Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvin sanottu. Sulla on siis selkeä etu.
Ota Brünon kanssa yhteiskuva ilman housuja, niin katson kumpi teistä on vahvempi.
16.11.2012 21:12
Ouu nou... Eikö tosiaan ole nimesi?
Eipä kovin nuori mies osaisikaan laittaa faktoja kohilleen. Netissä pitää aina epäillä. Asuskin luulee minua homoseksuaaliksi ja haukkuu sen mukaisesti. Ja minä luulen, ettei sillä ole 17-senttistä jortikkaa...:D
Ei Brüno mikään vanha kurppa ole. Tatuoinnin alta paljastui tuoretta lihaa.
Parhaat viikonlopun toivotukset Brünolle ja käy moikkaamassa Asusta Oulussa. Massa vs. nopeus ja tulokset voidaan lukea Kalevasta:DD
16.11.2012 20:02
Kyllä Asukselta impotenssia löytyy. Älä yhtään epäile.
Varo vaan, ettei tuo karhu halaa sulta huonoja housuun. Tykkää puristella poikia leikkisästi;)
16.11.2012 19:32
Eihän Asus tämän palstan tarkoitus ole kiistellä kullien kokoeroista vaan siitä, onko sillä kokojen eroilla väliä.
Itse olen sitä mieltä, että kyllä sillä koolla vaan on väliä. Ei siten, etteikö pienivarusteinen voisi tarjota tyydyttävää seksiä vaan haluaisiko hänkin isomman pelin, jos se olisi mahdollista.
Aika moni haluaisi eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Mutta sinä Asus haluaisit kaikille pienet vehkeet, etkä millään suostu myöntämään, että pientä isompia joillain on. (paitsi sulla hevosmela. sen myönnät turhankin kerkeästi)
Turhaan spekuloit palstalta poistumisellasi. Olisit sen jo tehnyt jos lähdössä olisit. Ja jotenkin tutun kuuloista tuo taas on.
Juttusi ovat olleet melko hauskoja, vaikka välillä tuntuu, että olet tosissasi.
16.11.2012 16:15
Voi poika. Ei me haluta sua molosta repiä...
Jos nyt kuitenkin jostain syystä halutaan siitä repiä, niin monta saa repiä kerralla? Jos mitta on tuollainen, mahtuu siihen useampikin käsi;)
Pistäpä molos kameran eteen ja näytä. Asuskin näyttää kiehuvan sopivasti. Saat siltä arvostelun persemitatullesi, minkä hän toteaa jokaisesta yli 12 sentin kalusta.
16.11.2012 16:03
Nyt puhut asiaa. Kyllä naiset on mullekin voihkineet, mutta lähinnä siitä syystä, kun en herkkupalaani niille anna:)
Sillä ehdolla voin tulla mittaamaan, jos saa mitata perseeestä...:D
Ai niin. Ei mulloo pitkä. Sullon jos on.
15.11.2012 19:58
Tuon kokoisen kanssa ei käy pikku juttu. 19cm on ihan normaali keskivertokulli, ollen vain 3-4 senttiä normaalikeskivertoa isompi.
Koita tunkea se jonnekin muualle kuin pahvihylsyyn. Tekee parempaa ellei jopa oikeinkin hyvää.
Laita kuva tälle palstalle, niin lakkaat leijumasta;)
15.11.2012 19:42
Nyt keskustelet kullikateuden maailmanmestarin kanssa;)
Ainoa tapa saada Asus uskomaan pelisi koko, on työntää se koko mitaltaan sen perserööriin. Mielelllään se antaa sen sinne tunkea, bottomhan tuo kertoi olevansa mulle treffejä ehdotellessaan.
Älä tee siitä panosta ongelmaa itsellesi ja kuvittele nussivasi eltaantunutta virtahepoa, niin pysyy seisokki.
Kateuden maailmanmestaruus on myönnetty Asukselle vuosien "hyvästä työstä" omaansa isompien kullien dissaamisessa.
15.11.2012 18:39
On kuitenkin hyvä ettei se naidessa ole niin millilleen;)
Itse käytän ranskanleipäpussia ja nippusidettä juuressa, niin johan pysyy, eikä tartte viikolla irrottaa.
Ja kyllä Asuksella on ohuempi;) Tunnusti aikoinaan omaavansa 11,5cm ympärysmittaisen ja piti sitä HK-sinisen kokoluokkaa olevana... Silloin me pojjjaat naurettiin, meinaan me, jotka olimme HKta kädessä pitäneet.
14.11.2012 21:54
Sulla on siis reilu viis senaa pitempi kuin Asuksella, mutta huomattavasti paksumpi. Siitä emme saa kuvaa.
Asuksen olkapäiden välissä oleva pallo punoittaa jo lupaavasti, kun se kadehtii sun pitkää ja paksua;) Saat siltä vielä muutaman happaman kommentin, uskon niin.
14.11.2012 21:07
Älä jauha pastaa... eikö se mene kaaliin, että omaasi et tarjoa ainoaksi oikeaksi...prkl
14.11.2012 20:48
Missä se raja menee? Olisko 19 sentin huitteilla?
14.11.2012 20:00
http://www.omakuva.org/omakuva/albums/userpics/33323/thumb_2012-11-14-483.jpg
http://www.omakuva.org/omakuva/albums/userpics/33323/thumb_2012-11-08-457.jpg
Josko nuo näkyisi...
Kyllä tuolla nai naisen tainnoksiin;)
14.11.2012 19:58
Huumoriksi sun 20-senttinen tullaan kuittaamaankin;) Jos olet joskus lukenut juttuja täällä, niin yli 13-senttiset ovat yhtä harvinaisia, kuin tiukka yh-äippä hulluine exineen ja adhd -kakaroineen.
Jos taas mittasi on totta, niin onnittelut keskivertoa pikkuisen isommasta.
14.11.2012 18:02
Hyvä vinkki;)
Tämä olikin tuttu peli. Tuota kuvanlaittajaa joku epäili tässä taannoin pahviputkiaskartelijaksi ja minä tiedän kuka:D
Voin kertoa kahden kesken niille ketä kiinnostaa, mutta uskon kaikkien jo arvanneen sen epäilijän. Epäileehän hän häntä isompia häntiä muutenkin.
14.11.2012 17:44
Miksi kysyä kullin pituutta, kun sitä ei kukaan kuitenkaan usko. Tai ainakin joku sitä epäilee joka tapauksessa...
Onko liian vaikeaa laittaa linkkiä, jos kuvansa haluaa nähtäväksi? Miss. Marpleakaan ei huvita lähteä joka aisan perään, mutta näkyvä linkki saattaisi saada enemmän vilkaisuja.
Tämä kysymys siis turpea nuppi-herralle.
14.11.2012 17:24
Onneksi olkoon. Ainoa mulukku sulla Suomessa. joka on keskiarvon yläpuolella...
Miten muuten 12.9 senttisellä kyntää 15 senttiin? Eli mielestäsi keskivertomulkku ei ole optimi. Entäs jos on yläkäyrä?
13.11.2012 20:39
Muista vähentää omasta naperostasikin tuo 3 senttiä. Tipahtaakin oikea mitta alle kymppiin. Mutta onneksi se on yläkäyrä vituntyydytyspuikko...vai onko päässyt lähellekään?
13.11.2012 14:50
Älä viitsi. Tuo pojka_87:n kikuli näyttäisi isolta sinussakin, vaikka on sinulla on läskiä ja lihaa runsaasti ympärillä.
Ja muistettakoon, että ei sinulla ole 17cm;) Sehän olisi jo hyvää keskikokoa ja silloin voisit hyväksyä samankokoisia muillekin, mutta eeeeeeeeiiiiiiiii. 1352 kaikilla muilla paitsi itsellä.
13.11.2012 14:47
Joku paasailee tuota rumaa, läskiä, kusipikkareita ym. mautonta jatkuvasti toisista keskustelijoista. Miksi näin?
Asus ihan ite teki tuossa tärkeän huomion. Max-mitta pimppuun on 17cm... Yllätys.
Mutta eihän sellaisia ole kuin Jamaicalla korkeintaan kaksi, ja toinen niistäkin on persemitattu, mutta silti iso.
13.11.2012 14:41
426 / 433