Selittääkö likinäkösi sen, ettei molosi muka sovi hylsään?
Paljonko ikää kakkulapäällä?
Itselläni näkö on 2.2 ja 2.2 ja sopii skeidapwipperihylsään.
Onko sinulla silmäkasit?
Opticco
5
50
Vastaukset
Voi voi. Nyt joku sekoittaa jo silmämunat ja muut munat hämmennyksissään.
- H-X:n homokaveri
On. Miinuslasit noin sentin paksut pullonpohjat.
En osu hylsään kun yritän sohia.
Olen puolisokea 55 vuotias homoseksuaali. Eläkkeellä likinäöstä ja hulluudesta. H-X on ikäiseni.- h-xn asianajaja
Sokea, homo, hullu, vanha... Etkö parempaan pysty?
Vastaan itse. ET.
- 16,8cm ok
No ei vittu mahdu..Vituttaako.com..Paksukulli mun miehellä 16,8 ympärysmitta...
- Wittu on iso sulla??
Pojat pojat.. Eipä esiinnytä naisina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511