaa myös Asuksena juttuja.
Kyllä tänne juttua mahtuu. Se on ikävää, jos joku ottaa niitä todesta.
Terve epäily on syytä olla ja jos jotain erityisen epäillyttävää, kuten esim. alle 13 senan keskimittoja, laitetaan, niin hypätkää ylös ja huutakaa HIAWATHA. Kenen keksintö lienee, mutta sopii hyvin tähän.
Rauhallista sunnuntaita. Oliko kirkossa porukkaa?Se HIAWATHA oli mun juttu. Jonka perään tekisin sytämen, jos vain osaisin ;)
<3<3<3 kirjoitti:
Se HIAWATHA oli mun juttu. Jonka perään tekisin sytämen, jos vain osaisin ;)
Etkö ole saanut ohjeita:)
♥♥♥- Kohtuus kaikessa
Pohtijamies kirjoitti:
Sillä ison määritelmällä ei ole niin väliä, kaikille se on erilainen. Joillekin iso on vasta 24cm kanki ja joillekin 18cm penis. En minäkään tiedä missä se ison raja menee, kyllä sen sitten varmaan huomaa kun näkee ison.
Ei tietenkään kukaan mies halua isoa sormea perseeseen jos on saatavilla sopiva, jos nyt on kerran pakko saada sormi perseeseen. Mutta monelle naiselle se sopiva on juuri iso muna. 15cm on ihan tavallinen penis ja se kelpaa monelle todella hyvin. Jotkut silti haluavat isompaa. Ei meidän normikokoisten miesten tarvitse silti välittää jos joku haluaa isomman, me voimme hankkia kumppanin, jolle meidän peruspenis riittää. On kuitenkin väärin väittää että naiset haluavat isoa, koska kaikki eivät halua. Jokainen nainen on erilainen, onneksi, koska peniksetkin ovat kaikki erilaisia.Päälle 18cm on joka naiselle liikaa anatomisesti, mutta harvassa nämä "hevoset" on.
- 13,5 cm
Pohtijamies kirjoitti:
Ei tietenkään kukaan mies halua isoa sormea perseeseen jos on saatavilla sopiva, jos nyt on kerran pakko saada sormi perseeseen. Mutta monelle naiselle se sopiva on juuri iso muna. 15cm on ihan tavallinen penis ja se kelpaa monelle todella hyvin. Jotkut silti haluavat isompaa. Ei meidän normikokoisten miesten tarvitse silti välittää jos joku haluaa isomman, me voimme hankkia kumppanin, jolle meidän peruspenis riittää. On kuitenkin väärin väittää että naiset haluavat isoa, koska kaikki eivät halua. Jokainen nainen on erilainen, onneksi, koska peniksetkin ovat kaikki erilaisia.Niin kaikki on suhteellista. Jos kaikki 10 naisporukan jäsentä toteavat " haluan ennemmin vähän isoa kuin pientä" niin kyse ei todellakaan tarvitse olla samoista cm lukemista. Itse veikkaisin, että kaikki kuitenkin tarkoittavat jotain 14 cm yläpuolella olevaa lukemaa.
No nyt tätä lukevat 15 cm:t nauravat, koska juuri hetki sitten joku iso nainen totesi miehen liian pieneksi hänen mitoilleen.
Ja aivan samalla tavalla teillä miehillä on mielipiteitä meitä naisia kohtaan.
Itse en ole koskaan maininnut kenellekään miehelle heidän mitoistaan.
Jatkossa aion kyllä ottaa koko asian etukäteen esille, sillä seksi on äärettömän tylsää sellaisen miehen kanssa
Joka tuntee olevansa liian pieni, erektio ei pelaa ja mies häpeää itseään.
Sellaiseen tilanteeseen en enään halua. Näitä on ollut jo useampi. - aersdtfyguihjokö
13,5 cm kirjoitti:
Niin kaikki on suhteellista. Jos kaikki 10 naisporukan jäsentä toteavat " haluan ennemmin vähän isoa kuin pientä" niin kyse ei todellakaan tarvitse olla samoista cm lukemista. Itse veikkaisin, että kaikki kuitenkin tarkoittavat jotain 14 cm yläpuolella olevaa lukemaa.
No nyt tätä lukevat 15 cm:t nauravat, koska juuri hetki sitten joku iso nainen totesi miehen liian pieneksi hänen mitoilleen.
Ja aivan samalla tavalla teillä miehillä on mielipiteitä meitä naisia kohtaan.
Itse en ole koskaan maininnut kenellekään miehelle heidän mitoistaan.
Jatkossa aion kyllä ottaa koko asian etukäteen esille, sillä seksi on äärettömän tylsää sellaisen miehen kanssa
Joka tuntee olevansa liian pieni, erektio ei pelaa ja mies häpeää itseään.
Sellaiseen tilanteeseen en enään halua. Näitä on ollut jo useampi.Toi on kovin fasusmaista, eikö?
- kireex
Myös muita mahdollisuuksia on
http://www.stara.fi/2013/02/11/brandi-glanville-on-kuuma-puumanainen/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527