Hei! Näetkö jotain minulle? Selvyyttä haluaisin asiaan, onko mieheni nyt se, jonka kanssa kannattaa elää elämää, vai olisiko aika luopua ja olisiko luopuminen tästä liitosta oikea ratkaisu? Meillä on ihana pieni tytär ja hänen vuokseen toivoisin, että mies ehkä järkiintyisi.
Tuntijasi!
1
<50
Vastaukset
Hei
teillä on kommunikaatiossa solmuja, ette puhu samalla nuotilla! koita löytää hyvä hetki, jotta voit puhua rauhallisesti toiveistasi ja elämäsi tarkoituksesta, kyllä hän sitten kuuntelee.
mikään huutaminen tai uhkailu ei auta, se vain erottaa teitä kauemmaksi toisistanne. kyllä minä näen teidät onnellisina, pienenä perheenä. eikä ole pois laskuista, ettetkö saisi vielä lisää lapsia. miehesi ei ole yksineläjä, vaikka hän joskus poissaolevalta tuntuukin.
oikeastaan teidän pitäisi päästä lomalle, aivan kahdestaan, vaikka edes pidennetylle viikonlopulle.
tiedätkö mitä? käytä naisen aseita ja laita itsesi "huomaamatta" niin vetävään kuntoon, kuin vain ikinä pystyt! katsotaan, miten mies reagoi......
hormoonit hyrräävät niin miehillä, kuin naisillakin. seksi on se työkalu, mitä voisit käyttää häneen. tässä on paljon työtä........ ja valehtelisin, jos sanoisin että en näkisi toista naista taka-alalla....
joten, tee kaikkesi ja pidä huoli ulkonäöstäsi, sen jälkeen et voi koskaan syyttää itseäsi.
minulle miehesi näkyy jotenkin niukkana tai tiukkana ihmisenä. jos hän on pihi, niin yllätä sinä hänet vaikka reiluilla kutsuilla, tee pientä iltapalaa ja kutsu kavereita kotiin. näytä hänelle suunta, mitä hän ei itsestään tunne. voit olla siinä oikea pioneeri.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202052
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261776Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121073- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24865- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49783Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32755