Kun housuissa on riittävän iso kikkeli, on hauska seurata pienimunaisten nykimistä. Ostellaan hienoja autoja ja taloja vaimokeille, kustannetaan roskaa, mikä ei maksa itseään takaisin. Turhaa teatteria, mitä isomunaisen ei tarvitse käydä läpi.
Itsellä 17.5/11.5, ja käytännössä johdan munallani tätä kaupunkia. Säälittää hetkittäin pienimunaisten puolesta, mutta minkäs teet. On kuitenkin itse mukava kuulua geneettiseen eliittiin.
Suuri penis takaa miehen levollisuuden
18
60
Vastaukset
- Erkki-Einari
Viisisataa sarjasella mesellä joutuu viemää kersat kouluun, turhaa ostin akalle, nyt sen huomasin kuin kerroit mistä johtuu.
Onnittelen sua jättimelasta, katso ettei jäädy siinä fillarin kestää vasten, kun hinkkaat mainoksia oville.
Tunnen yhen jolla kans jättimela, mut se kerää tölkkejä, ett akka sais talvikengät. Onpa avaajalla muhkea mela. Noin isolla kullilla kerätään tölkkejä, ett akka sais talvikengät :D
Se oli ensimmäinen kommentti tuohon hauskaan avaukseen ;)- TeroPitkäTikkuinen
Mul on 25 / 11 , erittäin kätevä erinäisee keihästelyyn
- neulakyrpien_invaasio
Mul on kaikista isoin ja paras 30/10 kalu. Kunnon "girl splitter".
- RoopepikkuKulli
Nuorena saa naisia isolla kalulla. Mutta jos vain jää nussimaan sillä eikä hoida asioitaan kuntoon, huomaa viimeistään keski iän kynnyksellä jäävänsä sohvalle sen ison kullin kanssa kahdestaan. Ei naiset näes köyhiä enää kelpuuta iän ja järjen karttuessa.
- pikkuvaimo
Puhut asiaa Roope.Minä naisena olen huomannut myös sen,että isomunaisilta elämän kicksit vähenee ajan myötä,naama ja muna alkaa roikkua viina-kiksien myötä.Kyllähän se "rauhalliseksi"vetäisee,kun ei oo enää
kun kertapano naisia jos sattuu seisomaan,eikä duuniakaan pukkaa,kun ei voi mennä munalla töihin.
Pienimunaisilla on nykimisvaihe jäänyt kauas nuoruuteen,ja ihan oikeesti voi päteä hyvällä tutkinnolla,hyvällä autolla ja ennenkaikkea elämäänsä ja mallikkaaseen pikkukikkelin kantajaansa tyytyväisellä vaimolla.Vieraisiinkaan tällaisella miehellä ole niin hirvee hinku :)Pikkuvaimo? Heh heh heh
Pikkuinen sinulla on housuissa ja taatusti olet mies. Ainoastaan isoille kulleille kateellinen keksii tuollaisia, isomulkkuisia haukkuvia hupijuttuja.- rghyujikik
Jälleen kerran häxsy arvauksesi meni väärin.Haroissahan sinä elät muutenkin. Hoh hoh hooooo
rghyujikik kirjoitti:
Jälleen kerran häxsy arvauksesi meni väärin.Haroissahan sinä elät muutenkin. Hoh hoh hooooo
Mistä sinä, Asko, tiedät, että arvaukseni meni väärin? Oliko oma postisi?
Sinullahan noita hauskoja juttuja riittää, ja et osaa kirjottaa yhdellä nikillä.
- pikkuvaimo
Kyllä mä olen ihan oikea pikkuvaimo,jolla on menneisyydessä "isomulkkuisten"auvoista rauhallisuutta ihan riittävästi.Nyt normikalu ja normielämä. Ihmisen arvoinen. En jaksanu loputtomasti huoltaa "isoa lasta",jolla iso lasta.
- ghjkkl
Häksy ei enää erota kuka on kenenkin kirjoitus.Kaikki aika menee oikeassa olemiseen.
- KaikkiIsoa
Jo toki, eikä tarvitse ostaa bemaria. Jostain syystä se on lyhyiden lippispäiden suosiossa...
- Naisten-kaataja-
Monella on bemari siksi, kun ne tekee töitä ja tarvitsee auton mm. naisissa ja töissä käydäkseen. Jotkut vain vetelee pinsettiotteeseen kotona ja mitä ne bemarilla tekisi, kun ei ole edes ajokorttia varten tarpeeksi terveitä? Sellaista se on hulluus, joka häxyllä tulee jo geeneissä. Isänsäkin pukeutui huoraksi transuksi ja aamuisin ei todellakaan tarjoillut muuta aamupalaa kuin munan suuhun homopojalleen.
Itselläni ei ole bemaria, mutta laatuauto kyllä. Olen toki senkin tarpeellisuutta pohtinut, kun julkiset on ekologinen vaihtoehto.
Kaluni on ehkä 15cm, mutta nuorempana oli ainakin sen aikaisten mittausteni perusteella pidempi. Saattaa se nytkin olla pidempi nytkin, riippuu tietenkin miten mittaa, mutta se ei oikein seiso niin usein ja kovana. Toki se saattaa olla lyhyempikin kuin 15cm. Asialle pitää tehdä jotain. Auttaisiko uusi ja kiehtova nainen asiaan, kun niitä tuntuu tarjolla olevan? Seksiä on tässä vanhassa suhteessa kerran viikossa ja ei se kyllä mitään erikoista ole. Molemmat nauttii ja saa, mutta silti siitä puuttuu se jokin. Paksuus kalussani 12cm. Naisten-kaataja- kirjoitti:
Monella on bemari siksi, kun ne tekee töitä ja tarvitsee auton mm. naisissa ja töissä käydäkseen. Jotkut vain vetelee pinsettiotteeseen kotona ja mitä ne bemarilla tekisi, kun ei ole edes ajokorttia varten tarpeeksi terveitä? Sellaista se on hulluus, joka häxyllä tulee jo geeneissä. Isänsäkin pukeutui huoraksi transuksi ja aamuisin ei todellakaan tarjoillut muuta aamupalaa kuin munan suuhun homopojalleen.
Itselläni ei ole bemaria, mutta laatuauto kyllä. Olen toki senkin tarpeellisuutta pohtinut, kun julkiset on ekologinen vaihtoehto.
Kaluni on ehkä 15cm, mutta nuorempana oli ainakin sen aikaisten mittausteni perusteella pidempi. Saattaa se nytkin olla pidempi nytkin, riippuu tietenkin miten mittaa, mutta se ei oikein seiso niin usein ja kovana. Toki se saattaa olla lyhyempikin kuin 15cm. Asialle pitää tehdä jotain. Auttaisiko uusi ja kiehtova nainen asiaan, kun niitä tuntuu tarjolla olevan? Seksiä on tässä vanhassa suhteessa kerran viikossa ja ei se kyllä mitään erikoista ole. Molemmat nauttii ja saa, mutta silti siitä puuttuu se jokin. Paksuus kalussani 12cm.Asko perkele. Sinähän olet valehdellut kullisi 17/12-mittaiseksi jo vuosia. Miksi kuvittelet, että mittaa vaihtamalla tulisit uskottavammaksi?
Ei normaalin 15/12-kullin omistaja todistele vääriä keskimittoja sinun innolla. Kaksi senttiä huoletta pois noista mitoista. Eli siinä on sinun keskimitta. Käy katsoo komeaa ja isoa kullia tuosta toisesta jutusta.- Huomauttaja
Haluan huomauttaa, että tuo henkilö puhuu menneestä aikamuodosta "oli isompi".
Eikö teille koulunkäyntiavustajille opeteta edes sisälukutaitoa ja sitä, että ei ole normaalia kun isä pukeutuu mekkoon? - Huomauttaja
Huomauttaja kirjoitti:
Haluan huomauttaa, että tuo henkilö puhuu menneestä aikamuodosta "oli isompi".
Eikö teille koulunkäyntiavustajille opeteta edes sisälukutaitoa ja sitä, että ei ole normaalia kun isä pukeutuu mekkoon?Niin ja todisteleeko henkilö keskimittoja tuossa? Keskimitta on 13.5 x 10.5 Suomessa ja henkilö ei sitä mainitse.
Kyllä minä todistelin sen, että Asko on valehdellut, ja valehtelee edelleenkin sujuvasti.
Keskimitta ei ole tuo 13,5/10 muualla kuin yhdessä lauseessa Rfsu:n sivuilla. Jos löydätte muualta, näyttänette mielellänne ja joudun sitten toteamaan, että olen väärässä.
Vielä en ole sitä joutunut toteamaan, kun minkäänlaista dokumenttia ei teillä, tuota väittävillä, ole ollut esittää.
Tuollaista keskikokoa esittävän kulli ei todellakaan ole normaali, vaan normaalia pienempi. Eipä siinä mitään huonoa tai pahaa ole. Joillain ne pienetkin kullit ovat, koska keskikoko on jäänyt siihen noin 15/12 pintaan.
- TääOliHyvä
Hah hah hah, takkatikun kokoisella ja mallisella johdat kaupunkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604536Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1601470- 1651468
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481452Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2561242Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1941164- 2031112
- 801027
- 621003