Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
tuota en tiedä, hän voisi myös olla asunnonvälittäjä. mutta mies kumminkin.
aivan tavallisen näköinen, ainakin 50v ja asiallinen mies.
t: Keskiyö
15.09.2011 19:07
Hei
mihin ne tunteet sieltä olisivat hävinneet, hän on vain hieman muuttunut muista syistä. tulee ikää ja elämä muuttuu. en todellakaan näe toista naista, kyllä hän on uskollinen, vaikka ei paljoa puhukaan.
koita houkutella häntä johonkin yhteiseen puuhasteluun.
15.09.2011 16:32
Hei
minusta tuo on aivan hyvä päätös ja saat rauhaa elämääsi, sitä sinä olet kaivannutkin. olet kiintynyt mökkiin ja se on hyvä paikka sinulle.
talvella sinun tulee tarkistaa lämmityssysteemejäsi, ettet palelisi.
pääset sieltä aina pois, jos niin valitset. mutta nyt se on hyvä paikka sinulle.
15.09.2011 16:21
Hei
kannattaisi kyllä käydä lääkärissä tutkituttamassa kaikki, varmuuden vuoksi.
en usko että siitä jää mitään vammaa, mutta näen kipusi punaisena.
pettymykset eivät ainakaan vahvista oloasi, ennenkuin päästät niistä irti.
kun mietit niitä, vedät niitä puoleesi. mutta emme taida puhua samoista pettymyksistä, sinä tarkoitat luullakseni tuota vaihtoehtoishoitoa. minä tarkoitan pettymystä ihmiseen.
mieleeni nousevat myös sinun korvat, niihinkin olisi hyvä kurkistaa.
kävin itse juuri akupunktiossa muutaman kerran, se oli todella kallista, vaikka siitä nautinkin. mutta ei se ongelmaani parantanut ja nyt on käännyttävä kuitenkin koululääketieteen puoleen.
vaihtoehtoiset parannusmenetelmät ovat mielestäni hyviä lisäapuja, mutta eivät välttämättä paranna yksin ja ainoastaan.
15.09.2011 16:18
Hei
sinä kaipaat kosketusta ja hellyyttä, siksi alitajuntasi vei sinut aikaan, jolloin sait sitä itsellesi ja tunsit olosi hyväksi.
uskon tietysti, että unessa tapaaman ihmisen kohtaaminen pian unen jälkeen on mahdollista, sitä tapahtuu usein.
mutta on muitakin selityksiä. mielestäni sinun tunteesi ja rakkautesi elävät säästöliekillä ja niillä on nälkä. olisi aika hoitaa tunneasiat tasapainoon, että elämä maistuisi taas makealta.
15.09.2011 16:10
Hei
en näe valehtelua, mutta hän pitää asioita itsellään. hän ei halua kertoa sinulle kaikkia asioitaan, koska uskoo ettet hyväksyisi hänen tekemisiään.
ei siellä mitään vakavaa ole tapahtunut.
15.09.2011 16:06
Hei
tässä asialla on joku nainen. se voisi liittyä työpaikkaasi, sitä tässä mietin.
joka tapauksessa se on nainen, eikä aivan nuori. hän on sinun kilpailijasi ja hänestä lähtee synkkää energiaa. ehkä hänellä on aikuinen poika, joka on opettanut häntä tietokoneen käytössä.
15.09.2011 16:03
Hei
voisit kokeilla ensin aivan itse. jos se ei onnistu, kokeile jotakin paikallista pienempää myyjää, joka tuntee paikkakunnan ja asiakkaat hyvin.
näen keski-ikäisen miehen auttamassa sinua.
suurilla välittäjillä on suuremmat palkkiot, koska he pyörittävät isoa koneistoa.
15.09.2011 14:00
Hei
no nyt minäkin olen ihmeissäni. joko me emme puhu samasta miehestä, tai sitten tällä miehellä on paha kriisi menossa.
ehkä vain täytyy odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. joka tapauksessa tarkoitan, ettei sinun tarvitse jäädä paikoillesi vain odottamaan. elämää on ympärilläsikin.
näen sinut onnellisessa ja romanttisessa suhteessa miehen kanssa, joka on avoin ja vapaa, sydämellinen.
15.09.2011 12:06
Hei
tiedätkö, että mitä enemmän jotakin asiaa mietit, sitä enemmän vedät sitä puoleesi. jos siis mietit jo nyt mahdollista yksinäistä joulua, silloin siinä voi käydä niin.
entä jos toimisit toisinpäin, eli kudot vaikka sukkia tai teet jotakin pientä jouluksi jo ajoissa, mutta et ollenkaan mieti missä se vietetään. anna itsesi yllättyä tulevasta ja polttele kynttilöitä.
on myös mahdollista, että sinä itse kutsut jonkun ihmisen luoksesi jouluksi.
en näe sinua yksin kuusen juurella, mutta on tärkeää että päästät nyt siitä joulusta irti.
15.09.2011 10:30
Hei
erittäin tiukan budjetin myötä, johon liittyy myös pieni apuraha, sinä pääset sille kurssille. mutta se tarkoittaa myös sitä, että valmistut myös jouluun vaatimattomasti.
kannattaa ehdottomasti kouluttaa itseään eteenpäin, paremmin et voisi rahaasi sijoittaa.
15.09.2011 10:26
Hei
en mitenkään saa kiinni tuosta asiasta, valitettavasti.
kysy toki mieheltäsi suoraan mitä hän hommailee.
15.09.2011 10:24
Hei
no sinä olet hänen luksus, hänen salainen valonsa ja annat hänelle lisäenergiaa. mutta sinä itse et saa hänestä mitään varmaa otetta, hän on vain salainen tuttavuus.
todellakin tuollainen syö sinua ja kulutat arvokasta aikaasi, sekä tunteistasi häneen.
toivottavasti lähdet liikkeelle ja aitoja ihmisiä tapaamaan!
15.09.2011 10:22
Hei
sinulla on pilke silmässä ja ilo kurluttaa kurkussasi. olet kiva pikku äiti lapsellesi. ja näen sinulle lisääkin lapsia, kunhan saat tuon isäasian kuntoon.
olet kantanut vastuutasi hyvin, olet keskittynyt tärkeämpiin asioihin, kuin ulkona juoksenteluun. se on viisaasti tehty.
et ole vielä tavannut sitä rakastasi, sillä hän ei tiedä mistä sinut voisi löytää.
ajattelepa aivan tarkkaan millaisen miehen haluat. sitten mietit järkevästi, että missä sellainen mies liikkuu. ja sinne sinun pitää suunnistaa.
voisiko se olla kuntosali tai jokin leikkipuisto, johon yksinhuoltajat vievät lapsiaan viikonloppuisin? voisit tavata yh-isän, joka pohtii aivan samoja asioita kuin sinäkin. näen sinut lapsiperheen äitinä ja onnellisena naisena.
minä ainakin näen yh-vanhempia lapsien kanssa ulkona joka ikinen viikonloppu. sellainen kohtaaminen voisi todellakin olla mahdollinen.
14.09.2011 22:32
Hei
tuo on sitä äidin tuskaa ja rukoilua, äiti-poika-side on jotakin erikoista.
mutta kun sinun on pakko nyt jatkaa elämääsi tyhjässä pesässä ja katsoa, että itsekin pärjäät.
poikasi opettelee itsenäisyyttä ja on ehkä hieman helppouskoinen alkumetreillään. hänen täytyy kokeilla omia voimiaan ja kekseliäisyyttään, on hyvä että hän on niin itsenäinen, että ottaa rohkeita askeleita eteenpäin.
ensimmäinen työpaikka ei toki ole viimeinen, hän löytää jonkin lyhyen työsuhteen aluksi.
asuntoasia saattaa selviytyä kaverin tai kavereiden kanssa aluksi.
hänellä on vielä pitkä matka isoksi mieheksi, hänenkin silmänsä avautuvat elämän kovuudessa ja vaativuudessa. ja se vanha sanonta "kyllä routa porsaan kotiin ajaa" taitaa olla aika sopiva.
kiltti luonne on sinun kasvatuksesi tulosta ja se on hyvä asia. kun sinua ahdistaa, laita kynttilä palamaan.
14.09.2011 22:22
Hei
niin, mutta hänen kanssaan voit joutua useamminkin puhelakkoon. jaksatko sinä sitä?
tietenkin teet niinkuin sinusta hyvältä tuntuu, minä vain kerron mitä näen.
toki ihminen itse ottaa askeleensa ja määrää kulkunsa suunnan, sinä välität hänestä kovasti ja toivot vastarakkautta.
teillä on aivan eriväriset energiat ja joudut tekemään töitä, jos tahdot jatkaa suhdettasi.
14.09.2011 22:09
Hei
minä tunnen ahdistuksesi ja yksinäisyytesi, se on ympärilläsi kuin harmaa ilmapallo. sinun olisi melkein pakko alkaa katsomaan hyviä asioita elämässäsi, että saisit lisää voimia ja uskoa.
mutta ethän sinä aivan yksin ole, onhan sinulla perhettäkin, sekä ystäviä.
toivo lähtee aina viimeisenä ja sinun on kiinnitettävä itsesi uusiin suunnitelmiin. sillä tavalla voit auttaa itseäsi, henkinen puoli vaikuttaa paljon kaikkien sairauksien kulkuun.
näen sinun menevät tutkimuksiin, enemmän kuin yhden kerran.
minä en ymmärrä paljoakaan lääketieteestä, mutta voin kertoa sen, että näen valoa tuon ilmapallosi sisällä. se haluasi päästä ulos, mutta sinä pidättelet sitä siellä sisällä, koska pelkäät niin paljon.
on olemassa vanha viisaus, jonka mukaan ihminen vetää puoleensa sitä, mitä kovasti ajattelee. jos varoitat lasta usein vaarallisesta aidasta, hän luultavasti kiipeää sille ja putoaa. tämän vertauksen kuulin juuri tänään eräältä älykkäältä naiselta, joka on töissä vajavaisten lasten kanssa.
eli niin kauan, kuin sinä vain keskityt sairautesi vatkaamiseen, niin kauan sekin pullistelee paikallaan.
mutta kun uskallat päästää siitä irti, silloin se ei enää vahvistu, päinvastoin.
et ole vielä siinä kunnossa, että lähtisit täysillä etsimään itsellesi uutta kumppania. mutta laita itsesi henkisesti siihen kuntoon, päätä mitä haluat elämältäsi ja lähde sitä kohti. kyllä sinä osaat!
ja silloin sinusta säteilee positiivista energiaa, joka vetää miestä puoleesi.
toivottavasti tästä oli edes vähän apua.
14.09.2011 22:04
Hei
olet mielestäni valmis muuttamaan, ainakin käytännössä se olisi teille helpompi ratkaisu. jotenkin näen kuitenkin jonkin koulutus -tai työkuvion, joka vie teitä ajoittain eri suuntiin.
oletkohan sinä aivan varma tunteistasi, sitäkin tässä mietin.
14.09.2011 20:20
Hei
minä tosiaan sekoitan sinut johonkin toiseen, enkä oikein saa sinua näkyviin.
ehkä myöhemmin, kokeillaan sitten.
14.09.2011 20:15
Hei
en oikein saa sinusta kiinni, vaikka kuinka yritän.
koita olla rennompi, ehkä se onnistuu myöhemmin.
14.09.2011 17:41
108 / 123