On saanut yhden haukkumanne (vai pitäisikö sanoa HAUKKUMASI) miehen mielipide porukan katkeraksi.
Jos asus on todella vähäpätöinen tyyppi ja väärässä, niin pitääkö sitten alkaa pitkää vihaa lietsomaan?
Epäilen kyllä reaktiotanne(/-si). Onko asus sittenkin oikeassa ja se satuttaa teitä, kun hän kirjoittaa miten asia on ja laittaa lähdetiedostot mukaan? Ihmeen pitkävihaisia olette tai olet ja jaksatte dissata mielestänne vähäpätöistä Oulun pallomahaa.
Paljastatte itsenne leimaamalla kaikki ensinkin asuksiksi.
Kyllä on asus loukannut poikia, voi herraisä sentäs :)
Asus-katkeruus?
27
108
Vastaukset
Oliko tässä joskus vastauksia?
Asus on pelkkä paskanpuhuja ja tässä hyvä esimerkki siitä:
Sori kun sanon1.2.2013 23:32 1 SULJE
Asuksella täällä on vahvimmat näytöt 12.9cm puolesta, mutta H-X niin totaalinen hullu, että se juttelee itsensä kanssa 24/7. Yleensäkin: miten joku parjattu ja naureksittu homo voi olla pidetympi kuin kunnon heteroäijjä?
- Ei mitenkään. H-X juttelee itsensä kanssa! Asus ei pysty samaan intensiteettiin tällä, perheellinen ja työasäkäyvä kun on ja varmaan harrastaakin jotain. Ja riittääkö mielenkiinto samaan kuin tällä hooäxällö? Sairas homo, kuten H-X, on mt-ammattilaisillekin kova pala. Pääviat eivät ole helppoja. H-X ja vastaavat hullut kun voi laittaa koko "elämänsä" likoon pinttymäänä edustaessaan.
Niiiin...
Pääviat eivät todellakaan ole helppoja. Ne eivät kaikilla korjaannu edes 10 vuodessa.
Joku perheellinen työssäkäyvä voi olla täällä jatkuvasti itkeskelemässä lähinnä toisten pilejä ja niiden kokoa. Jännä juttu, eiks vaan?
Jännä juttu on sekin, että Oulun pallomaha on saanut itkunsa perille. Munattomat miehet kyllä itse voivat vittuilla, mutta eivät kestä itkuun pillahtamatta itseensä ansaitusti kohdistuvaa.
Koolla on väliä. Mitä pienempi pätkä, sen tyhmempi jätkä. Ei päde onneksi ihan kaikkiin:)- Asus ihan ite
tmä on saatahelvetin mun mulukku homorunkkari! http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&newwindow=1&client=firefox-a&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:fi:official&tbm=isch&tbnid=-7j2CIJ4uO42JM:&imgrefurl=http://twicsy.com/i/hNMZcc&docid=RjJ36MJGNGHG_M&imgurl=http://p.twimg.com/A0yKES8CQAERszj.jpg:large&w=259&h=194&ei=5zkWUanaHMSE4AT4t4CABw&zoom=1&ved=1t:3588,r:9,s:0,i:107&iact=rc&dur=421&sig=114294619806025582576&page=1&tbnh=155&tbnw=201&start=0&ndsp=19&tx=118&ty=66&biw=1366&bih=639
- Mulla on 20 cm
Otas nyt asus kamera käteen ja laita tulemaan oikea kuva mulgustasi. Ei me sitä haukuta.
Mulla on 20 cm kirjoitti:
Otas nyt asus kamera käteen ja laita tulemaan oikea kuva mulgustasi. Ei me sitä haukuta.
Oikein. Minäkin lupaan pitää kättä suun edessä. 11 senttiä pitkä seitsentoistasenttinen on kyllä niin mykistävä näky, että nauruun tuskin kukaan purskahtaa.
Muutenkaan pienet penikset eivät naurata. Se huumori tulee siitä, kun sellaisen omistaja väittää itsellään olevan esim. vaikka 17 senttisen murhakullin, joita ei sitten muita Suomessa olekaan.
This is hjuumor, sanoi jo Spede aikanaan. Spede oli huumorimiehenä oululaista panomiesluokkaa. Ei paljoa naurattanut.- sivupersoona Savosta
h-x kirjoitti:
Oikein. Minäkin lupaan pitää kättä suun edessä. 11 senttiä pitkä seitsentoistasenttinen on kyllä niin mykistävä näky, että nauruun tuskin kukaan purskahtaa.
Muutenkaan pienet penikset eivät naurata. Se huumori tulee siitä, kun sellaisen omistaja väittää itsellään olevan esim. vaikka 17 senttisen murhakullin, joita ei sitten muita Suomessa olekaan.
This is hjuumor, sanoi jo Spede aikanaan. Spede oli huumorimiehenä oululaista panomiesluokkaa. Ei paljoa naurattanut.Mut oli savolainen....
sivupersoona Savosta kirjoitti:
Mut oli savolainen....
Annetaan se kuolleelle anteeksi;) Mutta huonoa huumoria ei voi antaa.
Ne savolaiset joita minä tunnen, ovat olleet kyllä ihan mukavia ja osa heistä ihan julmetun söpöjä:)- sivupersoona Savosta
h-x kirjoitti:
Annetaan se kuolleelle anteeksi;) Mutta huonoa huumoria ei voi antaa.
Ne savolaiset joita minä tunnen, ovat olleet kyllä ihan mukavia ja osa heistä ihan julmetun söpöjä:)Niin, mähän en ole savolainen, asun vain täällä, muistat kai.... Mut on tääl söpöjäkin.. sekä tyttöjä että poikia
Niin, mähän en ole savolainen, asun vain täällä, muistat kai.... Mut on tääl söpöjäkin.. sekä tyttöjä että poikia
Kyllä mä sen muistin, senkin bisse:D
Puijon torni on pystyssä kuin open mulukku aamusella. Taitaa olla yhtä uljas näkykin.
Tämä ei ole seksuaalista ahdistelua sitten, että älä soita poliisia.- 6ur6ur66
Toi on hieman keskimittasta isompi. Kaveril on vaan niin pienet kädet, että näyttää muka tosi isolta :)
- sivupersoona Savosta
h-x kirjoitti:
Kyllä mä sen muistin, senkin bisse:D
Puijon torni on pystyssä kuin open mulukku aamusella. Taitaa olla yhtä uljas näkykin.
Tämä ei ole seksuaalista ahdistelua sitten, että älä soita poliisia.Nyt on pakko tuottaa pettymys, mut oon valitettavasti ihan umpihetsku :( Ainakin virallisesti ;) Puijon torni oli pystys, kun sen viimeks näin. Open mulkusta ei sitten puhutakaan... Tai kyl ne oppilaat jupisee käytävil, et "siellä se v...n mulkku taas menee"
- Mikael Mulqwist
6ur6ur66 kirjoitti:
Toi on hieman keskimittasta isompi. Kaveril on vaan niin pienet kädet, että näyttää muka tosi isolta :)
Kasseista pitää kii pienellä tumputtimella.
Nyt on pakko tuottaa pettymys, mut oon valitettavasti ihan umpihetsku :( Ainakin virallisesti ;) Puijon torni oli pystys, kun sen viimeks näin. Open mulkusta ei sitten puhutakaan... Tai kyl ne oppilaat jupisee käytävil, et "siellä se v...n mulkku taas menee"
Kyllä maailmaan muutama hetskukin mahtuu.
Toi "virallisesti" mahtaa tarkoittaa tuota open virkaa? Hah hah.
Mä olen todennut, ettei kerta tai useampikaan heteroa tee... Tää on sellainen mukaeltu sanonta.Mikael Mulqwist kirjoitti:
Kasseista pitää kii pienellä tumputtimella.
Älkääpäs ny pojjjjaat. Eräs ainakin tiukasti väittää, että tummilla on isot ja kalpeanaamoilla ei kellään ole yli 13 senttistä, joten se on keskiarvo sitten. Sellaista matematiikkaa tällä palstalla.
On tuo kohtalaisen kokoinen. Ei mahdoton, mutta monelle tuo koko kelpaisi.- sivupersoona Savosta
h-x kirjoitti:
Kyllä maailmaan muutama hetskukin mahtuu.
Toi "virallisesti" mahtaa tarkoittaa tuota open virkaa? Hah hah.
Mä olen todennut, ettei kerta tai useampikaan heteroa tee... Tää on sellainen mukaeltu sanonta.Toi "virallisesti" oli ihan vaan heitto niille, jotka haluavat puuttua v.ttuilemella siihen, että juttelen tääl itseni kanssa, aseet ovat nyt heillä.
Taisitpa arvata, että mulla on vain muutama kokemus naisten kanssa, ja miesten kans ei yhtään ;) - sama,,,,,
Toi "virallisesti" oli ihan vaan heitto niille, jotka haluavat puuttua v.ttuilemella siihen, että juttelen tääl itseni kanssa, aseet ovat nyt heillä.
Taisitpa arvata, että mulla on vain muutama kokemus naisten kanssa, ja miesten kans ei yhtään ;)ohops, tein kirj.vihreen
- Asus saa tänään taas pi
h-x kirjoitti:
Älkääpäs ny pojjjjaat. Eräs ainakin tiukasti väittää, että tummilla on isot ja kalpeanaamoilla ei kellään ole yli 13 senttistä, joten se on keskiarvo sitten. Sellaista matematiikkaa tällä palstalla.
On tuo kohtalaisen kokoinen. Ei mahdoton, mutta monelle tuo koko kelpaisi.Tummilla on isot mulukut. Tuossakin on liki 20cm.
Tosin emme tiedä, onko ko. mustamies kääpiö vai mikä.
Jos tuo joku pykmi on, niin molo on 15cm - eli iso pykmille.
Jos kyseessä 230cm ja 140kg korispelaaja, on mulkku päälle 20cm. Asus saa tänään taas pi kirjoitti:
Tummilla on isot mulukut. Tuossakin on liki 20cm.
Tosin emme tiedä, onko ko. mustamies kääpiö vai mikä.
Jos tuo joku pykmi on, niin molo on 15cm - eli iso pykmille.
Jos kyseessä 230cm ja 140kg korispelaaja, on mulkku päälle 20cm.Et ole Asus.
sama,,,,, kirjoitti:
ohops, tein kirj.vihreen
Vitutt virheistä. Ei nyt olla luokassa;)
Noin hyväulostuloinen kaveri saa itselleen seuraa anytime, ja ihan kummalta sukupuolelta tahansa.
Ja huolimatta pienestä pirristäsi, kirjoitat edelleen selkeästi. Soiko kellot?
Tuo sinun mainitsema panoaisa on tosiaan vain keksikokoa, mutta muisteleppa minkälaisella keksillä Tapio Rautavaara koskea laskiessa koski kosken kuohuvaa virtaa... Noooh. Oliko kunnon keksi ja koukku päässä?
Ihan meidän kesken... Nooh, en kerro omasta elimestä nyt. lol
Aina saan endorfiinia vereeni, kun huomaan jonkun ymmärtävän tekstejäni paremmin, kuin joku, jonka nimeä en enää kehtaa edes mainita.
Tulen hyvälle mielelle, ellen sitä jo ole, kun näen tekstejäsi... Nice.- sivupersoona Savosta
h-x kirjoitti:
Vitutt virheistä. Ei nyt olla luokassa;)
Noin hyväulostuloinen kaveri saa itselleen seuraa anytime, ja ihan kummalta sukupuolelta tahansa.
Ja huolimatta pienestä pirristäsi, kirjoitat edelleen selkeästi. Soiko kellot?
Tuo sinun mainitsema panoaisa on tosiaan vain keksikokoa, mutta muisteleppa minkälaisella keksillä Tapio Rautavaara koskea laskiessa koski kosken kuohuvaa virtaa... Noooh. Oliko kunnon keksi ja koukku päässä?
Ihan meidän kesken... Nooh, en kerro omasta elimestä nyt. lol
Aina saan endorfiinia vereeni, kun huomaan jonkun ymmärtävän tekstejäni paremmin, kuin joku, jonka nimeä en enää kehtaa edes mainita.
Tulen hyvälle mielelle, ellen sitä jo ole, kun näen tekstejäsi... Nice.Pirristä en tiedä mitään, mut meillä on kyllä rouvan kanssa täällä muutamakin mirri, helskutin karvaisia kaikki kolme.
Rautalapio heitti myös jotain (lestiä?) ja ampui nuolia sydämiin kuin mikäkin Amor. Ja huom! sydämes ei oo kahta ämmää! tv. nimim. kielipoliisi, vaik en äikän ope olekaan. - Asus saa tänään taas pi
h-x kirjoitti:
Et ole Asus.
Olen. Miten niin en olis?
Pirristä en tiedä mitään, mut meillä on kyllä rouvan kanssa täällä muutamakin mirri, helskutin karvaisia kaikki kolme.
Rautalapio heitti myös jotain (lestiä?) ja ampui nuolia sydämiin kuin mikäkin Amor. Ja huom! sydämes ei oo kahta ämmää! tv. nimim. kielipoliisi, vaik en äikän ope olekaan.Mutta maailmanmestaruusmulkussa niitä ämmiä onkin kiinni jo enemmän...
Veikkaan, että fiksuna kaverina olet oman tiikerisi sheivannut, joten teillä on kaksi kissaa rouvasi mirrin lisäksi.
Omasta mielestäni karvainen pilllu on ainoa oikea pilllu. En muista karvattomaan koskaan koskeneenikaan. Mutta yhden näin livenä, kun hyvän kaverin ja sen muijan kanssa sekasaunottiin:D
Jos opetat jonkunlaista terveystietoa, niin varoita ainakin poikia runkkaamisen vaaroista. Se tekee hyvää ja on vitun koukuttavaa ja siinä on se vaara, että kulli on koko ajan valmiudessa odotellessaan uutta kättelyä.
Mulla ainakin mulukku seisoi tuntikaupalla oppituntien aikana järjen lisäksi.
Hyvää yön odottelua itäpuolelle...- sivupersoona Savosta
h-x kirjoitti:
Mutta maailmanmestaruusmulkussa niitä ämmiä onkin kiinni jo enemmän...
Veikkaan, että fiksuna kaverina olet oman tiikerisi sheivannut, joten teillä on kaksi kissaa rouvasi mirrin lisäksi.
Omasta mielestäni karvainen pilllu on ainoa oikea pilllu. En muista karvattomaan koskaan koskeneenikaan. Mutta yhden näin livenä, kun hyvän kaverin ja sen muijan kanssa sekasaunottiin:D
Jos opetat jonkunlaista terveystietoa, niin varoita ainakin poikia runkkaamisen vaaroista. Se tekee hyvää ja on vitun koukuttavaa ja siinä on se vaara, että kulli on koko ajan valmiudessa odotellessaan uutta kättelyä.
Mulla ainakin mulukku seisoi tuntikaupalla oppituntien aikana järjen lisäksi.
Hyvää yön odottelua itäpuolelle...Rouvalla on kyl sheivaamaton. Sinkkuaikana näin karvaisia, posliineja, ja siltä väliltä. Ei jääny puuhat väliin, löyty sieltä mitä tahansa. Sen sijaan pitempiaikanen tuttavuus on jäänyt väliin, jos yläpäästä ei oikein löytynyt mitään. (Seuraavaa ei sit kerrota yhelle mun kamulle: oon jättänyt panemattakin, kun oli niin s..tanan tyhmä blondi), mut tästä siis hysssh....!!!
Veikkasit puoliksi oikein: oon osittain sheivannut ;) Enpäs kerro, opetanko terv.tietoa, vai en, mutta toki jokainen järki-ihminen tajuaa runkkaamisen vaarat. sivupersoona Savosta kirjoitti:
Rouvalla on kyl sheivaamaton. Sinkkuaikana näin karvaisia, posliineja, ja siltä väliltä. Ei jääny puuhat väliin, löyty sieltä mitä tahansa. Sen sijaan pitempiaikanen tuttavuus on jäänyt väliin, jos yläpäästä ei oikein löytynyt mitään. (Seuraavaa ei sit kerrota yhelle mun kamulle: oon jättänyt panemattakin, kun oli niin s..tanan tyhmä blondi), mut tästä siis hysssh....!!!
Veikkasit puoliksi oikein: oon osittain sheivannut ;) Enpäs kerro, opetanko terv.tietoa, vai en, mutta toki jokainen järki-ihminen tajuaa runkkaamisen vaarat.No vielä tämän ehtii...
En ole nykyään törmännyt vahingossakaan nuorehkoon mieheen, joka ei olis karvojaan siistinyt. Enkä tahallani:D
Hoikka, rasvaton tai vähärasvainen kroppa ja sheivattu karvoitus. Siinä normaali 15 sentin lepomulkkukin näyttää isolta. Hyvä.
Kyllä aivot ovat se tärkein sukupuolielin. Niiden puutetta ei korvaa pienet pilllut eikä suuret kyrrvät, jos meinaa vielä huomennakin tavata.
Otathan kaikki juttuni tosissasi. Muutenhan tämä homma ei toimi.- sivupersoona Savosta
h-x kirjoitti:
No vielä tämän ehtii...
En ole nykyään törmännyt vahingossakaan nuorehkoon mieheen, joka ei olis karvojaan siistinyt. Enkä tahallani:D
Hoikka, rasvaton tai vähärasvainen kroppa ja sheivattu karvoitus. Siinä normaali 15 sentin lepomulkkukin näyttää isolta. Hyvä.
Kyllä aivot ovat se tärkein sukupuolielin. Niiden puutetta ei korvaa pienet pilllut eikä suuret kyrrvät, jos meinaa vielä huomennakin tavata.
Otathan kaikki juttuni tosissasi. Muutenhan tämä homma ei toimi.Minä otan juttusi tosissani, muut eivät, siinäkö lie se ero? Varsinkin ton 15 sentin lepomulkun.
ja enpä muuten sanois itteeni nuorehkoksi.... sivupersoona Savosta kirjoitti:
Minä otan juttusi tosissani, muut eivät, siinäkö lie se ero? Varsinkin ton 15 sentin lepomulkun.
ja enpä muuten sanois itteeni nuorehkoksi....Sano mitä sanot... Tekstisi on nuorehkoa ja koska tuskin ennen huomista tavataan, niin eipä sillä oikeasti ole väliä, oletko vastavalmistunut vai 30 vuotta opettanut.
Mä rakastan opettajia ja niiden auktoriteettia ja ihan villiksi menen jos saan niiltä keppiä. Jos se velttona onkin 15, niin tokihan se palstatieteen mukaan kutistuu käyttökelpoiseksi.
Otathan tuonkin tosissasi?- sivupersoona Savosta
h-x kirjoitti:
Sano mitä sanot... Tekstisi on nuorehkoa ja koska tuskin ennen huomista tavataan, niin eipä sillä oikeasti ole väliä, oletko vastavalmistunut vai 30 vuotta opettanut.
Mä rakastan opettajia ja niiden auktoriteettia ja ihan villiksi menen jos saan niiltä keppiä. Jos se velttona onkin 15, niin tokihan se palstatieteen mukaan kutistuu käyttökelpoiseksi.
Otathan tuonkin tosissasi?No tiiänhän mä, et tääl on tieteellisesti todistettu, että 15 sentin lepomuna voi kutistua erektiossa 10-senttiseksi ja toisaalta, että 5-senttinen lepomuna voi kasvaa jopa 22-senttiseksi erektiossa.
Näistähän on useita, puolueettomia todisteita, joita kaltaisemme sivistymättömät, akateemisesta maailmasta mitään ymmärtämättömät homot/piilohomot emme voikaan ymmärtää - Heinäpäässä sitä
Asus saa tänään taas pi kirjoitti:
Olen. Miten niin en olis?
Vain minä tiedän, että olet
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan543815- 1632891
- 1562148
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171847- 1371686
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451621Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2781474Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91408Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2401370Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711336