Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

ehkäpä hän ei kuitenkaan ole vielä se viimeinen prinssi elämässäsi.
    hänellä olisi monta ottajaa, niin menneitä, kuin tuleviakin. en tahdo loukata sinua, mutta varoittaa kuitenkin.

hän tekee toki työnsä ja uskoo lapsenomaisesti sen tulokseen. mutta siinäkin hän tulee pettymään. ei hän taida olla se oikea sinulle, vaikka te toisillenne paljon merkitsettekin. tämä on yksi tärkeä episodi elämän kirjassa.

tämä suhde taitaa kuivua sinun osaltasi, ja sen täytyykin, koska se tekee tilaa uudelle ja vahvemmemmalle suhteelle. sinä saat tästä nykyhetkestä paljon kokemuksia, jotka rikastuttavat sinua. sillä toinen mies tulee ja vie sinut alttarille.

t. Keskiyö
  2. Hei

en osaa puhua tarkoista ajoista, kuten varmasti tiedätkin. mutta yritän katson parhaani mukaan.

raha-asioilla on "siunaus" miehen kautta. mielenkiintoinen tilanne. joka ilmansuunnalla ympärilläsi näkyy miehiä, muttei yhtään aitoa naista. yhdellä miehellä on korkea asema ja sitä kautta saatu hieno koti.
    sinun toiveesi saavat sinut melkein sairaaksi, mietit niitä öin päivin.

jos minulle itselleni näkyisi näin paljon mahdollisuuksia miesten kautta ja jos olisin nuori, niin minä hyppisin ilosta. eivät he tietenkään kaikki avioliittoehdokkaita ole, mutta miehisiä miehiä kuitenkin. heillä näkyy olevan avaimet käsissään.

mutta sinähän kysyt työasioista, minä vain soperran miesasioista.
    myyntiin liittyvä työ on sinulle. mitä se sitten pitääkin sisällään, niin on myös kysymys jonkin asteen edustuksesta. joudut pitämään firman puolia.

ihan tulee mieleen jonkinlainen "tiski" missä myydään pieniä tavaroita. näen myös lapsen, joka olisi lähdössä toiselle paikkakunnalle.
    jos tämä kysymäsi mies on sinua jonkin verran vanhempi, niin silloin hänellä on aitoja tunteita sinua kohtaan. hän on kulkenut vaikean elämäntien ja on varmasti valmis uuteen suhteeseen. joka tapauksessa mies on sinua vanhempi ja "kypsempi".
    oikeastaan tämän miehen sydämeen sinun on helppoa päästä, jos osaat esittää osasi aitona naisena. hän tarvitsee kodin lämpöä ja "pullan tuoksua".
    mikään pinnallinen ei hänelle sovi, se tekisi hänet sairaaksi.

t. Keskiyö