Itellä oli jonnekin kolmekymppiseksi asti jonkinlaista "peniskateutta" kun oma veitikka lepotilassa on niin vaatimaton ja seisokissakin vain jotain 14-15 senttiä. Olin aina ajatellut että muilla täytyy olla isommat kun levossakin niillä on. Hyvä kaverini on oikea naistenmies ja lepotilassa aika ison näköinen. No, olin hänen kanssaan Kumpulan uimalassa muutama vuosi sitten ja just kun oltiin päästy suihkuun niin kaveri rupes naureksimaan että "kylläpä nyt ottaa eteen". Itse olin ihan että wtf ja kun katsahdin sinne niin tosiaankin kaverilla seisoi ihan kunnolla eikä se sitä mitenkään häpeillyt tai peitellyt. ja mikä "parasta", ei sillä ainakaan omaani isompi ollut. Siitä lähtien olen ollut ihan rauhassa oman kokoni kanssa…
Miten olette muut päässeet sinuiksi kokonne kanssa?
Turhaa epävarmuutta
38
562
Vastaukset
- 13cm makkara
Hyvin. Pari lasta, kaunis ja seksikäs vaimo ja hyvä elämä sekä seksielämä, eli mikäs tässä olla sinut itsensä kanssa.
- H-X
Hyvin on pärjäilty...Sinunkaupat tehty ja käsipäivää sanottu;)
Näyttikö muuten siltä, että kaverisi kalu olisi pienentynyt kun seisomaan alkoi? Niinhän täällä väitetään käyvän, vaan kukaan ei tunnusta sellaista oikeasti nähneensä. Olisitko sinä vaikka ensimmäinen?
Minä kun en yhtään sellaista ole nähnyt muutamia silmäiltyäni;)- shrink
Mä voin kyllä myöntää, että mun kulli lyhenee erektioon, mutta tulee kyllä paksummaksi. Lepotilassa isoimmillaan on 15 cm pitkä ja 13 cm ympäri, mutta erektiossa vaan 13 cm ja 17 ympäri. Ihan tyytyväinen silti oon.
- Kuules jööran
shrink kirjoitti:
Mä voin kyllä myöntää, että mun kulli lyhenee erektioon, mutta tulee kyllä paksummaksi. Lepotilassa isoimmillaan on 15 cm pitkä ja 13 cm ympäri, mutta erektiossa vaan 13 cm ja 17 ympäri. Ihan tyytyväinen silti oon.
NASAlla vois olla sulle käyttöä.
- Eläkää asian kanssa
Kuules jööran kirjoitti:
NASAlla vois olla sulle käyttöä.
Ei ole. Nasalla se totuus jo tiedetään, että penis voi lyhentyä tai ohentua seisokkiin.
- H-X
Eläkää asian kanssa kirjoitti:
Ei ole. Nasalla se totuus jo tiedetään, että penis voi lyhentyä tai ohentua seisokkiin.
Heh heh...
- ES1986
Mä olen nähnyt erektiossa ainoastaan yhden kaverin kullin, joten "tavallisia "vertailukohteita ei siis kovin paljon ole. Kaverilla oli iso, mutta ei ehkä niinkään pituuden kuin paksuuden puolesta. Kuitenkin sellainen että siinä rinnalla omani olisi näyttänyt aika vaatimattomalta. En tiedä olenko varsinaisesti kateelline mutta hienoahan sellainen olisi itsekin omistaa.
- Väsyttää, vittu!!
Paljos sun temmi?
- ES1986
14 cm pituutta, 15 cm ympärys
- Peukkuko välissä?
Pituden uskomme, mutta paksuuden kusetat tai olet mitannut väärin!
- 3+19
Hmm, siis itelläni on 14,5cm ympärysmitta juuresta, ja pituus 15cm.. Miten niin ympärysmitta olisi ES1986 kusetettu?
- ghujikol
Ei sitä juuresta mitata ympärysmittaa, mittaa keskeltä mulukkua
- ssfdfsdff
ghujikol kirjoitti:
Ei sitä juuresta mitata ympärysmittaa, mittaa keskeltä mulukkua
Aivan juuresta turha ottaa, koska se osa jää helposti muutenkin pillun huulille, joten onko siitä aivan juuripaksuudesta mitään oikaa hyötyä? Pari senttiä juuresta kärkeen päin oleva paksuus on jo merkityksellinen, koska se menee pimppiin vielä.
Keskeltä otettu mitta ok, mutta mitä jos vaikka ylöspäin levenevää malli, ja terskakin vielä iso. Ehkä silloin voi ottaa vaikka peniksen alaosasta (ei aivan juuresta), keskeltä ja terskan kohtaa ympäryysmitan ja laskea näistä keskiarvon - Asus ihan itse
ssfdfsdff kirjoitti:
Aivan juuresta turha ottaa, koska se osa jää helposti muutenkin pillun huulille, joten onko siitä aivan juuripaksuudesta mitään oikaa hyötyä? Pari senttiä juuresta kärkeen päin oleva paksuus on jo merkityksellinen, koska se menee pimppiin vielä.
Keskeltä otettu mitta ok, mutta mitä jos vaikka ylöspäin levenevää malli, ja terskakin vielä iso. Ehkä silloin voi ottaa vaikka peniksen alaosasta (ei aivan juuresta), keskeltä ja terskan kohtaa ympäryysmitan ja laskea näistä keskiarvonSiis merkitystähän on just tyvilyrvän paksuudella ja terskan koolla. Tyvikyrpä in justiin se osa joka "hipeltelee g-pistettä kun kulli pohjassa ja terska samaten kun on vedetty muna/terska huulille.
Loogisesti ajatellen paksuudella on väliä, mutta paksuus pitää illa terskassa ja tyvessä. Ns. sikaarinulkku ei ole naisen anatomian huomioiden optimaalisin tie orkkuihin. Loogisesti ajatellen kullin oitää olla sopivaa kokoa; ei liian pitkä eikä liian lyhyt, ei liian ohut, ei liian tasapaksu - muodokas kyllä!
- sffdfddd
Ai sen takia kuvailemasi kyrvän muoto on paras ku sulla just sattuu olemaan sellainen? Kyllä se kuule jäbä niin on, että ison terskan lisäksi pitää vahvuutta löytyä varrestakin. Kyllä se sitä g-pistettä kivasti stimuloi, kun koko kyrvän mitalta löytyy paksuutta eikä vaan jostain juuresta...eihän se juuriosa ees g-pisteeseen yllä! :O Nyt meinaan puhuttiin siitä viimeisestä sentistä juuressa...noo, saahan sen toki mitatakin ja sisällyttää lukemiinsa. Tai ainakin mulle se sopis, nimittäin aivan juuresta mulla on puoltoista senttiä enemmän ympärysmittaaa kuin keskim. muussa varressa. Silti jättäisin tämän mainitsematta, koska kannattaako se itsensä kusettaminen pitkällä aikavälillä kuitenkaan? ;)
Isosta terskasta olen kyllä samaa mieltä...paitsi siinä tapauksessa, kun kyrvällä on jo aivan jäätävästi paksuutta...meinaan jos terska on sitten muuta vartta isompi, ni se ei mahdu enää kenenkään suuhun perseestä puhumattakaan. Pilluun nyt saa survottua vaikka mitä kun käyttää voimaa. Mut joo, harvalla niin vahvaa kyrpää on, että toi vartta ohuempi terska parempi olis. - MeisseliMake.
Mä luulin myös aikanaan et mul o pieni ku ei se nyt kovin montaa senttiä ole velttona. Vanhemmalla iällä tullut vähän hypittyä punkasta punkkaan nii huomasin että tuli sellaisia caseja että esim ratsastus tuotti naiselle vaikeuksia kun tuntu nii ahtaalta.. muutama nainen mainitsi että "ihan hyvän kokoinen kalukin..". Mittoilin sen sit ja oli luokkaa 16cm. Nettitaulukoiden mukaan jopa keskimääräistä hieman isompi. Kait siihen täytyy siis tyytyväine olla ku uimahallissa näkee niitäkin jolla ei terskaa näy nahkarutun alta ollenkaan. Ne varmaan sit niitä "kymmensenttisiä".
- Kumpi ja kampi
Siis pituus vai paksuus 16cm? -Aika tymäkkä peli jos 16cm ympärysmitta. Se on kuin olutpullo..
- Alik.ssu
90-luvun lopulla intissä meidän tuvassa ei kauheasti piiloteltu runkkausta. "Parhaimmillaan" saattoi puolet kundeista kelliä punkissaan ja tumputtaa. Siinä huomasi että vaikka kulleja on kaiken näköisiä niin aika lailla saman kokoisia ne kaikki ovat.
- Tykkkimies
Alik.ssu kirjoitti:
90-luvun lopulla intissä meidän tuvassa ei kauheasti piiloteltu runkkausta. "Parhaimmillaan" saattoi puolet kundeista kelliä punkissaan ja tumputtaa. Siinä huomasi että vaikka kulleja on kaiken näköisiä niin aika lailla saman kokoisia ne kaikki ovat.
Rj-tuvassahan ne kaikki falsetista piipittävät rillipöllö-homot olikin.
Mutta on se hyvä että on meitä miehiäkin rivissä, jos sattuu sota tulemaan.
- KissalanPoika83
En ole tuntenut epävarmuutta vaikka mulla onkin aika pieni kalu. Miksi isomman pitäisi aina olla parempi?
Olen pannut (tai rakastellut : ) reilun tusinan naisen kanssa ja aina se on ollut mukavaa ja tyydyttävää; itselleni sekä ilmeisesti myös naisille. Kuusi viimeistä vuotta vaimon kanssa ovat olleet erittäin tyydyttäviä.
Mistä tiedän että kaluni on pieni? Teini-ikäisenä olen harrastanut ryhmärunkkuja monien kavereitten kanssa. Pelasin myös jääkiekkoa ja joukkueen pelimatkoilla runkattiin porukalla ihan avoimesti. Tuohon ikään kuului myös kalujen vertailu. Olin aina pienin tai pienimmästä päästä noissa "kisoissa". Mitään traumaa ei siitä kuitenkaan jänyt, koska hauskaa oli aina eikä minkäänlaista kiusaamista tai pilan tekoa ei esiintynyt.- se on mitä on annettu
Nuorempana oli jotain pelkoa omasta peniksestä varsinkin, kun eka rakkauden kanssa ei hommasta tullut, mitään ja juuri siitä syystä, että hän ei tuntenut juuri mitään. No sen suhteen jälkeen kun uskaltauduin yhden illan keissiin niin suorastaan säikähdin, kun nainen huusi ja nautti. Sen jälkeen on ollu reilut 10 kumppania ja ehkä 2 kanssa ei ole oikein sujunut. Orkut olen jollain tapaa tarjoillut lähes kaikille muille. Mutta tuo toka kerta poisti epävarmuuden n. 14/10,5 munani kanssa.
- meno mombasaan
Muistakaa poijjaat se, että mitä isompi ja tunnottomampi vittutoosa naisella, sen enempi se muka huutaa teeskennellen:) Ei se kuulkaa naisen itsetuntoa hivele, kun pillu on kuin metrotunneli jonne voi ajaa vaikka kaksikerroksisen bussin sisään. Siin ei 5cm pitennys tai parin sentin paksunnos meisseliin auta yhtään mtään kun paikat on isot.
Pillua voi treenata, mutta en sitten tiedä onko kunnon toosalle mitään tehtävissä?Tässä on ilmeisesti mies, joka on sohinut heinänkorrella ämpäriä ja syyttää sitten ämpäriä väljäksi.
Voihan se ämpäri väljähkö ollakin heinänkorrelle, mutta minkäänlaista ämpäriä ei tuolla asenteella pääse kokeilemaan.
Hyvin naisia halveksuvaa tekstiä kyllä. En tykkää:(
- pienipienipieni
Epävarmuutta on itselläni ja paljon. Koko on velttona 7cm ja paksuus 3cm ympärys n. 9cm (nahaton) näyttää todella pieneltä. Kovana 15,5 ja 4cm ympärys 12,5. Etenkin lepokoko hävettää suunnattomasti. Ei vaan ilkeä osallitua saunailtoihin yleisistä uimahalleista puhumattakaan. Vituttaa
- Ghetto boy
Mitä merkitystä sillä on, mitä toiset miehet kalustasi tuumaavat. Ai niin, ne eivät tuumaa edes mitään, ellei se ole tosi iso. Pieniä ja keskikokoisia ei huomaa ketään, eli saunailtoihin ja uimahalleihin mars! :)
- ihan ok koko
Tuo lepokokohan nyt vaihtelee. Avantouinnin jälkeen isokin kalu kutistuu kyllä pieneksi.
Oma lepomitta on jotain 9-10cm - no piti mitata, 11cm. Paksuus lepotilassa on mitä on, eihän veltosta kalusta sitä tarkasti saa mitattuakaan. Seisokissa 18cm ja ympärysmitta 12,5. Vaikea uskoa, että mikään isokullinen olisin, enpä kyllä toisten kulleja ole tutkinut tai mittaillut... 13,52 tuntuu kyllä keskimitaksi todella pieneltä, siis että puolella miehistä olisi tuon mitan alle...Epäilen.- Mulla 13cm
13.52cm on vaikea uskoa jos itse mittaa väärin.
- oikein mitattu
Mulla 13cm kirjoitti:
13.52cm on vaikea uskoa jos itse mittaa väärin.
No eihän tuo mittaaminen nyt niin vaikeaa voi olla. Viivotin vaan kalun päälle ja katsoo sitten, minkä numeron kohdalle kullin pää yltää. Nyt lepomitta 9,5cm, eli pienenemään päin...
Tuo häpyluuhun asti mitan painaminen on kyllä mielestäni vähän outo ohje. Itselläni tuota läskiä ei liiemmälti ole, mutta en ala silti mittaa itseeni survomaan. Saisihan sillä jonkin verran lisää mittaa, mutta vähän huijauksen makua tuollaisessa on. 18cm riittää minulle hyvin ja olenhan sitten selvästi tuon "keskimitan" paremmalla puolella.
Kullisi ei ole kovin pitkä, mutta uskon, että olet rehellinen. Etkö todellakaan voi uskoa, että kaluni on oikein mitattu 18cm? MInä en näe siinä koossa mitään ihmeellistä. Yli 20cm kalu on jo ihan oikeasti iso.
Jos kuitenkin jouduit liioittelemaan mittaasi ei sekään minua haittaa. Jos muuten olet kunnon kaveri, kelpaat varmasti naisellesi, olitpa sitten senttiä lyhempi tai pidempi. - Mulla 13cm
oikein mitattu kirjoitti:
No eihän tuo mittaaminen nyt niin vaikeaa voi olla. Viivotin vaan kalun päälle ja katsoo sitten, minkä numeron kohdalle kullin pää yltää. Nyt lepomitta 9,5cm, eli pienenemään päin...
Tuo häpyluuhun asti mitan painaminen on kyllä mielestäni vähän outo ohje. Itselläni tuota läskiä ei liiemmälti ole, mutta en ala silti mittaa itseeni survomaan. Saisihan sillä jonkin verran lisää mittaa, mutta vähän huijauksen makua tuollaisessa on. 18cm riittää minulle hyvin ja olenhan sitten selvästi tuon "keskimitan" paremmalla puolella.
Kullisi ei ole kovin pitkä, mutta uskon, että olet rehellinen. Etkö todellakaan voi uskoa, että kaluni on oikein mitattu 18cm? MInä en näe siinä koossa mitään ihmeellistä. Yli 20cm kalu on jo ihan oikeasti iso.
Jos kuitenkin jouduit liioittelemaan mittaasi ei sekään minua haittaa. Jos muuten olet kunnon kaveri, kelpaat varmasti naisellesi, olitpa sitten senttiä lyhempi tai pidempi.Pienellä alataivutuksella minulla on 20cm, mutta, kun muna - häpyluu -kulma on oltava 90 astetta, kuten ohjeet sanoo!
Haluan vain olla rehti itselleni ja muille. Ei se koko panohommissa mitään merkitse.
Tuntuu olevan yllättäbän vaikeaa monelle tajuta mitä ne taivutukset tekee mitatessa. Mulla 13cm kirjoitti:
Pienellä alataivutuksella minulla on 20cm, mutta, kun muna - häpyluu -kulma on oltava 90 astetta, kuten ohjeet sanoo!
Haluan vain olla rehti itselleni ja muille. Ei se koko panohommissa mitään merkitse.
Tuntuu olevan yllättäbän vaikeaa monelle tajuta mitä ne taivutukset tekee mitatessa.Ja sulle on tosiaan yllättävän vaikeaa uskoa että yli kolmentoistasenttisiä nappuloita on. Itse asiassa niitä on enemmän, kuin alle kolmetoistasenttisiä. Kukin tulkoon senttisillään autuaaksi, mutta eihän nyt ihan mitä tahansa pidä jauhaa...
Ai panohommissa ei mulukun koko meinaa mitään? Missäs se sitten meinaa? Runkutellessa saa isosta paremman otteen, vai?
Jotenkin juttusi ei tunnu uskottavalta ja tuo munasi koko vaihtelee yhtä usein kuin nickisi:)- oikein mitattu
Mulla 13cm kirjoitti:
Pienellä alataivutuksella minulla on 20cm, mutta, kun muna - häpyluu -kulma on oltava 90 astetta, kuten ohjeet sanoo!
Tuntuu olevan yllättäbän vaikeaa monelle tajuta mitä ne taivutukset tekee mitatessa.Minun kullini on kyllä samanmittainen, taivutinpa sitä ylös tai alas. 90 asteen kulmassa mittaus on varmasti helpointa tehdä.
En kyllä ymmärrä, miten 13cm kullia voi mitenkään 20cm pituiseksi mitata. Alan vähän jo epäillä tuota rehtiyttäsi... - 14-19
oikein mitattu kirjoitti:
Minun kullini on kyllä samanmittainen, taivutinpa sitä ylös tai alas. 90 asteen kulmassa mittaus on varmasti helpointa tehdä.
En kyllä ymmärrä, miten 13cm kullia voi mitenkään 20cm pituiseksi mitata. Alan vähän jo epäillä tuota rehtiyttäsi...Taivuttamalla munan alkukohta siirtyy.
- Paksumpi
Mulla on yli 15cm ympärysmittaa kalulla ja on kaverit olleet paksuudesta "kateellisia". Pituutta vois olla enemmän kuin 15, mut hyvin pärjää ja halukkaita ottajia tarpeen mukaan.
- kusipoisvarpailta
Kyllähän tuota epävarmuutta löytyy jo riesaksi asti! Koko elämän sitä on saanut häpeillä ja joskus teininä kärsin asiasta jopa niin kovaa että masennuin ja harkitsin itseni lopettamista...Selvisin asiasta jotenkin ja naisia ollut kohtuullisesti mutta aina joskus asia ahdistaa edelleen..Kärsin myös satunnaisesta erektio-häiriöstä koon pienuuden takia :( Noitten 13,52 keskiarvon mukaan pitäisi olla huoletta muttakun tuo ei pidä paikkaansa. Itsellä on päältä mitattuna ilman mitan survomista luuhun asti 14cm pituutta ja 11,5 paksuutta jöpöttäessä ja joku 5-9cm löysänä. (vaihtelee paljon tuo lepomitta tilanteesta riippuen) Oletan että oikea keskimitta on n.16cm -2cm koska itse sijoitun alakastiin lähestulkoon kaikkien kavereiden ollessa n.17cm ja siitä yli.
- Älä masennu enää
Ooy vaan mitannut vöörin. Sulla on 10cm ja kavereillas 14cm.
Ei keskikoot ole tuulesta temmattuja. Vaikka Suomi on kaikessa omasda tutkimassaan kärkimaa, silti tuo tutkimus on kansainvälinen eli luotettava. - kalustaja69
Mistä sä tiedät sun kavereides koot? Oletettavasti he ovat kertoneet kun olet kysynyt? Onko tullut mieleen, että kaveris on heittänyt enemmän tai vähemmän lapinlisää mittoihinsa?! VARMASTI suurin osa nuorista miehistä heittää lapinlisää kun kaveri asiaa kysyy. Johonkin tutkimuksiin voidaan oman edun nimissä vastata oikein tai jopa alakanttiin, mutta tottakai kavereille halutaan vähän kehaista!
Kuten asuskin tuossa sanoi, älä masennu enää! Sulla on hyvän kokoinen kalu :)
- kusipoisvarpailta
ensinnäkin minkalainen idiootti onnistuu mittaamaan väärin??? Päältä mitataan tyvestä kärkeen 90 asteen kulmassa! Tosiaan 14cm näyttää kun laittaa mitan ilman painamista ja luuhun painettuna 15,5 cm mutta itsellä ei rasvaa ole nivusissa nimeksikään joten itsensä kusettamista mun mielestä toi luusta mittaaminen! Kavereista tiedän osan heidän itsensä kertominaan ja yhden kaverin värkin näin aikoinaan kun baari-illan jälkeen paneskeltiin paria naikkosta samassa huoneessa ja täytyy myöntää että peniskateus iski silloin... :( no tällä mennään mikä housuista löytyy ja ompa sillä lapsi maailmaan saatettu ja tämän hetkinen muijakin on kai tyytyväinen siihen! Tosi asiaa se ei kuitenkaan poista että pienimmästä päästähän se on vaikka kuinka toivoisi sen olevan jotain muuta!
- kusipoisvarpailta
Niin joo ja kiitos kuitenkin piristyksestä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894120
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353201Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell861954Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511