Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8675
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Asko+kehuu+käsiään...+Epeli.+
Avaus+kylläkin+kertoi+siitä,+kuinka+iso+kyrpä+seisoo+huonosti.+Huonostihan+tuo+näytti+seisovan+ja+pienikin+oli.+lol
03.09.2016 18:10
Jospa+hän+on+isokätinen.+Ei+käden+koko+aina+miehen+kokoa+katso.+
Onko+kenelläkään+miehellä+vaaksa+alle+20+cm?++Sehän+ei+tarkoita,+että+ylettyisi+20-ympäryksisen+ympäri,+kuten+tuo+23+cm-vaaksamieskin+totesi.
03.09.2016 15:59
Tuskin+se+peniksesi+paljoa+on+pienentynyt.+Läski+vain+piilottaa+sen.
Toki+jos+on+huonokuntoinen+lihava,+voi+verenkierto+olla+huonoa+myös+peniksen+seuduilla.+Laihduttaminen+kannattaa+aina.+Muutenkin,+kuin+kullin+esiin+saamiseksi.
03.09.2016 14:43
Nythän+kysymyksessä+onkin+vain+se,+kuinka+käsi+ylettyy+jonkun+pyöreähkön+esineen+tms.+ympäri.+
Asko+on+sitä+mieltä,+ettei+sinullakaan+voi+ylettyä+18,5+cm+ympäryksisen+ympäri.+Siksi+ei+voi,+kun+ei+kellään+voi.
Tämä+Askolle:+Olet+näköjään+kullisi+lisäksi+valehdellut+myös+kätesi+koon.+Tai+sormesi+ovat+tyngät.
Valitsin+tuon+lasin+kaapista,+ihan+ilman+sen+kummempaa+tarkoitusta+ja+sen+ohuemman+osan+yläosa+on+ympärykseltään+sen+17+cm.+Ja+siltä+kohdalta+menee+miehen+kuin+miehen+käsi+ympäri,+ellei+sormia+ole+amputoitu.
Ja+Askolle+sen+verran,+että+on+aika+jännää,+ettei+sinun+mielestä+kahdella+voi+olla+samaa+kokoa+käsi+ja+sormet.+
Koko+tämä+tarina+ei+muuta+sitä,+että+tuo+AS-kulli+on+paksuin,+mitä+sieltä+tänne+on+linkitetty.+Ja+se+on+kova+pala+eräälle+:D
03.09.2016 14:39
Lapsellisia+selittelet.+Et+itsekään+voi+uskoa+selityksiisi.+
AS-kuvissa+on+iso,+poikkeuksellisen+paksu+kulli.+Se+ei+sinun+selityksillä+ohene.+
Miltäs+se+teidän+Juhlakärkkäri+maistuu+Sandelsin+keskarin+kanssa?+Sandelsin+keskari+on+parasta+keskaria.+Itse+tykkään+Olvin+Tupla-Pukkia+vetäistä+oluthimooni+aina+välillä+;)
03.09.2016 12:35
Minä+en+sano,+että+iso+sen+välttämättä+olla+pitää.+Pienelläkin+pärjää+ja+varmaan+silläkin+saa+aikaan+tyydyttävää+seksiä.
Mutta+kuten,+Isoseollapitää,+sanoit,++ja+minä+jo+heti+alkuun,+vaikuttaa+pienimunaisen+miehen+avaukselta.+Kehotinkin+jo+tarkistamaan+jalkovälinsä+;)
Se,+että+niin+kovasti+kehutaan+pienen+kullin+autuutta,+se+on+hiukan+säälittävää.+
Hyvin+harva+valitsisi+esim.+13/10-kullin,+jos+vieressä+olisi+18/15.+Ei+valitsisi+partnerikseen,+eikä+miehenä+jalkoväliinsä.
Kulleja+on+monenkokoisia.+Ei+ne+kaikki+ole+pieniä.+
Paitsi+Oulun+lahjan+mielestä,+joka+näytti+taas+karvansa+siinä+AS-keskustelussa.+Hiukan+jo+sääliksi+kävi+ne+höpinät.
03.09.2016 09:34
https://www.google.fi/search?q=teema+ote&client=tablet-android-lenovo&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjH2pva3fDOAhXnBZoKHee_CKMQ_AUIBygB&biw=1280&bih=800#tbm=isch&q=Iittala+ote+&imgrc=p9X8fmjtDA4-SM:
Näkyyköhän?+Tuollaista+Ote-lasia+tarkoitin.
02.09.2016 16:20
Kyllä+hän+on+saanut+pientä,+jos+tuollaista++13/10-keskikokoista+on+saanut.+
Askolla+näköjään+taas+homoiluvaihde+päällä.+Ei+yhtään+postia+osaa+laittaa+ilman+homoteemaa+;)++
Epeli+
Btw.+Minun+kirjoitukset+tunnistaa+nikistä.
02.09.2016 16:14
Älä+selitä.+Ote-lasin+alaosa+ei+ole+kuin+hiukan+kartiomainen.+Ja+olen+aivan+varma,+että+suurin+osa+miehistä+ylettyy+kädellään+sen+alaosan+ympäri.+Se+on+melko+tarkkaan+sen+17cm.+
Pitäneeköhän+paikkansa,+että+lyhytsormisilla+on+muutakin+lyhyttä.+
12+cm+paksuinen+on+vaijeri+tuohon+verrattuna.+Ja+se+12+cm+ympärys+on+keskipaksuus+kullille.+Taitaa+ottaa+ihan+oikeasti+sieluun+nuoren+kaverin+mahtikulli.+Tuo+on+paksuin+tänne+Alastonsuomesta+linkattu+kulli.
02.09.2016 16:04
Kyllä+se+paksu+kulli+on,+vaikka+se+sinua,+Asko,+kovasti+itkettää.
Minä+en+ole+isokätinen,+mutta+17+cm+sain+juuri+ja+juuri+kourani+ympärysmitaksi.+Kokeilin++teemasarjan+juomalasin+pohjaosalla.+Pitkäsorminen+nainen+pärjää+kyllä+oivasti+minulle+vaaksan+mitassa+;)
Miksi+valehtelet?+Joko+kätesi+koosta,+tai+aerosolipullosta?
02.09.2016 10:58
"Olisitko+nyt+ystävällinen+ja+valitsisit+yhden+muokatun+kuvan+noista+ja+kertoisit+meille+muille+asiantuntijana,+miten+se+valitsemasi+kuva+on+muokattu+ja+mistä+sinä+sen+huomasit.
Minä+kysyn+sitten+tutultani+toisen+mielipiteen+ja+katsotaan,+yhtenevätkö+ajatuksenne."
Ei+muuta...
02.09.2016 10:52
Mikähän+siinä+on,+kun+kuvamanipulaatiossa+käsi+ei+suurene,+vaikka+kulli+suurenee?
http://alastonsuomi.com/Couple946/images/2285612?fromPage=0
Ei+ne+sormet+sentään+heittämällä+tuon+kullin+ympäri+mene,+vaikka+jos+on+oikein+kateellinen,+saattaisi+sellaista+kuvitella.
02.09.2016 10:51
Onkohan+noin+paksuja+kulleja,+koska+kullin+paksuus+on+vain+10+cm.
Jalkovälin+tarkistuskin+lienee+paikallaan+avaajalla+;)
01.09.2016 20:58
Jos+Kärkkäri+on+10+cm+ympärykseltään,+on+se+silloin+Askon+nappulaa+paksumpi.+Ja+vaikka+Kärkkäri+olisi+lyhyt,+olisi+se+silti+pitempi.+Käristettynä+väri+sentään+on+sama.
Onnea+makkaramaailmaan,+Asko.+Jos+ei+teiltä+Oulusta+mitään+muuta+ole+tarjolla,+kuin+tuollaista+makkarankäivärää,+niin+maan+voisi+laittaa+Piippolan+kohdalta+kiinni+:D
12+cm+ympärystä+ei+taas+parhaalla+tahdollakaan+voi+sanoa+paksuksi,+mutta+jos+haluaa+sitten+nähdä+oikeasti+paksun+kyrvän,+niin+siitä+on+toinen+posti.+Se+posti,+jossa+kyrpä+on+Askon+mukaan+kuvakäsitelty,+lyhyt+ja+ohut+:D
01.09.2016 17:49
¤Vaikka+tuolla+yhdellä+olisi+25+x+20+oikeasti+eikä+photishopatusti,+niin+ei+se+keskikokoa+muuta.¤
Kuulepa+Asko.+Tässä+nyt+ei+olla+keskikokoa+lähelläkään+keskustelussa.+Ja+kyllähän+jokainen+kulli+keskikokoon+vaikuttaa.
Lauseestasi+saattaisi+hätäisempi+saada+sellaisen+käsityksen,+että+kyseessä+on+photoshopattu+kuva.+Perustatko+arvelusi+ainoastaan+siihen,+että+kuvan+kulli+näyttää+isolta?
Varmaankin+sen+16-17cm+ympärykseltään+tuo+kulli.+Poikkeuksellisen+paksu+ja+sekös+sinua,+vaijerikullia,+suunnattomasti+vituttaa.+Hauskaa+;)
01.09.2016 13:58
Kaikki+kullit+ovat+samaa+kokoa.+Isot+lepokalut+kutistuvat+13+senttiin+ja+katkaravut+kasvavat+samaan+lukemaan.
Ja+yhtä+ohuitakin+ne+kaikki+ovat.+Max+10+cm+ympärys.
t.+Asko
01.09.2016 13:31
Kyllä+noissa,+luultavasti+sinun+laittamissa+viesteissä,+kovasti+pyrittiin+vähättelemään+isoa+kullia+ja+mikä+hauskinta,+epäilyni+photoshoppausarveluista+pamahtivat+välittömästi+toteen.
Olisitko+nyt+ystävällinen+ja+valitsisit+yhden+muokatun+kuvan+noista+ja+kertoisit+meille+muille+asiantuntijana,+miten+se+valitsemasi+kuva+on+muokattu+ja+mistä+sinä+sen+huomasit.
Minä+kysyn+sitten+tutultani+toisen+mielipiteen+ja+katsotaan,+yhtenevätkö+ajatuksenne.
On+aina+hauskaa,+kun+jonkun+sieluun+sattuu+jonkun+täysin+vieraankin+miehen+iso+kulli.+Kuinkahan+kateellinen+tuollainen+ihminen+on+tutun+naapurinsa+isolle+kullille.+Väittänee+varmaan+sitäkin+muokatuksi+:D
01.09.2016 13:21
Hyvin+arvasin,+että+tuo+kulli+kalvoi+Askon+mieltä.+Ainakin+viisi+halventavaa+ja+vähättelevää+kommenttia+kuvamanipulaatioepäilyineen+paukahti+heti,+kun+kuvat+sai+auki+sormeiltua.
Eli+Aken+antamat+mitat+ovat+kohta+sen+arvaamani+13/10.+Millaisia+sellaiset++kaksi+13/10+-kullia+olisivat+rinnakkain.+Sellainen+pieni+nykerö,+ja+sitten+tuo?
Hyvä+Asko
Olet+kullikateuden+huipentuma+ja+siinä+oikea+kingi.
psst.+Mitäs+jos+tuolla+sällillä+onkin+iso+kulli?+Vetäisisitkö+itsesi+naruun?+Nythän+et+siihen+usko,+vaikka+näet+:D
01.09.2016 10:04
Kyllä+minä+todistelin+sen,+että+Asko+on+valehdellut,+ja+valehtelee+edelleenkin+sujuvasti.
Keskimitta+ei+ole+tuo+13,5/10+muualla+kuin+yhdessä+lauseessa+Rfsu:n+sivuilla.+Jos+löydätte+muualta,+näyttänette+mielellänne+ja+joudun+sitten+toteamaan,+että+olen+väärässä.+
Vielä+en+ole+sitä+joutunut+toteamaan,+kun+minkäänlaista+dokumenttia+ei+teillä,+tuota+väittävillä,+ole+ollut+esittää.
Tuollaista+keskikokoa+esittävän+kulli+ei+todellakaan+ole+normaali,+vaan+normaalia+pienempi.+Eipä+siinä+mitään+huonoa+tai+pahaa+ole.+Joillain+ne+pienetkin+kullit+ovat,+koska+keskikoko+on+jäänyt+siihen+noin+15/12+pintaan.
01.09.2016 09:58
Asko+perkele.+Sinähän+olet+valehdellut+kullisi+17/12-mittaiseksi+jo+vuosia.+Miksi+kuvittelet,+että+mittaa+vaihtamalla+tulisit+uskottavammaksi?+
Ei+normaalin+15/12-kullin+omistaja+todistele+vääriä+keskimittoja+sinun+innolla.+Kaksi+senttiä+huoletta+pois+noista+mitoista.+Eli+siinä+on+sinun+keskimitta.+Käy+katsoo+komeaa+ja+isoa+kullia+tuosta+toisesta+jutusta.
01.09.2016 08:55
61 / 434