Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siltähän tuo välillä tuntuu;) UrAnus on yksi vaihtoehto...
Jos joku on tuonut nähtäväksi asiallisen tiedon, että kullien km. maailmassa on 14,6cm, niin joku kertoo, ettei se päde Suomessa...
Tästä voi päätellä, että Suomi ei ole maailmassa.
30.11.2012 19:52
Tuo sininen on varmaankin takavuosien drinkki; Sininen Enkeli;) Sillä kyllä tosiaan nuppi turpoaa... Yksi jos toinenkin:D
Mukavaa, että Liikkuva Poliisi on tullut seuraamaan palstaa ja nekin kulkevat sinisissä;)
Ellei kyseessä ole sitten lyhenne sanoista Long Penis, mutta kelläpä täällä pikkumulkkuisten maassa yli 12-senttistä olisi...
Pitkät alkavat Suomessa 13sta sentistä. Sen ja paljon muuta olen oppinut tätä palstaa tutkailemalla.
30.11.2012 18:53
Maailma ei päde Suomessa...
Tuon olen lukenut tältä palstalta...:D
30.11.2012 18:29
Mitäpä tuolla on meille lyhyt- ja ohutmunaisille suomalaisille merkitystä. Nyrkkikyllikki on ystävämme, kunnes pääsemme maan poveen.
30.11.2012 17:56
Kuulopuhetta ja minimunatoiveita... Ja ei kumpikaan.
Muistanethan, että yhtään tutkimusta Suomessa ei ole tehty mulkkumitoista.
30.11.2012 13:22
Suloinen postaus ja hyvin hapan, josta voisi joku saada sellaisen käsityksen, että 12-senttisiä löytyy paljon.
Tämän palstan virtuaali(asus)todellisuudessa ei ole yli 12-senttisiä. Sen sijaan irl. niitä kyllä löytyy,,,
Jatka hyvää työtä palstalaisten hauskuutuksen parissa;)
30.11.2012 03:26
Anna palaa vaan. Kyllä kuustuumainen nykerö menee vaikka korvaan, eli ei huolta satuttamisesta... Jos olet tuolla "tirrillä" jotain satuttanut, niin ilmoitan poliisille tekemästäsi lapsen pahoinpitelystä.
Siihen nähden ettei yhtään kiinnosta mittatouhut, olet kuitenkin mitannut ja päättänyt jakaa mittasi meidän päivämittaajien kanssa;)
29.11.2012 19:13
Taas Asus mainitsee vain homoilla olevan ison kulllin... Eikö tosiaan heterolla voi olla iso löysä. Minä kun olen nähnyt niitä isoja lepomulkkuja enemmän heteroilla kuin homoilla. Toki olen heteroita nähnyt munasillaan tuhatkertaisesti homoihin verrattuna.
Iso lepomulkku=homon puolijönkkis
28.11.2012 15:22
Osin osuit:D
Onko tuo -asust- asiat asustyyliin kirjoitettuna?
Kyllä sut Asukseksi tunnistettiin. Ketään muuta ei pieni napero niin paljoa vituta kuin sinua ja se saa sut kirjoittelemaan kaikenlaista lystikästä...
Jatka vaan. Hauskaa ei ole liikaa tässä julmassa maailmassa;)
27.11.2012 17:36
Tässä on ilmeisesti mies, joka on sohinut heinänkorrella ämpäriä ja syyttää sitten ämpäriä väljäksi.
Voihan se ämpäri väljähkö ollakin heinänkorrelle, mutta minkäänlaista ämpäriä ei tuolla asenteella pääse kokeilemaan.
Hyvin naisia halveksuvaa tekstiä kyllä. En tykkää:(
27.11.2012 15:54
Eikös olekin kaikki yli 12 sentin persemitattuja? Mulla on persemitattu, kaikilla muilla on persemitattu, mutta sulla on rehellinen 11 senttinen, veikkaan;)
27.11.2012 15:51
Meillä mitataan puolivarresta ja sekin riittää vituttamaan sinua:)
Monesko kerta on, kun kysyt tuota samaa? Mene peilin eteen ja kysy kovalla äänellä itseltäsi ja laita vastaus muistiin, niin ei tarvitse päivittäin täältä kysyä.
27.11.2012 15:49
Voi voi. Nyt joku sekoittaa jo silmämunat ja muut munat hämmennyksissään.
26.11.2012 16:26
Jospa onkin paksut kulllit...eikä pienet hylsät:)
Myönnät näköjään, että homoilla on isommat kulllit kuin hetskuilla? On poikkeuksiakin mutta en kerro missä. Ei ainakaan Oulussa ole poikkeusta.
Kun haukut ihmisiä homoiksi, niin samalla kehut heitä isokullisiksi;) Se kuulostaa kivalta vaikkei olisi tottakaan.
26.11.2012 16:17
Väärä tapa on sanoa mitta yli 14 senttiseksi, helevetin väärä tapa on sanoa mitaksi yli 17 cm.
26.11.2012 16:02
harvia=harmia
Moni kestäisi tuollaisen harmin mielellään... Ei kai niitä isoja kulleja niin kadehdittaisi, ellei sellaista itsekin haluaisi;)
25.11.2012 20:54
Rikun rehellisyyttä ei tule epäillä. Kyllä se suurimmalla osalla sinne mahtuu ja jää vielä tilaakin, mutta paksukullisilla se ei mahdu...
Ja tiedän sellaisiakin olevan ja jos joku haluaa todisteita niin niitä on.
25.11.2012 20:48
Huomasin saman...:D On se veitikka:DD
Tekstistä oikein paistaa iso kroppa ja ei niin iso joku muu...
25.11.2012 20:46
Täällähän on pitkästä aikaa totuuksia ilmassa;)
Iloinen olen Asuksen puolesta, kun hän nyt päästää sisäisen homppelinsa valloilleen. Se saattaa tuoda rauhan sielulle ja pikkukikun tuoma kärttyisyyskin vähenee...
Takuubottomina hän pärjäilee pikkuisellaan ja jos vers. oireita alkaa enemmän potemaan, niin sellainen pikkuinen yläkäyrä sopii oivasti juniorihomojen totutteluun.
Aikamiehille sitten normaalia tai isoa;)
Juuu. Tyttö on eksynyt väärälle palstalle. Asuksen mukaan täällä ei kukaan ole nähnyt pilllua, vaikka yhtä epäillään, häntäkin luultavasti turhaan.
25.11.2012 14:06
Hyvin tuo tuntui menevän... En sinne koko lenkkiä tarjonnutkaan, koska tarkoitus oli vain testata kuinka paksu sinne hylsyyn menee.
Kolmasosa lenkistä meni reunoja raapien kuorineen läpi, eli paksuus ei ollut ongelma.
Joku yläkäyräkippura stoppaa muutaman sentin päähän vaikka paksuus olisi vain 10-11 sentin luokkaa.
Oletko muuten huomannut, että olet ainoa joka täällä palstalla homottelee minua? Minä olen huomannut ja pidän sinua siitäkin syystä melkoisena pösilönä;)
24.11.2012 20:56
423 / 433