Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8673
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itsensä kanssa keskustelijoista puheen ollen;) Nopeasti vastasitkin itsellesi...
Tuossa avauksessasi kyllä paljastat, että et tiedä edes palstaa, mille kirjoittelet. Eihän tämä mikään, onko 1352 keskikoko?-palsta ole.
Tämä on ONKO KOOLLA VÄLIÄ-palsta ja vastaukseksi käy vain yksi: Kyllä sillä on niin vitusti väliä. Et sinäkään itkisi vuosia täällä, ellei sillä ole väliä.
Mulukkuja on moneen lähtöön ja se on hyvä. Jos iso ei kelpaa, niin etsii pienemmän. Jos kaikki mulukut olisivat samankokoisia, niin silloin sillä koolla ei olisi väliä.
04.12.2012 21:18
En oo kipiä...
Mutta näköjään nuorrun koko ajan:D Ei ole kauan, kun olin 52-vuotias helevetin komea hevosmies Nakkilasta, mutta että nyt kuin neljävuotias. Näin se aika rientää. Kohta on toosa otsassa, kun olen kohtuun menossa takas.
Miten Asus sulla? Onko ollut toosaa lähettyvillä? Edes samassa lumisateessa? Tykkääkö tytöt halkaistusta lantustasi niin kuin aina välillä väität. Yltääkö sillä vulvan lämpöisiin vai tyydytkö hieromaan ulompia lerpakkeita?
04.12.2012 20:26
Ja sulle on tosiaan yllättävän vaikeaa uskoa että yli kolmentoistasenttisiä nappuloita on. Itse asiassa niitä on enemmän, kuin alle kolmetoistasenttisiä. Kukin tulkoon senttisillään autuaaksi, mutta eihän nyt ihan mitä tahansa pidä jauhaa...
Ai panohommissa ei mulukun koko meinaa mitään? Missäs se sitten meinaa? Runkutellessa saa isosta paremman otteen, vai?
Jotenkin juttusi ei tunnu uskottavalta ja tuo munasi koko vaihtelee yhtä usein kuin nickisi:)
04.12.2012 19:38
Yläkäyräkippurakalju ainakin sanana kuulostaa koomiselta;)
Tykkääkö Asus tytöt sun makkarasta. Kun on meinaan valmiiksi kuorittukin...
Tervettä kulllia ei tarvitse kirurgille tai urologille esitellä. Jos taas on kikulissa ongelmaa, ne kyllä napsivat tarvittaessa ahdistavat nahanriekaleet pois. En pitäisi sitä kovin suurena leuhkimisen aiheena, joskin se on usein välttämätöntä.
03.12.2012 21:39
Ymmärrän jos tuon kanssa ei wc-hylsyä ole. Koita kattilaa:D
03.12.2012 18:23
Kiitos kannustuksesta;) Kyllä tosiaan iso kelpaa, jos ei muuta niin ihailtavaksi:) Mutta homoksi ei noin vain aleta. Hyvät ainekset aloittajalla tosin, jos mulukkukin on jo valmiiksi iso, niin kuin meillä kaikilla puppeleilla;)
Sulla ei taida sellaista olla, mutta tietänet/arvannet niitä muilla sentään olevan.
Aloittajan ongelma on harvinainen, mutta toki mahdollinen. Kuvalliset todisteet olis plussaa. Olenhan itsekin lenkistäni kuvaa laittanut;)
03.12.2012 15:26
Onko teitä saamattomia isokin porukka? Ja onko tuossa osa syistä miksi ette saa? Tuohon porukkaanko otat osaa? Miksi?
03.12.2012 15:20
Lupaa viisi. Sulla on mistä antaa;)
03.12.2012 14:36
Olihan se hylsyn koko mainittu...
Jatkuva ja huolellinen mittaaminen on heikentänyt näköjään näköäni:D
03.12.2012 14:01
Joko sulla, Asus, on nuo kaikki?
Uskoitko edes minun lenkkitestiä vai oliko sekin manipuloitu ja hylsyt askarreltu?
Kumma juttu muuten, että nahka ei vaikuta munan paksuuteen. Eikös kaikissa munissa ole jonkinlainen nahka...
Hyvä, että uusia kuvia tuli hylsyn kanssa, mutta kaino pyyntöni oli, että mainittaisiin hylsyn ymp.mitta, koska niitä on eri kokoisia.
Tuo velttona huonosti mahtuva ei erektiossa mene senttiäkään tuon hylsayn sisään, kun nyt on jo noin tiukilla alkukin...
03.12.2012 13:55
Juu. Toi on hyvä, jos saat itsesi uskomaan sen vielä;)
Kiva kertomus myös, mutta haiskahtaa tosiaan sadulta.
02.12.2012 21:07
Miksi Suomessa olisi pienemmät pilit kuin maailmalla? Sehän ei pidä paikkaansa kuin korkeintaan jonkun mielikuvituksissa.
02.12.2012 21:03
Katsasta Jallusta. Se on varmin konsti.
02.12.2012 21:01
Ihan tähän teidän herttaisen väittelyn väliin totean, että ei ole asiasta kirjoitettua faktaa...
Nuo minimitat tuntuvat kyllä turhan pieniltä ja sellaisia ei juuri näe. Voi toki muutamia ollakin...
02.12.2012 16:19
Minä olen h-x. Ei hän.
Ja myönnetään, että onhan tuota itsekin joskus tullu runkattua;)
Ei Asus kaikki ole h-x:iä, jotka sulle totuuksia laukoo.
02.12.2012 16:01
Kyllä niitä isompia on enemmän...
02.12.2012 13:23
Miten ihmeessä sulla voi olla 17 senttiä ainoana Suomessa?
Mistä tuollaisen nysätotuuden voi lukea muualta, kuin sinun mielikuvituspostauksista?
Taas lähti Asuksen suoli toimimaan ja hän katsoi parhaimmaksi ilmoittaa siitä tällä yleisellä palstalla;) Kiitos tiedosta vaan, mutta uskoisitko, että ei ketään kiinnosta:D
En keskustele itseni kanssa. Olenko minä sinäkin? Toivottavasti en edes lähellä sinua millään muotoa.
Kauniistipa puhut vaimostasi. (kumpi käsi se tänään on?)
02.12.2012 12:17
http://aijaa.com/1kZaHW
NASA tai CIA kaappasi laboratorio-olosuhteissa tehdyt mikrometrin tarkat tutkimustuloksemme, mutta tein nopean kotiolotutkimuksen ja kuvassa näkyy tuloksia:
HK uppoaa suht. helposti Flush&Go:hon. Keskiko n.14cm/ymp.mitta, on samaa kokoa lenkin kanssa ja käyryyden vuoksi se ei sinne helposti mene ja tuohon pienimpään ymmärrettävästi ei ota alkua lainkaan.
Kun nyt jatkossa lähetätte kuvia, joissa on maininta; ei mahdu wc-hylsyyn, niin kertokaapa minkä kokoiseen olette sitä työntämässä.
Isolla osalla miehiä ahdistaa jo tuo pienin 12,5cm putki, ja ne keillä ahdistaa nuo isommat, voivat onnitella itseään melkoisen paksusta kullista.
Paksumpiakin on varmaan joitain, mutta alkavat olemaan jo hyvinkin harvinaisia. Ja olen huolissani jos HK:ta paksummat menevät heittämällä sisään. (minne sitten menevätkin) Joku proffa tietää tuosta enemmän:D
02.12.2012 12:11
Homous on normaalia (homoille), mutta asenteessasi on sairautta.
02.12.2012 09:21
Asuksella esinahka saattaa jäädä "huulille"...
Ja pikkuinen mansikka korren päässä muutaman sentin päähän siitä. Toki Asus on ilmoittanut, että lantunpuolikas on kuorta vailla, ilmeisesti fimoosin vuoksi.
01.12.2012 19:15
423 / 434