Tutkittuani ystäväni, Sir. Brian Mayn kanssa maailmankaikkeutta aika-avaruuden kaareutumisen lähtökohdista, saimme mielenkiintoista tietoa myös erinäisten sylinterien käyttäytymisestä.
Wc-papruhylsyhän on eräänlainen sylinteri ja kun sinne munansa pukkaa, se on eräänlaisessa mustassa aukossa. On myös muita aukkoja, mutta tämä osio ei kosketa niitä.
Havaitsin ystäväni, dr. Brian Mayn (Queenin kitaristi, juu nou) kanssa, että iso massa ei mahdu pieneen putkeen ja tuoreen tutkimukseni mukaan wc-hylsyputkia on kooltaan noin kolme. Voi olla enemmänkin, mutta kolmea tänään laboratorio-olosuhteissa tutkin.
Yhteen mahtui HK-Blue, mutta kahteen muuhun ei ottanut alkuakaan.
Flush&Go oli suurin ja nielaisi HKn helposti ollessaan 14,5cm ympärysmitaltaan.
Pienin mitaltaan oli 12,5 cm ja välimalli n. 14 cm...
Tämän kaiken vaivan näin vain ja ainoastaan palstaystävieni iloksi. Julkaisen tulokset piakkoin kuvien kanssa, mutta innokkaimmille voin säpon kautta antaa infoa.
Ja jos joku halukas ei tiedä osoitetta, niin hän saa odottaa virallista julkistusta;)
WC-hylsyjen mustat aukot...
61
798
Vastaukset
- dr. Gabriel Zoffren
Hienoa, hienoa, tätä on odotettu! Saadaan vihdoin selvyys tähänkin asiaan. Innolla odotan!
Täytynee lisäksi seuraavan kerran wc-paperia ostaessani ottaa noita Flush&Go -mallisia kenttätesteihini ;) Rohkenisin silti väittää, että perusstandardin määrittelyyn tuo välimallin koko paras....Se voi tosin johtua siitäkin, että vähän huolestuttaa tulevan Flush&Go -testin kanssa, että tuleeko hylsy...http://aijaa.com/1kZaHW
NASA tai CIA kaappasi laboratorio-olosuhteissa tehdyt mikrometrin tarkat tutkimustuloksemme, mutta tein nopean kotiolotutkimuksen ja kuvassa näkyy tuloksia:
HK uppoaa suht. helposti Flush&Go:hon. Keskiko n.14cm/ymp.mitta, on samaa kokoa lenkin kanssa ja käyryyden vuoksi se ei sinne helposti mene ja tuohon pienimpään ymmärrettävästi ei ota alkua lainkaan.
Kun nyt jatkossa lähetätte kuvia, joissa on maininta; ei mahdu wc-hylsyyn, niin kertokaapa minkä kokoiseen olette sitä työntämässä.
Isolla osalla miehiä ahdistaa jo tuo pienin 12,5cm putki, ja ne keillä ahdistaa nuo isommat, voivat onnitella itseään melkoisen paksusta kullista.
Paksumpiakin on varmaan joitain, mutta alkavat olemaan jo hyvinkin harvinaisia. Ja olen huolissani jos HK:ta paksummat menevät heittämällä sisään. (minne sitten menevätkin) Joku proffa tietää tuosta enemmän:D- Paksupenis
h-x kirjoitti:
http://aijaa.com/1kZaHW
NASA tai CIA kaappasi laboratorio-olosuhteissa tehdyt mikrometrin tarkat tutkimustuloksemme, mutta tein nopean kotiolotutkimuksen ja kuvassa näkyy tuloksia:
HK uppoaa suht. helposti Flush&Go:hon. Keskiko n.14cm/ymp.mitta, on samaa kokoa lenkin kanssa ja käyryyden vuoksi se ei sinne helposti mene ja tuohon pienimpään ymmärrettävästi ei ota alkua lainkaan.
Kun nyt jatkossa lähetätte kuvia, joissa on maininta; ei mahdu wc-hylsyyn, niin kertokaapa minkä kokoiseen olette sitä työntämässä.
Isolla osalla miehiä ahdistaa jo tuo pienin 12,5cm putki, ja ne keillä ahdistaa nuo isommat, voivat onnitella itseään melkoisen paksusta kullista.
Paksumpiakin on varmaan joitain, mutta alkavat olemaan jo hyvinkin harvinaisia. Ja olen huolissani jos HK:ta paksummat menevät heittämällä sisään. (minne sitten menevätkin) Joku proffa tietää tuosta enemmän:DKiitos hyvästä testistä...
- dr. Zoffren´s colleg
h-x kirjoitti:
http://aijaa.com/1kZaHW
Paksumpiakin on varmaan joitain, mutta alkavat olemaan jo hyvinkin harvinaisia. Ja olen huolissani jos HK:ta paksummat menevät heittämällä sisään. (minne sitten menevätkin) Joku proffa tietää tuosta enemmän:DHarmi nyt kun NASA, CIA tai mahdollisesti jopa ufot veivät sen varsinaisen vuosikausia kerätyn tutkimusdatan. Pääasia kuitenkin, että tuota kuvamateriaalia säästyi ja tutkimustulokset ovat pääpiirteittäin tallessa teidän päässänne niin sen voi näin perimätietona sitten kertoa jälkipolville.
Kyllähän tällä foorumilla on näitä threadeja, jotka voisi lukita tonne yläpalkkiin. Tai tehdä vaikka joku "Kullinmittaaja, lue tämä ensin!" -threadi, jossa olennaiset asiat (mm. tämä vessapaperihylsyasia) on mainittu.
- Paksupenis..
Koitin suomessa kahteen ja ruotsissa yhteen hylsyyn,2 ekaan ei toivoakaan mutta tähän isompaan kaliperiin sain ujutettua terskani lepotilassa,mutta siihen se sitten tyssäsi..
- Unelmoit vaan
Niin varmaan...
- Hra niin varmaan
Siis sinä unelmoit ,senkin hävytön ja kateellinen,ohut kaluinen runkkari..
- Oot H-X
Ennemmin runkkari kuin kusettaja..
Oot H-X kirjoitti:
Ennemmin runkkari kuin kusettaja..
Minä olen h-x. Ei hän.
Ja myönnetään, että onhan tuota itsekin joskus tullu runkattua;)
Ei Asus kaikki ole h-x:iä, jotka sulle totuuksia laukoo.
- manman 78
Aiemmin tekemä mahtuvuus koe oli juuri tähän Flush&Go hylsyyn. Sinne se ei mahtunut alkuunkaan, ei edes väkisin.
- Ei menny edes veltto
Rulla oli päältä 14cm
http://aijaa.com/Y4qLpX
http://aijaa.com/fRcxQa- White nigga
Kiitos kuvallisesta todistusaineistosta. Valitettavasti herra asus aikonee huomauttaa tuosta esinahkastasi jotain. Hänen mielestään se kun ei ole osa peniksen paksuutta sen takia koska häneltä iteltä esari puuttuu...Samalla logiikalla hän kieltää myös isompien kullien olemassaolon, koska hänellä itsellään ei ole sellaista.
- Munamenismuttanahatei
Niin. Sullahan siis nahat sylttääntyy tohon ja tukkii:) Ei helvetti, mene lääkäriin. Tässä se nähdään mulkkunahan vaikutus negatiivisesti ja se, että muten paljon joillakin on fyrryä munissa:)
Eikö mene jos vedät nahat pois tieltä?
Ymmärrän kyllä naisia kun me ei nauti kanssanne, kun nahkaläpykkää tarjoatte. Tuohan on kuin entisajan tupakkatoppa toi pili:) - White nigga
Munamenismuttanahatei kirjoitti:
Niin. Sullahan siis nahat sylttääntyy tohon ja tukkii:) Ei helvetti, mene lääkäriin. Tässä se nähdään mulkkunahan vaikutus negatiivisesti ja se, että muten paljon joillakin on fyrryä munissa:)
Ymmärrän kyllä naisia kun me ei nauti kanssanne, kun nahkaläpykkää tarjoatte. Tuohan on kuin entisajan tupakkatoppa toi pili:)Siinä paha missä mainitaan :D
- Oli tai ei
Munamenismuttanahatei kirjoitti:
Ymmärrän kyllä naisia kun me ei nauti kanssanne, kun nahkaläpykkää tarjoatte. Tuohan on kuin entisajan tupakkatoppa toi pili:)Asus laittaa kuvan omasta plistään????Asuksella ei ole kuin suuri suu!!!
- hahhahhaaa:)
Oli tai ei kirjoitti:
Asus laittaa kuvan omasta plistään????Asuksella ei ole kuin suuri suu!!!
Tuohan ei siis ole asus ja asuksellahan on nahat aina timmisti takana, jättiterskan takana:) On muuten koominen nahkatötterö tuo :) Ei vittu mies hei; mene oikeesti lääkäriin ja kirurgille:)
hahhahhaaa:) kirjoitti:
Tuohan ei siis ole asus ja asuksellahan on nahat aina timmisti takana, jättiterskan takana:) On muuten koominen nahkatötterö tuo :) Ei vittu mies hei; mene oikeesti lääkäriin ja kirurgille:)
Yläkäyräkippurakalju ainakin sanana kuulostaa koomiselta;)
Tykkääkö Asus tytöt sun makkarasta. Kun on meinaan valmiiksi kuorittukin...
Tervettä kulllia ei tarvitse kirurgille tai urologille esitellä. Jos taas on kikulissa ongelmaa, ne kyllä napsivat tarvittaessa ahdistavat nahanriekaleet pois. En pitäisi sitä kovin suurena leuhkimisen aiheena, joskin se on usein välttämätöntä.
- Itkeköön itseään
No suotakoon se asukselle...
- Heh hheee
Joulu voi olla aslarteluaikaa. On hankittu liimat, teipit ja kartongit sekä wc-paperirullahylsyt askarteluun :D
Heh hheee kirjoitti:
Joulu voi olla aslarteluaikaa. On hankittu liimat, teipit ja kartongit sekä wc-paperirullahylsyt askarteluun :D
Joko sulla, Asus, on nuo kaikki?
Uskoitko edes minun lenkkitestiä vai oliko sekin manipuloitu ja hylsyt askarreltu?
Kumma juttu muuten, että nahka ei vaikuta munan paksuuteen. Eikös kaikissa munissa ole jonkinlainen nahka...
Hyvä, että uusia kuvia tuli hylsyn kanssa, mutta kaino pyyntöni oli, että mainittaisiin hylsyn ymp.mitta, koska niitä on eri kokoisia.
Tuo velttona huonosti mahtuva ei erektiossa mene senttiäkään tuon hylsayn sisään, kun nyt on jo noin tiukilla alkukin...h-x kirjoitti:
Joko sulla, Asus, on nuo kaikki?
Uskoitko edes minun lenkkitestiä vai oliko sekin manipuloitu ja hylsyt askarreltu?
Kumma juttu muuten, että nahka ei vaikuta munan paksuuteen. Eikös kaikissa munissa ole jonkinlainen nahka...
Hyvä, että uusia kuvia tuli hylsyn kanssa, mutta kaino pyyntöni oli, että mainittaisiin hylsyn ymp.mitta, koska niitä on eri kokoisia.
Tuo velttona huonosti mahtuva ei erektiossa mene senttiäkään tuon hylsayn sisään, kun nyt on jo noin tiukilla alkukin...Olihan se hylsyn koko mainittu...
Jatkuva ja huolellinen mittaaminen on heikentänyt näköjään näköäni:D
- laita kuvaa kehiin
Asus luulee kaikkea kolmennassa persoonassa...Normi asus..pienemällä ei saa kirjoittaa..
- anonyymi asus...
Itseasiassa yksi mies on uskaltanut vastata HX,än haasteeseen??Eikö ole suomi miehille löytynyt tarpeeksi pieniä rullia??Vai onko rullat isoja ja munat pieniä??Kovat on puheet ?? Sanoista tekoihin!!asusta ei lasketa..
- Paksu penis
http://aijaa.com/4cDaYa
http://aijaa.com/06TCpg
Sori asus hylsy puuttuu...mut näillä mennään..- 4654yreyryrey
Onko tämä se 16,8 cm ympärysmittainen penis? Vähän ylivalottuneita kuvia, salamaa ei ois tarvittu? Paljonko on muuten pituutta?
- mutta ei pallo
4654yreyryrey kirjoitti:
Onko tämä se 16,8 cm ympärysmittainen penis? Vähän ylivalottuneita kuvia, salamaa ei ois tarvittu? Paljonko on muuten pituutta?
Kyllä on, sori muija otti kuvat...Pituutta saman verran kuin paksuutta..
- Se on murmur-kalijaa
Onko hyvvää kalijaa?
- Vittu ooot spede
On ohut ja lyhyt molo sulla.. Menee hylsyyn vaikka kaksi kerroin ..
- Onnetonta on :D
Tyknäkyrbää muijja imarrellut turhaan .. Onneton nakki!! :)
- buhaahaa asukselle
Asus hei!!Komia on ja nahkakin takana??
- Asuksen antipatiat
On se kamalaa tuo pikkunakkisten kateus,jotenkin pitää haukkua tai vittuilla kun omaa piliään ei uskalla esittää..
- Asus ihan ite
Ei oo tarvis esittää muille kuin naisille :)
On sen verran komee kampe mulla..
Oli pakko nakata kun olin aikani kuluksi nauramassa teille.. - Asus on mytomani
Asus ihan ite kirjoitti:
Oli pakko nakata kun olin aikani kuluksi nauramassa teille..Asus laittaisi kyllä ihan mielellään kuvan, MUTTA kun sillä ei seiso niin ei seiso, tämän se on itse kertonut. Toisekseen miten se saa 11cm/11cm munastansa jossa terska on kuin vadelma tikun nokassa kuvan, -->17cm, hk:n sinisen paksuisen ja terska kuin halkaistu lanttu, ei mitenkään.
- asus on mytomani
Asus ihan ite kirjoitti:
Oli pakko nakata kun olin aikani kuluksi nauramassa teille..Ja elä Asus selitä, sä kirjoittelet tänne tapasi mukaan tuhannella eri nikillä, sinut tunnistaa haukkumisesta ja siitä että 12.9-13,52cm ovat sinun uskontosi.
Tuossa ylempänä kirjoitit kahdesti "Vittu ooot spede" ja "Onnetonta on :D" nimimerkeillä ja turha alkaa selitteleen mitään, paskalta haiset silti! - Kylymä on prkl!!
asus on mytomani kirjoitti:
Ja elä Asus selitä, sä kirjoittelet tänne tapasi mukaan tuhannella eri nikillä, sinut tunnistaa haukkumisesta ja siitä että 12.9-13,52cm ovat sinun uskontosi.
Tuossa ylempänä kirjoitit kahdesti "Vittu ooot spede" ja "Onnetonta on :D" nimimerkeillä ja turha alkaa selitteleen mitään, paskalta haiset silti!Täällä ei kukaan muu kirjoittele tuhannella nimellä kuin H-X.
Onkohan täällä muita käyttäjiä kuin H-X ja asus? - Elä selitä runkku
Kylymä on prkl!! kirjoitti:
Täällä ei kukaan muu kirjoittele tuhannella nimellä kuin H-X.
Onkohan täällä muita käyttäjiä kuin H-X ja asus?asuksella on kyllä tuhat nikkiä ja varmasti saman verran persoonia. Asus esiintyy välillä naisenakin ja aina muistaa tasasin väliajoin muka johtaa harhaa kysymällä että "kuka Asus?" Mutta Asus on hieman yksinkertainen ja ei itse edes huomaa kuin läpinäkyvää sen toiminta on. Asuksen homma on kuin 5-vuotias koittaa jymäyttää aikuista, eikä se reppana itse edes sitä tajua!!
- Meeppä homo jo hoitoon!
Elä selitä runkku kirjoitti:
asuksella on kyllä tuhat nikkiä ja varmasti saman verran persoonia. Asus esiintyy välillä naisenakin ja aina muistaa tasasin väliajoin muka johtaa harhaa kysymällä että "kuka Asus?" Mutta Asus on hieman yksinkertainen ja ei itse edes huomaa kuin läpinäkyvää sen toiminta on. Asuksen homma on kuin 5-vuotias koittaa jymäyttää aikuista, eikä se reppana itse edes sitä tajua!!
Niin se on sinullakin H-X, mutta olet kuin nelivuotias.
Meeppä homo jo hoitoon! kirjoitti:
En oo kipiä...
Mutta näköjään nuorrun koko ajan:D Ei ole kauan, kun olin 52-vuotias helevetin komea hevosmies Nakkilasta, mutta että nyt kuin neljävuotias. Näin se aika rientää. Kohta on toosa otsassa, kun olen kohtuun menossa takas.
Miten Asus sulla? Onko ollut toosaa lähettyvillä? Edes samassa lumisateessa? Tykkääkö tytöt halkaistusta lantustasi niin kuin aina välillä väität. Yltääkö sillä vulvan lämpöisiin vai tyydytkö hieromaan ulompia lerpakkeita?- naisen suusta
Meeppä homo jo hoitoon! kirjoitti:
No jaa. Paras olisi ehkä 16-19cm. Paksuus n. 4,5 cm. Ja siltä väliltä. Kovin isojen kanssa on vaikeampaa kun helposti sattuu, suihotto paljon vaikeampaa jne. Pienemmän kanssa voi vaihtaa asentoja ihan fiiliksen mukaan ja leikkiä ja kokeilla. Mutta kaikkeen tottuu, se mies siinä on tärkein.
Käytössä ;) on paksuuden merkitys paljon suurempi kuin pituuden. - Justiisanäin
naisen suusta kirjoitti:
No jaa. Paras olisi ehkä 16-19cm. Paksuus n. 4,5 cm. Ja siltä väliltä. Kovin isojen kanssa on vaikeampaa kun helposti sattuu, suihotto paljon vaikeampaa jne. Pienemmän kanssa voi vaihtaa asentoja ihan fiiliksen mukaan ja leikkiä ja kokeilla. Mutta kaikkeen tottuu, se mies siinä on tärkein.
Käytössä ;) on paksuuden merkitys paljon suurempi kuin pituuden.http://www.peniksenpidennys.net/Keskiarvo-Peniksen-Pituus-ja-Paksuus.php
- asuksella nainen ?
Mille naisille..Lola nukelle wai sekö on sun naisesi???
- Tykkään paksusta
Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa? en osaa sanoa. naisille nämä sentit ei oo niin justiinsa tärkeitä, hankalahan se on silmällä määrittääkään. varsinki ku sitten miehet peniksen varressa ovat niin erikokoisia, hankaloittaa suhteuttamista. Kuitenkin mielummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja ohut suippo
- mulle kans
Paksu ja leveä kalu on ihanan tuntuinen kun pillu on ihan pingottunut kovan ihanan kalun ympärille. Täyteyden tuntu on yltiönautinnollista joka johtaa taitavalla nainnilla käsittämättömän järisyttäviin orgasmeihin :))))))))))))))))))))
- Juuustjuust
Tarkoitat nyt varmaan että peräreikäsi pingoittunut kalun ympärille, kun eihän sulla pillua ole.
Juuustjuust kirjoitti:
Tarkoitat nyt varmaan että peräreikäsi pingoittunut kalun ympärille, kun eihän sulla pillua ole.
Homoilufantasiat jyrää:D
- Ime ittees asus??
Juuustjuust kirjoitti:
Ajatteln kuvata kaluni ja toima asuksen stunttina,mut en kummnkaan vaik se lupas mul 600ekee et huijataan teitä..Nautin tästä paljon enemmän..
Ime ittees asus?? kirjoitti:
Ajatteln kuvata kaluni ja toima asuksen stunttina,mut en kummnkaan vaik se lupas mul 600ekee et huijataan teitä..Nautin tästä paljon enemmän..
Sulla pitäis olla kyllä yli 11 senttinen. Ei kai Asus omaansa pienemmästä stuntista maksa?
Mä maksan vitosen kun laitat sellaisen kuvan, jossa vanttera varsi ja pulleat säkit, sekä lantunpuolikas, on uppoamassa karvaiseen arseen:D
Diili?
- Saamasi pitää...
Joo tottakai H-X tämä toteutetaan...
- laatua markkinoille
Asuksn stuntti kohta kuvauksessa...
- odottelija
Hyvä. Jäämme odottamaan;)
- Asus ihan ite
odottelija kirjoitti:
Hyvä. Jäämme odottamaan;)
Saatte odottaa melko pitkään ainakin tämän asuksen. Emme kuvaa aktejamme. Nussiminen on kuvempaa, kun ei ole todisteluvelvoitetta luusereille.
Asus ihan ite kirjoitti:
Saatte odottaa melko pitkään ainakin tämän asuksen. Emme kuvaa aktejamme. Nussiminen on kuvempaa, kun ei ole todisteluvelvoitetta luusereille.
Stunttiinhan ei kuulu alkuperäinen esittäjä. Aito stuntman jos löytyy pikkuisella yläkäyräkippuralla, niin alkuperäistä ei tarvitse jatkossakaan.
Jos tuo stuntti-mies taas omaa normaalin 15-18 cm meisselin, hän ei ole uskottava Asus, mutta voi hän melansa näyttää vaikkapa meidän palstalaisten huvin vuoksi:)
- Näin se on
Ainoa mulkunreikä, musta aukko, joka tarjolla tän palstan mulkunmittaaja-imbesilleille löytyy H-X:n läskisten persekannikoiden välissä.
- asus ihan ite
h-x kirjoitti:
Vai läskisten? Nyt kyllä jäät ilman. Kaikki muut saa;)
Mun muna on kaksi millimetrinen myönnän. En ole koskaan lauennut eikä minulla ole koskaan seisonut. Olen homo. Anteeksi että olen tälainen:(
- kakkahousuissa
asus ihan ite kirjoitti:
Mun muna on kaksi millimetrinen myönnän. En ole koskaan lauennut eikä minulla ole koskaan seisonut. Olen homo. Anteeksi että olen tälainen:(
To on kyllä totta
- homohomohomo22
Asus on homo
- Satun tuntemaan
Noup!
- satun tuntemaan
Satun tuntemaan kirjoitti:
Noup!
kaapissa vielä
satun tuntemaan kirjoitti:
kaapissa vielä
Pienin askelin tunnustautuu jo miesten mieheksi meidän Asuksemme... Se hänen valtava kiinnostus mulkkuihin saa minut tuntemaan itseni _lähes_heteroksi.
Tuossa on pieni ikävä piirre kuitenkin se, että hänelle ei ilmeisesti kelpaa normaalit 14-17 senttiset kullinpätkät. Vaan hän vaatii kaikille alle 13 -senttisiä ja ei millään soisi kenelläkäään olevan normaalia saati isoa.
Tehtyäni hänen kirjoitusten, vai sanoisinko kurjoitusten, perusteella analyysin ja käyttäytymisen perusteella diagnoosin, niin epäilen tuon vedon noihin pieniin ja ohkaisiin pippelintapaisiin johtuvan niistä tennispallon kokoisista pukamista, joita jatkuva vessassa istuminen on tuonut ikävästi tullessaan. Kiristäväthän ne ymmärrettävästi...
Olette varmaan huomanneetkin, että lähes joka posti on lähtenyt "shaisselta", joko työajalla tai kotona lepäillessä käsi jo veskin oven kahvassa.
Jos Asus tapaat yhden savolaisen open ensi viikolla Oulussa, niin ota hänestä valokuva ja laita mulle. Mielellään alastonkuva, mutta hätätilassa kelpaa ope stringeissäkin. Kampaa kuitenkin kuvanottotilanteessa mahasi karvat, etteivät jää linssin eteen häiritsevästi, jos kätesi ei ylety siirtämään kameraa kauemmaksi kropastasi.
Ja muitsa kertoa terveiseni, mutta älä kajoa häneen seksuaalisesti kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194