Hei
Pystytkö näkemään paranenko tästä taudista? Löydänkö uuden kumppanin entinen ei jaksanut sairauttani.
Keskiyö
4
<50
Vastaukset
Hei
en oikein saa sinusta kiinni, vaikka kuinka yritän.
koita olla rennompi, ehkä se onnistuu myöhemmin.
t: Keskiyö- seija 2122
Kiitoksia kuitenkin, taidan olla liian ahdistunut tällä hetkellä ja samalla kovasti peloissani. En pysty näkemään tulevaisuudessa mitään positiivista. Sairauteni ei vie henkeä mutta vaikuttaa muuten. Kyse on aivokasvaimesta. Ajattelin että toivo uudesta rakkaudesta auttaisi eteenpäin.
Hei
minä tunnen ahdistuksesi ja yksinäisyytesi, se on ympärilläsi kuin harmaa ilmapallo. sinun olisi melkein pakko alkaa katsomaan hyviä asioita elämässäsi, että saisit lisää voimia ja uskoa.
mutta ethän sinä aivan yksin ole, onhan sinulla perhettäkin, sekä ystäviä.
toivo lähtee aina viimeisenä ja sinun on kiinnitettävä itsesi uusiin suunnitelmiin. sillä tavalla voit auttaa itseäsi, henkinen puoli vaikuttaa paljon kaikkien sairauksien kulkuun.
näen sinun menevät tutkimuksiin, enemmän kuin yhden kerran.
minä en ymmärrä paljoakaan lääketieteestä, mutta voin kertoa sen, että näen valoa tuon ilmapallosi sisällä. se haluasi päästä ulos, mutta sinä pidättelet sitä siellä sisällä, koska pelkäät niin paljon.
on olemassa vanha viisaus, jonka mukaan ihminen vetää puoleensa sitä, mitä kovasti ajattelee. jos varoitat lasta usein vaarallisesta aidasta, hän luultavasti kiipeää sille ja putoaa. tämän vertauksen kuulin juuri tänään eräältä älykkäältä naiselta, joka on töissä vajavaisten lasten kanssa.
eli niin kauan, kuin sinä vain keskityt sairautesi vatkaamiseen, niin kauan sekin pullistelee paikallaan.
mutta kun uskallat päästää siitä irti, silloin se ei enää vahvistu, päinvastoin.
et ole vielä siinä kunnossa, että lähtisit täysillä etsimään itsellesi uutta kumppania. mutta laita itsesi henkisesti siihen kuntoon, päätä mitä haluat elämältäsi ja lähde sitä kohti. kyllä sinä osaat!
ja silloin sinusta säteilee positiivista energiaa, joka vetää miestä puoleesi.
toivottavasti tästä oli edes vähän apua.
t: Keskiyö- seija 2122
Kiitoksia paljon ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Masennus ja itsetuhoiset ajatukset saavat välillä vallan. Mutta toisaalta olen hyvässä kunnossa. Tavallaan ympäristö painaa mieltäni enemmän alaspäin. Läheiseni eivät ymmärrä etten minä kaipaa säälittelyä vaan muuta positiivista ajattelemista. Harrastukseni auttavat minua nauttimaan kaikesta kauniista. Kiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156