Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+sanonut,+että+homoilu+on+homoille+normaalia.+Jos+hetero+homoilee,+miltä+se+sinusta+vaikuttaa?+Vastaa+pullukka.+
On+sinulla+kova+kiinnostus+isoihin+kyrpiin.+Ei+vaikuta+normaalilta+:D
29.09.2016 21:09
Etkö+ole+lukenut+täältä,+ettei+sellaisia+kaluja+ole+olemassa+kuin+minun+mielikuvituksessa?+
Sen+Asko+kertoo+joka+päivä,+jos+puhetta+tulee+13-15cm+isommista+kaluista.+Hän+on+epeli.+Tai+spedeli+;)
29.09.2016 11:05
Yhtään+sellaista+avausta+en+ole+koskaan+laittanut.+
Laitan+nyt+vielä+kolmannen+kerran,+että+minun+avaukset+ja+kirjoitukset+tunnistaa+tuosta+kyrvän+paksuisesta+kuvasta+nikissäni.+
Et+osannut+sitten+yhteenkään+Konosen+kysymykseen+vastata?+Ei+sellainen+ole+vastaus,+että+homon+ip+siellä+taas+rapisee.+Se+kertoo+vain+siitä,+ettei+sinulla+ollut+mitään+sanottavaa.+
Etkö+edes+tämän+15+vuoden+aikana+ole+oppinut+kantaasi+puolustamaan+muuten+kuin+homottelemalla?+Yritä+joskus+jotain+asiallista+ja+yllätä+meidät+lukijat.
29.09.2016 11:00
Ei+sillä+liiku.+Ellei+sitten+transut+tai+perseet.++Mutta+mitään+asiallista+ei.
29.09.2016 10:46
Huomenta+sinullekin,+Asko.
Minä+nukun+yöllä.+Siis+silloin,+kun+sinä+vielä+raapustelet+tänne.
Se+on+ihan+se+ja+sama,+jos+minua+kielletään-sinun+toimesta-+tänne+kirjoittaminen.+Minä+kirjoitan+kun+kirjoitan.
Ja:
Minun+kirjoitukset+tunnistaa+EDELLEEN+JA+JATKOSSA++tuosta+kyvänpaksuisen+kuvan+yhteydessä+olevasta+nikistä.+Tänne+kirjottavat+sentään+muutkin,+kuin+sinä+ja+minä.
Mistä+sinut+tunnistaa?+Totta+vitussa+sinut+tunnistaa+teksteistäsi.+Ei+se+auta,+vaikka+kuinka+skarppaat+oikeinkirjoituksen+kanssa,+kun+jutut+pysyvät+entisellään.
29.09.2016 08:35
Älä+viitsi+Asko.
Vastaa+noihin,+ilmeisesti+Konosen,+kysymyksiin.+Vastaukseksi+ei+riitä+se,+mitä+aina+tarjoat,+että+ne+jutut+tulevat+Häxyn+ip:stä.+Ei+ne+tule.+Ne+tulee+Konosen+ip:stä.
*Toki+en+ole+häxy,+mutta+olisin+tai+en,+se+ei+olisi+olennaista.+Olennaista+on+lähinnä+ne+kysymykset,+joita+voit+itsellesi+esittää+jos+haluat.+Tänne+ei+tartte+vastailla.+Mutta+niin,+oletko+koskaan+miettinyt+tämän+palstatouhun+mielekkyyttä?+Kuinka+paljon+aikaa+olet+tälle+palstalle+antanut+15+vuoden+aikana+ja+oletko+saanut+sille+ajalle+mitään+vastinetta?*
Tämä+kopioitu+tulee+minun+ip:stä.+Mitä+vastaisit+tuohon+kysymykseen?+Mikä+sinua+pitää+tällä+palstalla.+Isokullisethan+eivät+mielestäsi+edes+saisi+täällä+kirjoitella.
Kertoisiko+se,+että+koska+tänne+kuitenkin+kirjoitat,+olet+"vähän"+kusetellut+kullisi+kokoa?+Ettei+se+olekaan+17/12,+vaan+joku+13/10+ehkä?+Se+selittäisi+raivokkaan+puolustuksesi+Rfsu:n+väärästä+tiedosta.+Tiedosta,+jonka+itsekin+myönsivät+vääräksi.+
Siis+muutenkin,+kuin+tekemällä+sellaiselle+ohuehkolle+pääosan+kumeistaan+kelpaamattomiksi.
btw.+Omalta+kohdaltani+voin+kertoa,+että+sinä+pidät+minua+täällä.+Sinun+kanssa+on+hauska+rupatella+ja+aina+on+kiva+oikoa+vääriä+tietojasi.+Se,+että+sinä+siitä+hermostut,+se+on+vain+bonus+:D
29.09.2016 08:26
Denialisti?
Asko,+Asko.+Nyt+varovasti.+Denialistin+pärstän+löydät+peilistäsi...+:D
Minun+kirjoitukset+tunnistaa+EDELLEEN++tästä+helposti+erottuvasta+nikistä+ja+sen+kyrvänpaksuisesta+makkarasta.
29.09.2016 08:16
Kummasta+sinä+pitäisit+ääntä+enemmän?+Isosta+mulkusta,+vai+nykyisestäsi?
28.09.2016 08:50
Minua+ihmetyttää+se,+että+sinä+rajaat+täällä+kävijöitä+kullin+koon+perusteella.
Ja+haukut+ihmisiä+persenaamoiksi,+laittamatta+kuvaa+omasta+nammista+:D
Varmaan+paras+raja+sinulle+olisi,+että+sinun+naperoa+isomman+omistajat+eivät+saisi+kirjoittaa+tänne+ollenkaan,+kun+sinulle+tulee+niin+paha+mieli.
Tiedätkös+mitä,+Asko?+Jos+noin+olisi,+täällä+ei+montaa+kirjoitusta+olisi+nähtävillä.+
Kyllä+isomulkkuistenkin+pitää+saada+kertoa+näkemyksensä+siitä,+onko+koolla+väliä.+Heillä+on+tietoa+esim.+isomulkkuisuudesta+enemmän,+kuin+normaalin+tai+pienen+naperon+kantajilla.+Vai+mitä,+Asko?+Heh+heh+;)
28.09.2016 08:49
Käytä+omaa+nikkiäsi.+
Laita+vaikka+Asko+nikiksesi.+Tiedämme+kenestä+puhut,+kun+haaveilet+kyrvän+saamisesta.
28.09.2016 08:43
Minä+kirjoitan+tällä+nikillä+edelleen.+Ja+vain+tällä.+
Sinähän+viet+kunnian+muilta+kirjoittajilta,+kun+minut+nimeät+joka+postin+kirjoittajaksi.+Jos+olisit+joskus+lukenut+muutakin+kuin+piirrettyjen+Tarzan-sarjakuvien+puhekuplia,+osaisit+paremmin+erottaa+kirjoittajat+toisistaan.
27.09.2016 17:13
Pullukalla+keittää.+Ota+rennosti.+
Missä+olen+esiintynyt+isokyrpäisenä?+Ja+kyllä+minä+homouden+hyväksyn,+kuten+nykyään+jokainen,+joka+ei+ole+tynnyrissä+kasvanut+moukka.+
Tykkäät+puhua+raiskauksesta+ja+perseestä.+Ja+transuista.+Oliko+se+peiliteoria+tuohon+tautiin+sopiva?+
Jokos+keksit,+kuinka+vain+ja+ainoastaan+isokyrpäisiä+mittaamalla,+saa+sen+kymmenen+plus+keskipaksuudeksi?+Minä+en+sitä+kaavaa+ymmärtää+voi+;)
27.09.2016 16:59
Saako+millaisen+majoituksen?+
En+anna+panna.+Voin+panna,+ellei+pantava+ole+Asko.+Hän+on+liian+kiimainen.+Kynsii+selän+verille.+
Jos+nuo+ovat+mittavaatimukset,+moni+Suomen+poika+joutuu+leikkuulaudalle.+Vaan+mitäpä+sitä+ei+hyvän+reissun+vuoksi+kärsisi.+
Norvegianilla+en+tykkää+lentää.+Haluan+mennä+laivalla+kiireettömästi+hyvässä+hyttiluokassa.+Messipoikien+on+syytä+olla+nuoria+ja+nättejä.+Palataan+asiaan+kun+olen+lukenut+käsikirjoituksen.
27.09.2016 15:43
Miksi+et+koskisi?+Nehän+kiinnostavat+sinua+enemmän+kuin+omasi.
Ja+tuollainen+riski+mies+saisi+keskipaksuuden+kymppiin+joka+ukolta.+Omaansa,+jättämällä+peukun+väliin+ja+paksumulkkuisilta,+vetämällä+mitan+tiukalle.+Voimaa+on,+sen+on+Asko+on+maininnut+monta+kertaa.
27.09.2016 09:34
Tiedetään,+Asko,+että+sinulle+kaikki+yli+13/10+ovat+fantasiaa+ja+vääriä+mittaustuloksia.
Minun+perse+ei+kuulu+tähän+keskusteluun.+Laita+siitä+eri+avaus.+Se+sinua+tuntuu+kiinnostavan+ja+varsinkin+kiihottavan.+Epeli.
27.09.2016 08:36
Jos+vain+isomulkkuisten+keskipaksuus+lasketaan,+keskipaksuus+muodostuu+isoksi.+Ymmärrätkö?
Jos+taas+kaikkien,+siis+myös+pieni-+ja+normimunaisten,+silloin+siitä+muodostuu+oikea+keskipaksuus,+mutta+kun+sinä+kerroit,+että+ainoastaan+isomulkkuiset+osallistuvat+noihin+tutkimuksiin.
"Tutkittu+juttu,+että+isomunaisimmat+esittelee+mittojaan+mieluiten,+niinpä+tutkimuksiin+ilmoittautuu+näitä,+ja+amerikassa+se+tarkoittaa+varmaankin+mustaihoisia."
Voisiko+olla+niin,+että+olet+väärässä+noiden+osallistujien+suhteen?+Jospa+tutkitut+onkin+otettu+mukaan+ihan+muuten,+kuin+sen+perusteella,+millainen+hevoskalu+on+jalkojen+välissä?
27.09.2016 08:34
Sama+täällä.+Vaikka+en+olekaan+paatunut+;)
26.09.2016 09:43
Kyllä+siinä+saa+nauha+aika+tiukalla+olla,+jos+sellaisen+15cm+ympäryksisen+saa+likistettyä+siihen+kymmenen+sentin+keskipaksuusmittaan.+Muita+mittoja+Asko+ei+tule+hyväksymään.
25.09.2016 14:37
Askon+keskustelun+taso+näkyy+tuossa...
*
Olet-homo
24.9.2016+21:34
UUSI
Älä+sinä+pervo+puutu+heteroiden+mieltymyksiin.
*
25.09.2016 13:42
Mitattaisko+porukalla?+Onko+sinulla+ompelumittaa?+
Ja+jonkun+olisi+hyvä+olla+tarkistamassa,+ettei+jää+peukku+(tai+kaksi)+nauhan+ja+mulkun+väliin+:D
25.09.2016 13:24
54 / 433