Percemittauksen salat

kuusamon keppeilijä

Voisiko joku ystävällisesti tulla tänne antamaan hyviä percemittaus tapoja, tekniikoita ja vinkkejä ;;) Nyt en siis kaipaa mitään tämän Asusksena ja H-X:sänä esiintyvän henkilön kommentteja tänne,kiitos.

9

87

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mitään saloja. Mitta soimaan vaan Fasus...

• nappurilapsi

kuka on fasus? seliottäkää!

• Fasus on usein naisena esiintyvä mies, jolla on hyvin paljon aikaa ja paljon huonoja juttuja...

Itseasiassa hän on tämä mies:

kirjoita hyvin9.2.2013 21:430 SULJE
      Hei jurbot: oon mies. Oon feikannut tänne Suomi24- keskusteluihin viimeisen vuoden aikana naisena luullakseni noin 200 kertaa (arvio). Minua on epäilty mieheksi 5 kertaa!!!!!!!!!!

Feikit, panostakaa tekstiinne!!!!!!

- -

Kaipaan oikean Asuksen spontaaneja raivonpurkauksia tappouhkauksineen ja mikäs sen lystimpää, kuin lukea mitättömän pienestä keskimitasta ainoana oikeana. Myös se oman kullinnysän kehuminen keskikokoa hieman isommaksi 17 senttiseksi saa aina hyvälle tuulelle.

Tämän Fasuksen jaarittelut taas mm. Pohtijamiehenä ja sille vastailevana naisena ovat perin puuduttavaa lukemista.

Mutta eihän niitä onneksi ole pakko lukea...

• asrd5tfyghuj

Eiköhän näitä fasuksia ole melkoisen paljon, eikä vaan yks heebo....? Itse asiassa luulen, että vähintään 9/10 "naisten" kirjoituksista on miesten käsialaa, mut en usko, et yks hemmo niitä tehtailee.

• asrd5tfyghuj kirjoitti:

Eiköhän näitä fasuksia ole melkoisen paljon, eikä vaan yks heebo....? Itse asiassa luulen, että vähintään 9/10 "naisten" kirjoituksista on miesten käsialaa, mut en usko, et yks hemmo niitä tehtailee.

On täällä tyty (mies) jos toinenkin piipahdellut;)

Eikä siinä mitään. Ei saa syrjiä trans-henkisiäkään. Eipä sillä paljoa ole väliä vaikka feikkaakin, jos keskustelu menisi siitä huolimatta asiallisissa merkeissä.
        Jotkut feikkinaiset erottaa kolmen kilometrin päästä. Minunkin on väitetty feikkaavan naisena. En kyllä ymmärrä, miksi sellaista tekisin. Pystyn kaikki haluamni asiat sanomaan kyllä itsenänikin.

• VITTU MÄ OON ÄMMÄ

oon wittu 30.w bitch!!! (oujee beibi) tuuKS SAATNAA IMEE MUN LIUKAST DICKKIII!!?? ;*

wittu mä oon nainen

• fsasfasfbafsd

Plussasitko itse itseäsi? Sä taidat olla se palstavajakki sieltä menneisyydestä, ainakin sun juttujen taso on säälittävää..

• fsasfasfbafsd kirjoitti:

Plussasitko itse itseäsi? Sä taidat olla se palstavajakki sieltä menneisyydestä, ainakin sun juttujen taso on säälittävää..

Se on oikeesti kipee. Meillä muilla voi hyvän hoidon sattuessa olla vielä hiukan toivoa.

• ytyhgvnb
        fsasfasfbafsd kirjoitti:

Ei, MINÄ olen se vajakki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68